Fijne auto gekocht en in onderhoud

Half jaar geleden een mooie Renault Megane Estate gekocht. We zijn al 25 jaar klant naar tevredenheid, waarvan 15 jaar met twee auto's. Net grote beurt gehad, zoals altijd weer prima. Kortom, een tevreden klant, Bill B. - Gorinchem

zeer klantvriendelijk en to the point !!!!

vanwege het feit, dat u in positieve zin opvalt, wil ik u een compliment maken over de wijze, waarop u uw zaken doet. zeer klantvriendelijk en to the point !!!!

Top bedrijf

Super bedrijf!! Na een mooie golf te hebben gekocht en na 2wk een probleem is het na veel zoeken helemaal opgelost! Sjapo maatjes en zeker een aanrader voor iedereen om bij jullie langs te komen

Eerlijk en duidelijk verhaal

Met een bescheiden portemonnee kwam ik uit bij A27 auto's. Nette auto gezien voor een scherpe prijs. Beetje schaafschade, maar daar was de prijs naar. Verder een keurige, schone auto met bijna jaar APK en NAP rapport. Eerlijk en duidelijk verhaal, vriendelijke ontvangst en correcte afhandeling. Ga hier zeker terugkomen!

Heel goed

In Februari een camper gezien bij a27 meteen gaan kijken en het was wat wij zochten ,vriendelijk ontvangen en met alle rust kunnen kijken . Na een week konden we de camper ophalen met 4 nieuwe all weather banden gratis erbij ,en blij reden we naar huis en na een paar dagen was er een luik op het dak kapot gebeld met Cris Kom met de camper hierheen dat word gemaakt ,maar omdat wij uit Limburg moesten komen kregen we een leenauto ,en na een week was alles klaar en konden we met het leenautotje onze camper ophalen . En alles was perfect gemaakt alle lof voor Cris en zijn team. Bedankt

Heel fijne service

Auto gekocht en eerlijke inruilprijs voor oude auto gekregen. Service is prima. Ophalen auto na 17:00. Kleine probleempjes werden direct weer opgelost En voor andere dingen hebben ze een coulance regeling. Die echt werkt. Zeer prettig om zo behandeld te worden. Groet, Laura en vincent

Super!!

Hier pas geleden een auto gekocht, werd gelijk vriendelijk geholpen geen slap gelul over de auto. Ben super blij met mijn BMW! Prima service. Zeer vriendelijk personeel! & nette showroom. Volgende auto ga ik ook zeker daar weer halen ;)

Fantastisch

Enige tijd geleden mijn auto hier gekocht. Ik werd zeer goed geholpen door de vriendelijke en behulpzame verkopers. Heel erg tevreden en voor herhaling vatbaar.

Top!!

Dit is de derde aankoop die ik heb gedaan en de eerste voor mijzelf. De ontvangst is warm, ongedwongen en enthousiast. In alle redelijkheid worden de opties besproken over een eventuele aankoop en verkoop. Een fijn team van goede verkopers die weten waar ze over praten en vooral eerlijk zijn over het product waar je als klant interesse in hebt. Gewoon naar binnen lopen en je gewoon weer eens koning voelen als klant. Ga zo door mensen.

Alles tot in de puntjes geregeld.

Zeer goede ontvangst. Nette verkopers en je kan van alles regelen Met ze, afspraken komen ze na en hebben Alle tijd voor je en goede koffie. Auto mag op de brug om de onderkant Te bekijken ook prettig . Prijzen zijn zeer schappelijk van de Auto,s Bezonder tevreden.

Een hele fijne ervaring

Heel veel keus in auto"s. Van goedkoop tot duur. Auto"s, busjes en campers. Je kan er voor alles terecht. Het personeel en de eigenaar zijn allemaal zeer vriendelijk , hulpvaardig en kundig. Ik raad de mensen zeker aan om daar voor een auto te gaan kijken.

Gewoon heel fijn en goed geholpen! Hele leuke en behulpzame mannen die woord houden!

Onze auto was kapot, dit hebben ze prima opgelost door een leenauto te geven en vervolgens onze auto te laten maken! Heel fijn, dankjewel a27 autos

aanraden!!!

Gastvrij en goede service👌

heel klant vriendelijk en zonder verkoop praatjes

Heel vriendelijk ontvangen ook al kwamen we eerst alleen maar kijken naar de auto. De eigenaar chris nam gewoon de tijd zonder verkoop praatjes of opdringerig te zijn. De volgende dag als nog besloten om de auto te kopen. Super blij met de auto en de goede service. Ook een mooie en goede inruil prijs voor de auto die wij reden.

Klantvriendelijk en eerlijk

We zijn bijzonder vriendelijk ontvangen zonder opdringerige verkooppraatjes. Week later weer gekomen en weer vriendelijk te woord gestaan. Auto gekocht en we rijden alweer een week tevreden rond.

In een woord, Prima

Goede service leuk geholpen, en komen de afspraken na. Helemaal geweldig.

Goede service vriendelijk personeel

Ik ben goed en vriendelijk geholpen bij mijn auto. Waar ik met veel plezier en zonder problemen in rij.

Wat een geweldige service, meedenkende mensen en eventuele “ probleemoplossers”.

Niks is te veel of te moeilijk. Ze staan open voor vragen en denken mee in oplossingen. Erg vriendelijk en gastvrij. Ik kan iedereen aanbevelen hier een auto te kopen. Ook vanuit het zonnige Limburg.

Snelheid, goede prijsverhouding inruil

Sinds september in bezit van een chrysler voyager . Super tevreden over de auto en van de snelheid en de prijsverhouding van de inruilauto. Op zondagmiddag gekeken en gelijk met de nieuwe auto op huis aan. Kan zeker deze verkoper aanbevelen.

Grote klasse

Onlangs een Mazda 6 gekocht bij A27 auto's en tot nu toe zeer tevreden. Erg goed geholpen en een leuke prijs voor mijn ingeruilde gekregen.

Goede, snelle service. Vriendelijk geholpen.

Vriendelijk geholpen goeie service mooie auto,s

Vriendelijk geholpen als er iets mee is helpen je direct dus nogmaals goeie service.

Leuke auto gekocht voor een hele goede prijs. Prima service en eerlijke garage

Goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk en enthousiaste medewerkers. Goede prijs kwaliteit verhouding. En goede service! Aanrader!