Bijzonder positief

Na wat googelen uiteindelijk via Autotrack bij Auto Livio terecht gekomen. Ik ben niet echt thuis in de autowereld en vind het dus ook lastig in te schatten of ik ergens goed aan doe of niet. Echter, toen ik Jacob de hand schudde, wist ik eigenlijk al dat het goed zat. Jacob beschikt over goede dosis vakkennis, humor, en empathie. Als je het mij vraagt dé ingrediënten om in 2023 een succesvol bedrijf te runnen. Ik ben dan ook bijzonder positief gesteld over het algehele verkoopproces en zou iedereen eenzelfde (pure) ervaring gunnen. Jacob; het allerbeste, ook met de familie, en wie weet tot weerziens! Femke

Prima bedrijf

Bij aankomst zagen we een mooi pand en toen we binnenkwamen stonden er in onze ogen vele mooie auto's. Jacob (de eigenaar) is sociaal en zeer bevlogen. Ik was alleen en ben nog naar auto Joure gereden om een soort gelijke auto te bekijken maar ben een dag later met m'n vrouw terug geweest en die vond de Volvo (XC60) heel erg mooi. Voor mij hebben we prima handel gedaan en hebben we de auto gekocht.

Super tevreden!

Bij Auto Livo een auto gekocht die was ingeruild. Moest van ver komen maar door de foto's in de advertentie toch de moeite gedaan anderhalf uur vanuit Almere de rit te maken. Ook omdat het contact over de telefoon goed was. Auto had een krasje op de achterklep, maar werd eerlijk vermeld. Een hele nette auto voor een goede prijs. Ik weet waar mijn volgende auto weer weg komt.

Eerste indruk is de beste indruk en die was goed!!

Via marktplaats kwam ik in Fryslân terecht bij Jacob. Telefonisch contact verliep goed en het voelde vertrouwd. Ik ging voor de VW Golf 2.0 tdi stationwagen en na een proefrit had ik besloten dat dat de auto is die ik wilde. Een week later kon ik de auto ophalen. Zo blij als een kind reed ik 180 km terug naar huis. Papierwerk en overschrijven wordt terplekke gedaan en gaat heel snel. Bij mijn volgende auto zal ik zeker eerst de website van auto Livo bekijken voor het aanbod

Top bedrijf eerlijke en vriendelijke eigenaar

Sinds oktober 2021 heb ikzelf een renault scenic bij livo gekocht,wij zijn dik tevreden met deze auto ook mijn zoon en broer hebben hier inmiddels een auto gekocht allen zijn dik tevreden over hoe deze garage mensen behandeld en een eerlijke verkoper is dat vooraanstaand. Kortom voor een ieder ga gerust hier een auto kopen zeker een aanrader. (En de koffie staat klaar). Ronald.Huisman

Zeer vriendelijk ontvangen leuk geholpen

Bij binnenkomst werd duidelijk dat we van ver kwamen en we werden zeer hartelijk ontvangen. De auto waar we voor kwamen is een Leuke auto met een eerlijk verhaal. Duidelijk en goed afspraken maken. Eindelijk een bedrijf waar je met een goed gevoel en een goede auto wegrijd.

Aanrader

Wij hebben ver gereden om een Mazda 6 te bekijken met hoge verwachtingen. Jacob (eigenaar) belde zelfs van te voren nog om wat details m.b..t status van de auto door te spreken om te voorkomen dat we eventueel voor niks reden. Dit was iets heel minimaals (droogte scheurtje in het dashboard). De moeite en service om van te voren te bellen is enorm gewaardeerd. Eenmaal aangekomen blijkt dat wat hier op de review pagina al staat klopt! Een mooie ruime, schone ruimte met veel verschillende auto's. Jacob neemt echt de tijd voor je op een positieve manier. Geen sales gepush. Achteraf bleek redelijk snel de accu niet meer te zijn wat het ooit was. Jacob is een man van zijn woord en heeft dit keurig opgelost door de een nieuwe accu te betalen. We zijn nog steeds erg tevreden met de auto.

Goed advies bij aanschaf auto

Via de site bij auto livo terecht gekomen om een auto te bekijken. Jacob nam alle tijd om goed ik kaart te brengen wat mijn wensen waren. En zo kwam ik bij een andere auto uit. Jacob bedankt voor het meedenken! Ik ben super blij met m'n aankoop.

Maandag gebeld en konden dinsdag komen kijken naar de auto. Even een proef rit gemaakt de auto zag er goed uit zoals op de foto's. Die op de website stonden. Omdat ik de auto gebruik voor het werk kon ik de auto gelijk meenemen. Maar er moest nog wel een slangetje vervangen worden hier voor hebben we een afspraak gemaakt en kon ik vrijdag terug komen. Nu net is het slangetje vervangen en was in 10 minuten klaar. Echt top service

Fantastisch!

Men eerste auto gekocht bij auto Livo, fantastisch geholpen door de verkooper Jacob. De auto precies zo als omschrijving een golf 4 V5, een top eerste auto en nog iedere dag er plezier van!

Ontzettend leuk autobedrijf.

Ontzettend leuk geholpen. Auto’s staan er keurig bij, hier kom ik zeker weer. Zeker een aanrader.

Prettig autobedrijf

Een mooie Volkswagen Passat bij Auto Livo gekocht. De eigenaar dacht goed mee en heeft ons een nette prijs voor onze eigen auto gegeven. Auto's staan er keurig netjes bij waarbij het gevoel direct bij binnenkomst al goed was. Zeker een aanrader.

Goed!

Superrr!

Uitstekend bedrijf.

Auto gekocht bij dit bedrijf. Een Peugeot 3008. Super nette complete auto. Helaas na 2 weken ging de dynamo defect, ik had de auto zonder garantie gekocht. Telefonisch contact opgenomen met Jacob (eigenaar van auto Livo) Hij vond dit erg vervelend en bood aan om tot een oplossing te komen. Hij heeft keurig een gedeelte van de factuur betaald. Super service.

Ik heb een mooie auto gekocht bij livo. Ben zeer tevreden over de afhandeling Jakob is een man van man en woord. nogmaals dik tevreden. Feike Postma

Auto verkocht

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Ik kreeg een lease auto voor mijn werk waardoor mijn auto overbodig was geworden. Auto Livo bood mij een goede prijs. Nogmaals dank voor de goede afhandeling en ik werd netjes thuisgebracht!

Een auto gekocht

Deze autohandelaar is nergens bij aangesloten.maar hij weet ook niet dat iedereen een halfjaar garantie op geborgen gebreken heeft. Ik hen nu een advocaat in de handen genomen. Ik heb ook een auto in geruild waar ik 150 euro sloopgeld voor heb gekregen maar hij heeft hem duurder verkocht en rij gewoon weer op de weg.

Beste Alie Mast, Bedankt voor uw reactie, uw mening telt ook. Helaas hebben we u niet beter kunnen helpen de problemen op te lossen, echter wij hadden dit graag alsnog willen doen wanneer u ons de kans had gegeven. Direct dreigen met advocaten had niet gehoeven. Vriendelijke groet, Auto Livo

Prettige ervaring. Mooie auto

Vandaag een hele mooie DS 3 gekocht. Auto was precies beschreven als dat wij zagen. Er blij met deze aankoop. Dikke duim

Jacob is zeer betrouwbaar.

Hallo lezer, Onlangs heb ik een auto gekocht bij Jacob van LIVO auto’s. Na al de reviews die ik heb gelezen over het bedrijf en eigenaar. Kan ik oprecht zeggen dat hij een man van zijn woord is en ook eerlijk is. De auto’s worden geheel goed na gekeken en hij ook eerlijk als er interesse in heb. Hij is duidelijk over de aangeboden garanties en zelfs als je het niet wilt is hij bilk en coulant. Wij zijn oprecht tevreden over zijn bedrijf en service. Mvg, F.Schoonderwal.

Geweldig garage bedrijf.

Jacob heeft een prachtig garage bedrijf en de service is top wij hebben een prachtige c4 gekocht in juni en de auto rijdt geweldig. Dit garage bedrijf is zeker een aanrader.

Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en verdere behandeling bij garage Livo. Nadat ik een telefonisch de afspraak had gemaakt stond de auto waar ik voor kwam gereed. Vervolgens kreeg ik een eerlijk en goed advies. Geen verkoop praatjes. Ook de garage zag er keurig en netjes uit.

Prima garage

Zaterdag 24-10-2020 Onze opel insignia opgehaald . De week er voor wezen kijken vriendelijk ontvangen. Mag ook wel na 2:30 uur rijden haha . Toen rondje gerden met de auto en alles goed bekeken . Tot nu toe super auto hopen dat tie het zo blijft doen

Zeer positief

Jacob is open eerlijk, geen vage “autohandelaars” verhalen. Is vanuit veel andere garages die ik bezocht heb ook de enige geweest die me een redelijk voorstel voor inruil heeft gedaan. Heeft ook gewoon mooie eerlijke autos staan zonder valkuilen en voor scherpe prijzen. Gewoon een zeer positieve klant ervaring, ook nadat de koop gesloten was!

Meer dan tevreden.

Twee weken geleden uit Amsterdam weg gereden om een Citroën C4 Cactus bezichtigen. Eerst even telefonisch contact om een afspraak te maken en een dag later in de auto gestapt. Vriendelijk ontvangen en meteen ter zake gekomen. Auto zag er uit zoals geadverteerd. Na wat overleg zijn we overgegaan tot een testrit. Met een aardige inruil deal en tegen alle verwachtingen in zijn we weggereden met een nieuwe auto. Zelf ervoor gekozen om geen APK te laten uitvoeren door Auto Livo met alle risico voor de koper, maar na de rit en het gesprek met de verkoper hadden we daar een goed gevoel over. Vandaag een keuring gedaan en de auto is volledig zonder reparaties of vervanging van onderdelen APK gekeurd. Wij rijden tevreden rond met deze aankoop!

Goede koffie

Heb het zelf niet zo op auto handelaren ,maar deze heeft mij wel van mening veranderd, eerlijk bod op inruil , geen onzin verhalen , joviale man zou er zeker weer heen gaan auto kopen,

Over Auto Livo

Bent u op zoek naar een autobedrijf met een no-nonsense mentaliteit, dat zekerheid biedt en gaat voor 100% tevredenheid van de klant, dan bent u bij ons aan het juiste adres! Kom vrijblijvend eens langs in onze showroom, u bent van harte welkom.