Prima service . Vriendelijk en kundig personeel..geen (nog niet) nodige reparaties verricht. Is volgend jaar tijd genoeg. Vast info gekregen voor wat volgende keer zeker moet gebeuren...ook fijn om te weten. Enig minpuntje is dat het erg vol stond met auto's en campers en dat t dus moeilijk was om te parkeren.

Gewoon goed

Zoals gebruikelijk

Meedenkend

Ze denken mee in oplossingen, maar hebben wel iets gemist dat ik de dag erna door iemand anders snel heb weten op te lossen

Professional and correct.

Very correct and honest dealer. Communication with him was easy and quick. All pre-arrangements were fulfilled. Even more. Doing business with him is a pleasure. I can say he is one of the best salesmen I have met.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Goede service klant vriendelijk

Een perfecte behandeling

Prima!!@

Goede service,vriendelijk.

• Kwaliteit

Als enige van de aangeschreven garages de moeite genomen om een kosten raming te geven. Na akkoord voor onderhoud met APK en grote beurt keurig gebeld om te vertellen wat het zou gaan kosten. Dit bleek onverwacht mee te vallen. Al met al een zeer goede ervaring.

• Kwaliteit

Netjes geholpen zoals je mag verwachten

Prettige ervaring

Vlotte afspraak,kijken wat écht gedaan moet worden en niet klakkeloos volgens papieren schema’s. Houden netjes contact tijdens werkzaamheden. Én …. Een gepoetste auto retour

Transparantie en no nonsens

Nog nooit zo makkelijk een auto gekocht, omwille van een duidelijke en open houding. Nick wil graag een goede auto verkopen en heeft geen geheimen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

zeer betrokken

betrokken

• Reden bezoek Andere reden

het hele proces van afspraak maken t/m auto retour, verloopt soepel

Alles verloopt soepel en professioneel. Zeer vriendelijke mensen, die ook meedenken bij vragen of twijfel

• Kwaliteit

Professioneel, flexibel en meedenkend!

Ik kom al enkele jaren bij de mannen van GS Automotive voor het onderhoud van onze auto's: goed advies, prettig in overleg en degelijke kwaliteit.

Vriendelijk en professioneel!

vriendelijk. Goede informatie vooraf van de ingeschatte kosten en je word geinformeerd gedurende het proces. Bijzonder goede en prettige service tegen een moie prijs!

Superrrr

Snel geholpen en goede service

Perfecte service

Geweest voor een motor storing en onderhoud. Weer perfect geregeld.

• Reden bezoek Andere reden

Een jong enthousiast vriendelijke team

Een klein team dat vriendelijk is en de klant goed te woord staat.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Goede ervaring met naweeën.

Mijn auto (golf 6 plus 2011 1.4) maakte een ratelende geluid. Met vermoeden van een kapotte distrubutieriem geweest naar GS automotive. Al gauw kwamen zij erachter dat de waterpomp vervangen moest worden. Ze waren transparant en hadden de auto na een kleine week al gerepareerd. Na het ophalen van de auto brandde al gauw de motermanagmentlamp en liep de toeren ongelijk stationair. Of het niet goed was gemaakt, toeval óf opzet. Kan ik helaas niet concluderen. De mannen van GS hebben de dag erna een diagnose gesteld en gerepareerd. Echter wel 67 euro extra moeten betalen, wat jammer is. Het zou een vijfsterren service geweest zijn als dit niet gevraagd zou zijn na een reparatie van €800. Ook het feit dat het lampje binnen een kwartier aansloeg. Al met al over het algemeen een positieve ervaring gehad bij deze mannen. Zelf ben ik enorm achterdochtig bij garage’s om het feit dat er veel klootzakken in de markt zitten. Maar hier zit je na mijn gevoel wel beter dan bij de gros.

Professioneel en betrouwbaar

Nick is een topper

• Kwaliteit

Fijne ontvangst en een goede sfeer. Goed en deskundig geholpen.

Top garage

Topvgarage met vriendelijk personeel Ga zo door

Netjes geholpen

Heel netjes geholpen en een fijne haal en breng service

• Kwaliteit

Fijne autogarage en vriendelijk personeel

Mijn auto moest gekeurd worden en normaal ga ik altijd naar de garage in Hapert waar ik de auto gekocht heb maar ik kon daar zelf nu niet heen door omstandigheden, dus moest een autogarage vinden die dichterbij zat en die mijn auto op konden komen halen voor de keuring, ik kon zo snel niet iets vinden op internet, tot ik bij GS Automotive uitkwam, die gebeld en alles was in no time geregeld, de website is betrouwbaar, ben er heel blij mee dat mijn auto gekeurd en gemaakt is door een garage die dichtbij zit. En het personeel is ook heel vriendelijk wat ik wel belangrijk vind.

Over Carprof