professioneel & prsoonlijk

mijn ervaring met Heger en Veldwijk is verrassend goed! Ze luisteren aandachtig naar de vraag, bespreken hoe ze kunnen ontzorgen en leveren wat ze beloven. Ze houden contact, zijn zeer behulpzaam en bellen na om te checken of alles is naar verwachting. Een goede partner bij de aankoop van een tweede hands auto.

Ze hebben mij erg goed geholpen, met de juiste keuze en de beste auto. Zelfs aan week na de aankoop werd ik nog gebeld of alles naar wens was.

Fantastisch bedrijf om zaken mee te doen

Daar onze BMW Touring gekocht. Dit bedrijf is transparant en komen hun afspraken na. Helaas hadden ze bij ons een tegenvaller waardoor een reparatie moest plaatsvinden, maar hebben het netjes gerepareerd en opgelost! Super, nogmaals bedankt jongens!!

Wat een fijn bedrijf!

Via internet vonden wij het autobedrijf van Germen Veldwijk en Reinier Heger. We hebben daar een prachtige BMW gekocht en zijn zeer goed en vriendelijk geholpen! Je voelt bij deze mannen de passie voor het autovak en hun positieve drive. Geweldige ervaring en een aanrader!

Fijn bedrijf!

Snel schakelen

Great and friendly experience

I would highly recommend purchasing a car from this company. The head of sales is very friendly, flexible and accommodating. The car was in great condition for a good price.

Fijne en correcte communicatie

Fijne en eerlijke zaken gedaan,zeer nette aflevering volgens afspraak,wij hebben een Mercedes GLA aangeschaft. Germen en Reinier jullie zijn een voorbeeld met jullie autobedrijf.

Service en klantgericht!

Mijn zoveelste jonge occasion, heb ik recent gekocht, maar voor het eerst meegemaakt dat men mij na enkele weken belt, om te vragen hoe ik het rijden in de auto vindt en of alles nog goed is. Nazorg dus! Nou, dit voegt zeker toe aan mijn gevoel van service en klantgerichtheid die ik bij Heger en Veldwijk in Harderwijk heb ervaren.

Goed, een goede ontvangst en fijne verkopers

Finn bedrijf, afspraak gemaakt en alles wat we besproken hadden is nagekomen. Alles wat er geregeld moest worden was snel in orde. Toen ik de auto ophaalde was het ook niet even afraffelen, maar een waar feest! Goede koffie hebben ze ook, erg fijn. Het zijn verder hele aardige mensen met oog voor hun klanten! Ik ga hier zo weer heen voor een volgende auto.

Voorbeeld & standaard voor de autobranche 2020!

Veel ervaring met autobedrijven en niet altijd op de gehoopte manier. Mooie auto zien staan bij Heger en Veldwijk Automotive. Eerst de reviews gelezen natuurlijk om daarna de “vele” 5 sterren reviews zelf te ervaren... 2 goede eigenaren die weten waar ze over praten en vooral met respect voor de klant. Gastvrij, tijd en eerlijkheid hebben ze hier hoog in het vaandel staan en leggen ook uit waarom de deal wel of door kan gaan. Heel helder dus. Service wat je in 2020 mag verwachten bij een aankoop van deze omvang toch? Verwachten we ook bij Bol.con en Cool Blue toch? Natuurlijk hebben wij de gewenste auto gekocht (en een auto die niets met de aankoop te maken had is opgehaalde en doorverkocht door het bedrijf zonder extra kosten als service) top! Kortom een dikke aanrader om hier te gaan kijken en een auto te kopen. Heger en veldwijk Automotive wederom 5 sterren verdiend en een klant tevreden gemaakt! Super bedankt, Esther en Marco.

Klantvriendelijk

Fijn contact en goede service toen er een probleem was

Matige start, goed vervolg

Jong bedrijf met een mooie collectie auto’s. Zijn soms te druk waardoor er in de communicatie naar de klant verbeterpunten zijn. Andere kant is dat wanneer je een afspraak maakt ze ook weer tijd nemen. Onderhoud besteden ze uit

prima, eerlijke en open behandeling

Prettige, eerlijke communicatie. Alles is naar wens verlopen.

Ik zou hier zeker terug gaan!

Om te beginnen bij het begin: Via Gaspedaal bij Heger en Veldwijk Automotive een BMW e92 320i met lage kmstand en (op foto's) in topconditie gevonden, naast deze had ik nog 4 andere bmw 320i's op het oog, het verschil tussen die 4 en deze? de andere 4 zijn NAP, deze bij Heger en Veldwijk niet. Echter is dit geen probleem dankzij BMW's registratie systeem. Meteen telefonisch contact opgenomen en een aantal vragen over de auto gesteld, gevraagd om VIN nummer (want met deze kan je bij BMW de historie veelal natrekken) uitgelegd dat dit was om bij BMW de historie na te trekken en kreeg in goede overeenkomst deze VIN vrij snel via de mail. De BMW dealer kon de lage stand en het onderhoudt van deze auto beamen! Paar dagen daarna (8-2-2020) naar Harderwijk gereden, ik kom zelf uit Den Helder. ontvangst door het team van Heger en Veldwijk is zeer vriendelijk, niet van die opdringerige / gladgestreken verkopers, maar een team van jonge gasten die erg open en meedenkend zijn. Bij aankomst rond de auto gelopen, in de auto gekeken, praatje gemaakt met Reinier, met wie ik het voornaamste contact heb. Daarna een proefrit maken, en de auto rijdt geweldig. Daarnaast is de auto aan de buitenkant en binnenkant als nieuw (op de normale gebruikssporen na dan) Na terugkomst wat beraad en bespreken over de auto en overgegaan op koop. Samenvatting: Heger en Veldwijk is een open en eerlijk bedrijf die je hartelijk ontvangen, maar ook hierna nog hartelijk te woord staan! In de toekomst ga ik hier zeker terug.

Meedenkende professionele autoverkopers

Zeer tevreden met de aankoop bij deze heren. Er zijn mogelijkheden en proberen oplossingen mee te zoeken.

Begin januari een Volvo S80 D5 aangekocht bij Heger en Veldwijk. Gerwen kwam zeer eerlijk en ongedwongen over en maakte ondanks een redelijk drukke zaterdagmiddag geen punt van een aankoopkeuring. Na keuring en onderhandeling over de prijs tot aankoop overgegaan en daar geen moment spijt van gehad!

Mooie collectie auto's. Vriendelijke eigenaren.

Geen occasions, maar een collectie. Geen verkopers maar eigenaren. Ze maken dit waar. Uiteraard moet er gesproken worden over de prijs (aankoop / inruil), maar deze correcte en nette gasten hebben echt passie voor auto's. Auto's kopen is niet mijn ding, maar ik ging hier met een prettiger gevoel weg!

Klantvriendelijk en integer

Hebben een helder gesprek gehad waarin vertrouwen een openheid een grote rol speelt. fijne afhandeling van de auto tegen een hele mooie prijs!

Transparant

2 jonge ondernemers die mooie auto's in portefeuille hebben. Afspraken zijn helder en duidelijk. Ze waren eerlijk en open mbt historie van de auto.

super

helemaal naar wens behandeld.

Super geholpen, leuke jonge ondernemers

Mooi professioneel bedrijf, met ondernemers die er echt voor gaan

Reinier en Germen zijn bijzonder in de auto’handel’. In alle opzichten plezierige en keurige kerels die hun vak verstaan! Ze hebben gevoel voor mooie/goede auto’s.

Klantvriendelijk, goede service, mooie auto’s

Ik heb een Bmw 535i gekocht bij Heger en Veldwijk. Heel lang gezocht voor een mooie bmw 535i en gevonden bij die mannen alles heel goed afgehandeld. Bedankt Reinier

Eerlijk en betrouwbaar

Ik had het goede gevoel bij de aankoop

Eerlijk

Komen afspraken na, doen wat ze beloven. Prettig Jong bedrijf !!!