Mooi bedrijf , alles netjes geregeld

Keurig bedrijf , netjes te woord gestaan , vlotte afhandeling , auto mooi gepoetst geleverd

Mijn ervaring is super

Heel goede service

Prettig

Goede service. Vriendelijke mensen. Fijn bedrijf.

Geweldig en snel

Mijn automaat sloeg af bij starten/weg rijden wat niet zou moeten kunnen. Kon snel terecht voor uitlezen van de computer en probleem was snel gevonden en verholpen. Super service

Uitstekende service!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ben heel erg tevreden over GS autoservice!

Snelle service.

Zeer goede service

Op een ongedwongen manier prettig zaken gedaan. Kwamen de gemaakte afspraken zeer goed na.

TOP!

Fijne mensen die zorgen dat je met een goed gevoel een auto koopt. Wij zijn goed geholpen, dank daarvoor!

Klantvriendelijk,betrouwbaar deskundig meedenkend.

We hadden twee auto s op het oog op internet. Na deskundig advies hebben we een keuze gemaakt.Hij werd zelfs opgehaald voor ons. Wat een service. We zijn superblij met onze nieuwe auto. En willen deze garage ook zeker aanbevelen.

Klantgericht, deskundig, betrouwbaar

GS: mijn reden om me geen zorgen meer te maken over mijn auto.

Uistekende service

Na een auto voor mijn vrouw daar gekocht te hebben wat al goed ging,nu een tweede auto erbij voormezelf, oude auto goed kunnen inruilen. De service is er erg goed. En het personeel staat voor je klaar ,vriendelijk en behulpzaam

Super service

Directe hulp bij problemen met mijn auto

Een goed bedrijf die goed met de klanten omgaat alsof het hun eigen familie is Dik en dik tevreden

Weer goed geholpen

Super!

Gisteren een (voor mij) nieuwe BMW 3 serie aangeschaft. Keurig geholpen en een mooie prijs afgesproken. Dik tevreden over de service!

Super service

Fijne garage, koffie staat klaar. Vakkundige werk en goede service.

Vriendelijk, behulpzaam en eerlijk

De eigenaar nam alle tijd voor ons. Het was een prettig en eerlijk gesprek. We kregen ruim voldoende de tijd voor een proefrit. Het was voor ons een eind rijden, maar zeker de moeite waard.

Een super leuke eerste auto gekocht.

Ik was al een tijdje op zoek naar mijn eerste auto. Ik heb GS Automotive benaderd. Ik was direct geslaagd bij het vinden van mijn auto bij GS Automotive. Fijne zaak!

Behulpzaam en kwaliteit

Goede service Behulpzaam Kennis van zaken Denken met de klant mee Leveren kwaliteit

persoonlijk en enthousiast

Mijn ervaring met GS-automotive is dat dit bedrijf een goed functionerend team is, tijd neemt voor haar klant en probeert te denken in oplossingen. Je bent er altijd welkom en het voelt dan ook vertrouwd.

Vriendelijk personeel, snelle aflevering, mooie auto.

Goed.

Vriendelijke en goede service

Wij gaan GS Automotive echt onthouden voor eventuele aankopen in de toekomst. Vriendelijke verkopers met een vlotte babbel i.p.v. een gladde. Echte Brabantse humor en toen er toch nog een mankementje bleek aan de auto, werd deze snel verholpen.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en meedenkend.

Fijne gasten, autoliefhebbers en geen gladde verkopers

Ontspannen verkoop, wederzijds vertrouwen en eerlijk.

Super 1e ervaring bij de aankoop en inruil van een auto. Correct, eerlijk, vriendelijk en zeer deskundig advies.