Geweldige service

Heel netjes geholpen, en meer geleverd dan verwacht. tevens een hele sympathieke man.

Betrouwbaar, aardig en professioneel

Alweer mijn 2e auto gekocht bij Theo.. Waarom? Omdat ik het een fijn, eerlijk en open mens vindt. Verstand van zaken en in voor een goede deal. Ik zou mijn 3e auto ook weer hier kopen.

Super vriendelijk duidelijk en professionel!

Ik ben goed geadviseerd. Offerte en prijs voor mijn inruil auto geaccepteerd zelf dat hij wat extra gebreken had gemist! No nonsense en makkelijk de deal gedaan!

Super super super

Hele goede ervaring opgedaan. Snelle taxatie van mijn inruilauto en hele fijne aflevering aan de deur. Theo is ook een hele gezellige en goede verkoper met verstand van auto s. Waren ze inderdaad maar zo bij de dealers. Mijn volgende auto komt echt bij Theokooptjeauto.nl vandaan.

Betrouwbaar bedrijf met uitstekende service

Warm, eerlijk, het toonbeeld van klantvriendelijk!

Vlot, helder, zeer fijn de klant tegemoet komend. Met een glimlach de deur uit gegaan en weggereden in een prima auto!

Kwamen kijken naar n skoda octavia voordat wij t wisten n proefrit & aankoop. Nog nooit zo snel gedaan, de aanschaf & inruil van n auto. Fijn gesprek, eerlijke informatie. Theo een man naar ons hart.

Hier kan menig dealer een voorbeeld aan nemen

Zeer fijn contact gehad met Theo, ik was nog wat sceptisch over de naam van de website, maar zeer positief verrast door de vriendelijkheid, kennis en ook wel het geduld van Theo. hij neemt de tijd, gunt je een fijne proefrit en geeft allerlei tips en duidelijke uitleg. Een auto kopen is altijd een mooi spel, op het eind komt het er op neer wat je onder de streep moet betalen en of je zelf daar tevreden mee bent. We hebben een prachtige Fiat 500e La prima gekocht, top afgeleverd en afgesproken zaken zijn perfect nagekomen door Theo. Tot nu toe alleen maar complimenten, en zeer tevreden, we gaan er van uit mochten er wat zaken ontstaan waar we Theo nodig hebben dat hij dat ook zal oplossen! als ik de rest van reviews lees maak ik me daar geen zorgen om. Zullen zeker bij een volgend aankoop weer bij Theo gaan kijken.

Goede service, geen gedoe

Theo is een man van service. Overleg op ieder moment van de dag. Eerlijke prijzen en een persoonlijke benadering. Je wordt gehoord. De service van de auto aan huis leveren voor proefrit en aflevering is ideaal. We komen zeker terug.

Helemaal goed!!

Vriendelijke verkoper die goed luistert naar zijn klanten. Ook perfecte aftersales service!

Alles klopte.

Voor herhaling vatbaar.

Eerlijk en betrouwbaar!

Theo is een zeer sympathieke heer, betrouwbaar en duidelijk in zijn communicatie. Erg blij met de auto die ik heb gekocht!

Fijne service!

Theo was een prettige verkoper om een auto van te kopen. Ook na de koop bleef hij in contact en hielp hij ons waar nodig. Een aanbeveling!

Super goed !!!!

Echt een aanrader!!!! Ook als er iets niet goed is met de auto lost theo het gewoon nettjes voor je op en eventueel staat er nog een leen auto voor je klaar. Kan niet anders zeggen dan een super bedrijf mijn volgenden auto koop ik zeer zeker bij theo !!!!

Theo maakt waar wat hij belooft.

Het aanbod aan auto’s is eerlijk geprijsd en als je een auto inruilt word je niet beledigd. En verder worden gemaakte afspraken zonder moeite na gekomen.

Zeer persoonlijk

Theo neemt de tijd, werkt efficiënt en uitermate vriendelijk. Hij is zeer ter zake kundig en weet je wensen goed te vertalen naar een goed resultaat.

Topservice

Theo is de verpersoonlijking van het spreekwoord 'een man, een man, een woord, een woord. Zeer prettig in de omgang en altijd bereikbaar. Chapeau dus.

perfect experience

The seller(the owner of this company) is very nice, professional and very helpful, the car I bought is nice in good condition, the most important is the price is good. The owner is very patient and helps me to register the car under my name, other dealers can not do this, they will ask you to do it by yourself. I move to Amsterdam last month and know nothing about the process and Dutch, Peeters helps me a lot, I do recommend this company and find your suitable car.

• Would you recommend us? Yes

Betrouwbare eerlijke autoverkoper bestaat echt!!!!

Maand geleden prachtige Fiat 500 Cabrio gekocht met weinig km op de teller! Alles klopte van A tot Z....doordat ik zelfstandig ben en weinig tijd had voor een bezichtiging vooraf, kwam Theo gewoon naar mijn toe.....Tja waar maak je dat nou nog mee in deze tijd.... Geeft direct een prettig gevoel iemand die zijn afspraken dus echt na komt..... Service en kwaliteit zijn naar mijn mening de troef woorden die bij Theo hoog in het Vaandel staan.....Top!!!!

Vriendelijk, professioneel, eerlijkheid, aanrader

De eerste indruk was erg goed. Theo is een vrolijke man, die met je mee denkt en vooral eerlijk is. Dat zie je niet zo vaak bij autohandelaars. Ik ben zeer tevreden met hem en zijn service, ik zal zeker hem aanraden bij familie en vrienden.

We werden erg fijn en proffesioneel geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd

Open, behulpzaam, betrouwbaar en vriendelijk.

Verfrissend, de ervaring met Theo. RAV4 gekocht in juni 2020. Geen uitgebreide discussie nodig over de prima prijs, ook een goede inruilprijs voor onze oude auto en initiatief om voor ons zorg te dragen voor noodzakelijke aanpassingen (handbediening). Alle afspraken nagekomen. Afgelopen maand werkte alarm niet meer. Na 1 telefoontje werd auto opgehaald en zonder discussie werd een nieuw alarm gemonteerd. Mijn gevoel over autohandelaren in zijn algemeenheid was op basis ervaring niet echt positief. Maar Theo heeft aangetoond dat het ook anders kan. Chapeau, voor mijn volgende auto ga ik zeker eerst weer kijken bij Theo Peeters.

Tot nu toe zeer tevreden.

Nu 3 weken de Volvo V60 in bezit. Na een klein probleem met de accu even gebeld. Zonder problemen vervangen. Theo is een vriendelijke open man die graag mee denkt.

duidelijk en snel

goed gesprek en samen tot een prijs gekomen . Proefrit was aan huis en goede uitleg gehad