Goed, een goede ontvangst en fijne verkopers

Finn bedrijf, afspraak gemaakt en alles wat we besproken hadden is nagekomen. Alles wat er geregeld moest worden was snel in orde. Toen ik de auto ophaalde was het ook niet even afraffelen, maar een waar feest! Goede koffie hebben ze ook, erg fijn. Het zijn verder hele aardige mensen met oog voor hun klanten! Ik ga hier zo weer heen voor een volgende auto.

Voorbeeld & standaard voor de autobranche 2020!

Veel ervaring met autobedrijven en niet altijd op de gehoopte manier. Mooie auto zien staan bij Heger en Veldwijk Automotive. Eerst de reviews gelezen natuurlijk om daarna de “vele” 5 sterren reviews zelf te ervaren... 2 goede eigenaren die weten waar ze over praten en vooral met respect voor de klant. Gastvrij, tijd en eerlijkheid hebben ze hier hoog in het vaandel staan en leggen ook uit waarom de deal wel of door kan gaan. Heel helder dus. Service wat je in 2020 mag verwachten bij een aankoop van deze omvang toch? Verwachten we ook bij Bol.con en Cool Blue toch? Natuurlijk hebben wij de gewenste auto gekocht (en een auto die niets met de aankoop te maken had is opgehaalde en doorverkocht door het bedrijf zonder extra kosten als service) top! Kortom een dikke aanrader om hier te gaan kijken en een auto te kopen. Heger en veldwijk Automotive wederom 5 sterren verdiend en een klant tevreden gemaakt! Super bedankt, Esther en Marco.

Klantvriendelijk

Fijn contact en goede service toen er een probleem was

Matige start, goed vervolg

Jong bedrijf met een mooie collectie auto’s. Zijn soms te druk waardoor er in de communicatie naar de klant verbeterpunten zijn. Andere kant is dat wanneer je een afspraak maakt ze ook weer tijd nemen. Onderhoud besteden ze uit

prima, eerlijke en open behandeling

Prettige, eerlijke communicatie. Alles is naar wens verlopen.

Ik zou hier zeker terug gaan!

Om te beginnen bij het begin: Via Gaspedaal bij Heger en Veldwijk Automotive een BMW e92 320i met lage kmstand en (op foto's) in topconditie gevonden, naast deze had ik nog 4 andere bmw 320i's op het oog, het verschil tussen die 4 en deze? de andere 4 zijn NAP, deze bij Heger en Veldwijk niet. Echter is dit geen probleem dankzij BMW's registratie systeem. Meteen telefonisch contact opgenomen en een aantal vragen over de auto gesteld, gevraagd om VIN nummer (want met deze kan je bij BMW de historie veelal natrekken) uitgelegd dat dit was om bij BMW de historie na te trekken en kreeg in goede overeenkomst deze VIN vrij snel via de mail. De BMW dealer kon de lage stand en het onderhoudt van deze auto beamen! Paar dagen daarna (8-2-2020) naar Harderwijk gereden, ik kom zelf uit Den Helder. ontvangst door het team van Heger en Veldwijk is zeer vriendelijk, niet van die opdringerige / gladgestreken verkopers, maar een team van jonge gasten die erg open en meedenkend zijn. Bij aankomst rond de auto gelopen, in de auto gekeken, praatje gemaakt met Reinier, met wie ik het voornaamste contact heb. Daarna een proefrit maken, en de auto rijdt geweldig. Daarnaast is de auto aan de buitenkant en binnenkant als nieuw (op de normale gebruikssporen na dan) Na terugkomst wat beraad en bespreken over de auto en overgegaan op koop. Samenvatting: Heger en Veldwijk is een open en eerlijk bedrijf die je hartelijk ontvangen, maar ook hierna nog hartelijk te woord staan! In de toekomst ga ik hier zeker terug.

Meedenkende professionele autoverkopers

Zeer tevreden met de aankoop bij deze heren. Er zijn mogelijkheden en proberen oplossingen mee te zoeken.

Begin januari een Volvo S80 D5 aangekocht bij Heger en Veldwijk. Gerwen kwam zeer eerlijk en ongedwongen over en maakte ondanks een redelijk drukke zaterdagmiddag geen punt van een aankoopkeuring. Na keuring en onderhandeling over de prijs tot aankoop overgegaan en daar geen moment spijt van gehad!

Mooie collectie auto's. Vriendelijke eigenaren.

Geen occasions, maar een collectie. Geen verkopers maar eigenaren. Ze maken dit waar. Uiteraard moet er gesproken worden over de prijs (aankoop / inruil), maar deze correcte en nette gasten hebben echt passie voor auto's. Auto's kopen is niet mijn ding, maar ik ging hier met een prettiger gevoel weg!

Klantvriendelijk en integer

Hebben een helder gesprek gehad waarin vertrouwen een openheid een grote rol speelt. fijne afhandeling van de auto tegen een hele mooie prijs!

Transparant

2 jonge ondernemers die mooie auto's in portefeuille hebben. Afspraken zijn helder en duidelijk. Ze waren eerlijk en open mbt historie van de auto.

super

helemaal naar wens behandeld.

Super geholpen, leuke jonge ondernemers

Mooi professioneel bedrijf, met ondernemers die er echt voor gaan

Reinier en Germen zijn bijzonder in de auto’handel’. In alle opzichten plezierige en keurige kerels die hun vak verstaan! Ze hebben gevoel voor mooie/goede auto’s.

Klantvriendelijk, goede service, mooie auto’s

Ik heb een Bmw 535i gekocht bij Heger en Veldwijk. Heel lang gezocht voor een mooie bmw 535i en gevonden bij die mannen alles heel goed afgehandeld. Bedankt Reinier

Eerlijk en betrouwbaar

Ik had het goede gevoel bij de aankoop

Eerlijk

Komen afspraken na, doen wat ze beloven. Prettig Jong bedrijf !!!

Uitmuntend klantgerichthandelen

Het, door ons, bij de proefrit geconstateerde mankement, zeer adequaat opgepakt en (goed) opgelost. Wij voelen ons als klant gehoord en zijn een fijne auto rijker.

deskundig, vriendelijk, grappig, geïnteresseerd.

Zonder koop intentie naar een auto komen kijken. Door de enthousiaste Reinier geholpen. Hij gaf vertrouwen en wist de juiste snaar te raken om tot koop over te gaan. Ook de afhandeling was zeer goed. Iemand die moeite wil doen voor je. Een autohandelaar die ik zeker aanbeveel!

Zeer goede service en een eerlijke verkoper

Ik was langsgekomen uit Amsterdam voor een Mercedes B Klasse. Ik had vooraf gebeld. De auto stond klaar en ik kon direct een proefrit maken. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam, eerlijk en niet opdringerig. Na de proefrit had ik toch mijn twijfels, want deze voldeed niet aan mijn eisen. Uiteindelijk ben ik voor een zwarte VW Golf uit 2014 gegaan. Ik mocht hierin ook direct een proefrit maken. Vervolgens is er een prijsafspraak gemaakt. Na aanbetaling is er een ophaalafspraak gemaakt. Op de dag dat ik de auto kwam ophalen was deze gereed en kon ik deze direct meenemen.

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk geholpen door Germen en de auto is op een keurige manier afgeleverd.

Zeer prettig en professioneel geholpen en geadviseerd.

Wij zijn door Germen zeer prettig en professioneel geholpen. Van verkoop tot de aflevering afspraken goed na gekomen. Dit alles in een fijne sfeer, grote klasse.

aardige mensen met de klant op één

Bij toeval kwam ik via mijn internet speurtocht bij dit autobedrijf uit. Ik had nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Zij hadden de auto staan waar ik na op zoek was. Na mijn wensen te hebben uitgesproken om de auto aflevering klaar te maken zoals ik hem wou hebben. Was de deal snel gesloten. Herben en Reinier heel veel succes met jullie bedrijf. En ik beveel jullie zeker aan!

Top bedrijf met ervaring en passie

Heel positief ervaren. Na het hartelijke ontvangst hebben we een goede inruilprijs voor onze auto gekregen en een geweldige auto gekocht. Vlotte afwikkeling en heel goed gevoel. Een bedrijf met passie en kennis. Top.

Komen eerlijk en betrouwbaar over.

Ford Focus gekocht bij dit bedrijf. Auto stond keurig klaar. Reinier komt eerlijk en betrouwbaar over , niet opdringerig , geen doorzichtige verkooppraatjes. Vraagprijs, is in vergelijking met andere autohandelaren laag. Afhandeling snel en correct.