Fijn Geholpen!

Blij met de hulp en begeleiding voor het regelen van mijn financiering voor de nieuwe bedrijfswagen!

Toppers

Duidelijke informatie en betrouwbaarheid

Heel fijn ontvangen en super geholpen in keuze neemen ze hebben alle tijd voor je en je kan lekker zelf rond kijken en net zoveel proef ritten maken met diversen merken ze houden je via app en mail op de hoogten Alles klopt gewoon

Alles super geregeld

Ik ben super tevreden alles is tot in de puntjes verzorgd en voor vragen altijd berijdbaar

snel en professioneel

Goede communicatie. Snelle reactie. Goed geregeld

Auto gezien, bellen en binnen halve dag alles geregeld.

Maatwerk van hoger niveau

Als beginner kun je hier zelfs terecht en je wordt ook nog een serieus genomen vanaf het eerste contwct. Klein, groot, jong, oud, er wordt gewoonweg geen enkele oordeel geveild over een lease tot de cijfers zijn beoordeeld door de bank(en). 100% aanrader!

Super geholpen

Heel geduldig en nemen echt de moeite voor je om aan je wensen te voldoen, bij mij sijn ze zelfs overtroffen!

Fijn contact en goede service

Aanschaf van nieuwe bus gedaan bij Vissinga. Snelle levering, goed geregeld en fijn contact.

Supersnelle service!

Bij Vissinga een Master gekocht en deels via Action Lease gefinancieerd. Super geregeld en door het 1,2tje met Vissinga reed ik binnen een week. Dank voor de snelle service en begeleiding!

Super geregeld en zeer snel door Malou !

Mijn ervaring is super positief alles goed en snel en zeer keurig geregeld door Malou !, waarvoor mijn grote dank. Kan iedereen Action Lease aanbevelen.

Snel en top geregeld

Was echt snel geregeld alles goed duidelijk uitgelegd en voor vragen altijd bereikbaar ik ree binnen een week in de ronde.

Perfect kan niet beter

Ik heb nog nooit zo’n goede ervaring met een bedrijf alles is daar perfect we zijn geholpen door Malou in het begin en ze was zo lief en heeft echt alles voor ons gedaan om de bus wat wij graag wilden hebben te krijgen Het contact was zo goed en zo lief en alles zo goed en snel geregeld en met de bus ophalen hebben we Malou Boris en zijn vader ontmoet en deze waren ook zo lief en behulpzaam echt zulke lieve en goede mensen allemaal Echt alles zo goed en netjes geregeld Wij gaan nooit meer naar een ander zulke goede service hebben we nog nooit meegemaakt

Top! Aanrader! 10+

Martijn heeft mij fantastisch geholpen, alles liep heel vlot en zeker weten een aanrader om hier een lease aan te gaan! 10+

Snel, vakkundig en top service

Bij de jongens een bus besteld, de lease hadden ze snel geregeld en voor mij geen onhandige papierwinkel. De jongens hebben de oude bus overgenomen en alles in orde gemaakt, de volgende bus ga ik zeker weer bij hun halen.

Top service!

Binnen 1 dag mijn lease contract geregeld. Volgende dag nieuwe bestelbus opgehaald!

Netjes en vriendelijk geholpen, vlotte terug koppeling in communicatie en meedenkend voor de juiste financiering.

Super 'klote bedrijf "

Want ben met de dikste traffic de showroom uitgereden.waar ik natuurlijk super blij mee ben. Gr raoul

De snelle, vakkundige en klantvriendelijke service van dit bedrijf is top! Wij hebben een fijne ervaring bij de aanschaf van onze nieuwe bedrijfswagen. Verder wordt alles duidelijk uitgelegd en is de communicatie uitstekend.

Vriendelijke, denken mee en snel afgewerkt. Herhaling vatbaar!

Snelle service en afhandeling

Ik heb op een maandag contact gehad alles in orde gemaakt woensdag reed ik met de bus de garage uit

Perfect!

Action Lease heeft mij altijd perfect geholpen in het proces van het financieren van meerdere vedrijfswagens. Ik ben hun daar dan ook erg dankbaar voor! Echt een aanrader.

Super goed geholpen met 2 nieuwe top bussen

Wij waren opzoek naar 2 nieuwe bussen. Uiteindelijk hier terecht gekomen. Super goed en vriendelijk geholpen met resultaat 2 bussen. Ook super goede service om onze 2 oude bussen ingerolen.

top

Goede service en snel geregeld. Vriendelijk personeel die echt doen wat ze beloven.

Snel en goed geregeld!

Snel kunnen schakelen door de nauwe samenwerking tussen Action Lease en Dutchvans!

Over Action Lease

Action Lease is jouw betrouwbare en onafhankelijke partner in Financial- en Operational Lease. Wij helpen je graag met onze duidelijke en transparante vorm van werken naar de juiste overeenkomst. Een overeenkomst waar je na de leaseperiode tevreden op terug kan kijken! Wat bieden wij aan? - Een leasevoorstel op maat: Jij geeft zelf de leaseperiode, maandtermijn en eventuele slottermijn aan - Rijd binnen 24 uur je nieuwe (bedrijfs-) auto: Wij zorgen voor een zo snel mogelijke acceptatie en behandeling van jouw voorstel - Eigen voorraad van 400+ bedrijfswagens verdeeld over 2 locaties: Voor elk type ondernemer een passende bedrijfswagen - Betrouwbaar en onafhankelijk - Deskundig advies