Zal het iedereen aanraden !

Vriendelijk personeel en alles goed uitgelegd. Binnen een week had ik me bus voor de deur. Alles snel en goed geregeld. Toppers !!!

Snelle en fijne service

Super fijn geholpen; in deze tijden toch grote uitgaven doen best spannend, maar via telefoon en foto’s toch een super toffe auto besteld! Heel fijn!!

Super geregeld snelle service!!!

15-4-2021 Een Renault master aangeschaft. Alles super snel voor mekaar en geregeld. Goede uitleg klantvriendelijkheid op en top. En zeer zeker aanrader voor bedrijven of ZZP'Rs om een nieuwe bus aan te schaffen. Goede service en top dat ze thuis bezorgen. Helemaal happy met me nieuwe bus!!

Betrouwbaar en vlot

Dankzij Malou de financiering kunnen regelen voor mijn bestelbus. Super gegaan, goede communicatie en erg tevreden over de inzet.

Hele goede service en geleverd door nog betere mensen

Ik was totaal onbekend met het lassen van bestelauto's. Maar bij het eerste contact met action lease was het als en trein die begon te rijden. Het liep allemaal zo netjes en snel. En met een leuke sfeer Je voelt je meteen op je gemak. Ik ben zeer te spreken over action lease Milou, Peter, Samuel bedankt en tot ziens

Perfecte service!

ActionLease bood ons de beste service bij het zoeken van bedrijfswagens om te leasen. Met name Marloe!

Zwaar tevreden over malou van empel

Ik ben ontzetten tevreden ik ben vorige week geholpen wat een ontzettend leuke en spontane vriuw is malou van empel . Heel duidelijk en transparant . Je weet binnen 10 minuten waar je aan toe bent . Echt een groot compliment waard ! Jullie mogen blij zijn dat jullie zo n vrouw in dienst hebben ! Irene

Ben zeer goed geholpen

Malou heeft mij goed geholpen. En heeft zeker altijd tijd voor mij gehad. Alle vragen waren goed beantwoord.

Mooie deal

Fijne ervaring, vriendelijke adviseurs en een mooie deal!

Snelle en goede service

Mijn interesse in een andere bedrijfswagen lag er al heel erg lang. Door de corona, en ik wil het niet voor iedereen een crisis noemen, had ik besloten toch maar even geen andere bus aan te schaffen. Toen kwam er een bus voorbij op internet die ik niet kon laten schieten en perfect bij mij paste. Bij Action lease calculator een offerte aangevraagd en meteen groen licht gekregen.... Dus hup die bedrijfswagen halen ;) Action Lease doet z'n naam eer aan. Blijf dit doen zou ik zeggen

Super bedrijf

Top bedrijf, op maandag contact gehad woensdag al rijden met een nieuwe VW crafter. Staan voor je klaar helpen je snel vooruit en na een paar weken bellen ze zelfs nog even of alles naar wens is. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen

Een super service met dank aan Action Lease

Met mijn aanvraag waren er wat problemen omdat ik een 2ling broertje heb, had gebeld en er kwam meteen actie en ben meteen super geholpen!

Super goed geholpen en zeer tevreden

Super aardig en een goed bedrijf waar de mensen jou opweg helpen !

Een goed bedrijf heel snel geregeld en goede service mijn dank hier voor !!

Best goed ervaring en behulpzaam en geduldig.

Als volgt ik vind prima dat mij bedrijfs wagen te leasen via Action Lease en ik van plan om volgende periode via Action Lease te leasen.

Ik heb een bus geleast en ben zeer tevreden

Ik heb een bus geleast en ben er er blij mee het was snel geregeld en je wordt goed geholpen waar nodig top gasten

Heel goed snel en betrouwbaar

goed geregeld

Ik ben zeer tevreden over de financiële afhandeling van de aanschaf van mijn zakelijk voertuig door Action Lease. Recht door zee en snel afgehandeld. Zeker een aanrader!

ondanks tegenslagen, super flexibel geholpen.

Bus gehaald van 14.000 ( lease wel ) Had wat mankementen, terug moeten gaan en super vriendelijk geholpen. De mankementen van de bus kon het bedrijf niks aan doen ( stond te lang stil ) nu al 3 maanden ermee aan het rijden en nog geen enkele klacht gehad! Aanrader dus hier je bus te halen !

Goed en snel geregeld

Ik had spoed een klep wagen nodig Hun had op voorraad Ik kon gelijk rijden Zelfde de dag geregeld de leasing

Top waar een ander stopt gaan zij veder

Malou heeft alles.in het werk gesteld om mij te helpen dit is ook gelukt alles zat tegen maar zij gaf niet op dit is een top bedrijf waar je zeker zaken mee kunt doen of je nou starter bent of al wat langer op weg bent en het meest belangrijke van alles is ze zijn eerlijk komen hun belofte na en de aflevering van een auto is gewoon net als een soort schoolreisje alles is geweldig bedankt als u mij vraagt kom ik hier terug zeg ik zeker weten en raad ik hun aan ja zeker gewoon top malou nogmaals bedankt

Vlot en eenvoudig

Kreeg snel antwoord op mijn aanvraag, Daarna werd ik telefonisch benaderd om een en ander door te nemen.

Perfect.

Snel en goed antwoord

Super snel geweldig!

Binnen 1 dag akkoord je appt je mailt je krijgt antwoord

Top mensen helpen u indien alles in orde is ,had reeds eerder contact met hun ,en toen ging het niet , nu een jaar later geen enkel probleem op 1 dag was alles geregeld

Over Action Lease

Action Lease is jouw betrouwbare en onafhankelijke partner in Financial- en Operational Lease. Wij helpen je graag met onze duidelijke en transparante vorm van werken naar de juiste overeenkomst. Een overeenkomst waar je na de leaseperiode tevreden op terug kan kijken! Wat bieden wij aan? - Een leasevoorstel op maat: Jij geeft zelf de leaseperiode, maandtermijn en eventuele slottermijn aan - Rijd binnen 24 uur je nieuwe (bedrijfs-) auto: Wij zorgen voor een zo snel mogelijke acceptatie en behandeling van jouw voorstel - Eigen voorraad van 400+ bedrijfswagens verdeeld over 2 locaties: Voor elk type ondernemer een passende bedrijfswagen - Betrouwbaar en onafhankelijk - Deskundig advies