A éviter vraiment!

Bonjour, je vous parle de mon expérience personnelle en tant que mandataire Français, n'y allez surtout pas c'est un conseil avisé car quand il s'agit d'avoir des documents concernant le ou les véhicules acheter, ils vous font attendre très longtemps!!! et en plus toujours pas de solution!!! Très souriant quand il s'agit de l'encaissement de l'argent car toujours les yeux scotcher sur son portable!!! et apres sa plus personne qui répond présent au final! Aucun suivi commercial vérifier tout vos documents avant toutes achats chez eux! A fin d'éviter tout problèmatique a venir.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Vriendelijk ontvangen

Een paar weekjes geleden een leuke auto gezien bij A27. Direct een afspraak gemaakt en super goed ontvangen met een kopje heerlijke koffie. Auto werd direct in orde gemaakt en ging gelijk met mij mee. Er kwamen wat geluidjes omhoog en deze werden toch wel erger. Opgebeld en zonder problemen net langs geweest. Onderdelen worden besteld en volgende week keurig gemaakt. Kortom een echte aanrader om hier jou favoriete auto te kopen !!!

Afscheid

Gisteren reden we in onze oude camper naar Gorinchem. Wij wilden hem verkopen en Chris Damen wilde hem kopen. We werden heel goed ontvangen door Chris, een druk baasje en een joviale kerel. De camper ging op de brug en toen begon het loven en bieden. Na 2 koppen koffie was het voor elkaar. Na nog een laatste foto van de camper namen we met weemoed afscheid. Bye bye!!!

Goede garantie voor voor een auto van die leeftijd..!

Schrijf nooit reviews maar ben er nu toch.. 2 maanden geleden een Peugeot 307, 2002 gekocht bij A27. Had een klein lijstje met punten die ik graag opgelost zou hebben. Alle besproken punten zijn prima opgelost en sneller dan ik had verwacht..! Ze hebben goede monteurs in de werkplaats en een leuke website : https://www.a27autos.nl

Fijne auto, fijn bedrijf.

We werden op een vriendelijke manier welkom geheten en hebben een fijne auto gekocht. Zou hier weer terugkomen.

Superbedrijf!

Wat een superbedrijf is dit zeg. Het is van ons uit wel een heel stuk rijden, maar het is de moeite zeer zeker waard. Chris (de eigenaar) neemt ruim de tijd voor je om je alles van de auto uit te leggen. Ook de overdracht is zeer soepel verlopen. Heeft natuurlijk ook veel te maken hoe je jezelf opstelt. We hadden een Peugeot 3008 met 128.000+ km op de teller en waren genoodzaakt daar afstand van te doen voor een andere auto. In dit geval de Peugot 208 uit 2018 met 13.359km op de teller. Zeker voor mij qua ruimte een hele downgrade, maar de nieuwe auto maakt veel goed. Gisteren pas opgehaald en we waren zo thuis. Navigatie ge-update, olie ververst, nieuw filter er in. Daar gaan we nog jaren veel plezier aan beleven. Bedankt Chris voor je deskundigheid en service. Weer een zeer tevreden klant rijker.

Goedesurves

Heel goed ge helpen zal het zeker aan andere aanrader hier is te gaan kijk

WAT EEN SUPERBEDRIJF NIET TWIJFELEN GEDOEN MENSEN

Wat is dat een mooi en eerlijk autobedrijf heb nog nooit zoiets in me leven meegemaakt stellen je op me gemak wijzen je naar de juiste ocaision zeten er geen druk op geen gepush heerlijke koffie en heel belanrijk de eigenaar is alle rust zelf ..... dus echt een aanrader in een word TOP !!!!!!!!!!!!!!

Zeer Goed eerlijke Handelaar

Zeer Goed Ga zo door

Zeer goed bedrijf

Onze ervaring van dit bedrijf is super goed je word goed geholpen over info van auto's zeer vriendelijke mensen een aanrader voor iemand die een auto nodig heeft gr rene en therese

Handelaar

Nette auto gekocht, echter voorlamp was stuk. Deze is gerepareerd, maar nog voor ik thuis was weer stuk. Bleek het huis lek, en daardoor de aansturing van de Xenon lamp. Geen garantie, staat ook in de aankoopbon, dus meteen een rekening van 600E voor mijn kiezen. Niet zo fijn. En ik vind dat duidelijker vermeld moet worden dat een onderhoudsbeurt een extra optie is, heb ik nu maar bij mijn eigen garage laten doen. Verder zijn het aardige lui. Maar echt een groothandel. Dus op zich wel een aanbeveling, maar je moet wel goed kijken of alles goed is.

fantastisch

Hallo hier onze ervaring bij de aanschaf van een kampeerbus bij A27 auto`s. Wij Math en ik Marie, waren al een tijdje op zoek naar een camper -kampeerbus zo kwamen wij bij de site A27 auto`s. Math zag de kampeerbus en ik een camper. Gisteren zijn wij vanuit Zuid-Limburg, onderweg gegaan naar Gorinchem. Het was een fantastische ervaring zoveel diversiteit van auto`s, campers en kampeerbussen, en van prijsklasse dus voor een ieder wat wils ook de eigenaar zijn vrouw en het personeel namen alle tijd en waren zo behulpzaam bij heerlijk bakkie koffie bij de beslissing van onze keuze het werd de kampeerbus. Bedankt voor de fantastische dag Groetjes van Math en Marie vanuit het mooie Zuid Limburg

Een van de beste autobedrijven

We Hebben bij dit bedrijf voor de 2e keer een auto gekocht. En zoals altijd weer goed geholpen. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Fantastische autobedrijf waar je goed word geholpen

We werden goed geholpen met veel klantvriendelijkheid . Een aanrader om een auto te kopen !

Uitstekend!

Uitstekend!

Vriendelijke mensen, mooi autobedrijf.

Koffie staat klaar , open en vriendelijk bedrijf.

Super service

Echt super goed geholpen door deze mensen ik had een auto te koop aangeboden en een uur later ongeveer kreeg ik al telefoon van een zeer vriendelijke meneer die me zeer netjes te woord stond en wel belang had bij de auto de volgende dag een afspraak gemaakt om langs te komen bij binnenkomst werd ik zeer netjes ontvangen met een kop koffie en daarna hebben ze de auto bekeken en brachten ze een net bod uit en zijn we tot een akkoord gekomen maar er was 1 probleem op de auto zat nog een financiering omdat ik de auto een jaar geleden verpand had bij een bedrijf en er moest nog een bedrag betaald worden zodat ik de tenaamstelingscode weer kreeg om de auto te kunnen overschrijven en de reserve sleutel maar ik had dat geld zelf zo niet liggen maar dat was voor hun geen probleem daar wouden zij mij wel mee helpen en dat af te betalen toen heb ik een afspraak gemaakt bij het bedrijf waar ik de auto had verpand om de schult af te betalen ik was er met mijn auto heen gereden en een werknemer van hun kwam met de vrachtwagen daar heen en had een bedrag bij zich wat nog los stond bij het bedrijf ze deden mij het geld mee zodat ik het bedrijf kon afbetalen en de tenaamstelingscode weer kreeg en de sleutel daarna is de auto overgeschreven en gelijk kreeg ik de vrijwaring en kon de auto op de vrachtwagen worden geladen van de chauffeur ook een zeer vriendelijke man toen de auto was opgeladen heeft die beste man mij ook nog netjes thuis gebracht kan maar 1 ding zeggen wat ben ik zeer netjes en goed geholpen een top service van deze mensen ik kan iedereen aanraden die een auto wil verkopen ga naar deze mensen toe

Ik heb hier mijn auto verkocht. Goed mailcontact En we zijn met de prijs overeengekomen. Bij aankomst kreeg ik al gelijk een bakkie koffie. Dit bedrijf is zeker een aanrader. Mvg. Timo

Goed geregeld

Steeds wordt ik er goed geholpen

Super service

Gisteren voor de derde keer een auto gekocht bij A27. Zoals alle keren ben ik door de verkoper echt als klant is koning geholpen. Als er een probleem is wordt het opgelost, dus een super service. Echt een aanrader!!

Goede service, vriendelijke mensen en top auto.

Mercedes A-Klasse gekocht. Hele goede auto, in 4 maanden geen enkel probleem gehad. Top occasion.

Vriendelijk mensen. Behulpzaam en goede service.

Prima geholpen, wij kwamen een oude auto brengen en met Chris tot een goede deal gekomen. Bedankt, daarnaast deed hij ook nog een bijdrage aan onze stichting die studenten ondersteunt in onder meer Cambodja. Chris bedankt en veel succes mocht je nog meer mensen weten die een kleine stichting willen ondersteunen dan is die van ons een hele goede. http://education4life.world/

Vriendelijk en goed geholpen!

Bij binnenkomst meteen goed geholpen. Eerlijke jongens, zeker een aanrader om je volgende auto te kopen. Nadat ik een auto heb gekocht had ik een klein probleempje ondervonden. Ik heb contact opgenomen met A27 autos en het is dezelfde week nog opgelost. Zeer tevreden!

Super goed geholpen

A27autos super bedankt en tot de volgende keer