Klantvriendelijk en integer

Hebben een helder gesprek gehad waarin vertrouwen een openheid een grote rol speelt. fijne afhandeling van de auto tegen een hele mooie prijs!

Transparant

2 jonge ondernemers die mooie auto's in portefeuille hebben. Afspraken zijn helder en duidelijk. Ze waren eerlijk en open mbt historie van de auto.

super

helemaal naar wens behandeld.

Super geholpen, leuke jonge ondernemers

Mooi professioneel bedrijf, met ondernemers die er echt voor gaan

Reinier en Germen zijn bijzonder in de auto’handel’. In alle opzichten plezierige en keurige kerels die hun vak verstaan! Ze hebben gevoel voor mooie/goede auto’s.

Klantvriendelijk, goede service, mooie auto’s

Ik heb een Bmw 535i gekocht bij Heger en Veldwijk. Heel lang gezocht voor een mooie bmw 535i en gevonden bij die mannen alles heel goed afgehandeld. Bedankt Reinier

Eerlijk en betrouwbaar

Ik had het goede gevoel bij de aankoop

Eerlijk

Komen afspraken na, doen wat ze beloven. Prettig Jong bedrijf !!!

Uitmuntend klantgerichthandelen

Het, door ons, bij de proefrit geconstateerde mankement, zeer adequaat opgepakt en (goed) opgelost. Wij voelen ons als klant gehoord en zijn een fijne auto rijker.

deskundig, vriendelijk, grappig, geïnteresseerd.

Zonder koop intentie naar een auto komen kijken. Door de enthousiaste Reinier geholpen. Hij gaf vertrouwen en wist de juiste snaar te raken om tot koop over te gaan. Ook de afhandeling was zeer goed. Iemand die moeite wil doen voor je. Een autohandelaar die ik zeker aanbeveel!

Zeer goede service en een eerlijke verkoper

Ik was langsgekomen uit Amsterdam voor een Mercedes B Klasse. Ik had vooraf gebeld. De auto stond klaar en ik kon direct een proefrit maken. De verkoper was vriendelijk, behulpzaam, eerlijk en niet opdringerig. Na de proefrit had ik toch mijn twijfels, want deze voldeed niet aan mijn eisen. Uiteindelijk ben ik voor een zwarte VW Golf uit 2014 gegaan. Ik mocht hierin ook direct een proefrit maken. Vervolgens is er een prijsafspraak gemaakt. Na aanbetaling is er een ophaalafspraak gemaakt. Op de dag dat ik de auto kwam ophalen was deze gereed en kon ik deze direct meenemen.

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk geholpen door Germen en de auto is op een keurige manier afgeleverd.

Zeer prettig en professioneel geholpen en geadviseerd.

Wij zijn door Germen zeer prettig en professioneel geholpen. Van verkoop tot de aflevering afspraken goed na gekomen. Dit alles in een fijne sfeer, grote klasse.

aardige mensen met de klant op één

Bij toeval kwam ik via mijn internet speurtocht bij dit autobedrijf uit. Ik had nog niet eerder van dit bedrijf gehoord. Zij hadden de auto staan waar ik na op zoek was. Na mijn wensen te hebben uitgesproken om de auto aflevering klaar te maken zoals ik hem wou hebben. Was de deal snel gesloten. Herben en Reinier heel veel succes met jullie bedrijf. En ik beveel jullie zeker aan!

Top bedrijf met ervaring en passie

Heel positief ervaren. Na het hartelijke ontvangst hebben we een goede inruilprijs voor onze auto gekregen en een geweldige auto gekocht. Vlotte afwikkeling en heel goed gevoel. Een bedrijf met passie en kennis. Top.

Komen eerlijk en betrouwbaar over.

Ford Focus gekocht bij dit bedrijf. Auto stond keurig klaar. Reinier komt eerlijk en betrouwbaar over , niet opdringerig , geen doorzichtige verkooppraatjes. Vraagprijs, is in vergelijking met andere autohandelaren laag. Afhandeling snel en correct.

Uitermate tevreden

Wij hebben een mooie Volvo XC90 bij Heger en Veldwijk gekocht. Toen wij in Harderwijk kwamen om de auto te bezichtigen was deze helaas niet aanwezig. Geen probleem, 3 dagen later werd de auto naar Breda gereden om deze aan ons te laten zien en een proefrit te maken. Nadat we de auto gekocht hadden en de rolhoes ontbrak, werd deze ons per post toegezonden. Wij zijn erg tevreden over de auto en over de dienstverlening van Heger en Veldwijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heger en Veldwijk hebben mij uitstekend geholpen in de zoektocht naar een grote gezinswagen. Ze hebben meegezocht en meegedacht en we zijn, mede door prima inruil, tot een goede prijs gekomen. Geen gladde praatjes of valse beloften: eerlijk en open zaken doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympatieke, aardige eigenaar. Goed geholpen, goede service. Top! Met goed gevoel auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg positief over dit bedrijf. Beide eigenaars hebben duidelijk een passie voor auto\'s en voelen de klant erg goed aan. Er wordt met je meegedacht en je niets opgedrongen. Het is een nieuwe en erg nette zaak met mooie occasions. Ik rijd graag een stukje om voor dat extra stukje service en betrouwbaarheid!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele deskundige en fijne samenwerking. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en zo kom je samen tot de juiste oplossing. De auto is een top staat afgeleverd en de nazorg is ook al top. Ik zou iedereen dit jonge en frisse bedrijf aanraden waar service en klantvriendelijkeheid hoog in het vaandel staan. Niks op aan te merken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en goed en snel geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk behulpzaam meedenken met klant \r\nSuper goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct, beleefd, denken mee, komen afspraken na, eigenlijk zoals het hoort natuurlijk, in deze doen ze dat ook, heel erg prettig.