Werd op de afgesproken tijd bij mij thuis afgeleverd.

Op maandag het eerste contact met A27 auto’s, via mail en later via de berichtenchat van Marktplaats. Uiteindelijk op woensdag tot een voorlopige deal gekomen, mits men mijn inruilauto ook kon bekijken en ik natuurlijk de mogelijke aankoop. Afspraak gemaakt voor vrijdag en om 11:35 kwam Gerrit voorrijden. Auto uitgebreid bekeken en een proefrit gemaakt. Alles functioneerde naar tevredenheid en daarna direct de aankoop/inruil afgerond. Nog even bij de eigen garage de zomerbandenset opgehaald en weer keurig thuis afgezet door Gerrit. Wat later op de dag alle boekjes van de auto doorgenomen, maar helaas, de op de website toegezegde onderhoudshistorie was niet aanwezig. Daar een mailtje voor geschreven, maar nog geen antwoord ontvangen. Vandaar mijn 4 sterren, anders waren het er beslist 5 geweest.

Een eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Zéér goede garage ,de auto zou eerst kosteloos gebracht worden naar Delden maar bij nader inzien wouw ik hem toch zelf ophalen om te kijken hoe die rijd en toen ik hem meenam kreeg ik ook nog een volle tank benzine .ik heb de auto toen een week niet gebruikt, toen ik hem weer wilde starten bleek dat de accu kapot te zijn heb gelijk gebeld en kon op kosten ván a27 een nieuwe accu plaatsen. Dus een garage om aan te bevelen

Duidelijk en klantvriendelijk zoals altijd !

een vriendelijke en goede service

Er werd geleverd volgens afspraak.

Top en eerlijk bedrijf

Zeer vriendelijke mensen en verkopen auto's voor eerlijke prijs, mocht ik nog in de toekomst een andere auto nodig hebben, dan kom ik hier zeker weer langs

Snel geholpen en goede deal kunnen maken!

Op zoek naar een goede tweedehands auto kwamen we bij A27 auto’s terecht. Zaterdag de deal rond gemaakt, afgesproken dat de auto woensdag daarna klaar zou staan. Maar we werden een dag eerder al verrast met een telefoontje dat we de auto konden ophalen. Dank voor de goede en snelle service. Echt een topbedrijf A27 auto’s!!

Heel tevreden!

Snel reactie en fijn dat er ondanks alle Corona-beperkingen toch een mogelijkheid was om een prachtige auto te kopen!

De zoveelste prima auto gekocht bij A27

Een paar maanden geleden onze vorige auto mooi kunnen inruilen voor een prachtige vrij nieuwe Renault. Al 26 jaar kopen we onze auto bij A27 in Gorinchem en al die jaren genoten van de goede service (en koffie). Nu weer heerlijk hoog rijden in de Renault. Trekhaak eraan zetten was ook zo gedaan. Complimenten voor Chris, Leander, Piet en het hele team van A27. PS Bij de volgende auto krijgen we bos bloemen!

Super goed geholpen

Echt super fijne mensen bedankt

goede service

fijne verkoper welke meteen vertrouwen gaf en serieus in gesprek ging

fijne hulp

goede hulp voor het maken van proef rit niets was teveel ondanks de plaats waar de auto stond

In één zin, het bedrijf waar je moet zijn voor een auto

Vriendelijke ontvangst, Bereidwillige medewerking, Prima auto autokeuring nul issues Extra regelen thuiskom wiel en matten Flexibele garantie voor weinig. Nazorg, hand boekje wordt nagezonden. Kortom een auto bedrijf waar je met plezier en vertrouwd een auto kunt kopen.

top service!!!

Wij zijn hartelijk ontvangen en vriendelijk geholpen. Auto zag er uit als nieuw en reed perfect. Voor de auto werd een eerlijke prijs gevraagd en het geld is de auto zeker waard. Absoluut een aanrader om hier een auto aan te schaffen!

A27 Auto’s is een top bedrijf. Nette auto voor een eerlijke prijs gekocht. Verder werden de minimale aandachtspuntjes zoals besproken netjes verholpen. Je voelt je direct thuis en er staat onbeperkt koffie klaar voor elke gast/ bezoeker. Chris en het A27 team bedankt en graag tot de volgende keer!

Mijn ervaring

Onze ervaring van dit bedrijf is super goed je word goed geholpen over info van auto's zeer vriendelijke mensen een aanrader voor iemand die een auto nodig heeft is die gene zeker op de goede adres.

Mijn ervaring

In een woord Goed

hier een auto gekocht. Het was een auto voor mijn kleine budget van 2500 euro. Werd mij wel eerlijk verteld op oudere auto’s geen garantie. Na een weekje toch een probleempje met mijn ruitenwisser. Ondanks geen garantie toch maar gebeld. Er werd direct gezegd: rij maar even langs dan kijken we even. Zo gezegd zo gedaan. Bleek een zekering probleempjevte zijn en werd ditect verholpen. Kosteloos, dus ondanks geen garantie toch perfect geholpen

Vriendelijk ontvangen

Een paar weekjes geleden een leuke auto gezien bij A27. Direct een afspraak gemaakt en super goed ontvangen met een kopje heerlijke koffie. Auto werd direct in orde gemaakt en ging gelijk met mij mee. Er kwamen wat geluidjes omhoog en deze werden toch wel erger. Opgebeld en zonder problemen net langs geweest. Onderdelen worden besteld en volgende week keurig gemaakt. Kortom een echte aanrader om hier jou favoriete auto te kopen !!!

Afscheid

Gisteren reden we in onze oude camper naar Gorinchem. Wij wilden hem verkopen en Chris Damen wilde hem kopen. We werden heel goed ontvangen door Chris, een druk baasje en een joviale kerel. De camper ging op de brug en toen begon het loven en bieden. Na 2 koppen koffie was het voor elkaar. Na nog een laatste foto van de camper namen we met weemoed afscheid. Bye bye!!!

Goede garantie voor voor een auto van die leeftijd..!

Schrijf nooit reviews maar ben er nu toch.. 2 maanden geleden een Peugeot 307, 2002 gekocht bij A27. Had een klein lijstje met punten die ik graag opgelost zou hebben. Alle besproken punten zijn prima opgelost en sneller dan ik had verwacht..! Ze hebben goede monteurs in de werkplaats en een leuke website : https://www.a27autos.nl

Fijne auto, fijn bedrijf.

We werden op een vriendelijke manier welkom geheten en hebben een fijne auto gekocht. Zou hier weer terugkomen.

Superbedrijf!

Wat een superbedrijf is dit zeg. Het is van ons uit wel een heel stuk rijden, maar het is de moeite zeer zeker waard. Chris (de eigenaar) neemt ruim de tijd voor je om je alles van de auto uit te leggen. Ook de overdracht is zeer soepel verlopen. Heeft natuurlijk ook veel te maken hoe je jezelf opstelt. We hadden een Peugeot 3008 met 128.000+ km op de teller en waren genoodzaakt daar afstand van te doen voor een andere auto. In dit geval de Peugot 208 uit 2018 met 13.359km op de teller. Zeker voor mij qua ruimte een hele downgrade, maar de nieuwe auto maakt veel goed. Gisteren pas opgehaald en we waren zo thuis. Navigatie ge-update, olie ververst, nieuw filter er in. Daar gaan we nog jaren veel plezier aan beleven. Bedankt Chris voor je deskundigheid en service. Weer een zeer tevreden klant rijker.

Goedesurves

Heel goed ge helpen zal het zeker aan andere aanrader hier is te gaan kijk

WAT EEN SUPERBEDRIJF NIET TWIJFELEN GEDOEN MENSEN

Wat is dat een mooi en eerlijk autobedrijf heb nog nooit zoiets in me leven meegemaakt stellen je op me gemak wijzen je naar de juiste ocaision zeten er geen druk op geen gepush heerlijke koffie en heel belanrijk de eigenaar is alle rust zelf ..... dus echt een aanrader in een word TOP !!!!!!!!!!!!!!

Zeer Goed eerlijke Handelaar

Zeer Goed Ga zo door