Zeer klantvriendelijk, ze doen wat mogelijk is

In korte tijd twee zeer positieve ervaringen. Twee keer n.a.v. een storing, doordat een lampje ging branden. Ik mag direct naar de monteur rijden, die de auto uitleest. Zo snel als mogelijk volgt de reparatie, waarbij gelet wordt om dit zo effectief en goedkoop mogelijk te doen. Bedankt voor deze service.

Klantvriendelijk, eerlijk en betrouwbaar

Ik heb vandaag een fijne ervaring gehad bij de aankoop van mijn nieuwe auto. A27 onderscheid zich van andere verkopers met o.a: - klantvriendelijkheid - geen snelle verkopers praatjes - eerlijke onderhandeling en klantenservice - scherpe prijzen Wat me overigens opviel is dat alle auto’s er gelikt uitzien, zowel het interieur als het exterieur.

Echt super fijn geholpen,bedankt a27 auto's en tot de volgende fantastische occasion

Goed geholpen

Vriendelijke personeel. goed geholpen.

Na jaren weer naar een autobedrijf om inruil te doen . De ontvangst en goede begeleiding deden mij niet verder zoeken . Ik kreeg een goede inruil en goede service op aangeschaft auto . Er worden duidelijke afspraken gemaakt . Prima service .

Aanrader om een auto te kopen.

Uitstekend en vriendelijk geholpen. Correcte afwikkeling en goede after sales . Een aanrader dit bedrijf. Zij komen na wat zij beloven. Top.

Top bedrijf!!

Ze helpen je met liefde en jullie verdienen 10 sterren ❤️❤️

Zeer vriendelijke medewerkers in voor een grapje en de koffie wordt direct aangereikt helemaal top.

Ze waren behulpzaam en klantvriendelijk

Toen ik binnen liep om mijn Fiat Punto EVO te ruilen met een BMW van hun werd ik heel erg warm ontvangen. Meteen boden ze mij koffie aan en binnen no-time waren hadden wij al een deal gesloten. Ze zijn niet te moeilijkste en beide eigenaren waren heel aardig en behulpzaam. De afronding ging vlot en binnen een uur reed ik met mijn nieuwe BMW vandoor. Klasse mannen! Zo hoor je een klant te ontvangen!

Zeer goede service

Zeer goede service, eerlijke handel. Het was de reis vanuit het hoge noorden zeker waard.

Topservice, mannen!

Een mooie Renault Scenic gevonden bij A27 Auto's en een prima inruilprijs gekregen voor mijn oude Scenic. Tevens is er een trekhaak op gezet voor een schappelijke prijs. Bijzonder klantvriendelijk behandeld, ook toen er nog een probleem was met de accu. Ik kon direct langskomen en de accu werd meteen vervangen door een nieuwe. Topservice, mannen!

Top in 1 woord!

Heb mijn camper hier verkocht voor een goede prijs. Ben netjes geholpen hier ook door Chris en heb ook mijn auto hier gekocht bij a27 inkoopdienst.

Top bedrijf, Netjes geholpen bij het uitkiezen van mijn auto

Ik kwam binnen en ik werd gelijk goed ontvangen door de verkoper Chris, Hij bood me een lekker bakkie koffie aan. Ik kwam voor een Renault. Verkoper wist duidelijk waar hij over praatte. Ik had geen garantie op de auto en na 3 maanden is mijn waterpomp kapot gegaan, Hebben zij die alsnog voor mij vervangen kosteloos! Al met al een top bedrijf!

Top geholpen

Super geholpen nette mensen Voelt je meteen op je gemak

Vlot en vriendelijk

Zeer goed geholpen

Eindelijk een betrouwbare autohandelaar.

Bij binnenkomst eerst tijd voor een kop koffie.Chris stelt je gelijk op je gemak. Tijdens onderhandeling netjes te woord gestaan. Hij legt alles duidelijk uit en hij houdt zich aan zijn woord. Auto is netjes en volgens afspraak afgeleverd. Nette prijs voor je inruilauto en een mooie scherpe prijs voor de aankoop. Kortom met een zeer goed gevoel gisteren de prachtige MB opgehaald en de eerste indrukken zijn fantastisch. Ik kan iedereen die op zoek is naar een auto niet verder te zoeken maar naar A27 te gaan.

Geweldig!

Voor het eerst een auto gehaald bij a27, Ondanks Corona kon ik er gewoon terecht, helemaal Coronaproof. Uitmuntende service en zeer klantvriendelijk.

Met een woord TOP!!

Ik haal al jaren mijn auto's bij A27 auto's. Fantastische service, vriendelijk personeel !! Mooie auto's tegen betaalbare prijzen. Een van de weinige auto verkopers die ik 100% vertrouw. Chris super goeie vent, eerlijk en oprecht!! Aan mij heb je een klant voor het leven..A27 Auto's TOP BEDRIJF!!!

Uniek

Mijn ervaring is zeer positief. De eigenaar gaat netjes met de klanten om. Ook de aftersales is netjes. Dank je A27 auto's voor de goede service.

Goed geholpen, vriendelijke service

Klantvriendelijk, zakelijk en duidelijk

Wij hebben een zeer goede ervaring met a27 auto’s! Ondanks Corona alles keurig coronaproof kunnen regelen en voor ons gezin hebben wij nu een zeer jonge topauto ! Daarbij kregen we voor onze oude auto een goede en normale prijs terug. Kortom bent u op zoek naar een goede leverancier met ruime keuze aan auto’s ? Twijfel niet en ga naar a27 auto’s!.

Geweldig geholpen snelle service eerlijke mensen

Top service mooie auto’s strakke prijzen

Heel goed

Ik werd vriendelijke te woord gestaan en mijn vragen werden beantwoord.

Topservice!

Fijne en vlotte service. Heel blij met onze inruil.

Klantvriendelijk en goede service