Aardig, behulpzaam en vakkundig

Iedere keer weer is alles goed geregeld, is duidelijk wat er moet gebeuren en weet ik wat het kost voordat apk en beurt worden uitgevoerd. En dan is de auto ook nog eens gewassen bij ophalen!

ziet er erg netjes uit. goede service

goede uitleg, werd netjes geholpen

Geweldige klantvriendelijke personeel

Moest een nieuwe accu kon meteen geholpen worden

Ze hebben een goede en vriendelijke service

Top service :)

Medewerker heeft een zeer duidelijke uitleg gegeven (ook al bij de eerder gevraagde offerte). Uiteindelijk prima werk geleverd!

Vriendelijk en goed werk

Prima en snel geholpen.

Goed en correct

Ben goed en correct geholpen.

Altijd goed

Al heel veel jaren bij deze garage ( 3 adressen in Schijndel ) klant. Dat zegt genoeg.

Goede service en vriendelijk personeel

Kan altijd terecht en wordt goed geholpen.

Zeer goede ervaring

Snel en adequaat geholpen tegen passende prijs.

Deskundige, vriendelijke en meedenkende medewerkers

Had een probleem met m’n auto. De monteur heeft het probleem snel kunnen vinden en ook direct kunnen oplossen! Erg fijne zaak, leuke sfeer en kwalitatief personeel!

Goede service en begroting.

Nette afhandeling volgens afspraak.

Goed geholpen.

Ik ben altijd tevreden voor de geboden hulp.

prima service

de apk keuring is netjes uitgevoerd en tijdens het wachten kon ik genieten van een kop koffie met een tijdschrift erbij in een aangenaam ingerichte ruimte

Heel goed!

Heel goed uitleg ! En vriendelijk mer klant.

Goede service , klant vriendelijke mensen

prima garage

snelle service en klantvriendelijk

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg over de APK en onderhoud. De kosten vond ik wel erg hoog, maar dat is waarschijnlijk normaal, en daar ben ik dan ook mee akkoord gegaan. Auto is weer prima in orde.

Perfect,duidelijk, geen gezeur

Zie hierboven

Nette montage en volgens afspraak. Top.

Prima ervaring met dit bedrijf/personeel. De trekhaak is netjes gemonteerd en gekregen info naderhand was fijn.

Vriendelijk en behulpzaam

Hier langs gegaan ivm auto een tractor geluid maakte, konden de auto meteen daar laten tevens werd er vervangend vervoer geregeld. Dinsdag daar en auto was donderdag al gemaakt. Vriendelijk en heel meedenkend personeel.

Staan altijd voor je klaar

geweldige service

Over Olie&zo Schijndel

Olie&zo staat voor een totaalconcept; van auto onderhoud en reparatie tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier! Je kunt met alle merken auto’s bij ons terecht. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen.