Geweldig super klandizie

Ik heb drie weken geleden een Opel mokka gekocht bij dit bedrijf na twee weken gaf hij een motor storing aan terug geweest direct geholpen vandaag de lampda sonde sensor vervangen kosteloos ben zeer tevreden over dit bedrijf petje afzender h sluyter

Goed geholpen, gastvrij, behulpzaam.

Afgelopen week een auto gekocht, zeer prettig ontvangen en goed geholpen. Komen hun afspraken na. Kortom tot nu toe chapeau!

Mijn ervaring

Heel goed

aanrader

Enorm groot aanbod! Prettig geholpen! Goede sfeer! Blij met m'n nieuwe auto!

Beste mensen

Zeer netjes en geduldig geholpen

Wij hebben een camper gekocht bij a27 auto’s ,we waren nog net tegen sluitingstijd pas aanwezig en zijn alsnog goed geholpen koffie en tijd voor een praatje, ging door eigen toedoen van onszelf wat mis met de betaling bieden ze aan om als de betaling binnen was de camper te bezorgen als dat geen service is wat dan wel top bedrijf erg blij met de aankoop!! Dank

Goed geholpen

Keurige auto afgeleverd en uitstekende after sales service

Wij kochten een Opel Meriva 1.7 cdti uit 2012 bij A27 autos met 125.000 km. Twee keer een proefrit mogen maken. Auto keurig netjes afgeleverd. Reservesleutel en hoedenplank ontbrak maar werd door A27 autos besteld en nageleverd. Brandstofklepje wilde niet open. A27 autos heeft er een nieuwe unit in geplaatst. Voor onze oude auto kregen we een marktconform bedrag terug dus ingeruild en meteen een vrijwaringsbewijs ontvangen. Wij zijn helemaal content met de after sales service, afspraken worden nagekomen. In de showroom staan prachtige auto's, veelal met weinig kilometers voor courante prijzen. Onze volgende auto zullen we zeker bij dit bedrijf afnemen.

Zeer fijne benadering.

Fijne afhandeling van de verkoop.

Chris damen

Chris damen top vent super goed geholpen door hem

Bedankt

Super geholpen en blij met mijn nieuwe auto a27 auto’s bedankt!

Topbedrijf

Super bedrijf, net een auto gekocht daar voor een mooie prijs. Ik ben geholpen door de eigenaar zelf. Vriendelijke mensen

Super goed geholpen

Fijn auto bedrijf

Prima bedrijf

Prima bedrijf ik heb er vanmorgen me 2e auto gekocht en ben zeer netjes geholpen

Zo blij met me Captur

Alles op en top geregeld, vriendelijk en top service.

Netjes en vriendelijk geholpen bij A27 auto’s!

Wij hadden online een auto gezien die we wilden bekijken. De auto werd netjes voor ons buiten gezet en we konden een proefrit maken. We zagen nog wat kleine dingetjes bij de auto maar dit is allemaal netjes gemaakt en opgelost! Drie dagen later werden we gebeld dat we hem op konden halen. Alles is netjes afgehandeld en de mannen zijn erg vriendelijk! Wij raden A27 auto’s zeker aan!

Goed adres voor een super occasion

Prima garage...medewerkers zijn zeer hulpvaardig....je mag zelfs appen op hun privé telefoon...ook 's avonds. Als er iets is met de auto lossen ze het altijd op.

Fijn bedrijf net goede service achteraf

perfect

Wij kochten een mokka-X. Een sterretje in de voorruit werd zonder problemen opgelost.Prima service. Ik ontdekte na enige tijd dat de auto in het audiosysteem geen DAB+ functie heeft. Geen moment aan gedacht dat bij importauto's de specificatie kan afwijken bij auto's die standaard in Nederland geleverd zijn. Na mijn opmerking kreeg ik een telefoontje dat men dit ook niet wist en er wordt gezocht naar een oplossing. Dit is service die gewoon een 10 moet krijgen. Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt zelfs niet bij een merkdealer. Bij een volgende auto rij ik graag de extra kilometers om eerst hun voorraad te bekijken voordat ik naar een ander ga. Ga zo door A27 verkoopteam. Bart

Goed geholpen en goede kwaliteit aan occasions.

Ik werd uitstekend geholpen en heb een hele mooie deal gekregen voor het soort auto wat ik heb gekocht.

een mooie koop

Wij waren opzoek naar een jonge tweede hans met de volgende wensen/vereisten: - een mpv: we gebruiken de auto voor personenvervoer; goederenvervoer en kampeerdoeleinden - dakrail om de autotent te bevestigen - trekhaak Wij vonden bij A27 een Peugeot Tepee uit 2017 die er als nieuw uitzag en als nieuw reed Kortom wij vonden de juiste auto voor € 11.000,- met een scherpe inruil van € 1500,- voor onze Fiat doblo uit 2008 Ook de onderhandelingen gingen vlot en naar wens!

Keurige service

Goed geholpen, zeer tevreden

GEDULD, MEEDENKEND, EFFICIËNT, BEREIKBAARHEID - TOP TOP TOP

Ik heb lang getwijfeld over een auto en meneer heeft heel veel geduld gehad en heel meedenkend over mijn keuze. Zelfs overgewerkt, zodat ik mijn zaken kon regelen om alles af te ronden. En kon het direct dezelfde dag meenemen. Super tof en zo blij! Nu terug naar Rotterdam. Het 2 uur rijden was het waard !!!

Camper

Ik heb een mooie camper gekocht bij a27 auto's

Mooie auto gekocht!

Goed geholpen zeker aanrader.