Zeer te vreden.

Ik ben zeer tevreden en dankbaar dat ik jullie als garage heb en zeker de service die wordt verleend Annie Krabben.

Altijd prima communicatie, eerlijke tarieven en fijn contact!

Bij Ikink komen ze na wat ze beloven, communiceren ze altijd goed en is de service prima. Wij zijn graag trouwe klant!

Accuprobleem snel en goed opgelost

Zomaar binnenvallen met accuprobleem en toch, ondanks dat de accu nog geleverd moest worden, binnen 35 minuten weer onderweg met nieuwe accu. Chapeau! Niet verbazingwekkend. Ben dit al ruim 30 jaar gewend. Ga zo door.

Probleem opgelost zoals Achterhoekers doen.

Na ruim een jaar, na afloop van de wettelijke garantietermijn, ontdekte ik water onderinin de kofferbak. In goed overleg is dit lek door de firma Ikink opgelost.

Onze oude auto ingeruild, super netjes geholpen! Daarom nu ook onze tweede auto hier in onderhoud en voor de APK. Er moest veel gebeuren aan de auto. Het resultaat is TOP! Ook de laatste afspraak omdat er iets kapot was kon op korte termijn ingepland worden.De auto rijdt weer als een zonnetje. Wij zijn zeer tevreden!

Betrouwbaar bedrijf met kundige vakmensen

Betrouwbaar bedrijf Kundige vakmensen Zeer vriendelijk personeel Altijd bereid om je z.s.m. te helpen

Goede service en altijd vriendelijk

Mijn partner stond van de week met een auto die niet meer wilde starten dus ikink gebeld die meteen meedachten en in actie kwamen en hebben de auto opgehaald. De dag erna hebben ze meteen tijd gemaakt om de apk en een kleine beurt uit voeren en hebben ze de auto netjes thuis gebracht.

Een geweldig Autobedrijf!

Enkele weken geleden waren we op zoek naar een gebruikte Astra. Via de Bovagsite kwam ik terecht bij garagebedrijf Ikink waar een bijna nieuwe Astra automaat stond. Wij wonen aan de kust, maar hadden er graag een ritje van 185 km voor over om een proefrit in Vragender te doen. We werden hartelijk ontvangen met koffie en daarna een proefrit gedaan. De heer Ikink had ons van te voeren alles uitgelegd over de auto en we hadden er gelijk een heel goed gevoel over, zowel door de eerlijkheid van de heer Ikink als over de auto. Na de proefrit waren we gelijk verknocht aan de auto en we besloten dan ook deze prachtige auto aan te schaffen. Een week later konden we hem ophalen en we rijden er met heel veel plezier in. We zijn zelfs trots dat op de kentekenplaat de naam van het autobedrijf Ikink en de plaats Vragender erop vermeld staan. Het roept hier aan de kust nogal eens wat vragen op waar Vragender ligt. Kortom, ga gerust met de heer Ikink in zee!

dat je altijd word geholpen als jij hen aankomt

als jij bij de garage aankomt word jij altijd geholpen

goede deal

ik heb eind 2021 een toyota rav bij ikkink gekocht de prijs kwaliteit verhouding is top mijn oude auto ingeruild geen enkel probleem vriendelijke mensen en goede service wat mij betreft een aanrader beetje uit de buurt ( voor mij dan ) maar zeker de moeite waard waar voor je geld en betrouwbaar bedrijf

Goede service en vriendelijk geholpen

Gedreven team met vriendelijke service

Prima garage!

Altijd klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Voorbeeld: een tijdje terug had de buurvrouw iemand op visite waarvan later de auto niet meer wilde starten (accu leeg/kapot). 1 belletje naar Ikink en er kwam iemand om te helpen.

Als wij bij hun auto wilt kopen gaan ze eerst de nieuwe eerst naar kijken en daar betalen wij de au

Eerst ontmoeting bij hun was goed

Ga zo Door

goede communicatie, snelle afspraak correcte afhandeling, prima service

compleet

altijd een goede service

Wij zijn klant.

Bij garage Ikink wordt je op een goede manier geholpen. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer correct en prettig.

Mijn ervaringen met Autobedrijf Ikink zijn zeer prettig. Je wordt altijd zeer correct ontvangen, als je even moet wachten, krijg je netjes koffie en de kwaliteit van het werk is uitstekend. Mijn auto is 21 jaar en doet het nog altijd uitstekend, mede dankzij de monteurs van Ikink. Deze garage kan ik van harte aanbevelen.

Goede service.

Als je ze nodig hebt staan ze voor je klaar.

Prima service. Als je probleem hebt zijn ze er meteen of je mag meteen komen. SUPER.

Altijd netjes en correct behandeld.

Grote kosten tijdens een onderhoud altijd in overleg. Duidelijke afspraken.

betrouwbaar, vakkundig, goede communicatie

zie boven

Al meer dan 40 jaar klant en altijd tot tevredenheid met elkaar zaken gedaan.

Altijd de afspraken correct uitgevoerd en omgang met elkaar op een goede manier. Ga zo door en veel succes.

Hier kom je graag je auto brengen voor goed onderhoud.

Uitstekende vakmensen. Achterhoekse gemoedelijke sfeer. Prima advies. Uiteindelijk mijn auto hier ingeruild en een occasion gekocht. Hier kom je graag je auto brengen voor goed onderhoud.

Ze weten alles, ook van oude auto's, en heel betaalbaar

Vooraf wordt er overlegd wat er gedaan moet worden, en dat wordt dan ook prima uitgevoerd zoals besproken. Geen onverwachte kosten, heel fijn.

Goede garage en hele goede service

Vriendelijk en gemeudelek personeel. Je wordt snel geholpen.