Klantgericht en heel flexibel

Geweldige service

Mijn vrouw en ik zijn nu al een paar jaar klant bij GS Automotive en zijn van plan dit nog vele jaren te zijn. Geweldige service en prettig contact met de mensen. Ze zijn eerlijk, transparant en denken met je mee.

Top service

Goede service en super vriendelijk. Afspraken worden nagekomen en de auto wordt na iedere servicebeurt netjes gewassen afgeleverd.

Vriendelijk personeel en goede service

Service en klantgericht

Goede service en klantgericht Denkt in oplossingen !!

Zeer goed altijd netjes behandeld nemen altijd tijd voor jou

top service

top service, dank wederom

goede service

eerlijkheid en geweldige mensen.

Heel fijn geholpen

Prima service weer, bedankt

Fijne garage met vakkundig personeel en zeer klantvriendelijk

Wij komen al jaren bij GS automotive en worden daar altijd zeer netjes ontvangen en geholpen. Onlangs heb ik een elektrische auto gekocht en ook die hebben ze netjes een eerste onderhoudsbeurt kunnen geven.

Aanrader

Uit noodzaak voor de eerste keer hier aangeklopt. Vriendelijk en professioneel behandeld, leenauto mogen gebruiken en goed geholpen tegen prima prijs. Uitstekende service en ondanks drukte uitgebreid te woord gestaan en geadviseerd. Zeker aan te bevelen.

Toppie

Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen

Snelle en goede service, en altijd in voor een kort praatje met de klant. Top!

Vriendelijk, geïnteresseerd en betrouwbaar.

Komen afspraken na.

Goed bedrijf, fijne mensen

Word altijd goed geholpen nu mooie/goede auto gekocht

Hele goede ervaring

Hele nette auto gekocht, zeer mooie inruilprijs gekregen voor mijn auto. Top geholpen door de mannen van GS automotive. Ik ben heel tevreden, en ga zeker vaker terugkomen! Het bedrijf voelt vertrouwd en geven niet het gevoel dat ze je een auto en van alles erbij aan willen smeren. Ze denken met je mee en dat is heel fijn!

Super!

Mijn auto liet me in de steek. Na een telefoontje kon ik terecht bij GS automotive. Vanwege de drukte zou er pas een dag later naar mijn auto gekeken worden. Maar de zelfde middag kreeg ik al bericht dat mijn auto klaar was. Al met al een super vriendelijke en nette garage! Ik kom hier zeker terug!

Perfecte en eerlijke service

Een prima service bij GS Automotive. Ze zijn eerlijk met hun adviezen. Ze denken met jou mee.

helemaal tevreden

prima service, mensen denken met je mee proberen je tegemoet te komen informeren netjes over prijs en repareren de boel prima. En als je wil brengen ze je nog naar huis ook. Ik zeg top.

Super!

Personeel is vriendelijk, professioneel en bereid om met alles te helpen! Echt een aanrader!

Auto weer tip top in orde

En ook nog gewassen ook! Bedankt voor snelle service!

Geweldige service!

Beide heren communiceren zeer prettig, goede service en je weet waar je aan toe bent. Kan iedereen GS Automotive aanbevelen!

Wederom uitstekend!!!

Superklantvriendelijk, behulpzaam.. En altijd keurig in service.. erg fijne garage!!

Een warm en meedenkend autobedrijf!

Afgelopen vrijdag hebben wij onze nieuwe auto gekocht bij Nick. Tijdens de eerste afspraak stond de auto netjes klaar voor de proefrit. Daarna verliep het contact uitstekend. Nick dacht met ons mee en dat gaf ons een goed gevoel! Wij raden dit bedrijf zonder enige twijfel aan bij anderen.

Deskundig gerepareerd goede service!!

Na telefonisch contact kon ik dezelfde dag nog komen . Ruitenwissermotor bleek kapot . Na bestelling van een nieuwe is die direct gemonteerd. Dankjewel hier voor ! Vriendelijke groet Anfred van Roosmale