Altijd goed

Altijd op tijd en klant vriendelijk

Top service!

Top service!

Vriendelijk snel betaalbaar

Snel en handig online afspraak maken voor bv apk. Kundig en prettige mensen waar koffie altijd klaar staat.

Betrouwbaar

Komt afsoraken na

Gewoon aandacht en meedenken van ze prima dus.

Snel en goed

Ik ben bij Broeders snel en goed behandeld.

Zoals gewoonlijk prima geholpen.

Hans is altijd duidelijk en oprecht, vakkundig en behulpzaam.

Snelle, eerlijke en TOP service!

Toen ik belde en vertelde dat er geen beweging meer in mijn pook mogelijk was en mijn koppeling lam aanvoelde.. wisten zij meteen wat heg kon zijn. Zoals altijd eerlijke terugkoppeling van wat raadzaam is en wat de kosten dan zijn. Na 2 dagen stressen eindelijk mijn autootje terug en weer helemaal in orde. Daarom zeg ik een TOP service!

GEWELDIG

volgens afspraak behandeld en uitstekende service

Goede snelle service voor een schappelijke prijs.

Ik kwam voor een probleem met m’n airco. Dat is snel en goed opgelost en er werd ook nog geconstateerd dat het niveau van de koelvloeistof te laag was, dus dat werd ook nog even bijgevuld. Service!

Professioneel

Ben zeer tevreden Airco gerepareerd in record-tijd tegen een redelijke prijs

Vriendelijk, betrouwbaar

Vriendelijk, betrouwbaar

Zéér goede eerste ervaring

Ondanks meerdere problemen is alles correct opgelost. Goede feedback. Helemaal tevreden over de geleverde service.

Goed bedrijf voor een reëele prijs

Ik kom al jaren bij Hans en deze verstaat zijn vak. Komt met goede oplossingen, voor een goede prijs. Ik hoop er dan ook nog jaren te komen.

Graag gedaan

uitstekend

Goed geholpen met de reparatie van mijn airco. Duidelijke afspraken en een eerlijke prijs.

Altijd snel geholpen en goede service. Iedereen vriendelijk.

Altijd heel tevreden!

Super geholpen

Altijd vriendelijk, snelle service en reparatie, zeer vakkundig

Wij komen al jaren bij Hans prima service!

Vriendelijk verstand van zaken, redelijk van prijs.

Goede no-nonsense service.

Nette snelle adequate servicebeurt heeft mijn auto gehad.

Komen afspraken na. Doen altijd wat beloofd is. Proberen altijd iets extra's te doen zonder dat je dat op de rekening terugziet

Hele goeie service

Werd er meteen goed geholpen. Toppers

Tevreden

Fijne garage met goede communicatie, er staan genoeg leen fietsen klaar en alles voor een mooie prijs.

Super geholpen war een service

Ik had een storingsmelding aan de remmen van mijn auto. Dit terwijl de blokken er volgens Garage Broeders er prima uitzagen. Na een kort gedegen onderzoek bleek de kabel van de sensor kapot te zijn. Ik kon in no-time terecht en ben perfect geholpen. Wat een service voor mooie prijs. Dit is mijn nieuwe vaste garage!

Perfecte service

Mijn ervaring, zeer positief! Altijd bereid te helpen. Super service