Hardwerkend

Vriendelijk personeel. Ondanks dat ze het eigenlijk te druk hadden, hebben ze toch hun best gedaan om mijn auto te maken. Ik bedank ze daarvoor!

Vriendelijk personeel, goede service..

Vriendelijk personeel, goede service .

Goede service, goede bereikbaarheid en altijd goedgehumeurd personeel. Fijne samenwerking met dit bedrijf

Voldoet al jaren

Je wordt vriendelijk te woord gestaan en voor grote reparaties wordt er eerst overlegd.

Op tijd, oplossingsricht en goede pret/prijs verhouding.

Perfect!

Reparatie's perfect uitgevoerd zoals afgesproken, auto rijdt als nieuw!

Uitstekend!

Altijd prima geholpen en uitstekende service met vakkundig personeel!

Staan altijd voor je klaar!

Top service !!!! Al jaren tevreden!

Geweldige service

Ondanks drukte en personeelstekort toch hun best gedaan dat dynamo werd vervangen zodat ik naar begrafemis kon en weekend weer aan het werk kan gaan. Top geregeld.

Altijd goed.

Goed en vriendelijk personeel.

Goeie service vriendelijk personeel

Het personeel is kundig en werkt snel en vriendelijk

tip top geregeld allemaal

zeer prettige ervaring om de apk en het onderhoud van onze bussen bij De Hefbrug te doen! in goed overleg is veel mogelijk.

Betrouwbare garage met goede communicatie

Ik ben ontzettend tevreden over deze garage. Geven duidelijk aan wat er gedaan moet worden maar overleggen dit altijd. Communicatie is meer dan goed en kan ik niet anders zeggen dat ik iedereen deze garage zou aanraden!

Topservice

Altijd topservice en klantvriendelijkheid voorop. Petje af, elke keer.

Duidelijk

Prima.

Ze hebben tijd voor mij gemaakt om de lampjes te vervangen. Blij mee.

Beste garage en pesten ervaren mensen

Het is beste garage in Hoogeveen en buiten Hoogeveen en beste ervaren mensen

Als vanouds weer super service en expertise. Toppers.

Topgarage

Ik kom er al jaren naar volle tevredenheid. Keuze genoeg in Hoogeveen, maar dit is hem voor mij!

Zoals altijd weer keurig geregeld

Een reparatie valt altijd tegen, maar goede communicatie, helder en duidelijk zijn. Daar staat De Hefbrug om bekend. p.s. Mooie nieuwe leenfietsen!

Een meedenkende garage

Er wordt goed gekeken naar wat kan en wat moet

Uitmuntend

Klantvriendelijk! Ik word altijd naar huis gebracht en weer opgehaald als ik de auto heb gebracht voor de keuring. Er wordt met me meegedacht en altijd overlegd wat er gedaan moet worden en wat de kosten zijn. Ik ben meer dan tevreden!

Ik ben zeer tevreden.

Een garage met vakmensen die zorgt dat de klant tevreden is. Een goede voorlichting en altijd op zoek naar wat het beste uitkomt voor de klant.