Super goede rijlessen.

De rijlessen waren erg relaxed, fijne sfeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super tof en heel leerzaam

Ik heb gereden bij rijschool dordt, hij is heel duidelijk en geeft je handige tips om het auto rijden makkelijker te maken.

Leerzaam

Ik heb een leuk tijd gehad in de auto. Het was erg leerzaam want hij legde alles uit met een tablet en dat was erg fijn en duidelijk.

Gezellige en leerzame lessen

Tijdens mijn lessen was het altijd gezellig en vanaf les 1 voelde ik mij al op mijn gemak. De instructeur weet waar hij het over heeft en geeft duidelijke aanwijzingen. Hij vindt het leuk om rijles te geven en dat merk je ook aan de manier waarop hij dat doet! Verder legt hij alles duidelijk uit en kan je het gewoon vragen als je iets niet snapt.

Leerzaam

Je voelt je super op je gemak in de auto en geeft goede tips en adviezen om je rijexamen te halen

Super goed!

Een super leuke rijschool! Je leert heel veel en ook nog eens heel goed! Aanrader!!!

Goede en vriendelijke instructeur

Echt een top rijschool. Hele vriendelijke rij instructeurs die heel veel verstand hebben van wat ze aan het doen zijn

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke en goede instructeur!

Furkan is leuke instructeur die weet waar hij over praat. Hij is duidelijk, rustig en geduldig! Echt een aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Word erg fijn les gegeven!

De instructeur geeft fijn les, is erg duidelijk. Ook is het een fijne auto om in te rijden. Ook niet heel duur.

Top ervaring!

Ik heb met heel veel plezier mijn lessen gevolgd bij Furkan. Hij stelde me elke les op mijn gemak en dat maakt het een stuk makkelijker om wat bij te leren. Ik raad het zeker aan om hier te lessen, nja als je in 1 keer wilt slagen dan! Haha

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op eigen niveau snel rij ervaring op doen

Fijne rij instructeur, Goeie ervaring in het behalen van mijn rijbewijs, alles op een rustige fijne manier uitgelegd gekregen zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en relaxed, vooral in een korte tijd veel geleerd.

Ik heb mijn herexamen bij verkeerschool Dordt gedaan en dat heb ik als zeer fijn ervaren. De lessen inplannen gaat makkelijk en als je ineens niet kan is dat geen probleem. Ook zijn de lessen zelf heel relaxt en heb je het gevoel dat je elke les weer een stukje groeit. Het was voor mij heel duidelijk wat ik per les ging doen en dat hielp heel erg met mijn zelfvertrouwen tijdens het rijden. Bij verkeerschool Dordt zijn ze eerlijk tegen je, maar niet demotiverend en dat heeft mij echt verder geholpen.

Zeer goeie rijschool

Altijd gezellig in de auto er word goed uitgelegd hoe en wat. De instructeur geeft goeie aanwijzingen op wat je goed en fout doet. Helemaal prima!

Leuke en leerzame lessen

Ik heb tijdens mijn lessen veel geleerd en het was tegelijkertijd gezellig en leuk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top. Binnen een paar lessen klaargestoomd voor mijn examen

Furkan is open, eerlijk en duidelijk en blijft altijd vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Precies wat je verwacht van een rijschool

Rustig omgaan met fouten, uitleggen en verbeteren. In 1x geslaagd!

Fijne rijschool

Fijne rijschool met zeer flexibele rij-instructeurs. Ze leren je echt autorijden zodat je zelfverzekerd en zelfstandig de weg op kunt.

Uitstekende ervaring

Ik ben later halverwege de rijopleiding bij deze Verkeersschool gekomen en alles was perfect

Direct en duidelijk

Ik ben vanuit een andere rijschool gekomen. Ik vind het fijn dat hij heel geduldig was maar toch ook wel direct. Ik heb faalangst en ik vond het wel relaxed om bij hem in de auto te zitten.

Duidelijk en effectief

Tijdens de lessen is alles altijd duidelijk verteld en aangeleerd, en er wordt gedemonstreerd waarom bepaalde handelingen juist belangrijk zijn.

Tevreden

Ik heb faalangst en furkan van rijschool dordt heeft mij met al het geduld van de wereld hierdoor heen gesleept

Goede rijschool goede instructeur

Altijd netjes optijd Goede uitleg over het rijden Goede instructeur dus wat wil je nog meer Dus ik raad verkeersschool dordt zeker aan bij de mensen

Relax

Hele goede lessen gehad bij Furkan! Heel relaxed en hij heeft alle vertrouwen in je! In 1x geslaagd!!

uitstekend en leerzaam

Instructeur is heel vriendelijk en duidelijk met de verrichtingen, heel leerzaam voor je basis kennis met het auto rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

ik heb hele leuke lessen gehad en het rijden ging ook super goed!