Erg klantvriendelijk bedrijf

Bij binnenkomst mooi ontvangen met een kopje koffie, al snel hing er een fijne sfeer. Goede service en communicatie van Gerard. Een heel klantvriendelijk bedrijf.

Inkoop Audi Q7 soepel verlopen..

Snel en fijn tot een deal gekomen met Gerard Kesteloo zelf, heeft een Audi op locatie opgehaald. De deal was LETTERLIJK binnen 15 minuten rond. Hartelijk dank voor de prettige en fijne samenwerking en wellicht tot in de toekomst!

Super bedrijf! Erg blij met mijn Audi S5. De service was top, het was allemaal super snel geregeld. Erg klantvriendelijk en hart voor de zaak. En auto's die met zorg uitgezocht zijn voor de betrouwbaarste auto's. Zeker een aanrader!!!

Geweldig bedrijf! Met goede service!

ivm gezinsuitbreiding waren mijn man en ik opzoek naar een gezinsauto. Deze auto hadden wij gevonden bij Kesteloo Automotive. Doordat wij net verhuisd waren naar Hoensbroek, een baby van 3wk hebben en wij alleen een busje hadden, heeft een mw van Kesteloo (Dennis) de auto vanuit Rhenen naar Hoensbroek gebracht! Waar vind je dat tegenwoordig nog? Zo een goede service!! Wij zijn erg tevreden en ontzettend blij met onze nieuwe auto! Als wij in de toekomst een andere auto zouden kopen, zal dat zeker bij Kesteloo automotive zijn! Echt wat een toppers!!

Erg goed en mooi vlot

Auto was zoals omschreven prettig en vlot zaken doen

Alles tot in detail goed geregeld.

Voor de 2e keer perfect geholpen bij het zoeken en importeren van onze Audi. Kan gewoon niet beter!!

Het adres voor de liefhebber!

Normaal gesproken was het plan om nog zeker nog een jaar te blijven rijden in mijn Audi S6 4.2 van 2002 . Deze heerlijke auto had ik zelf 2 jr geleden geïmporteerd uit t zuiden van Duitsland. Helemaal blij mee en veel in geïnvesteerd! Eigenlijk doordat alles gesloten was vanwege Corona....belanden we op een zaterdagmiddag per toeval bij Kesteloo in Rhenen. Gewoon ff kijken... Tijdens t gesprek met Gerard wist ik al snel dat ik hier mijn volgende auto zou gaan kopen. Een zilveren A6 V8 waar ik van onder de indruk was...was net verkocht...jammer ! Binnen 2 weken kreeg ik een app van Gerard : Hij had iets heel moois binnen gekregen en voordat de auto online zou gaan kreeg ik de kans om te komen kijken. Hij had niets teveel gezegd...een prachtige zwarte Audi A6 4.2 Avant uit 2006 stond op ons te wachten . Toen ging t snel...gelijk verkocht...en hoewel ik mijn S6 met pijn in t hart een week later achterliet, geniet ik nu met volle teugen van de luxe en comfort van deze fantastische V8. Het was erg prettig om met Gerard zaken te doen en dat zal zeer zeker niet voor het laatst zijn !!!!

Zeer goede ervaring

Ik heb bij Gerard met veel plezier een prachtige A6 gekocht. Meer dan keurig geholpen! Ik wil Kesteloo van harte aanbevelen!

Fijne ervaring met deze jongens.

Zeer vriendelijk en goed ontvangen..leuke klik ook. Koffie of iets anders stond klaar. Mijn oude BMW ingeruild voor een nieuwere. Alles snel en fijn afgehandeld zoals het hoort. Ben zeer tevreden tot nu toe. Fijn zaken doen met dit bedrijf. Mag gezegd worden.

Une équipe de professionnel au TOP !!

Livraison réalisée en France en une semaine, Gerard et son équipe, ont tout mis en place pour me satisfaire, ce sont de vrais professionnels avec une attention particulière du client, beaucoup d'échanges sympathique durant cette semaine, un grand MERCI et un grand BRAVO !!

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Top bedrijf Top service eerlijke mensen

Super autobedrijf zoals je maar heel weinig meemaakt nemen de tijd voor je en zijn open en eerlijk. Op zijn rotterdams gezegd niet lullen maar poetsen. Ik ben heel tevreden met mijn aangekochte audi a6 allroad 3.0 tfsi. Ik zal kesteloo automotive aan iedereen in mijn omgeving zeer aanraden. Ik kom hier zeker terug als ik weer een andere auto zal aanschaffen.

Fantastisch team er top auto’s!

Vandaag onze Audi Q7 opgehaald bij Kesteloo Automotive! En het was een feestje, inclusief cadeautjes! Wat een spontaniteit en gezelligheid! We waren al enige tijd op zoek naar deze Audi, Gerard wist dit en heeft dé auto gevonden voor ons! Gerard, heel erg bedankt voor al je hulp en de goede aflevering! Top gedaan!

Perfecte service, klant en oplossing gericht!

Zelden zoon fijne ervaring gehad bij een automotive bedrijf. De auto was zoals gezegd in concoursstaat, geen woord aan gelogen. Ik zou dit bedrijf aan iedereen aanraden die opzoek is naar een sublieme auto.

Aardige mensen goede service

Vriendelijke mensen veel ervaring in luxe auto’s

Leuk bedrijf met goede service!

Netjes ontvangen, leuk gesprek gehad met Dennis en een mooie inruilprijs voor mijn (oude) auto gekregen. Kortom een goede ervaring.

Goed ontvangen en geholpen

Bij aankomst netjes kopje koffie aangeboden gekregen en rustig de auto bekeken daarna proefritje gemaakt netjes onderhandelen met dennis en samen overeengekomen over de aanschaf van de audi a4 dennis heeft daarna netjes alles in orde gemaakt

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en niks is te gek!

goede service

Gerard is eerlijke en zeer aardige verkoper met passie voor auto's. Auto is zoals omschreven en tevens nette inruilprijs voor voor de auto welke ik heb ingeruild. Zeker een aanrader !!

Goede vriendelijke service!

Aardige en zeer nette verkoper met passie voor zijn werk. Bij binnenkomst voel je meteen dat je welkom bent. Er wordt de tijd genomen voor de klant en moeite gedaan om de auto naar wens af te leveren. Hartelijk dank voor de goede zorgen!

Bij Kesteloo Automotive B.V. is klant koning, echt!

Gerard behandelt zijn klanten, zoals hij zelf behandelt wil worden. Hij is oprecht, eerlijk en klantgericht. Bij aflevering van mijn Q5 op 19-11-2020 was auto gepoetst, volgetankt en zonder enige optische of technische mankementen geleverd. Hij is een voorbeeld voor vele autohandelaren en merkdealers! In het kort een dikke 10.

Top service

Gerard is een man van afspraken. Mijn zuigers waren niet goed veel olie verbruikt. Gerard heeft hem helemaal vernieuwd hele nieuwe zuigers plus ketting en waterpomp vervangen. Mijn volgende auto koop ik zeker weer bij Kesteloo. Top auto's met een top service!!!

Snel en zeer correct geleverd.

Dit is nog eens een team waar je blij van word. Je wensen worden gelijk in vervulling gebracht. Leveren betrouwbaar en snel hun prachtige wagen park af. Een voorbeeld voor veel organisaties.

Mooi bedrijf, eerlijke en behulpzame verkoper.

Zaterdag 17 oktober gaan kijken bij de Audi RS4 blackline 2015. Wij troffen daar een schitterende RS4 aan, welke voorzien was van een complete kloppende historie. Wij hebben de auto mogen meten op lakdikte, en de auto mogen uitlezen. Resultaat, geen bijzonderheden dan een batterij die niet voldoende was voor de reservesleutel. Een eerlijke auto dus, en waar mag je dit nog doen? Onder het genot van een biertje de auto gekocht. Bedankt Gerard voor de uitvoerige informatie en de lekkere koffie. Tot de volgende keer.

Fantastisch.

26 augustus bij Kesteloo Automotive een peugeot 206 1.6 16v sw gekocht voor €1495,-. Eigenlijk al vrij snel na aanschaf het idee dat er koelvloeistofproblemen waren, toch blijven rijden omdat het na bijvullen goed leek. Niet lang daarna met kokende motor gestrand, koppakking vervangen maar tijdens proefritje weer gestrand. Gebeld met Gerard Kesteloo en probleem voorgelegd: oh wat naar allemaal, waar sta je?, moet ik een sleepwagen regelen? Regel maar een gebruikte cilinderkop en een nieuwe koppakking en nieuwe bouten en stuur de rekening maar. Later krijg ik een appje: ik heb een gereviseerde kop besteld bij een sloperij, wordt bij jou afgeleverd. En zo geschiede, kop binnen, rekening van pakking en bouten doorgemaild en door Gerard Kesteloo betaald. DAT IS SERVICE, terwijl er geen garantie op de auto zat. Meeleven, meedenken en zelfs mee betalen. Zeker aan te raden. H.van Oostenbrugge

Super blij met mijn nieuwe Q5, perfect geholpen en super service! Komt allemaal heel betrouwbaar over en de auto is echt een plaatje. Ik raad iedereen aan eens te kijken want zijn maar weinig bedrijven die deze service afleveren.