Top!!

Dit is de derde aankoop die ik heb gedaan en de eerste voor mijzelf. De ontvangst is warm, ongedwongen en enthousiast. In alle redelijkheid worden de opties besproken over een eventuele aankoop en verkoop. Een fijn team van goede verkopers die weten waar ze over praten en vooral eerlijk zijn over het product waar je als klant interesse in hebt. Gewoon naar binnen lopen en je gewoon weer eens koning voelen als klant. Ga zo door mensen.

Alles tot in de puntjes geregeld.

Zeer goede ontvangst. Nette verkopers en je kan van alles regelen Met ze, afspraken komen ze na en hebben Alle tijd voor je en goede koffie. Auto mag op de brug om de onderkant Te bekijken ook prettig . Prijzen zijn zeer schappelijk van de Auto,s Bezonder tevreden.

Een hele fijne ervaring

Heel veel keus in auto"s. Van goedkoop tot duur. Auto"s, busjes en campers. Je kan er voor alles terecht. Het personeel en de eigenaar zijn allemaal zeer vriendelijk , hulpvaardig en kundig. Ik raad de mensen zeker aan om daar voor een auto te gaan kijken.

Gewoon heel fijn en goed geholpen! Hele leuke en behulpzame mannen die woord houden!

Onze auto was kapot, dit hebben ze prima opgelost door een leenauto te geven en vervolgens onze auto te laten maken! Heel fijn, dankjewel a27 autos

aanraden!!!

Gastvrij en goede service👌

heel klant vriendelijk en zonder verkoop praatjes

Heel vriendelijk ontvangen ook al kwamen we eerst alleen maar kijken naar de auto. De eigenaar chris nam gewoon de tijd zonder verkoop praatjes of opdringerig te zijn. De volgende dag als nog besloten om de auto te kopen. Super blij met de auto en de goede service. Ook een mooie en goede inruil prijs voor de auto die wij reden.

Klantvriendelijk en eerlijk

We zijn bijzonder vriendelijk ontvangen zonder opdringerige verkooppraatjes. Week later weer gekomen en weer vriendelijk te woord gestaan. Auto gekocht en we rijden alweer een week tevreden rond.

In een woord, Prima

Goede service leuk geholpen, en komen de afspraken na. Helemaal geweldig.

Goede service vriendelijk personeel

Ik ben goed en vriendelijk geholpen bij mijn auto. Waar ik met veel plezier en zonder problemen in rij.

Wat een geweldige service, meedenkende mensen en eventuele “ probleemoplossers”.

Niks is te veel of te moeilijk. Ze staan open voor vragen en denken mee in oplossingen. Erg vriendelijk en gastvrij. Ik kan iedereen aanbevelen hier een auto te kopen. Ook vanuit het zonnige Limburg.

Snelheid, goede prijsverhouding inruil

Sinds september in bezit van een chrysler voyager . Super tevreden over de auto en van de snelheid en de prijsverhouding van de inruilauto. Op zondagmiddag gekeken en gelijk met de nieuwe auto op huis aan. Kan zeker deze verkoper aanbevelen.

Grote klasse

Onlangs een Mazda 6 gekocht bij A27 auto's en tot nu toe zeer tevreden. Erg goed geholpen en een leuke prijs voor mijn ingeruilde gekregen.

Goede, snelle service. Vriendelijk geholpen.

Vriendelijk geholpen goeie service mooie auto,s

Vriendelijk geholpen als er iets mee is helpen je direct dus nogmaals goeie service.

Leuke auto gekocht voor een hele goede prijs. Prima service en eerlijke garage

Goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk en enthousiaste medewerkers. Goede prijs kwaliteit verhouding. En goede service! Aanrader!

Super ervaring!

Ik heb hier bijna 1.5 maand geleden mijn nieuwe auto gekocht, en ik kan niet anders zeggen dan dat het een heel goede ervaring was. Allereerst kreeg ik al een heel schappelijk bedrag terug voor mijn oude autootje. Ten tweede staan de verkopers klaar voor een praatje (informatief of informeel), maar wordt er niet gepusht. Ze hebben een enorm aanbod van auto's dus er zit altijd wel wat bij wat je mooi vindt. Na de aanbetaling was het geen probleem om af te spreken dat er bij het ophalen (aantal dagen later) nog grondig naar gekeken zou worden door iemand die ik meenam (je moet wat, als leek). Als er dan toch nog iets ernstigs geconstateerd zou worden, kon ik er toch nog van afzien (minus de kosten die ze maken voor het adverteren etc). Bij de 2e proefrit (tijdens het ophaaldag) kwamen er een paar kleine dingetjes naar voren. Deze zijn meteen gerepareerd/afgesteld. Een iets grotere klus die op dat moment nog niet dringend was, maar in de toekomst dat zou kunnen worden was het vervangen van de uitlaat. Hiervoor hebben we de afspraak gemaakt dat wanneer het daadwerkelijk nodig zou zijn, ik de auto weer langs zou brengen en dan werd dat tegen een heel scherp tarief alsnog gedaan. En dat heb ik vandaag dus laten doen, en weer super. Vriendelijke mensen, duidelijke communicatie en lekkere chocolademelk ;) Ik hoop dat deze auto nog een tijdje meegaat, maar als ik weer iets anders zou moeten, ga ik weer hiernaartoe!

gewoon super goed geholpen

gewoon super goed geholpen

Goed zaken doen zonder flauwekul.

Transparant. Auto is zoals aangeboden op internet. Reëel onderhandelen over de in te ruilen auto. kortom: Tevreden Klanten.

Tevreden klant

Schitterende Mercedes CLS met veel opties aangekocht. Vriendelijk en correct ontvangen en ze lieten me op mijn gemak de auto ‘keuren’. Alle onderhoudsboekjes inclusief factuurgegevens van de auto aanwezig. Snelle levering van de auto. De gemaakte afspraken tot op heden allemaal nagekomen en ik hoop dat we de garantie niet hoeven aan te spreken, zodat we heel lang kunnen genieten van deze luxe auto.

Helemaal super

Gewoon top gedaan, prima contact

Geweldig bedrijf zeer gastvrij

Heb er een ongeveer een maandje terug een audi s6 gekocht. Bij aankomst werden we vriendelijk en vrolijk ontvangen. Heb een supernette prijs gekregen voor mijn toenmalige machine (die aardig zeldzaam is).

Heb hier een peugeot 207 cabrio gekocht,en ben uitstekend behandeld. Vriendelijk personeel,en ben er goed geholpen. Heel goede service ook,ook als er nog iets mankeerd aan de auto,lossen ze dat prima op. En de koffie is ook niet verkeerd😀

Tevreden

Ik ben tevreden over de service van A27 auto garage. Spontane medewerkers en samen tot een fijne en goeie deal gekomen. Ik heb mijn eigen auto kunnen inruilen wat voor mij een must was. Ik ben enorm tevreden met mijn nieuwe auto. Onderling afgesproken dat de auto nog een beurt zou krijgen zodat ik er nog de nodige lange veilige km's mee kan rijden.