Goede sfeer, kennis van zaken!

Jaar geleden bij de heren een Mercedes E klasse gekocht waar ik nog steeds tevreden mee ben. Vorige maand een Volkswagen Golf gekocht voor mijn dochter. Zeer tevreden met onze aankoop!

Bedrijf is bezig met witwassen

Bedrijf is bezig met witwassen, laat klanten komen en laten ze betalen voordat ze überhaupt een auto te zien krijgen, dit is geen Nederlandse autobedrijf maar een turkse maffia bende, pas op ze lichten je zo op als oplichters!! Nooit hier je auto kopen

OPGELiCHT

###Beste medemens, ik wil iedereen waarschuwen### voor dit bedrijf. De tijd die ik hiervoor neem is echt niet om jullie zwart te maken maar om de medemens te waarschuwen en het liefst zo ver van jullie vandaan te blijven. Ik ben 22 en ik heb lang moeten sparen om mijn droomauto bij jullie te kopen. Bijna 18000 euro! Ik ben meerdere malen langs geweest en mij is altijd beweert dat hij in topstaat was. De dag van de koop ben ik met mijn nieuwe bolide naar huis gereden en rara wat gebeurde... Het epc en motormanagement lampje ging aan en mijn auto van 160 pk kon de 100 niet meer halen maar oké. Direct de eigenaar gebeld en die vertelde mij dat ik niet in mijn recht stond en dat ik de auto zelf heb gekocht en als ik hem niet netjes aansprak dat hij niks voor mij zou doen. Ik stond met een mond vol tanden en kon mijn oren niet geloven. De garage is bijna 200 kilometer van mij huis en ik ben maar 1 keer terug geweest en het enige wat ze hebben gedaan is de storing verwijderd. Een aantal weken geen last gehad... Ik ben vervolgens met de auto naar de garage gegaan voor onderhouden wat blijkt... Lekke koppakking Lekke kleppendeksel pakkins Katalysator defect Kettingset moet vervangen worden Gaspedaal sensor Gasklephuis Olie verversen Airco leeg En nog een aantal dingen, maar het ergste van alles was dat de monteur zei je kan het beste een nieuwe blok erin zetten. Kortom mensen vertrouw deze mensen niet hoe vriendelijk en vertrouwt ze er ook uitzien. Ik vindt het jammer dat jullie zo te werk zijn gegaan want ik kon er niet van slapen. Aan de andere kant is dit een wijze les. Veel succes verder in jullie leven ik hoop dat jullie ervan geniete 'n!

Druk maar echt een mooi bedrijf !

Zaterdag is druk , maar wel te doen. Personeel is vriendelijk en weet waar ze over hebben. Broodjes, koffie, ze doen alles voor een goede sfeer. Maar bovenal ; mooie auto's !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer nette begeleiding in het gehele traject. Ik heb een Golf GTE gekocht obv Finacial lease. Voordeel is dat dit bedrijf de auto\'s ook heeft staan in tegenstelling tot veel aanbieders op internet van Financial Lease . Goed bedrijf !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf met goede service. Zeer tevreden met mijn BMW 420d. Ik beveel dit bedrijf aan ! Donny Janssen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ons bedrijf is voorzien van 2 Opel Vivaro\'s door jullie bedrijf en dat is allemaal heel soepel verlopen. Wij doen graag de volgende keer weer zaken met jullie ! \r\nBouwbedrijf Bouwmeester

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele slechte service o.a turbo na een paar maanden al stuk. Trap niet in de mooie service en verkoop praatjes. Dit bedrijf is nog geen 1 waard.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf met een mooie formule. Wij zijn zeer goed geslaagd en daarvoor onze dank! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant en nu ook bedrijfswagens ! Wederom goed geholpen met een Transporter en een Caddy voor mijn bedrijf ! Dank Martyn en team ! \r\nFirma Elres haarlem

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede communicatie, heldere formule .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service en vriendelijke hulp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist mijn Mercedes CLA opgehaald en ben een gelukkig mens ! Ik ben naar alle tevredenheid geholpen door Aran.\r\nDank en tot over 3 jaar ! \r\nJim Boekel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn en correct geholpen. Tweede BMW in 3 jaar en geen enkel probleem. Hiervoor mijn dank, met vr gr Arjan Muiser

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige Mini Cooper gekocht. Erg goed geadviseerd door de charmante Daan. Ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een grote showroom en een prachtig assortiment aan auto\'s! ondanks de drukte van afgelopen weekend werd er ruim de tijd voor me genomen. Kan niet wachten om volgende week me BMW 520 op te halen!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slimme verkoop\" door gebruik van misleidende reclame. Ze zetten hun auto te koop tegen een lagere prijs dan de werkelijke verkoopprijs en willen je dan een lease overeenkomst verkopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als autobedrijf doe je het niet snel goed denk ik dus bij deze een warme opsteker. Keurig bedrijf met dito verkopers. Zeker aan te bevelen .

slechter dan verwacht

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over de auto: goede prijs voor de auto, auto is echt goed, geen min punten, mooi onderhouden met lage kilometerstand op de teller. \r\nEen ding concluderen: dat is dat hier iets niet helemaal klopt.Tijdens het eerste bezoek was alles perfect.\r\nAlles was precies uitgelegd: de regels voor financiering, enz. We hebben ook informatie ontvangen dat we de gekochte auto ook na een paar maanden kunnen inruilen voor anderen zoals andere klanten doen - een super optie voor ons - (maar dat is niet waar ) daarom hebben we besloten om een auto te financieren in Auto Service Haarlem.\r\nTijdens de tweede bezoek ( na 7 maanden ) we hebben gehoord dat we het niet eerder dan na een jaar kunnen doen ( maar dat is niet waar ).\r\nWe hebben onze vriend gevraagd om te autoservice Haarlem te bellen en vragen als hij een auto koopt, kan hij deze auto na een paar maanden weer inruilen voor een andere auto.\r\nAntwoord was: Nee, na drie jaar misschien.\r\nGesprek met drie verschillende mensen en drie verschillende antwoorden ? ? ?\r\nHoe kan dat ? ? ?\r\nIk beveel Auto service Haarlem ( veel goede auto\'s op voorraad ) maar niet op 100%, alles wat je hoort moet op het papier staat met een handtekening van verkoper.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Thanks Daan ! Wij waarderen de \"losse\"manier van verkopen en hebben er een goed gevoel over dat we de juiste deal hebben gedaan ! \r\nRemco en Anja

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Swietna firma z Polskim sprzedawca.\r\nDziekuje Ci Bartek

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Belachelijk.bedrijf, nooit te bereiken, via.mail verzoek gestuurd nooit reactie gehad, als ze zin hebben sturen ze als antwoord een reclamefolder daar hebben ze wel de tijd voor maar om een klant te antwoorden,ll die een auto bij hun heeft aangeschaft geven ze niet thuis ieder voor zich, maar ik meld me nooit met hier, besef dat ik twee maanden geleden al een verzoek heb ingediend!😲

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Absoluut aan te bevelen! Echt kerels die weten waar ze over praten zonder poespas.\r\nTheo.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer content met de heren van Auto Service Haarlem . Keurig geholpen en zeer veel plezier van mijn BMW 320.\r\nMijn zus heeft inmiddels ook een auto bij jullie gekocht met Financial lease. Groet Fanny

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmiddag heb ik mijn auto opgehaald die ik al eerder had gezien. Deze werd voor mij gereserveerd voor de nodige onderhoud, zoals APK etc. \r\nTijdens mijn bezoek en de afspraak met Daan Goldin ben goed en professioneel geholpen. Daan (medewerker) dacht goed mee, gaf de juiste adviezen en wist mij genoeg te vertellen over het leasecontract en de auto. \r\n\r\nAl met al is de Auto Service Haarlem een goed bedrijf!