Laden reviews...
Laden reviews...
5 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen vriendelijk personeel en professionele, betrouwbare service. Het team communiceerde duidelijk en bood nuttige oplossingen. Problemen werden transparant aangepakt en snel opgelost. De algehele ervaring is positief en biedt waar voor je geld.
Gewoon zoals het zou moeten: vriendelijk klantcontact, deskundige en betrouwbare service en ook nog eens betaalbaar. Houen zo!
Uitstraling
Beveelt aan
12 June 2026
Monique Boesten
Hellouw
Kwalitatieve auto's en fantastische service, echt een aanrader!
Uitstraling
Beveelt aan
7 January 2026
Giuliano Martin
Amsterdam
Ze zijn vriendelijk en duidelijk omdat ze goed doorgegeven wat er is . En wat en hoe we het kunnen oplossen
Uitstraling
Beveelt aan
22 December 2025
Eelco Bambacht
Hellouw
Jasper is iemand met passie voor auto's dat straalt hij ook echt uit. Hij is transparant en doet er alles aan om je te helpen. In mijn geval had ik een probleem, wat niets met de auto te maken had, direct na aankoop. Jasper trok zich dat echt aan en heeft ook direct uitgezocht wat de oorzaak van het probleem was.
Uitstraling
Beveelt aan
20 December 2025
Frans
Amersfoort
fijne monteurs
Uitstraling
Beveelt aan
30 September 2025
a burk
Meteren
We waren op zoek naar een **Mercedes C-Klasse Estate van de derde generatie**. Omdat dit type bekend staat om enkele veelvoorkomende problemen—zoals de **distributieketting, het subframe en de remleidingen**—hebben we hierover vooraf navraag gedaan voordat we vanuit Limburg naar **Auto Blom** afreisden. Na zowel **telefonische bevestiging** als schriftelijke bevestiging per mail dat deze punten bij deze auto allemaal uitgesloten waren, besloten we de reis te maken. Bij aankomst bleek dat de auto een grondige ‘eigen 'APK' had ondergaan, zoals ze het daar noemen, en volledig in orde was. De factuur van de laatste grote onderhoudsbeurt in augustus 2024, die bij de overige onderhoudspapieren zat, gaf ons het vertrouwen om de auto direct mee te nemen. Terug in Limburg hebben we de auto laten inspecteren door onze eigen garage, waar we zelfs een compliment kregen over de uitstekende staat van de auto, inclusief de aandachtspunten die bij dit model bekend zijn. Kort gezegd: Auto Blom is een garage die zich houdt aan haar beloften. In augustus staat de kleine beurt met remvloeistofservice gepland, en wij hopen nog een lange tijd veilige kilometers te mogen maken met onze ‘Onkel Benz’ dankzij Auto Blom! Daarnaast willen we **Auto Blom van harte feliciteren met hun 40-jarig jubileum** eind mei! Een indrukwekkende mijlpaal die aantoont dat vakmanschap, betrouwbaarheid en servicegerichtheid hun al vier decennia lang kenmerken. We wensen het hele team nog vele succesvolle jaren toe!
Uitstraling
Beveelt aan
18 May 2025
Rob en Angelique
Meterik
Zeer vriendelijk personeel ,denken met je mee en nemen de tijd voor je. Een ouderwets en zeer vakkundig familiebedrijf zoals je nog zelden ziet. Klant staat op een! Kortom een aanrader !!
Uitstraling
Beveelt aan
4 March 2025
Brian
Tiel
Garantie afhandelen mpoeizaam
Uitstraling
Beveelt aan
27 February 2025
Jurgen Laffeber
Ophemert
Prima ontvangst, duidelijk kunnen maken wat ik wilde. Afspraak naar wens gemaakt.
Uitstraling
Beveelt aan
31 January 2025
Jos
Bilthoven
Ik heb bij Mario mijn Ford Fiesta Eco-Boost gebracht voor een grote beurt, APK keuring en het vervangen van de distributieriem. Alle werkzaamheden zijn in volle tevredenheid gedaan, deze garage is een aanrader voor het onderhoud van uw auto.
Uitstraling
Beveelt aan
25 January 2025
Ab
Well
Prima service, klantvriendelijk. De werkzaamheden zijn Prima uitgevoerd en een goede leenauto.
Uitstraling
Beveelt aan
16 January 2025
Danny
Rosmalen
Super service, betaalbaar, klantvriendelijk etc Best garage forever
Uitstraling
N.v.t.
Beveelt aan
23 December 2024
Rika Van der vlist
Waardenburg
Vriendelijke en geduldige uitleg over gebruik leenauto grote volvo diesel automaat welke ik totaal niet gewend was. Mijn volgende auto wordt wel een automaat heb ik nu ervaren.
Uitstraling
Beveelt aan
29 November 2024
Co
Geldermalen
Bij Autoblom maakt men altijd tijd voor je. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Je auto is in kundige handen
Uitstraling
Beveelt aan
9 November 2024
Peter
Rumpt
Afgelopen week is mijn auto voor een reparatie bij AutoBlom BV geweest. In de avond gebracht, dat kan daar nog gewoon en tot mijn verbazing werd ik de volgende dag in de middag gebeld dat de reparatie gefikst was. Ik begrijp dat dit ook een beetje toeval is maar als regelmatige klant kan ik zeggen dat de service uitstekend is, de koffie ook trouwens en de prijzen marktconform. Een aanrader dus. Met groet, Ben
Uitstraling
Beveelt aan
8 July 2024
Ben
Bouwman
Altijd snel, adequaat en goed geholpen. Bedrijf denkt met je mee en komt met de beste oplossing.
Uitstraling
Beveelt aan
26 June 2024
Leon
Zaltbommel
GOEDE SFEER EN GOEDE MONTEURS
Uitstraling
Beveelt aan
25 June 2024
arie VAN BURK
Meteren
Buitengewoon extreem excellente service
Uitstraling
Beveelt aan
13 May 2024
Ludo
Kapel Avezaath
Het gehele proces verliep zoals je mag verwachten. Ook viel op dat als iets niet duidelijk was er ook niet omheen gedraaid werd, gewoon oprecht en duidelijk. Ik ben een zeer tevreden klant.
Uitstraling
Beveelt aan
27 April 2024
Kees de Graauw
Houten
Prettig dat er nog garages zijn waar de eigenaren nog liefde voor hun vak hebben en geen gelikte opdringerige verkopers zijn. Erg prettig hier ongedwongen rond te kijken en informatie op te doen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe aankoop.
Uitstraling
Beveelt aan
10 April 2024
Pieter
Hengelo
Klantvriendelijk
Uitstraling
Beveelt aan
4 April 2024
Marianne
Meteren
Werk netjes en denkt heel goed met de klant mee!
Uitstraling
Beveelt aan
8 February 2024
Jacob
Tricht
echt volgens afspraak
Uitstraling
Beveelt aan
30 January 2024
Co
Geldermalsen
prettige afhandeling en volgens afspraak
Uitstraling
Beveelt aan
15 November 2023
Co
Geldermalsen
Toegankelijk, deskundig, betrouwbaar en erg vriendelijk
Uitstraling
Beveelt aan
4 November 2023
Ine de Ruiter-Vos
Tuil
AUTOBEDRIJF BLOM - BETROUWBAAR, BETAALBAAR!
Autobedrijf Blom is al sinds 1985 het goede adres voor onderhoud, reparatie, APK keuring en verkoop van gebruikte auto's. Wij zijn een Bovag erkend autobedrijf. Naast originele onderdelen maken we ook uitgekiend gebruik van gebruikte onderdelen zodat u zeker bent dat u nooit teveel zult betalen. Duurzaamheid en Bovag kwaliteit blijven zo gewaarborgd.
Ons bedrijf heeft wat betreft de aflevering, garantie en onderhoud een naam hoog te houden. Ons motto is niet voor niets: "Betrouwbaar, betaalbaar". Dat we betrouwbaar willen zijn, kunt u zien aan het feit dat we transparant zijn over onze prijzen.
Klaverweg 11
4157JA Enspijk
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit