Super vriendelijk

Prettig dat er nog garages zijn waar de eigenaren nog liefde voor hun vak hebben en geen gelikte opdringerige verkopers zijn. Erg prettig hier ongedwongen rond te kijken en informatie op te doen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aankoop.

Klantvriendelijk

Top bedrijf

Werk netjes en denkt heel goed met de klant mee!

uitstekende service

echt volgens afspraak

prettige afhandeling en volgens afspraak

prettige afhandeling en volgens afspraak

Topbedrijf!

Toegankelijk, deskundig, betrouwbaar en erg vriendelijk

Snel, soepel en vakkundig

Je kunt snel terecht maar het is toch altijd druk. Kortom, ze maken tijd voor je als het nodig is. Maakt niet uit wel merk of type, de reparaties gaan snel en vakkundig. Ook voor het kopen van een goede tweedehands wagen een aan te bevelen adres.

Betrokken, persoonlijk en professioneel

Eerlijke autogarage met kennis van zaken waar je op kunt rekenen.

Vriendelijk, reëel, betrouwbaar

Twee weken geleden bij Jasper een Volvo XC60 gekocht, we zijn zeer tevreden over het hele proces van de aankoop. Jasper is goed geïnformeerd, komt afspraken na en is correct in de omgang met zijn klanten en is het tegendeel van de gladde autoverkoper. De auto bevalt super, we wensen Jasper veel succes met zijn bedrijf.

• Uitstraling

Prima service laagdrempelige maar nette benadering. Top garage

Prima service, snel, betrouwbaar, betaalbaar en zeer klantvriendelijk.

• Uitstraling

Bedankt voor je review Maurice, voor ons een eer dat je bij ons komt, je komt dagelijks bij veel collega's als bedrijfsadviseur. Vr. groet Corne.

Betrouwbaar en betrokken, No nonsense Autobedrijf!!

Op zoek naar een Alfa Romeo Stelvio terecht gekomen bij AutoBlom BV. hartelijk ontvangen door Jasper, de eigenaar. Auto stond glimmend klaar voor een proefrit. Super klantvriendelijk en eerlijk geholpen. Geen spijt van mijn keuze. Jasper bedankt, ik rij met een brede glimlach in mijn Stelvio over de snelweg.

Eerlijk, transparant bedrijf

Enkele weken geleden hier een Mercedes E Coupé gekocht, ik kende heel het bedrijf niet en had al slechte ervaringen opgedaan tijdens mijn zoektocht naar een eerlijke auto. Alles maar dan ook alles was perfect geregeld, eerlijke inruil prijs gekregen en de prijs van de MB was ook heel netjes. Ze doen wat ze zeggen en dat is veel waard. Alles was ook heel transparant en heel duidelijk, geen verborgen kosten. De volgende auto komt hier weer vandaan, dan maar net zolang wachten tot ze iets binnen krijgen wat naar mijn zin is. Alleen jammer dat ze niet in de omgeving van Oisterwijk zitten. Nogmaals bedankt voor de service en de koffie. Met vriendelijke groet afz Terence

• Uitstraling

Graag gedaan Terence, en graag tot ziens. Vr. groet Corne.

Zeer goede service

Na een zeer prettige ervaring bij het aankopen van mijn auto en het maken van een eerste afspraak voor onderhoud niks anders dan lof voor de vriendelijke behandeling en uitgevoerde werkzaamheden.

• Uitstraling

Graag gedaan Robbert, veel veilige kms en graag tot ziens.

Een top bedrijf.

We hebben een Vito gekocht. Jasper heeft ons geholpen vriendelijke verkoper. Top bedrijf.

• Uitstraling

Mooi verzorgd en eerlijk bedrijf om zaken mee te doen!w

Vandaag samen met mijn zoon onze Porsche Macan S opgehaald bij AutoBlom. Eigenaar Jasper heeft ons vriendelijk en zeer correct geholpen. Het loont zeker de moeite om hiervoor 215 km vanuit Zeeland te reizen.

• Uitstraling

wat een top service, een paar weken na een service beurt begon de airco een enorm geluid te maken, een nieuwe afspraak gemaakt bleek er een notendop in te zitten, alles was service geen kosten, top bedrijf!!

• Uitstraling N.v.t.

Komt betrouwbaar over

Toen we aan kwamen stond de auto al op de brug om de onderkant te bekijken, en we zijn prima ontvangen.

• Uitstraling

Altijd vriendelijk je word meteen geholpen

Vriendelijke mensen betaalbaar maken niets wat niet nodig is.

• Uitstraling

Zowel voor de koop als voor onderhoud uw en mijn Autobedrijf Blom.

Al 25 jaar lang hebben medewerkers van Autobedrijf Blom mij vakkundig, vriendelijk en betaalbaar geholpen met het onderhoud van mijn auto's. Ook over de aankoop en inruil van auto's heb ik bij hen zuiver positieve ervaringen.

• Uitstraling

Bedankt voor uw lovende review! Veel plezier met de nieuwe Mercedes!

Ik had s’avonds auto pech onderweg naar huis en toevallig kwam ik de eigenaar van het autobedrijf tegen, hij heeft mijn auto meegenomen naar zijn garage en de volgende dag gerepareerd, super aardige/betrouwbare man !

• Uitstraling

Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent!

meer dan top

.in de garage wereld is t moeilijk mensen met een hart te vind...voor autos en de klanten na tijd garage houders terleurstellend te hebben gesproken IS GEBLEKEN DAT garage Blom wel op dat niveau zit. Ook al was t iets simples Mario Blom hielp uit de brand door me oude Jeep te slepen uit een onheils plek en na 3 uur was mijn Jeep reborn again Een GARAGE ALS bLOM IN GAMEREN KAN DIE IK ECHT AANBEVELEN

• Uitstraling

Beste Laarman, Fijn dat je tevreden bent over Garage Blom in Gameren!

Snelle uitstekende correcte service

Via e-mail afspraak gemaakt en zonder wachttijd auto kunnen brengen voor groot onderhoud. Vriendelijke bejegening en zeer goede service. Met AutoBlom weer veilig de weg op!

• Uitstraling

Bedankt voor je vriendelijke review, Erik! Graag tot een volgende keer!

Zeer goede service

Heldere communicatie, goede service.

Bedankt Ruud!

Eerlijk en no nonsens

Vorige week een mercedes e200 combi gekocht. Prima geholpen door Corne. Eerlijk en open gesprek en beide tevreden over de deal, die gauw rond was. Inderdaad bij het ophalen was de auto keurig gewassen en gezogen en voorzien van een beurt en verse APK. Waar vind je nog autobedrijven die vertrouwen geven en niet om de pot heendraaien. Garage Blom maakt dit voor mij waar... Ik rij inmiddels in mijn droomauto en die rijdt heerlijk. Hopelijk mag ik daar nog een flinke tijd zonder problemen van genieten.

• Uitstraling

Wat fijn om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over onze service en de auto!~ Groeten, Autobedrijf Blom

Erg tevreden over betrouwbaarheid, kwaliteit en contact

We zijn erg tevreden met garage Blom. Daarom hebben we ook onze tweede Mercedes bij hen gekocht. We rijden occasion en willen graag zonder al te veel problemen in een fijne auto kunnen rijden.

• Uitstraling

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn met de auto en met ons! Bedankt voor de koekjes, en graag tot de volgende keer!

Over AutoBlom BV

AUTOBEDRIJF BLOM - BETROUWBAAR, BETAALBAAR! Autobedrijf Blom is al sinds 1985 het goede adres voor onderhoud, reparatie, APK keuring en verkoop van gebruikte auto's. Wij zijn een Bovag erkend autobedrijf. Naast originele onderdelen maken we ook uitgekiend gebruik van gebruikte onderdelen zodat u zeker bent dat u nooit teveel zult betalen. Duurzaamheid en Bovag kwaliteit blijven zo gewaarborgd. Ons bedrijf heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ons motto is niet voor niets: "Betrouwbaar, betaalbaar". Dat we betrouwbaar willen zijn, kunt u zien aan het feit dat we transparant zijn over onze prijzen.