Top bedrijf

Deslundig bedrijf, goede service.

Fijne garage!

100% precies zoals het hoort.

Afspraak online gemaakt, bevestigt via mail. Gebracht voor Apk naar drie uur een e-mail dat hij klaar stond, bij ophalen nog een goed advies meegekregen.

Altijd goede service en betaalbaar

Gemoedelijke, informele sfeer gecombineerd met verstand van zaken. Ik word hier altijd goed geholpen. Koffie staat klaar en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kom hier al jaren. Keep up the good work Hans.

Goede service, vriendelijk, deskundig

Kundig, altijd vriendelijke, snelle service, professioneel, goed bedrijf.

Correcte afhandeling

Met een gerust hart word je ondergaat je auto de juiste behandeling.

Top garage

Ik kom al jaren bij deze garage. In een paar woorden: betrouwbaar, vakkundig, goed advies en gezellig.

Top bedrijf

Goede duidelijke communicatie over de reparaties en apk. Fijne service! Aardige mensen leuke hond!

Werkt zeer goed en snel.

Prima service.

super

bedankt hans voor de goede en snelle service

Kwaliteit voor je geld

Hele aardige mensen. Geven goed advies Auto was snel klaar en goed gemaakt

Hele fijne garage

Leuke baas is altijd heel vriendelijk Propeert altijd een oplossing te vinden top

top

vriendelijk

Super tevreden!

Kon snel afspraak maken voor grote beurt en apk. Niet te duur en goede en duidelijke afspraken. Verder nog extra tips en advies vwb de auto dus helemaal top geholpen. Zeker een aanrader voor wie niet naar de grote dealers willen met de auto.

Wederom dikke prima! Overlegd netjes als er extra zaken gedaan moeten worden. Snelle communicatie via Whatsapp.

zeer betrouwbare autobedrijf

Dit is een bedrijf wat voor mijn op nummer 1 staat van de beste garage bedrijven. Het is een eerlijk bedrijf doet wat er moet gebeuren en zoekt geen dingen op om meer geld te verdienen . ik kom hier al heel lang dus dat zegt al wat. deze zaak verdient een dikke pluim.

Toppie

Aardige en vriendelijke man. Betrouwbaar en waar voor je geld!

prima en tijdig geholpen

goed werk geleverd met adviezen

Goed en duidelijke uitleg over wat er gedaan is voor groot onderhoud van mijn wagen.

Zie mijn uitleg hierboven

Goed & betrouwbaar

No nonsens garage met hele goede service & zeer behulpzaam.

Super geholpen wederom

Snelle sercice

Uitstekende en snelle service

Uitstekende / snelle en betrouwbare service !!!

Super service

Vandaag na start problemen zonder afspraak langs gereden. Meteen geholpen en me accu vervangen. Hele fijne garage!

Goed en eerlijk!

Snel, goed en redelijk. Precies wat ik van een garage verwacht.

Zoals altijd uitstekend

Zoals altijd goede service, goede prijs en lekkere koffie