Vriendelijk en voor die tijd goed op de hoogte gebracht.

Geweldige autobedrijf

Perfecte afwikkeling.

Goede ervaring, auto afgeleverd met toch nog een nieuwe distributieriem. No nonsense bedrijf. Bedankt!

Altijd goed

Vlot geholpen

Altijd prima service tegen een redelijke prijs.

Flexibele instelling. Snelle service. Fijne mensen.

Super service

Super service Vriendelijke personeel

Gewoon een eerlijk familie bedrijf en zeer vakbekwaam

Recente koop van een auto Al jaren de auto in onderhoud en APK. Wij worden snel en vakbekwaam geholpen! Krijgen ook advies, als wij vragen hebben omtrent onze auto.

Fijn bedrijf, erg behulpzaam.

Snel geholpen bij een storing. Auto direct APK gekeurd, tot de volgende keer.

Prettig geholpen

Voelde vertrouwd en goede uitleg gekregen over de auto. De auto bevalt heel erg goed. Goede service.

Ze zijn duidelijk en eerlijk

Als vrouw is het best moeilijk om naar een garage te gaan als je nergens verstand van hebt op auto gebied. Maar ik word daar altijd eerlijk geholpen want als er iets kapot is laten ze mij dat zien en ook hóe het er wel uit hoort te zien. Dat vind ik prettig.

Goede service en aardig personeel..

Goede ervaringen..kom er al heel wat jaren dus dan moet het wel goed zijn...ook mijn auto hier gekocht..wordt altijd netjes geholpen..

Veel achter grond ervaring, Vriendelijke en Nette prijzen voor de gewone mensen.

Is een familiebedrijf in de 3e generatie met brede kennis van alle automerken. In mijn ervaring de gunstige voor de gewone mensen ik en misschien wel rond Klazienaveen.

Top service!

Van de week een auto gekocht bij MMD Lanting, en mijn oude auto ingeruild. Ik vond de service erg goed. Ik ga nu genieten van mijn nieuwe auto.

Eerlijke en vriendelijke mensen die mee denken met de klant.

Prima service!

Samen met MMD op zoek naar andere auto. Goed overleg, transparant, service prima! Auto gevonden, ook transport en aflevering in goed overleg en correct en conform afspraken geregeld.

Correct

Aankoop auto, alles conform afspraak.

Goed en snel geholpen Top

vriendelijke geholpen en snel en goed geholpen

Ze kennen de klant en zijn flexibel en denken met de klant mee.

Uitstekend bedrijf.

Goede monteurs en klantgerichte organisatie.

Super zoals altijd

Vriendelijk en behulpzaam. Goeie service.

Geweldige hulp bij pech

Prima service, alles snel en netjes geregeld

Top, blij met de nieuw aangeschafte Mini cooper s

Goede communicatie en hulp

Goeie/ snelle service Vriendelijke mensen

Super tevreden

Personeel altijd vriendelijk en netjes, wij hebben nooit geen klachten en als er een keer iets is wordt het gelijk opgelost echte aanrader !! Toppers !!

Top, bedankt voor de beoordeling team MMD Lanting

Problemen met auto worden altijd snel en tevreden stellend opgelost.

Na telefonische melding van simpele als wel moeilijkere problemen is een afspraak snel gemaakt en geven als je erom vraagt altijd een kosten raming van de eventueel uit te voeren werkzaamheden.

Top, bedankt voor de beoordeling team MMD Lanting