Een wereld van verschil!

Net als velen een noodzaak, maar toch zijn we erg blij met het kiezen van de mobiliteit die wij nodig hadden en maakt het een wereld van verschil. Kikkert was daarbij no-nonsense zeer behulpzaam. Wat het nog mooier maakt, is dat de keuze naar een paar jaar nog steeds de goede blijkt. Sterker nog; wederom met de hulp van Kikkert hebben wij de rolstoelbus aangepast om te kunnen kamperen. Weer een stapje extra erbij! Kortom: een gouden greep om met de meedenkers van Kikkert in zee te gaan.

Goed bedrijf met goede service

We hebben een rolstoelauto gekocht voor mijn vader en moeder en zijn uitermate tevreden hoe jullie het een en ander hebben afgehandeld. Er was vergeten om er een elektrische lier in te zetten maar alles werd keurig opgelost,auto werd opgehaald en terug gebracht waarvoor dank. Al met al kunnen we een ieder aanbevelen om hier een auto te kopen. Dank en groet fam Lier uit Staphorst!

Fijn bedrijf !

Na een reis van 4 uur kocht ik een aangepaste Renault kangoo bij kikkert autobedrijf. Na een maand terug om enkele waargenomen puntjes op te lossen. Alles tot volle tevredenheid opgelost. Samengevat; een fijn bedrijf. Complimenten voor het garagebedrijf waarmee Kikkert samenwerkt. Correcte monteurs die hun vak met plezier en kunde uitoefenen. Van harte beveel ik deze bedrijven aan. Leon Moonen, Heerlen.

Geweldige service!

Twee weken na aanschaf van een Kangoo rolstoelauto overleed mijn vrouw. Wij hebben de auto nooit voor haar kunnen gebruiken. Maar we konden de auto terugbrengen en binnen drie weken werd die weer voor ons verkocht. Geweldige service!

Aangenaam

Het contact en de informatie was aangenaam en compleet. Onze aangeschafte rolstoel auto, is na enkele dagen al keurig thuis bezorgd. De vw caddy ziet er verzorgd uit en is keurig onderhouden.

Super blij met de hulp en de advisering van de familie Kikkert

Met mijn nieuwe bus heb ik een stuk vrijheid terug gekregen waar ik heel blij mee ben.

Jan is een Waardeloos en ongeduldig persoon denkt alleen aan geld!

Slecht slecht !! denkt alleen aan zeg zelf! Komt de afspraken niet na denkt alleen aan geld verdienen Klant kan hem niet schelen als maar betaalt. Wij hadden een afspraak met hem voor een rolstoel auto caddy maxi kenteken KP-03-4Z bij externe bedrijf om te bezichtigen 200kilometer verwijderd van uit mijn locatie 2x rijden heen en weer dus 400 kilometer totaal speciale een dag vrijgenomen om deze auto te bezichtigen en tot koop gaan. Op 23.11.2022 deze caddy gezien samen met Jan en besproken dat ik de auto overneem. Ik zeg geef mij een week de tijd kom ik terug met ja of nee, waarom i.v.m aanpassing vergoeding van uit een organisatie. Hij ging mee akkoord. Echter wat blijkt meneertje Jan ongeduldige appt mij om de 2 dagen achter elkaar of ik al iets heb gehoord vanuit de organisatie terwijl wij al besproken hebben op de locatie dat hij mij een week de tijd moet geven. Vervolgens vraagt hij om reservering geld over te maken van €1.000.- euro zodat hij de auto voor me houd. waarop ik antwoord gaf op dit moment heb ik niet op de bank kan je alleen cash betalen of een dag of twee stort ik het en dan maak ik het over naar je. Wat doet hij in de tussentijd iemand anders regelen om de auto te verkopen en de tussentijd koopt hij de auto zelf in bij de externe garage voor verkoop om geld te verdienen. Ik zojuist geld overgemaakt €1000 euro. Op 02.12.2022 is de auto overgeschreven op zijn naam. Meneertje Jan zegt iemand komt kijken naar de auto op 03.12.2022 waar ik antwoord gaf waarom doe je mij dit aan waarom lieg je? wij hebben als eerste de auto gezien en tot akkoord zijn gegaan om te kopen met de vraag of hij de andere koper annuleert 6 dagen later de auto verkocht dus op 08.12.22 aan andere koper. Slecht zaak wat een idioot en vuil vent is deze kale man!! Denk en ga goed kijken voor dat u iets koopt bij deze zaak. Ik zou deze niet aanbevolen!!! Geld is alles voor hem! Let ook op bij inruilen van u auto geeft laag indicatie om extra centen te verdienen voor 2x verkoop.

Jan is een Waardeloos en ongeduldig persoon denkt alleen aan geld!

adres waar je snel vertrouwen in hebt.

Sinds kort zijn we naar volle tevredenheid gebruiker van een rolstoelautovan het bedrijf. Het is een betrouwbaar adres met prima voorlichting , advies en service.

Zeer betrouwbare garage

Onlangs een Mercedes Viano rolstoelbus gekocht bij Autohuys Kikkert. Ik ben zeer goed geinformeerd en geholpen door de eigenaar Jan Kikkert. Ook de nazorg is helemaal top, afspraken worden nagekomen. Voor mij heeft Autohuys Kikkert de 5 sterren dik verdiend!

Deskundig, goede service en meedenkend

Opzoek naar onze eerste rolstoelbus kwamen we terecht bij Autohuys Kikkert. Al vrij vlot was er een bus gevonden die aan onze wensen voldeed. Toen er vertraging vanuit onze kant was, is Jan erg flexibel geweest en altijd goed te bereiken. Ook wilde wij graag de losse stoelen met isofix. Jan heeft hierin uitstekend meegedacht en uiteindelijk de stoelen gevonden waar wij naar opzoek waren. Toen de bus eenmaal in bezit was, bleek er nog een klein mankement te zijn. Dit werd super opgepakt met een leenbus ter beschikking. We zijn erg tevreden over de goede service en het deskundige advies dat we hebben gekregen.

Klantgericht, meedenkend, oplossingsgericht, goede service, klantvriendelijk bedrijf.

Na een thuispassing, akkoord gegeven op aankoop rolstoelbus. Deze heeft een beurt, apk en poetsbeurt gekregen. Tevens werd volgens afspraak, de rolstoelbus ook thuis afgeleverd en de andere bus weer ingeruild/meegenomen. Al met al prima service, klantvriendelijk, meedenkendheid van Jan.

Top service!

Eerst via telefoon en mail alles laten meten of het wel zou passen, we waren een bus gewend en wilden naar een rolstoelauto, had een mooie op de site gezien maar wij wonen bijna 4 uur rijden van het bedrijf dus dan ga je niet zomaar even kijken. Hun kwamen met de auto naar ons toe voor een passing, zo ver weg in Zeeuws Vlaanderen. Het was gelijk goed en de auto gehouden en de bus ingeleverd. Dat noem ik top service!

Super service zeer meedenkende en klantvriendelijk

Super goede ervaring . Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Zelfs auto kunnen huren daar i.v.m hagelschade aan onze bus . Top geregeld . . Een dikke pluim voor Jan en José Toppers . Vr gr familie schonewille

Duidelijk en kwaliteit

Jan heeft al 2x een top auto voor mij geregeld. Hij geeft goed en eerlijk advies. Dus zoek je een auto, dan zou ik zeker Jan Kikkert aanraden!

Goed bedrijf,communiceert goed.

Waterpomp en distributieriem als onderdeel van afleveringsbeurt ongevraagd vervangen,een betrouwbaar bedrijf met kennis van zaken.

Geheel naar tevredenheid!

Als eerste viel de verzorgde en zeer informatieve website op. Daarna een prettig telefonisch contact, goed advies en nog dezelfde dag een proefrit met de rolstoelbus aan huis. Wat een service! De koop was meteen rond en de aflevering is ook goed afgewikkeld: de bus werd gewoon thuis gebracht, ook al was het zaterdag.

Uitstekende service!

Mijn zoekopdracht snel uitgevoerd... en precies wat ik zocht. Niets dan lof dus!

Klant vriendelijk en prima service

Wij hebben een Citroën Berlingo multispace rolstoel auto gekocht. Het is de eerste keer dat wij zo'n auto moesten kopen ivm het niet meer kunnen lopen/ staan van onze dochter. Een emotionele stap maar Jan heeft ons geweldig geholpen en geadviseerd. Later bleek een kleinigheid er aan markeren maar dat was geen probleem, direct stond er een leen auto voor ons klaar en twee dagen later werd onze auto thuis gebracht en de leen auto weer mee terug genomen. GEWELDIGE SERVICE.

Geweldige service bij aankoop 1e rolstoelauto.

Proefrit en passing aan huis. Vooraf goede afspraken gemaakt omtrent te betalen bedrag. Jan nam tijdens de verkoop en de proefrit ruim de tijd voor vragen en opmerkingen. Heel prettig zaken gedaan, geweldige werkwijze.

prima!

Onze ervaring was dat het een zeer kundig bedrijf is wij zijn goed geholpen door autohuys kikkert, en zijn blij met onze nieuwe aanwinst!

Aardige mensen en top service

De service is goed en gewone mensen en daar hou ik van.

Rustig vakbekwaam en zorgvuldig geholpen

Een vriendelijk familiebedrijf met een ruime keuze aan rolstoelauto’s. Ik werd hartelijk ontvangen en goed begeleid bij mijn keuze en de inruil van onze personenwagen.

Zeer goede service en vriendelijke mensen

Dankzij de snelle, adequate en deskundige bemiddeling van fa.Kikkert rijden we nu met veel plezier in onze aangepaste citroen berlingo! Geweldig dat een autobedrijf in deze tijd nog zo kan meedenken. Hans, Regina en André

Betrouwbaar adres, ook bij problemen

Paar maanden geleden een auto gekocht welke een mankement had wat technisch niet opgelost kon worden. Auto is teruggenomen door garage Kikkert en financieel is alles naar tevredenheid opgelost. Top!!

Buitenvaart 1109 7905SE Hoogeveen

0524-820062