fantastische service

Accu problemen. Snelle diagnose, helaas geen accu voorradig. Besteld en het zou een half uurtje duren voordat deze kwam. Kreeg onmiddellijk een ruilauto aangeboden, waardoor mijn verdere afspraken konden doorgaan. Na anderhalf uur stond de auto gerepareerd en wel keurig klaar.

Eerlijke uitstekende service

Onze auto is hier al jaren in onderhoud. Een oud beestje, maar belangrijk voor de werkzaamheden. Er wordt altijd goed meegedacht hoe een rendabele service te verlenen.

Professioneel, betrouwbaar, vriendelijk

Autobedrijf van Selm is een betrouwbare garage waar onze auto voor alle onderhoud in professionele handen is. Er wordt meegedacht en je wordt vriendelijk te woord gestaan. Ook voor een occasion, schadeherstel of nieuwe auto kun je hier uitstekend terecht.

Snel ,correct, klantvriendelijk.

Een belletje : mijn accu is leeg binnen 15 min. Voor mijn deur opladen en rijden toch nog optijd naar mijn sportclub s,morgens om 9 u. Dat vind ik service. MwA.Brugman Kockengen.

Uitstekend, betrouwbaar, vriendelijk

Zoals hierboven: uitstekende dienstverlening, betrouwbaar: geen verrrassingen, goed advies, eerlijke behandeling; en, nie thet minst belangrijk, vriendelijk. Ik ben nu bijna 30 jaar klant, heb vanuit allerlei verschillende adressen in Nederland en België Van Selm als garage aangehouden, vanwege die verdiensten. Van harte aanbevolen: er is geen betere.

Altijd vriendelijk, klantgericht en effectief.

Al meer dan dertig jaar ben ik klant bij autobedrijf van Selm.Er wordt op een prettige manier met mij mee gedacht over wat voor mij een bruikbare auto is en er is altijd de mogelijkheid snel een reparatie uit te laten voeren. Na een reparatie wordt altijd even de tijd genomen wat er aan de hand was, wat er is gerepareerd en waarom. Alles is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en dat is heel fijn. Zowel de eigenaar van het bedrijf als de monteurs zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

uitstekende service en een vertrouwd adres!

Wij komen al meer dan 30 jaar bij dit garagebedrijf en zijn zeer tevreden over hen. Goede service, ook bij schade! Vertrouwde mensen. Altijd vervangend vervoer en al diverse auto's hier gekocht.

Doen wat ze beloven.

Ik heb onlangs een Peugeot 2008 bij Autobedrijf van Selm gekocht en ben afgegaan op de reviews en de fijne manier van onderhandelen en meedenken van Nico de eigenaar. Ik kom uit Drunen en elk woord in de reviews is waar, fijn personeel, er wordt tijd genomen voor je en men denkt mee. Ik voelde me meteen een gewaardeerde klant. Ik ga hierbook zeker mijn onderhoud laten doen. Nu na bijna 1000 km gereden te hebben vier ik vakantie op een camping in Zuid Limburg. Ook met caravan, een super auto. Niets dan lof tot nu toe. En mocht ik ook andets ervaren zal ik dat ook laten weten..

Zeer vertrouwd !

Fijn dat jullie even laten weten als er een grote onkostenpost is.

Autobedrijf Van Selm is een uiterst betrouwbaar bedrijf.

Al jaren ben ik klant bij dit autobedrijf. Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Ze denken mee wanneer je problemen hebt. Ze adviseren de meest economische oplossingen voor je vragen / problemen terwijl anderen duurdere oplossingen zouden aanbevelen, waaraan meer te verdienen valt. Kleine schades: die zijn voor beperkte kosten heel mooi en goed te herstellen. Bovendien zijn alle medewerkers prettige mensen en zeer deskundig. De baas werkt mee en dat geeft een goed gevoel.

Geweldig en onvergetelijk

Op onze trouwdag zijn wij door Nico rondgereden in de Buick. Ik zou het zo weer over willen doen en zou tegen iedereen willen zeggen die er over nadenkt: twijfel niet langer! Alles aan de auto ademt vroeger tijden en het is voor zowel gasten als buitenstaanders een echte trekpleister en attractie (de hele dag wil iedereen er mee op de foto!!). Het leuke aan deze open auto is dat je direct contact kunt hebben met de mensen eromheen. Leuk als je aankomt tussen je gasten en heel leuk dat mensen die op straat lopen je zo kunnen feliciteren. Verder is Nico een enorm kundige chauffeur. Door de binnenstad van Delft, smalle straatjes en hoge bruggetjes, niets was te moeilijk voor hem! Dank voor deze onvergetelijke ervaring:)

Goede vriendelijke en eerlijke mensen

Was op zoek naar een hoge instapmodel (mei '21) dus zoeken op internet. Kom zelf uit Den Bosch genoeg garages in de buurt, maar zag de referenties van autobedrijf Nico van Selm uit Kockengen dus was ik nieuwsgierig daarna telefonisch contact genomen. Het gevoel bij binnenkomst was gelijk "vertrouwd" en daar is niks aan verzonnen. Er is mij een goede auto verkocht niets werd mij opgedrongen en de voorwaarden en garantie duidelijk uitgelegd. Ondanks de afstand zal ik zeker bij Selm auto's terug blijven komen.

Service en vakmanschap

Ouderwetse service, mee denkend in iedere situatie en een duidelijke oplossing/kosten voorspelling.

Snel en netjes

Ze hebben heel netjes en snel en op korte termijn een trekhaak onder onze auto geplaatst.

Een prachtige trouwauto met zeer vriendelijke chauffeur!

Wij zijn getrouwd in de blauwe Packard! Een onvergetelijke ervaring, dit heeft onze dag echt af gemaakt. Wat een prachtig vervoer hadden wij! De auto is uitgerust met een knus bankje. De auto werd gereden door Nico een zeer vriendelijke en laagdrempelige chauffeur. Foto´s in de duinen op het strand niets was te veel en met een heel mooi resultaat. Deze auto maakt je shoot echt af. Kortom een aanrader.

Alle lof.

Na botsing zeer goed geholpen door bedrijf. Vriendelijk en vakkundig. Was er erg blij mee.

Wat ik zo fijn vind bij jullie is het altijd meedenken met ons. Het denken in oplossingen. Jullie helpen waar kunnen dat maak je niet vaak mee. Wij adviseren ook altijd om bij jullie te komen. Wij gaan nooit meer weg bij deze garage. Jullie verdienen zelfs meer dan 5 sterren. Groetjes, Brenda en Maurice

Prima service, klantvriendelijk en betaalbaar

Wij zijn al meerdere jaren klant en zijn al met enkele auto's door Van Selm goed geholpen en ook alle beurten, reparaties en keuringen uit laten voeren met prima resultaat. We hebben al wat garages gehad maar Van Selm komt door met kop en schouders boven uit.

Goed bedrijf met snelle service en vriendelijk personeel

Ik laat mijn auto altijd door van selm repareren omdat ik dan weet dat het deskundig/ vakkundig en goed wordt gemaakt. Autobedrijf van selm geeft ook vrijblijvend, eerlijk, persoonlijk advies over occasions.

Precies zoals besproken, perfekte prijs/prestatie

Voor ons enigszins onverwacht gaf een band de geest. De rest was ook niet veel meer. Volledige bandenwissel, incl. reservewiel, snel, goed en vriendelijk geprijsd.

Een zeer goede garage waarbij je fijn wordt geholpen.

Goede service. Vertrouwde mensen. Altijd vervangend vervoer. Als iemand om een garage vraagt beveel ik altijd Van Selm aan.

Top bedrijf. Menselijk en meedenkend.

Niet veel toe te voegen. Gewoon een goed bedrijf met vakbekwame en meedenkende medewerkers.

Ik heb gevraagd om een auto te zoeken, welke voldoet aan mijn persoonlijke wensen. Dit is snel en zeer goed verlopen. Ik heb een prachtige auto, dankzij vanSelm autobedrijf! Een echte aanrader.

Gewoon goed

Je word altijd gelijk geholpen fijn personeel een hele goede service je kunt gerust daar een auto kopen mijn complimenten voor dit bedrijf.

Super deskundig,goede service= altijd tevreden!

Zeer deskundige garage, die in alle eerlijkheid werkt.