Veel kennis, ervaring, betrokken, empathie!

Het eerste contact met Mevrouw Linda Küppers voelde als heel prettig. Ze heeft heel veel kennis van zaken maar daarnaast ook altijd bereid te luisteren, je vragen te beantwoorden en eventueel je onrust weg te nemen. Ze is dus niet alleen een zeer bekwame advocaat maar beschikt ook over de vaardigheid om zich in te leven in de situatie en gevoelens van de cliënt. Ik zou haar dan ook zeker aanbevelen!

Good to great

Our lawyer was very kind, explained the issues clearly and guided us in the process. Couple of little points to make it even better experience: 1. I don't know if it's a legal requirement but we received some communication in Dutch although we don't speak it. We used translation but could cause misunderstandings as. 2. For the next steps we need to do, I expected a little more detailed instructions since we are expats we don't really know how things work here.

deskundig en goede afspraken

Bedankt Linda, voor de goede inzet en doorzettingsvermogen.

Netjes afgehandeld.

Ondanks de pijnlijke omstandigheden,is de scheiding netjes afgehandeld.

• Betrokkenheid

Zeer blij met het resultaat.

Het duurde even voor ons dossier opgepakt werd maar, achteraf gezien, is dit alleen maar goed geweest. Nu kon alles afgehandeld worden, ten gunste van onszelf. Eerder was dit niet mogelijk geweest. Door de hulp en kennis van Sanne (en eerder notaris Monique Rombouts) zijn we heel wat wijzer geworden. We waren ook heel blij dat Sanne ons wees op de mogelijkheid van rechtsbijstand. Heel erg bedankt voor al je steun, hulp en advies!!!

Afhandeling positief afgerond

Een moeilijke kwestie rondom een erfenis. Al met al zijn er een aantal jaren over heen gegaan, maar achteraf gezien was daardoor de afwikkeling beter dan wij hadden verwacht. Sanne had ons ook perfect geadviseerd wat betreft de bijzondere rechtsbijstand en heeft dit super voor ons afgehandeld!

Dik tevreden

Dik tevreden top advocaat

To the point

Sanne is heel duidelijk en to the point. Je weet precies waar je aan toe bent bij haar. En ook nog eens in een vaktaal die je begrijpt.

Prime bemiddeling

Mevrouw Odekerken heeft mij goed begeleidt in het langlopende traject (enkele jaren) met goede adviezen, bemiddeling en alles is afsluitend netjes afgerond. Ik raad haar graag aan.

• Betrokkenheid

zeer aangenaam en ontspannen contact met een expert

Sanne kan zich goed inleven in de klant en geeft eerlijk inzicht in mogelijkheden en risico's. Ze is enorm kostenbewust en plaatst het belang van de klant op de voorgrond. Sanne heeft wel iets te veel speelruimte gegeven aan de advocaat van de tegenpartij die stelselmatig de zaak vertraagde met allerlei smoesjes.

Uitstekende advocaten met expertise

Ik kan deze advocaten ten zeerste aanbevelen. Ze onderscheiden zich door hun expertise, aandacht voor details en toewijding aan hun cliënten. Ze hebben mijn zaak met empathie en professionaliteit behandeld. Ik waardeer hun uitstekende communicatie en het gemak waarmee ze mijn zorgen tijdens het hele juridische proces hebben aangepakt.

Professioneel en persoonlijk tegelijk

Ik heb het gehele proces vanaf het eerste gesprek als zeer plezierig ervaren.

• Betrokkenheid

Heel blij met de deskundige ondersteuning van S Odekerken!

Mijn zaak was niet eenvoudig en vroeg om heel specifieke wetskennis op het gebied van erfrecht. Mevr Odekerken had deze in huis en bracht de zaak tot een goed einde!

Persoonlijke en effectieve begeleiding

Flexibel- en efficiënte ondersteuning tijdens de afwikkeling van een ingewikkeld familiedossier

• Betrokkenheid

Super goed bijgestaan door Linda Kuppers echt heel blij mee.

Voor mij is zij een zeer goede advocaat geweest en heeft het maximale echt bereikt. Kan niet anders zeggen dan TOP.

Zeer positief en tevreden

Ik heb de deskundigheid en expertise in combinatie met de betrokkenheid als heel prettig en positief ervaren. Ik zou uw kantoor dan ook zeker aanbevelen mocht iemand mijn ervaring of mening vragen.

• Betrokkenheid

Dit advocatenkantoor onderschrijft zijn eigen credo

Vanaf dag 1 voelde ik de persoonlijke touch die ze zeggen te hebben. Emotionele zaken werden ruim het hoofd geboden zonder de daadkracht en mogelijkheden uit het oog te verliezen. Er is genoeg ruimte geweest om te middelen, dit als motivatie om het proces te versnellen. Ook is er adequaat aktie ondernomen, die zelfs onder tijdsdruk is geleverd. Ik had het genoegen om met Sanne Odekerken te spreken en zij heeft mij meer dan gedacht geholpen om mijn zaak positief af te ronden. Aanrader!

Dik tevreden

Alles netjes geregeld en klant vriendelijk dus dik tevreden

Helemaal top

Ik had hulp nodig ivm een - voor mij- ingewikkelde erfrecht-zaak. Aangezien ik woonachtig ben in het buitenland heb ik gewoon verschillende erfrechtadvocaten op goed geluk gemaild en daarin mijn probleem voorgelegd. Alleen Sanne Odekerken nam de moeite om fatsoenlijk te reageren, meerdere keren zelfs, en zij kwam uiteindelijk met een gedegen oordeel. Helaas kon zij in deze zaak niets voor mij betekenen maar haar oordeel (inclusief jurisprudentie) betekende desondanks veel voor mij, het nam in ieder geval de illusie weg dat er voor mij iets te winnen viel, dat geeft - hoewel an sich teleurstellend - toch rust en spaart mij veel geld uit aan een verloren zaak. Erg professioneel optreden dus van Sanne Odekerken en nog kosteloos ook. Op basis hiervan kan ik Sanne Odekerken van harte aanbevelen!

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, slim en neemt de extra stap

Een complexe case met internationaal component werd opgepakt. Ondanks dat andere advocaten zich er niet aan waagden, durfde Linda dit wel. En met slimme manieren kwamen we toch tot oplossingen. En uiteindelijk een uitspraak in ons voordeel. Linda is innovatief, denkt met je mee en bovenal professioneel. Erg dankbaar voor haar werk.

Uitstekende hulp en begeleiding

Hele fijne hulp van Linda, nogmaals bedankt

Prima geholpen

Top !

• Betrokkenheid

Sanne stond me altijd bij

Als vrij jonge executeur in een zeer complexe zaak, heeft Sanne mij goes geholpen.

• Betrokkenheid

Great support! just what I needed at the right time

Linda was very interested in my case from our first contact. She guided me in an easy and kind way. She helped me with the language that was my biggest fear. She explained everything to me in detail several times even though I couldn't understand some procedures. She represented me in front of my ex-partner, understanding my emotional part. As I told her in my final thank you email: "I will be forever grateful"

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Transparant en duidelijkheid.

Een zeer correct kantoor. Start/intake gesprekken geven al veel duidelijkheid waar je aan toe bent. Tijdens het proces wordt er veel mee gedacht/gespiegeld in wat haalbaar en rieeel is. Dit geeft een vertrouwd gevoel.

Over Küppers & Odekerken Advocaten

Wat Küppers & Odekerken advocaten onderscheidt, is dat zij u vanaf het allereerste gesprek helderheid bieden. Over hun aanpak. Het emotionele, maar ook administratieve proces waar u voor staat. Wat u van hen mag verwachten - en zij van u. En natuurlijk de kosten waarmee u moet rekenen als u voor de ene of andere optie kiest. Een manier van werken die voor alle partijen overzicht schept, rust geeft en de gemoederen niet afleidt van het doel: de oplossing bereiken die u op lange termijn het meeste geluk brengt.

Over Advocaatscore.nl