Prima zaak!!

Hallo, Jullie vragen on een beoordeling van A27 auto’s. Wij zijn heel tevreden over de manier van handelen. Er wordt voldoende tijd genomen om de klant te woord te staan. Werkelijk niets is te veel gevraagd. Ook wordt er gezorgd dat de klant iets te drinken wordt aangeboden. Kortom een prima zaak! Met vriendelijke groet John en Ria Parera Barneveld.

Vriendelijk en meedenkend

Fijn geholpen, mooie auto gekocht. Prettige service en scherpe prijzen. Eigen auto ingeruild. Helemaal tevreden

Super bedrijf met verkopers die het begrijpen

Ik heb nu een Renault Clio estate gekocht bij a27 auto’s Het is niet de eerste auto die ik bij dit bedrijf kocht. Voor mij en mijn vrouw is dit bedrijf een aanrader. Breed assortiment en auto’s te koop voor iedere beurs. Met vriendelijke groet Marinus de Jong

Zeer positieve ervaring

Warm en vriendelijk onthaal. Zeer nette en enthousiaste verkopers. Geen moeite teveel. Blij en gerust vertrokken met de Mercedes A140. Hoewel ver rijden vanuit zeeland de moeite waard. Ons zien ze zeker nog terug !

top en klantvriendelijk

we hebben een audi tt cabriolet gekocht bij a27, na drie dagen kwam er een mankement naar boven , a27 gebeld kon dezelfde dag gebracht worden. netjes thuis gebracht. en na twee dagen de auto weer kunnen ophalen. en keurig gemaakt ondanks geen garantie , niks hoefde te betalen, en netjes behandeld. topbedrijf en topservice

Betrouwbaar bedrijf dat meedenkt

Vorige week onze mooie Renault Clio uit 2016 opgehaald, super mooie auto! Zijn zowel tijdens de koop als daarna goed en vriendelijk geholpen. Na het ophalen bleek de airco namelijk stuk te zijn wat tijdens de proefrit niet het geval was, ook hier werd gelukkig behulpzaam op gereageerd. De auto mag weer even terug zodat het probleem opgelost kan worden zonder dat het financieel gezien in ons nadeel werkt. Omdat het repareren wat tijd in beslag zal nemen werd ons een leenauto aangeboden en de optie om de auto door hun personeel naar onze woonplaats te brengen zodra hij klaar is (we wonen niet in de omgeving). Al met al dus een hele goede service waar we erg tevreden over zijn!

Een eerlijk / betrouwbaar autobedrijf waar wel aandacht voor de klant is

Gisteren mijn geweldige Mercedes B klasse 180 CDI opgehaald bij A27 Auto,s. Zaterdag 2 mei via autotrack terecht gekomen bij A27 auto,s, daar stond hij dan de prachtige Mercedes B klasse 180 CDI , strak, schoon, een nette eerlijke auto. Na een gesprek onder het genot van een goede kop koffie kwamen we snel uit op een mooie inruilprijs voor mijn Mercedes A klasse. Alle tijd voor ons, en eerlijk is eerlijk ze hebben echt verstand van zaken doen en niets is te gek. Een paar dagen later stond de auto klaar met een nieuwe apk en een servicebeurtje. Top geregeld in de afgesproken tijd, ze komen de afspraken echt na. Hier kunnen veel autobedrijven een voorbeeld van nemen. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen bij autobedrijf A27, voor ieder wat wils, en eerlijke prijzen. Mannen ik kom zeker nog een keer langs , al is het voor de koffie. Nogmaals Hartelijk dank, Jullie zijn Toppers.

Dit is klantvriendelijk ,klantgericht kortom superbedrijf

Ik had snel een auto nodig omdat ik ineens zonder zat maar moest zuinig zijn,goed,nog mooi zijn en goedkoop.Dacht dat vind je niet maar kwam terecht bij jullie.Had mijn zinnen gezet op een Opel corsa en mailde gelijk of ik kon kijken maar deed ook gelijkeen bod per mail .Dacht in deze Corona tijd gaat denk ik niet lukken , maar kreeg al gelijk antwoord dat ik kon komen kijken en het bod wat ik gaf was op 50 euro verschil goed.Maar zag dat t een drie deurs auto was .Ik balen want met hond en kids wilde ik 5 deurs.. Ik mailde terug dat t niet door kon gaan...vroeg wel heb je iets staan maar dan vijf deurs..Jullie verwezen mij naar jullie site want dit mailverkeer ging via marktplaats . Ik zag mazda 323 en vroeg of ik kon komen kijken ... Was geen probleem en toen ik aankwam was het ontvangst van verkoper Cris echt super... en ik weet dat je als verkoper auto’s moet verkopen maar in deze ging het over auto van 900 euro.. echt heb veel auto’s gekocht en ook goedkope maar deze verkoper rende en vloog voor mij en stond me te woord, beantwoorde alles en gaf bakkie thee kortom hij nam de tijd en toonde begrip en had gelijk een positieve klik en bracht mij in een positieve flow omdat ik ff in zeer stressvolle situatie zat.. Ik mocht rijden met auto waar ik maar wilde.Ook kon ik dergelijke dingen bespreekbaar maken .. Conclusie : Vooral nu in deze tijd met Corona maar ook zonder Corona wordt je maar snel afgewimpeld en als je ff goedkoop autootje nodig heb dan helpen verkopers je veel minder.IK SPREEK UIT ERVARING!!!! Echt dn buiten sluiting kon ik hem met APK EN AL ophalen en kreeg thee en auto stond klaar .Ik vind dat het bedrijf aan zoon Chris echt een super aanwinst heeft hij weet hoe het werkt en neemt de tijd , bij mij misschien te veel want een medewerker moest Chris gewoon zeggen opschieten want het is druk... maar zo gaat t ook altijd kom opschieten want er staan nog meer mensen maar Chris nam gewoon de tijd want als mensen echt een auto willen BLIJVEN ZE.Bedankt!!

tevreden klant

Vandaag bij a27 een auto gekocht, goede prijs, snelle en correcte afwikkeling. Geen flauwe verkoop praatjes, see is what your get!

Zeer behulpzaam en vriendelijk!

Zeer klantvriendelijk, deskundig en eerlijk verhaal over de auto! Ik kreeg alle tijd (zelfs buiten de openingstijden) en ruimte om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Ook bij het ophalen stond de auto al keurig netjes klaar, werden alle vragen beantwoord en wederom met een enorme service en klantvriendelijkheid!

Doen wat ze zeggen

Zeer vriendelijk en humot

Super service!

Goed en fijn geholpen! Zelfs als extra service hebben ze mijn auto gewassen. Hier kom ik zeker terug!

Eerlijk zaken doen!

Prettig onderhandelen met dit bedrijf over een aangeboden auto. Bij inkoop goede uitleg gehad waarom hij uitkomt op een bepaalde prijs en ..... hij word bij inkoop goed na gekeken wat positief is voor een nieuwe koper! We werden gratis thuis gebracht toen we onze auto aan dit bedrijf hebben verkocht. Wat een goed bedrijf met eerlijke mensen!

To the point,zonder opdringerig gevoel!

Ik ben zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. To the point!Zonder dat je een opdringerig gevoel krijgt! Ik ben erg tevreden en happy met mijn nieuwe autootje! Echt een aanrader!

Top!! een bedrijf waar je op kunt vertrouwen.

Voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding een heerlijke cabrio gekocht. Deskundig advies en zeer vriendelijke mensen. De auto voor een contra-expertise door een garage na laten kijken, deze kwam wederom tot het oordeel dat het een prima auto voor deze prijs is waarbij de technische staat exact overeen kwam met wat ons verteld was. Dit bedrijf doet wat ze zeggen, afspraak is hier gelukkig ook echt een afspraak!

Fijne mensen, prima service ,en voor iedere portemonnee !!!

Ik zal er zeker terug komen , en raad iedereen aan Auto kopen ga eens langs A27 Auto's !!!

Eerlijke betrouwbare mensen!

Vandaag heb ik mijn auto hier verkocht. De gene waar ik contact mee had had me een bod gedaan en in overleg hebben we de uiteindelijke prijs besloten! Goede uitleg en ze vertellen je precies wat je moet weten! Ik ga hier zeker nog een keer terug, of ik nou een auto ga kopen inruilen of verkopen! Zeker een aanrader !

Fijne auto gekocht en in onderhoud

Half jaar geleden een mooie Renault Megane Estate gekocht. We zijn al 25 jaar klant naar tevredenheid, waarvan 15 jaar met twee auto's. Net grote beurt gehad, zoals altijd weer prima. Kortom, een tevreden klant, Bill B. - Gorinchem

zeer klantvriendelijk en to the point !!!!

vanwege het feit, dat u in positieve zin opvalt, wil ik u een compliment maken over de wijze, waarop u uw zaken doet. zeer klantvriendelijk en to the point !!!!

Top bedrijf

Super bedrijf!! Na een mooie golf te hebben gekocht en na 2wk een probleem is het na veel zoeken helemaal opgelost! Sjapo maatjes en zeker een aanrader voor iedereen om bij jullie langs te komen

Eerlijk en duidelijk verhaal

Met een bescheiden portemonnee kwam ik uit bij A27 auto's. Nette auto gezien voor een scherpe prijs. Beetje schaafschade, maar daar was de prijs naar. Verder een keurige, schone auto met bijna jaar APK en NAP rapport. Eerlijk en duidelijk verhaal, vriendelijke ontvangst en correcte afhandeling. Ga hier zeker terugkomen!

Heel goed

In Februari een camper gezien bij a27 meteen gaan kijken en het was wat wij zochten ,vriendelijk ontvangen en met alle rust kunnen kijken . Na een week konden we de camper ophalen met 4 nieuwe all weather banden gratis erbij ,en blij reden we naar huis en na een paar dagen was er een luik op het dak kapot gebeld met Cris Kom met de camper hierheen dat word gemaakt ,maar omdat wij uit Limburg moesten komen kregen we een leenauto ,en na een week was alles klaar en konden we met het leenautotje onze camper ophalen . En alles was perfect gemaakt alle lof voor Cris en zijn team. Bedankt

Heel fijne service

Auto gekocht en eerlijke inruilprijs voor oude auto gekregen. Service is prima. Ophalen auto na 17:00. Kleine probleempjes werden direct weer opgelost En voor andere dingen hebben ze een coulance regeling. Die echt werkt. Zeer prettig om zo behandeld te worden. Groet, Laura en vincent

Super!!

Hier pas geleden een auto gekocht, werd gelijk vriendelijk geholpen geen slap gelul over de auto. Ben super blij met mijn BMW! Prima service. Zeer vriendelijk personeel! & nette showroom. Volgende auto ga ik ook zeker daar weer halen ;)

Fantastisch

Enige tijd geleden mijn auto hier gekocht. Ik werd zeer goed geholpen door de vriendelijke en behulpzame verkopers. Heel erg tevreden en voor herhaling vatbaar.