Uitstekende service!

Theo Peeters van Theo Automotive had nog een nieuwe Peugeot e-2008 op voorraad staan met 8% bijtelling. BrinkMobility heeft deze auto voor een klant aangeschaft. Binnen een uur een bijzonder goede offerte voor de klant en de auto is binnen twee dagen op locatie van de klant afgeleverd. Theo is een goed adres voor nieuwe en gebruikte auto’s. Ik werk graag samen met Theo!

Jederzeit wieder.

Herr Peeters hat unser Auto persönlich bei uns in Deutschland abgeholt und hat einen fairen Preis gezahlt. Sehr netter Kontakt. Würden wir jederzeit wieder machen. Vielen Dank Oliver Stübing

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Topzaak!

De tweede Mercedes C 180 Estate die ik bij Theo koop, dit keer importeerde hij voor mij een prima exemplaar uit Duitsland. Ondanks de corona-beperkingen is de hele actie soepel en snel verlopen. Theo neemt je alle rompslomp, zoals transport, inklaring en ander administratief gedoe uit handen tegen een redelijk tarief. Prima auto, zeer tevreden, kom zeker terug.

Vriendelijke en professioneel

Theo is een vriendelijke man die die je graag helpt bij het vinden van een goede auto. Ik heb een 2e-hands Skoda Citigo bij hem aangeschraft. Geen problemen mogen ondervinden tot nu toe, 3 maanden na aankoop. Alles was makkelijk en vlot geregeld, ik beveel hem zeker aan.

Zeer prettig

Bij Theo een tweedehandse mercedes gekocht. Dit proces verliep zeer aangenaam en volgens afspraak. Na 5 maanden helaas een probleem met de electronica; dit is door Theo en zijn team snel verholpen. Inmiddels geniet ik weer volop van mijn auto. Theo is een betrouwbare en sympathieke vakman. Kortom een aanrader!

Excellent!

I am very satisfied with the Theokooptjeauto's service. Theo is a very patient and enthusiastic salesperson and friend. Every time their service and help make me feel extremely comfortable and satisfied. I highly recommend it!

• Would you recommend us? Yes

Keurig behandeld op een nette manier

Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. En de auto bevalt prima. Top geregeld.

Theo was so helpful - totally reccommend!

Theo was really a pleasure to interact with: he was clear and helpful without being pushy at all. He gave us time to look at the cars and discuss on our own, but was available for every question. He even collected me and took me to register the car in my name (necessary as I have a foreign licence). I’m really delighted to have discovered this company: I would highly recommend to anyone.

• Would you recommend us? Yes

Betrouwbaar, serieus en prettig.

Een elektrische auto gekocht bij Theo en mijn auto ingeruild. Het contact was altijd prettig. Theo hield mij op de hoogte van de voortgang van de aankoop, stuurde alles netjes volgens afspraak door en de auto is helemaal super! Ik ben een tevreden klant.

Geweldig!

Wij gaven Theo een zoekopdracht en hij kwam terug met hetgeen helemaal voldeed aan onze wensen en meer. De prijs was ook uitstekenden de service uiterst vriendelijk. Een auto kopen via Theo is een absolute aanrader op alle vlakken. *een bijzonder tevreden klant

Toppie!

Verstand van zaken, meedenkend, snelle en goede communicatie. Zomaar 3 treffers! Zeker aan te raden. Ik ben zeeeeeeer blij met de gang van zaken en mijn nu huidige auto. Vroem vroem met mijn Abarth! Zo cool. :) Happy :)

Van proefrit aan huis tot aan de aflevering van mijn nieuwe auto alles perfect volgens afspraak en in orde. Een week na aflevering een probleempje met de airco, dat was binnen 1 dag opgelost. Theo is professioneel, klantvriendelijk en een prettig persoon om zaken mee te doen. Ik rij met heel veel plezier in mijn nieuwe auto. Ik zou Theo zeker aanbevelen.

Respectvol, oprecht en meedenkend

Theo luistert geïnteresseerd naar je wensen betreft autoverkoop. Niets is teveel. Auto wordt vakkundig gefotografeerd, met oog voor detail. Je spreekt alles goed door en wordt schriftelijk vastgelegd. Theo staat voor openheid en transparantie. Je spreekt een bedrag af en houdt je keurig op de hoogte betreft het verloop. In mijn geval was de auto binnen een paar uur verkocht. Overschrijving, vrijwaring etc. wordt je toegemaild. Geld stond direct op mijn rekening, in het weekend! Shapo!

Snelle eerlijke adviezen

Snelle en eerlijke adviezen bij het kopen van een occasion.

Duidelijke informatie en flexibel.

Aankoop van bmw verliep perfect

Super tevreden Theo!!!

Prima en eerlijk geholpen!

Aardige verkoper, neemt de tijd voor je en een snelle correcte afhandeling. Heb me eigen Mini ingeruild voor een andere Mini, hij bood een reeële prijs voor mijn eigen auto. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

Geweldige man en fantastische service

Nu twee keer achter elkaar een auto gekocht bij Theo. Zeker de tweede keer geweldig geholpen door Theo met een verzoek dat nagenoeg elk bedrijf zou negeren . Vanaf eerste contact geweldig geholpen en dat stopt niet na verkoop. Koop zeker mijn volgende auto bij Theo. Groet AJ

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar een mooie mini one gekocht, incl 6 maanden bovag. Zojuist een check laten doen, klein ding werd vastgesteld, aan Theo voorgelegd, werd zonder meer kostenloos gerepareerd, wat kun je nog meer wensen? Hulde!

slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar Theo is een vriendelijke man maar komt zijn afspraken zelden na. We hebben er een Peugeot 208 gekocht maar was helaas geen Nederlandse gebruiksaanwijzing en onderhoudsboekje bij. Na steeds te hebben gebeld en de belofte te hebben gekregen het boekje beslist te krijgen is dit tot op heden , bijna een jaar na dato, nog steeds niet geleverd. Ook werden we nooit terug gebeld. Schept erg weinig vertrouwen in het bedrijf. \r\nInmiddels de auto bij andere garage in onderhoud gebracht en......zij konden dus wel snel voor de boekjes zorgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Theo is een erg toegankelijk persoon waar je je snel thuis voelt.\r\nHet aanbod aan auto\'s is uitgebreid.\r\nDe auto die ik aangeschaft heb bleek een functie die op de website stond niet te bezitten, hier kwam ik pas na de aanschaf achter. Theo heeft dit op een vriendelijke manier, snel & kostenloos in order gemaakt. Een goede service dus. Ik ga het onderhoud ook bij Theokooptjeauto.nl laten uitvoeren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en goede prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, snel en goed en meedenkend. De ervaring met de verdere service hoop ik uit te stellen.... :-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke vent, eerlijk verhaal en een goede auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De aankoop als prettig ervaren. Geen opdringerige verkooppraatjes en alle ruimte voor vragen.