Netjes en vriendelijk geholpen, vlotte terug koppeling in communicatie en meedenkend voor de juiste financiering.

Super 'klote bedrijf "

Want ben met de dikste traffic de showroom uitgereden.waar ik natuurlijk super blij mee ben. Gr raoul

Uitstekende service

De snelle, vakkundige en klantvriendelijke service van dit bedrijf is top! Wij hebben een fijne ervaring bij de aanschaf van onze nieuwe bedrijfswagen. Verder wordt alles duidelijk uitgelegd en is de communicatie uitstekend.

Vriendelijke, denken mee en snel afgewerkt. Herhaling vatbaar!

Snelle service en afhandeling

Ik heb op een maandag contact gehad alles in orde gemaakt woensdag reed ik met de bus de garage uit

Perfect!

Action Lease heeft mij altijd perfect geholpen in het proces van het financieren van meerdere vedrijfswagens. Ik ben hun daar dan ook erg dankbaar voor! Echt een aanrader.

Super goed geholpen met 2 nieuwe top bussen

Wij waren opzoek naar 2 nieuwe bussen. Uiteindelijk hier terecht gekomen. Super goed en vriendelijk geholpen met resultaat 2 bussen. Ook super goede service om onze 2 oude bussen ingerolen.

top

Goede service en snel geregeld. Vriendelijk personeel die echt doen wat ze beloven.

Snel en goed geregeld!

Snel kunnen schakelen door de nauwe samenwerking tussen Action Lease en Dutchvans!

Fijn bedrijf!

Mijn bus had een aantal mankementen en deze werden direct opgelost, vriendelijk personeel!

Snel geregeld

Toppertje

Super aardige mensen, goede service. En alles is super snel geregeld.

Top en dan ook echt top

Heel fijn contact via app reageren heel snel en handelen heel snel echt goed bedrijf zeker aanrader

Geweldige Top bedrijf Er is geen enkel ander bedrijf als deze TOPPERS

Zeer leuke en eerlijke adviseurs die echt hun woird nakomen. Geweldige autobedrijf . Alles doen ze voor je als klant. Je word als mens behandeld eerlijkheid en glashelder Ik heb deze ervaring recent ondervonden bij deze Topbedrijf. Ik kan zeggen dat ik bij deze klant de mooiste bestel bus van NL heb hahaha.. Mijn volgende bus word echt daar weer besteld Ik wil geen ander bedrijf als deze. Tot slot aan alle medewerkers Bedankt voor jullie snelle en correct afleveren van mijn nieuwe bus jullie zijn TOPPERS

Super!

Ik ben geholpen in gehele proces door Mallou! Wat een aardig persoon is dat zeg kon haar altijd bereikem en was altijd bereidt om mij te helpen!

Super geregeld allemaal, snel en professioneel afgehandeld.

Voor herhaling vatbaar in de toekomst!!!!

Uitstekend geholpen door Malou

Malou heeft namens Action lease alles goed geregeld en ben zeer tevreden over haar. Aanwinst voor het bedrijf vind ik persoonlijk. Alles netjes en naar wens , dankzij haar de perfecte auto gevonden die ze voor mij gezocht heeft.

Gewoon top

Mijn ervaring van deze persoon 8s gewoon top ,service tot de laatste gesprek, vriendelijke op en top.

Supper snel geregeld goede service

Snel geregeld duidelijke afspraken gemaakt Zou zeker aanbevelen

Ze hebben me geweldig geholpen en een hele goede service echt top ben heel tevreden

Heel persoonlijke en goed geholpen

Heel snel en goed geholpen ik blijf zeker zaken doen met jullie ik ben 100% tevreden

Zal het iedereen aanraden !

Vriendelijk personeel en alles goed uitgelegd. Binnen een week had ik me bus voor de deur. Alles snel en goed geregeld. Toppers !!!

Snelle en fijne service

Super fijn geholpen; in deze tijden toch grote uitgaven doen best spannend, maar via telefoon en foto’s toch een super toffe auto besteld! Heel fijn!!

Super geregeld snelle service!!!

15-4-2021 Een Renault master aangeschaft. Alles super snel voor mekaar en geregeld. Goede uitleg klantvriendelijkheid op en top. En zeer zeker aanrader voor bedrijven of ZZP'Rs om een nieuwe bus aan te schaffen. Goede service en top dat ze thuis bezorgen. Helemaal happy met me nieuwe bus!!

Betrouwbaar en vlot

Dankzij Malou de financiering kunnen regelen voor mijn bestelbus. Super gegaan, goede communicatie en erg tevreden over de inzet.

Over Action Lease

Action Lease is jouw betrouwbare en onafhankelijke partner in Financial- en Operational Lease. Wij helpen je graag met onze duidelijke en transparante vorm van werken naar de juiste overeenkomst. Een overeenkomst waar je na de leaseperiode tevreden op terug kan kijken! Wat bieden wij aan? - Een leasevoorstel op maat: Jij geeft zelf de leaseperiode, maandtermijn en eventuele slottermijn aan - Rijd binnen 24 uur je nieuwe (bedrijfs-) auto: Wij zorgen voor een zo snel mogelijke acceptatie en behandeling van jouw voorstel - Eigen voorraad van 400+ bedrijfswagens verdeeld over 2 locaties: Voor elk type ondernemer een passende bedrijfswagen - Betrouwbaar en onafhankelijk - Deskundig advies