Vriendelijk, klantgericht en transparant

Vriendelijk, klantgericht en transparant

Top bedrijf

Vandaag 26-09-2020 onze nieuwe Mercedes type GLC gehaald. Heel vriendelijk geholpen en goede klantvriendelijkheid en betrouwbaar, In één woord gezegd top bedrijf. Roelof en Margriet Homans. Emmen.

Eerlijkheid!en een fijne man om zaken mee te doen!

Goed gevoel..belt gewoon 2 dagen later op hoe het met de auto gaat..pfffff zo zie ik dat heel graag! Voor de volgende auto kom ik zeker weer terug!!

Uitstekende snelle service!

Voor de tweede keer met hem contact geweest telkens weer vlot snel en goed geholpen. Ook de tweede keer hebben zij met ons mee gerekend voor het verschil tussen een lease of een koop auto. Erg verhelderend! Ben heel blij met m’n auto. Rijd top! Germen & Reinier bedankt!

Fijn bedrijf, zou er zeker weer heen gaan.

Zeer tevreden met mijn aankoop, en ook afspreken worden nagekomen. In de eerste maand een klein defect laten verhelpen, en dit werd netjes vergoed (uren zoals in de voorwaarden staat) hier kan je gerust een gebruikte auto aanschaffen.

Bijzondere prettige en ontspannen auto verkopers.

Na een lange zoektocht eindelijk de auto in de uitvoering die ik wilde hebben gevonden bij Heger & Veldwijk Automotive. Het contact (met Reinier) was direct ontspannen en prettig. Zij communiceren open en eerlijk over de auto en bijbehorende zaken. Bij mijn eerste bezoek bleken het echte autoliefhebbers. Dat maakt het contact over auto's nu eenmaal een stuk leuker, waardoor het kopen van de auto meer wordt dan een economische handeling. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je en zetten je totaal niet onder druk. Dit zorgt er voor dat je rustig zelf de beslissing kan nemen. De paar punten die nog aan de auto aangepakt moesten worden is in goed overleg en met een strakke planning opgepakt. Met het resultaat ben ik bijzonder tevreden! Ook de nazorg is goed. Levering van een onderdeel dat ontbrak is snel verzorgt als ook dat vragen over de auto met nog steeds hetzelfde enthousiasme worden beantwoord.

Slecht

Kom je voor een auto die je wilt kopen is hij al verkocht. Geen tijd gehad om hem van internet te halen is het antwoordt. Vier dagen later staat hij nog te koop op internet. Hoe serieus ben je dan?????? Ook stond bij deze auto dat er twee eigenaren waren geweest. Als je hier zelf onderzoek naar doet blijken er 6 eigenaren te zijn geweest. Dit is door hen ook te controleren lijkt mij. Misschien ook te druk om dat uit te zoeken??? Maar zo houdt je de klant wel een ander beeld van de auto voor lijkt mij.

Beste Jan, Allereerst ons excuus voor de onduidelijkheden. Vervelend om te lezen dat uw ervaring met ons bedrijf negatief is, dat is het laatste wat wij willen! Door de vakantietijd is er inderdaad een achterstand ontstaan. Wij doen ons uiterste best om dit netjes bij te houden, maar dat is in dit geval niet goed gegaan. Dit is ook de reden dat wij bij onze advertenties vermelden om vooraf even te bellen zodat we dit soort dingen voorkomen. Wat uw opmerking betreft over de eigenaren, dat is uiterst bijzonder. Ik ben wel even benieuwd waar u deze informatie heeft gevonden, dan kunnen wij e.e.a. nakijken en corrigeren indien mogelijk. Ik vind het ontzettend vervelend uw verhaal en ervaring met ons bedrijf te lezen en wil daarvoor ons excuus aanbieden. Graag zou ik in contact met u komen, maar ik heb geen gegevens van u. Ik zou het waarderen als we wellicht telefonisch e.e.a. kunnen uitspreken samen met als doel positief te kunnen afsluiten. Ik zie uit naar uw reactie! Hartelijke groet, Heger en Veldwijk

Voortreffelijke zakelijke benadering

Voortreffelijk geholpen met de aankoop van een jongere Volvo XC70 na een afspraak op zeer korte termijn. Onze eerste indruk bij binnenkomst was een zeer net bedrijf en een gastvrije ontvangst door een van de eigenaren. De manier van zaken doen is heel helder en men neemt alle tijd om je te woord te staan onder het genot van een kop goede koffie en geven de juiste informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden bekijken en na een proefrit waren we dan ook verkocht. Enkele kleine onvolkomenheden werden verholpen, hoewel deze niet strikt onder de garantie vielen. Wij raden dit bedrijf dan ook aan binnen en buiten onze vrienden/kennissen kring.

Wat een top bedrijf

Klantvriendelijk. Veel communicatie en meedenken als er problemen zijn. Een dealer is goed, Heger en Veldwijk is beter.

professioneel & prsoonlijk

mijn ervaring met Heger en Veldwijk is verrassend goed! Ze luisteren aandachtig naar de vraag, bespreken hoe ze kunnen ontzorgen en leveren wat ze beloven. Ze houden contact, zijn zeer behulpzaam en bellen na om te checken of alles is naar verwachting. Een goede partner bij de aankoop van een tweede hands auto.

Ze hebben mij erg goed geholpen, met de juiste keuze en de beste auto. Zelfs aan week na de aankoop werd ik nog gebeld of alles naar wens was.

Fantastisch bedrijf om zaken mee te doen

Daar onze BMW Touring gekocht. Dit bedrijf is transparant en komen hun afspraken na. Helaas hadden ze bij ons een tegenvaller waardoor een reparatie moest plaatsvinden, maar hebben het netjes gerepareerd en opgelost! Super, nogmaals bedankt jongens!!

Wat een fijn bedrijf!

Via internet vonden wij het autobedrijf van Germen Veldwijk en Reinier Heger. We hebben daar een prachtige BMW gekocht en zijn zeer goed en vriendelijk geholpen! Je voelt bij deze mannen de passie voor het autovak en hun positieve drive. Geweldige ervaring en een aanrader!

Fijn bedrijf!

Snel schakelen

Great and friendly experience

I would highly recommend purchasing a car from this company. The head of sales is very friendly, flexible and accommodating. The car was in great condition for a good price.

Fijne en correcte communicatie

Fijne en eerlijke zaken gedaan,zeer nette aflevering volgens afspraak,wij hebben een Mercedes GLA aangeschaft. Germen en Reinier jullie zijn een voorbeeld met jullie autobedrijf.

Service en klantgericht!

Mijn zoveelste jonge occasion, heb ik recent gekocht, maar voor het eerst meegemaakt dat men mij na enkele weken belt, om te vragen hoe ik het rijden in de auto vindt en of alles nog goed is. Nazorg dus! Nou, dit voegt zeker toe aan mijn gevoel van service en klantgerichtheid die ik bij Heger en Veldwijk in Harderwijk heb ervaren.

Goed, een goede ontvangst en fijne verkopers

Finn bedrijf, afspraak gemaakt en alles wat we besproken hadden is nagekomen. Alles wat er geregeld moest worden was snel in orde. Toen ik de auto ophaalde was het ook niet even afraffelen, maar een waar feest! Goede koffie hebben ze ook, erg fijn. Het zijn verder hele aardige mensen met oog voor hun klanten! Ik ga hier zo weer heen voor een volgende auto.

Voorbeeld & standaard voor de autobranche 2020!

Veel ervaring met autobedrijven en niet altijd op de gehoopte manier. Mooie auto zien staan bij Heger en Veldwijk Automotive. Eerst de reviews gelezen natuurlijk om daarna de “vele” 5 sterren reviews zelf te ervaren... 2 goede eigenaren die weten waar ze over praten en vooral met respect voor de klant. Gastvrij, tijd en eerlijkheid hebben ze hier hoog in het vaandel staan en leggen ook uit waarom de deal wel of door kan gaan. Heel helder dus. Service wat je in 2020 mag verwachten bij een aankoop van deze omvang toch? Verwachten we ook bij Bol.con en Cool Blue toch? Natuurlijk hebben wij de gewenste auto gekocht (en een auto die niets met de aankoop te maken had is opgehaalde en doorverkocht door het bedrijf zonder extra kosten als service) top! Kortom een dikke aanrader om hier te gaan kijken en een auto te kopen. Heger en veldwijk Automotive wederom 5 sterren verdiend en een klant tevreden gemaakt! Super bedankt, Esther en Marco.

Klantvriendelijk

Fijn contact en goede service toen er een probleem was

Matige start, goed vervolg

Jong bedrijf met een mooie collectie auto’s. Zijn soms te druk waardoor er in de communicatie naar de klant verbeterpunten zijn. Andere kant is dat wanneer je een afspraak maakt ze ook weer tijd nemen. Onderhoud besteden ze uit

prima, eerlijke en open behandeling

Prettige, eerlijke communicatie. Alles is naar wens verlopen.

Ik zou hier zeker terug gaan!

Om te beginnen bij het begin: Via Gaspedaal bij Heger en Veldwijk Automotive een BMW e92 320i met lage kmstand en (op foto's) in topconditie gevonden, naast deze had ik nog 4 andere bmw 320i's op het oog, het verschil tussen die 4 en deze? de andere 4 zijn NAP, deze bij Heger en Veldwijk niet. Echter is dit geen probleem dankzij BMW's registratie systeem. Meteen telefonisch contact opgenomen en een aantal vragen over de auto gesteld, gevraagd om VIN nummer (want met deze kan je bij BMW de historie veelal natrekken) uitgelegd dat dit was om bij BMW de historie na te trekken en kreeg in goede overeenkomst deze VIN vrij snel via de mail. De BMW dealer kon de lage stand en het onderhoudt van deze auto beamen! Paar dagen daarna (8-2-2020) naar Harderwijk gereden, ik kom zelf uit Den Helder. ontvangst door het team van Heger en Veldwijk is zeer vriendelijk, niet van die opdringerige / gladgestreken verkopers, maar een team van jonge gasten die erg open en meedenkend zijn. Bij aankomst rond de auto gelopen, in de auto gekeken, praatje gemaakt met Reinier, met wie ik het voornaamste contact heb. Daarna een proefrit maken, en de auto rijdt geweldig. Daarnaast is de auto aan de buitenkant en binnenkant als nieuw (op de normale gebruikssporen na dan) Na terugkomst wat beraad en bespreken over de auto en overgegaan op koop. Samenvatting: Heger en Veldwijk is een open en eerlijk bedrijf die je hartelijk ontvangen, maar ook hierna nog hartelijk te woord staan! In de toekomst ga ik hier zeker terug.

Meedenkende professionele autoverkopers

Zeer tevreden met de aankoop bij deze heren. Er zijn mogelijkheden en proberen oplossingen mee te zoeken.

Begin januari een Volvo S80 D5 aangekocht bij Heger en Veldwijk. Gerwen kwam zeer eerlijk en ongedwongen over en maakte ondanks een redelijk drukke zaterdagmiddag geen punt van een aankoopkeuring. Na keuring en onderhandeling over de prijs tot aankoop overgegaan en daar geen moment spijt van gehad!