Een goede en fijne manier om

Er was sprake van een relaxte sfeer, goede communicatie en een goede vorm van lesgeven. Geen gekke dingen meegemaakt en het altijd naar mijn zin gehad.

• Betrouwbaarheid

Op mijn eigen tempo lessen kunnen volgen, wat ik heel erg prettig vond.

De lessen waren erg fijn. Met duidelijke uitleg door het zelf mee te maken maar ook vooraf situaties doornemen als voorbeeld.

Hele fijne rijschool

Ik heb verkeersschool Dordt ervaren als een hele fijne rijschool. Furkan nam altijd de tijd om dingen rustig uit te leggen en te laten zien en gaf je de tijd om alles in je eigen tempo op te pakken. De sfeer in de auto was altijd gezellig en relaxt, maar dat ging niet ten koste van het leren rijden. Hij zorgt er echt voor dat je met zelfvertrouwen je examen in gaat. Verder was het ook makkelijk om lessen in te plannen aangezien Furkan erg flexibel is en zijn best doet om altijd een plekje voor je te vinden. Als ik opnieuw een rijschool zou moeten kiezen, zou ik 100% opnieuw voor verkeersschool Dordt kiezen.

geweldig

Top rij instructeur, geeft goed uitleg.

Snel en goed

Goed rij instructeur en je kan meerdere keren in een week rijden als dat nodig is

• Betrouwbaarheid

Een hele fijne rij-instructeur met goede begeleiding.

Furkan is een positief ingestelde rij-instructeur. Hij heeft mij goed begeleid en rij-klaar gemaakt voor het rijexamen. Dit heeft hij op een uitstekende manier gedaan waar ik zelfverzekerd van werd. Tijdens problemen bij het CBR is hij hier achteraan gegaan voor mij en heeft hij veel opgelost. Hij voelt zich erg verantwoordelijk voor zijn leerlingen en uit dit door ten alle tijde je op een goede manier voor te bereiden op je rijexamen. Hij heeft verstand van zijn vak en kan heel duidelijk en goed aanwijzen waarin je nog moet groeien, om zo te presteren op je rijexamen. Ik ben de tweede in ons gezin die via Furkan afrijdt en mijn jongste broertje wordt de derde. Dat is zeker.

• Betrouwbaarheid

Vond het een leuk rij op leiding

Was altijd gezellig in de auto en legde alles goed en duidelijk uit

• Betrouwbaarheid

In een keer gehaald met deze rijschool!

Ik ben dit jaar begonnen met mijn eerste rijlessen te gaan nemen en was vanzelfsprekend best zenuwachtig om voor het eerst achter het stuur te zitten. Gelukkig heb ik de goede rijschool uitgekozen, want al snel had ik een vertrouwd gevoel achter het stuur, dit allemaal, omdat de rij instructeur erg duidelijke uitleg en goede feedback geeft. Hierdoor heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald en nog belangrijker: nu zal ik met een goed gevoel veilig rijden!

Zeer goed een Topper

Zeer goede instructeur snel geleerd duidelijk over alles ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen gelijk geslaagd!!!

• Betrouwbaarheid

Hele fijne rijschool. De instructeur is duidelijk, vriendelijk en geeft je goede feedback. Er is veel mogelijkheid om te lessen. Het inplannen van het examen doet ie ook op een zeer aangename en slimme manier.

Highly recommend it!

I was taking lessons here for few month and I always feel support and safe. I learn very useful tips to make driving easier and safer. He was always flexible and every lesson on time. Very professional and kind.

• Betrouwbaarheid

Een leuke en erg leerzame verkeerschool

Tijdens mijn lessen werd ik erg op m’n gemak gesteld. De opbouw was ook erg goed. Ik heb nooit het gevoel gekregen dat ik het niet kon. Richting mijn examen heb ik goede examen ritten gereden waardoor ik 100% voorbereid was en ik in één keer kon slagen.

Heel fijn en leerzaam!

Mijn rijlessen bij Verkeersschool Dordt gevolgd. Hele fijne en aardige begeleider. Altijd gezellig in de auto, maar leert je ook veel. Geeft je goede tips en zelfvertrouwen voor achter het stuur. Instructeur was erg geduldig en flexibel.

Fijne rijschool

Ik heb een lange tijd autorijles gehad bij Verkeersschool Dordt. Furkan heeft me heel goed geholpen. Hij heeft veel geduld en kan goed uitleggen. Ook is hij eerlijk in wat hij vindt, dat is juist goed, want zo kan je jezelf steeds verbeteren. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Good driving lessons

It was good driving lessons. I am an experienced driver from Afghanistan, instructor teached me how to recognize signs on the road , the bords. And driving on navigation was new for me we practiced a lot and finally I got my license! Good experience with this driving school!

• Betrouwbaarheid

Very strict but very helpfull

The driving instructor is very strict , but it was very usefull and made it easy for me at the exam

• Betrouwbaarheid

De instructeur geeft om zijn leerlingen.

Stap voor stap leer ik alle vaardigheden nodig te zijn om te rijden. Wanneer op niveau, heb ik een rijtest gedaan voor de gezondheidsverklaring en vervolgens oefenen tot de geplande datum voor de rijexamen. Simpelweg de algemene procedure. De instructeur is makkelijk om te gaan en helpt je waar je tekort in komt. Hij doet zijn best om zijn leerlingen te laten slagen.

• Betrouwbaarheid

Een super rijschool en rij instructeur!!

Mijn ervaring bij de rijschool was super goed! Het waren leuke en leerzame lessen waardoor ik in een keer mijn theorie, tussentijds toets en praktijk heb gehaald! Als ik een rijschool moet aanraden is het zeker deze, je voelt je zeker op je gemak waardoor je ook op je gemak doet auto rijden en alles lekker vlot op pakt