Goede, snelle service. Vriendelijk geholpen.

Vriendelijk geholpen goeie service mooie auto,s

Vriendelijk geholpen als er iets mee is helpen je direct dus nogmaals goeie service.

Leuke auto gekocht voor een hele goede prijs. Prima service en eerlijke garage

Goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijk en enthousiaste medewerkers. Goede prijs kwaliteit verhouding. En goede service! Aanrader!

Super ervaring!

Ik heb hier bijna 1.5 maand geleden mijn nieuwe auto gekocht, en ik kan niet anders zeggen dan dat het een heel goede ervaring was. Allereerst kreeg ik al een heel schappelijk bedrag terug voor mijn oude autootje. Ten tweede staan de verkopers klaar voor een praatje (informatief of informeel), maar wordt er niet gepusht. Ze hebben een enorm aanbod van auto's dus er zit altijd wel wat bij wat je mooi vindt. Na de aanbetaling was het geen probleem om af te spreken dat er bij het ophalen (aantal dagen later) nog grondig naar gekeken zou worden door iemand die ik meenam (je moet wat, als leek). Als er dan toch nog iets ernstigs geconstateerd zou worden, kon ik er toch nog van afzien (minus de kosten die ze maken voor het adverteren etc). Bij de 2e proefrit (tijdens het ophaaldag) kwamen er een paar kleine dingetjes naar voren. Deze zijn meteen gerepareerd/afgesteld. Een iets grotere klus die op dat moment nog niet dringend was, maar in de toekomst dat zou kunnen worden was het vervangen van de uitlaat. Hiervoor hebben we de afspraak gemaakt dat wanneer het daadwerkelijk nodig zou zijn, ik de auto weer langs zou brengen en dan werd dat tegen een heel scherp tarief alsnog gedaan. En dat heb ik vandaag dus laten doen, en weer super. Vriendelijke mensen, duidelijke communicatie en lekkere chocolademelk ;) Ik hoop dat deze auto nog een tijdje meegaat, maar als ik weer iets anders zou moeten, ga ik weer hiernaartoe!

gewoon super goed geholpen

gewoon super goed geholpen

Goed zaken doen zonder flauwekul.

Transparant. Auto is zoals aangeboden op internet. Reëel onderhandelen over de in te ruilen auto. kortom: Tevreden Klanten.

Tevreden klant

Schitterende Mercedes CLS met veel opties aangekocht. Vriendelijk en correct ontvangen en ze lieten me op mijn gemak de auto ‘keuren’. Alle onderhoudsboekjes inclusief factuurgegevens van de auto aanwezig. Snelle levering van de auto. De gemaakte afspraken tot op heden allemaal nagekomen en ik hoop dat we de garantie niet hoeven aan te spreken, zodat we heel lang kunnen genieten van deze luxe auto.

Helemaal super

Gewoon top gedaan, prima contact

Geweldig bedrijf zeer gastvrij

Heb er een ongeveer een maandje terug een audi s6 gekocht. Bij aankomst werden we vriendelijk en vrolijk ontvangen. Heb een supernette prijs gekregen voor mijn toenmalige machine (die aardig zeldzaam is).

Heb hier een peugeot 207 cabrio gekocht,en ben uitstekend behandeld. Vriendelijk personeel,en ben er goed geholpen. Heel goede service ook,ook als er nog iets mankeerd aan de auto,lossen ze dat prima op. En de koffie is ook niet verkeerd😀

Tevreden

Ik ben tevreden over de service van A27 auto garage. Spontane medewerkers en samen tot een fijne en goeie deal gekomen. Ik heb mijn eigen auto kunnen inruilen wat voor mij een must was. Ik ben enorm tevreden met mijn nieuwe auto. Onderling afgesproken dat de auto nog een beurt zou krijgen zodat ik er nog de nodige lange veilige km's mee kan rijden.

Heel tevreden

Ik ben heel goed en correct behandeld, een héérlijke auto gekocht

Heel tevreden

Heel goed en heel vriendelijk handelt .

Zeer tevreden.

Leuke auto's, goede service

30-08-2019 Prima auto gekocht bij A27. Personeel is vriendelijk, eerlijk en geeft je de tijd en ruimte. Tot nog toe niets aan te merken op de service van dit bedrijf.

goede service vriendelijk personeel goede prijs terug gehad voor onze eigen auto

Leuke zaak! Erg vriendelijk geholpen! En met een mooie auto richting huis gereden!

Een aantal weken geleden mijn Renault Twingo opgehaald. Super geholpen. Top service. Zeker een aanrader om je auto hier te kopen!!

Super service Keurig. Bedrijf niks opdringen.. Koffie staat klaar. Probleem wordt keurig op gelost. Super betrouwbaar..

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne mensen, goed deel hadden voor alle bij.ik hoop veel succes voor deze bedrijf.