Zeer goed behandeld . Auto perfecte staat goede servies en raad iedereen aan om hier heen te gaan voor een kleine auto .erg vriendelijke mensen.

Goede communicatie een aanrader

Onlangs een Peugeot 107 gekocht. Alles verliep soepel ,vanuit het zuiden komen rijden en gelukkig niet voor niks. De auto was zo als omschreven in top staat. Een kleinigheid aan de bumper ontdekt en dit werd direct ter plekke opgelost! Wij zijn tevreden en raden Dubbelbeek zeker aan.

Goede en betrouwbare Occasionswagens!

Altijd leuke auto’s in de aanbieding voor een scherpe prijs! Leuke auto gekocht met nieuwe apk en garantie erop. Nog steeds erg tevreden mee tot op heden.

Goed helpende denkend bedrijf waar klant koning is

Paar maanden geleden Peugeot 107 gekocht automaat ben echt super blij met auto alles na wens en afgesproken afspraken zijn ze netjes nagekomen dikke 10 voor deze bedrijf zal veel mensen deze bedrijf aanraden. Groetjes Ricardo

Heb 4 weken geleden een Aygo gekocht. Alle afspraken zijn ze na gekomen en de auto rijdt fantastisch. Ben tevreden.

Gewoon goed.

Toyota Aygo gekocht dit jaar en wij zijn zeer tevreden over de auto. Dubbelbeek komt zijn afspraken goed na. Een aanrader voor iedereen.

Prettige ervaring met dit bedrijf!

Na een tijdje te hebben gezocht naar de juiste auto (subaru justy) voor mij hier terechtgekomen via wat advertentiesites. Overeengekomen dat als de auto zo was als omschreven en aan mijn thuisadres zou worden gebracht de deal te willen sluiten. Dit is keurig en volgens afspraak nagekomen!

Leuke auto’s voor scherpe prijzen

Afgelopen maand een nette Citroën C1 gekocht, tot nu toe rijd ik er probleemloos en met veel plezier mee rond. Verder goed geholpen en alle afspraken keurig nageleefd.

Recentelijk voor de 2e keer auto gekocht!

Gewoon zoals het hoort te zijn! Dit keer onlangs al voor de 2e keer een goede en betrouwbare auto aangeschaft. Ook met deze auto weer zeer tevreden! Geen verkooppraatjes maar eerlijkheid en klantvriendelijkheid, dat is waar men hier voor staat. Je koopt niet vaak voor de tweede keer een auto bij hetzelfde bedrijf, maar als de service en ervaring dermate goed is, dan is het simpelweg gewoon weer de moeite waard! Dank Dubbelbeek!

Goed geholpen en een leuke auto gekocht!

Eind december maar is op zoek gegaan naar een leuke en vooral handige en betrouwbaar auto’tje als verassing voor mijn dochter. Er stonden er een aantal bij Dubbelbeek in Apeldoorn. Nadat ik een afspraak had gemaakt telefonisch een paar dagen later richting Apeldoorn gereden. Bij aankomst werd ik direct geholpen, dhr Dubbelbeek heeft mij goed te woord gestaan, zelfs een uitgebreide proefrit met meerdere auto’s die niet vooraan stonden was geen enkel probleem. Na een goede keuze te hebben gemaakt een prima auto gekocht voor mijn dochter waar zij zeer aangenaam mee is verrast! Ze is er erg blij mee, vandaar dat wij via deze weg Dubbelbeek nogmaals hartelijk willen bedanken voor deze uitstekende service. Chapeau! Groeten Ronald

geweldige service en zeer betrouwbaar

voor mijn vrouw afgelopen maand een mooie en nette peugeot 107 gekocht waar we zeer tevreden mee zijn. De service en afhandeling was meer dan oke. Zou dit bedrijf bij iedereen kunnen aanbevelen.

Top bedrijf, en eerlijk

Laatst een peugeot 107 gekocht. Deze was in uitstekende staat voor een redelijke prijs. Erg vriendelijke verkopers vader en zoon.

Goede service voor een zachte prijs.

Zeer vriendelijke behandeld. Er werd echt de tijd voor ons genomen. Goede service, alle afspraken zijn nagekomen en wat niet lukte is op een andere manier opgelost. Voor mijn volgende auto ga ik hier zeker weer kijken.

Prima !!!

Na uitvoerig overleg en uitleg besloten de C1 te kopen, punten die verholpen moesten worden tot op heden keurig geregeld. Uiterst vriendelijke mensen ( vader en zoon ) die de tijd en energie erin steken om de auto mooi en netjes af te leveren. We gaan hopelijk mooie en veilige kilometers maken met de C1 . Nogmaals gezegd tot op heden geen spijt van de koop. Mvgr Marcel

Goede service en heel vriendelijk!

Super goede service en vader en zoon zijn heel vriendelijk! Ze hebben mooie onderhouden auto’s en zijn bereid om buiten kantoor tijden paraat te staan! Geven 3 maanden garantie op hun auto’s en komen ze ook na! 2 dagen na mijn aankoop de koplamp stekker kapot en hebben er alles aan gedaan om het die dag nog gefixt te krijgen aangezien ik de volgende dag de auto dringend nodig had! Heel fijn en top service! Zeker een aanrader voor het aanschaffen van een goede occassion!

Vekoopt allemaal mooie goede auto's! In juli een Toyota aygo gekocht uit 2009. Rubberdakstrip vloog er onderweg af maar na een telefoontje is deze keurig vervangen door een nieuwe. Ondekte ook wat lekkage in de kofferbak, een bekend probleen van deze auto's (C1, Peugeot 107 en Toyota aygo). Na een telefoontje is ook dit keurig opgelost na een uurtje werk. Tot nu toe erg tevreden!!

Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

Leuke Citroën C1 gekocht, na enkele weken werkte het raam niet goed meer. Na telefonisch overleg het raam kostenloos gerepareerd. Ook is de achterruitwisser gratis vervangen. Kortom zeer goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en aandacht voor de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we hebben een heel prettige ervaring beleefd bij Dubbelbeek bij aanschaf van ons auto . Vader en zoon nam de tijd om uitleg te geven aan alle vragen die we hadden en niet een verkoop praatje op maar te verkopen .\r\nGarantie gegeven dat als er iets is met de auto zouden ze na aanschaf het auto persoonlijk komen halen en maken en dat ons niks zou kosten.Dit was niet alleen woorden maar ook daden .Hadden we vragen konden we bellen en we werden heel vriendelijk te woord gestaan. Het zijn weinig autohandelarenl waar je kan vertrouwen op hun woord maar bij Dubbelbeek ben je op een goede adres.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer aardige verkopers Vader en Zoon

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig ontvangen. Kan qua garantievoorwaarden nog geen oordeel geven, daar ik de daar gekochte auto vandaag net een maand in mijn bezit heb, maar kan wel zeggen dat hij mij goed bevalt. Tot zover geen klachten.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Anderhalf jaar geleden een auto gekocht, mondeling afgesproken Met de koop dat ze een beschadigd raampje zouden vervangen en ze zouden dopjes van de velgen vervangen. Ondanks dat we hier nog enkele keren naar gevraagd hebben, zitten wij hier nog steeds op te wachten! Helaas worden de mondelingen afspraken dus niet nagekomen!

Beste heer/mevr. Jtw, Wij vinden het jammer dat U ons een erg negatieve beoordeling geeft, wij zijn van mening dat wij U toch echt een goede auto hebben verkocht (Mercedes B-Klasse). Er bleek een sleuteltje van de afneembare trekhaak te ontbreken, daarvoor hebben wij nog een bedrijf gezocht bij U in de buurt, en deze kosten vergoed. En ja, wij hebben het mondeling over de ruit en de naaf dopjes van de velgen gehad. De ruit zouden wij proberen te krijgen bij een demontage bedrijf (destijds niet direct leverbaar uit voorraad). Dit heeft echter langere tijd geduurd, en is tot onze spijt aan onze aandacht ontsnapt, maar we hebben helaas daarna van U ook niks meer vernomen of gehoord. Dit neemt niet weg dat wij hierin een beetje te kort geschoten zijn, maar vinden deze wel erg negatieve beoordeling ook niet helemaal terecht, aangezien wij U verder echt wel goed geholpen hebben naar onze mening. Mocht U een en ander nog opgelost willen hebben, neemt U dan s.v.p. even contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Dubbelbeek Occasion Center Apeldoorn

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn tevreden over de behandeling als klant