Mooie auto’s goede service!

Uitstekend!

Goede service en aardige eigenaar. Auto had binnen garantieperiode een aantal foutmeldingen, maar die werden snel en goed gerepareerd. Algeheel goede ervaring!

Erg goed

Alles volgens afspraak en perfecte service!

betrouwbaar, eerlijk en snel

mijn ervaring met Kusters automotive ging goed, vooral snel en betrouwbaar. echt een aanrader

Snel en fijn geholpen!

Fijne service, ik ben goed en snel geholpen. Heb direct mijn oude auto in kunnen ruilen en de nieuwe mee naar huis genomen. Enorm tevreden!

Fijn bedrijf met mooie occasions

Ricardo is eerlijk en kundig en biedt goede inruil. Kijk voor een volgende auto zeker weer even in zijn voorraad!

Meer dan uitstekend bedrijf!

Niet opdringerig, goed op de hoogte van alle ins and outs van het betreffende merk en model, prettige benadering, niet het type 'gladde autoverkoper'. Komt zijn afspraken na en handelt snel en accuraat. Veel respect voor dit mooie bedrijf.

Zeer vriendelijke mensen!

Klantvriendelijk schappelijke en eerlijke handelaar. Is alleen maar aan te beleven.

Betrouwbaar en uitstekend!

Mijn ervaring met Kusters automotive is geweldig verlopen. Van bezichtiging van jou toekomstige bolide tot het aanschaffen ervan geeft de eigenaar van Kusters automotive u een betrouwbaar en gerust stellend gevoel. Al met al PERFECT!

Aanrader

Vanaf het eerste telefonisch contact was mij al duidelijk dat het vertrouwd aanvoelde en de auto eigenlijk al verkocht was zonder deze real life gezien te hebben. Ricardo, dank je voor deze prettige ervaring en de mooie auto waarmee ik veel plezier mee zal hebben.

Dhr Kusters is erg aardig en had een scherpe prijs

Ik heb bij Kusters Automotive recent een VW Golf gekocht. Ben erg goed geholpen en na een bezichtiging en proefrit besloten om de Golf te kopen. Golf was goed geprijsd en de verkoper kwam aardig en eerlijk over. Nu een maand met de Golf gereden en erg tevreden mee ! Bedankt en wellicht tot de volgende aankoop!

Goede afspraken en vriendelijke ontmoeting

Er werd me niets aangepraat rustig en goede uitleg een heel prettige ervaring top

Top ! Goeie service ! En goeie wagen

Goeie ontvangst vriendelijke Wagen volgens verwachtingen Aanrader

Komt afspraken na, communicatie was top!

Thuis gevoel

Wij hadden een auto gezien op internet. Hadden een afspraak gemaakt voor een bezichtiging, bij binnenkomst gelijk goed gevoel, helaas was de auto toch niet wat we hadden verwacht. Maar we zijn toen toch met hele stoer Audi daar weggereden. Whahaha… uiteindelijk was het wel een succes

Bijzonder tevreden met Kusters Automotive

Ik ben zeer tevreden over de ervaringen met Ricardo. Heeft ons prima geïnformeerd over de auto waarnaar we op zoek waren, een Audi A5 cabrio. De auto is vervolgens keurig afgeleverd met een geïmpregneerd cabriodak als extra service. Helemaal top !

Bij Kusters Automotive heb ik voor het eerst zonder twijfels een auto gekocht

Zonder twijfels over de staat van de auto, de afhandeling van de aankoop of welk ander onderdeel dat komt kijken bij het aanschaffen van een auto. Prettig contact vooraf, tijdens en achteraf gehad met Ricardo en ondertussen een bescheiden 2 weekjes verder erg blij met mijn Audi A3! Gewoon top.

Eerlijk en service

Een aantal keren langs gereden en gezien dat er wat Audi rs6 te koop stonden. Na een berichtje over de interesse hierin, direct een fijn en goed contact gehad. Inruilen van huidige auto was geen probleem, Netjes ontvangen, Keurig een nieuwe APK op de auto gedaan voor aflevering. Ook na aankoop prettig contact en oplossend gewoon zoals het hoort. Ricardo Bedankt voor de RS6 en service. Groeten Max,

Betrouwbaar gevoel

Heel vriendelijke en duidelijke benadering, verstand van auto's en gaf mij zo een heel betrouwbaar gevoel. Ben super tevreden met mijn aankoop

Eerlijke prijs

Heb mijn auto verkocht aan Kusters en kreeg een nette prijs, vervolgens was alles snel geregeld.

Eerlijk zaken doen.

Het was fijn zaken doen met de dhr. Kusters. Er werd keurig begonnen met het aanbieden van een kopje koffie. De communicatie was eerlijk en recht door zee. De uiteindelijke gekochte auto zag er super netjes uit was netjes op tijd geleverd.

Super service

Komt al zijn afspraken na.

Eerlijk en goed

Gewoon goed eerlijk dus top

Zeer zeer aanbevolen!

Ik schrijf niet vaak een review. En als ik dat doe is dat omdat ik óf heel boos ben óf heel blij. In dit geval het laatste. Ik zou willen dat ik meer sterren kon geven dan vijf. Want dat verdient Ricardo in mijn ogen. Niet onbelangrijk: ik schrijf deze review NIET meteen nadat ik mijn aankoop deed maar ZES maanden ná aanschaf. Pas dan weet je pas echt wat je aan een leverancier hebt immers. Een uitgebreid verhaal: Dit voorjaar kocht ik bij Ricardo een Mercedes SL500 uit 2004. Da’s een oorspronkelijk erg dure auto, met dito risico’s. Daarbij ga je niet over één nacht ijs, de reviews die ik over Kusters las gaven me vertrouwen, de kennismaking, proefrit en onderhandeling met Ricardo al helemaal. Op een dergelijke auto zes maanden garantie durven geven zegt nogal wat. Tegelijk: op dat moment moet nog maar blijken of hij die garantie ook waarmaakt. Ik was al voornemens een review te schrijven maar heb daarom bewust gewacht tot na afloop van de garantie. Mijn ervaring: Heerlijke auto, al maandenlang enorm van genoten. Afgelopen week was ik in het Gooi, startte de auto om naar m’n huis in Almelo te rijden. Gaat ineens de versnelling niet meer uit de P-stand! Wegenwacht kon het niet oplossen, overleg met Ricardo. Binnen tien minuten had hij contact gehad met z’n mercedes-specialist en mocht de auto op transport naar Eindhoven. Vrijdag geleverd, maandagmiddag bericht dat de oorzaak gevonden was. Dinsdagochtend bericht dat de auto klaar was. Razendsnel dus. Helemaal blij was ik al in m’n agenda aan het schuiven om ergens in de week met de trein naar Best te reizen. ‘ben je thuis vanmiddag?’, appte Ricardo. Om vervolgens enkele uren later met een ‘ik moest toch naar Groningen’ de auto pal voor m’n deur af te leveren. Zonder er ook maar een cent voor te rekenen. Ik rij al veertig jaar auto, qua leverancier zowel goede als slechte ervaringen gehad. Kusters Automotive pronkt bovenaan de lijst; in positieve zin wel te verstaan. Warm aanbevolen!

Vertrouwelijk!

Ricardo is een eerlijk en fijn kerel. Mooi zaak marktconform prijzen. Mensen aarzel niet!!!

Boschdijk 1085

5626AG Eindhoven