Goed geholpen ,leuk bedrijf

Netjes tewoord gestaan ,niet opdringerig ,na proefrit goed opgevangen en snel tot een deal gekomen. Aanrader ,kijk hier zeker weer bij een volgende aankoop.

Goed en vlot geholpen

Goed en vlot geholpen

Leuke mensen en goede monteurs met kennis van uw auto

Heb een goede service gehad en alles is goed geregeld top

Na bezoek en een goede ontvangst een proefrit gemaakt in een Kia sportage Goede en nette uitleg en na die tijd snel een deal gesloten. Bij ophalen auto wederom een goede en nette ontvangst. Alle paperassen snel afgehandeld. Kortom een nette en mooi bedrijf.

Super service en onderhoud

Alles word duidelijk gecommuniceerd op basis van een offerte. Staat nooit voor verassingen. Zeer tevreden met deze vakmensen.

Kan er altijd goed uitkomen met dit bedrijf

Was 1 van hun eerste klanten ,ze hebben me altijd n goed gevoel.gegeven qua inruil of reparatie kosten .DIK TEVREDEN

Zoals altijd bij MMD Lanting Goed en vriendelijk geholpen en meedenken.

Goede ervaring.

Goed kunnen handelen en afspraken nagekomen.

Een prachtige Audi afgeleverd!!!

Beste, Ik heb een audi gekocht bij MMD Lanting tot op heden absoluut geen miskoop ervaren. We zijn er hartstikke blij mee. Voornamelijk om de eerlijkheid van de heren die ons hebben geholpen bij MMD Lanting. Dat is voor mij het aller belangrijkste!

Uitstekend!

Ga al jaren naar MMD Lanting voor zowel kleine als grote problemen en natuurlijk APK. Het is een eerlijk, fijne en vooral vriendelijke club. Zeker een aanrader!

Eerlijk en klantvriendelijk

Ik ga nu een paar jaar met auto voor onderhoud en apk. Ze geven duidelijke advies en de kosten van de reparatie. Tot op heden ben ik erg tevreden met mmd Lanting.

Zeer tevreden met service en onderhoud

4 auto's in onderhoud en zijn zeer tevreden

Ik word goed geholpen en snel

Goed en snel geholpen

Mijn auto omgeruild voor een andere van zelfde merk en model, werd vlot en vriendelijk geholpen en rij nu een paar dagen in de nieuwe auto. Het is een goed en met bedrijf

Een prima vakkundig bedrijf

Lanting probeert zo snel mogelijk een afspraak te maken en hersteld de mankementen vakkundig/adequaat. Erg fijn...

Super service

Mijn oude liefhebbers auto ingeruild voor een nieuwere type auto, we kwamen het er overeen met de prijs en dag/inruilwaarde van mijn oude auto. Binnen 1 dag heb ik een nieuwe auto met frisse apk in mijn bezit. Kortom kort samen gevat, super service en hele aardige mensen, waar ook normaal / fatsoenlijk en schappelijk mee valt te onderhandelen. Groetjes, De nieuwe bezitter van de Audi A3 Etron uit Groningen

Prima service en bij problemen lost men deze vakkundig en zo snel mogelijk op.

Bij onvoorziene problemen biedt men zsm hulp en altijd met prijsopgave/raming van de te verwachte kosten.

Aardig en eerlijk

Erg tevreden!

Uitstekende service en zeer prettige samenwerking. Zeer content met mijn Lexus.

Zeer vriendelijk Eerlijk Goed bedrijf

Top !

Kom uit Den Haag en we logeerde hier in de buurt en had een kapotte koplamp, bericht gestuurd via WhatsApp of ik dit hier kon laten repareren. Kreeg bericht geen probleem, langs gegaan en binnen no time gefikst ! Toppers nu kon weer veilig in het donker etc. rijden. Bedankt voor de goede service

Klant vriendelijk

Goede service Snelle reperaties

Komen betrouwbaar over en de auto voldoet aan verwachting.

Bij aankomst werden we goed ontvangen. De auto was netjes afgeleverd met nieuwe APK en 2 nieuwe seizoensbanden. De auto voldoet aan mijn verwachting. Ook hadden zij netjes alle documenten in orde. Tip: auto had minder opties, dan op marktplaats stond beschreven. Dit kwam echter, doordat marktplaats dit vaak al van te voren in vult. Dit volgende keer beter aangeven. Ook moest de distributieriem vervangen worden, hierin kwamen zij mij tegemoet en kreeg ik een nieuwe distributieriem thuis geleverd. Al met al lieve, betrouwbare mensen die bereid zijn mee te denken aan een oplossing en klantgericht te werk gaan.

Uitstekend bedrijf

Het bedrijf reageert snel op vragen,komt met een reële inruilprijs en denkt met je mee. Kortom een fijn bedrijf om zaken mee te doen.