Alles volgens afspraak super service! Ga zo door

Super correct

Zeer vriendelijk geholpen, auto gekocht was wel wat aan maar werd vooraf keurig verteld. Echt een aanrader om een auto te kopen. Dit bedrijf is echt een lichtpunt tussen al die malafide auto sjaggeraars

Ik vondt het een fijne ervaring zeer goed

Mijn ervaring was echt heel fijn eerlijke verkoper de auto wordt prima af geleverd netjes gepoetst als ik weer een auto zou kopen zou ik zeker weer een auto daar kopen.

Mooie auto, Goede service, goede prijs, geen poespas

Na lang zoeken vond ik de auto die ik zocht , notabene een kilometer van mijn huis. JFK cars is een bedrijf in een mooie accomodatie in Benthuizen. De eigenaar kon mij met deskundig advies helpen. Na een paar dagen kon ik mijn auto ophalen. Alle aandachtspunten waren netjes opgelost. De auto had een beurt gehad en een nieuwe APK. Nu eens kijken hoe de auto het houdt maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik kom zeker bij JFK cars drug!

Top Bedrijf met Top garantie

In de laatste week van de garantie is de airco nog nagekeken en die doet het nu prima. Hij heeft zelfs een deukje verwijderd wat dus niet onder de garantie viel. JFK auto's bedankt voor de goede service

positief

Mijn ervaringen zijn positief. Vooral het meedenken, het geduld en de hulpvaardigheid heb ik erg gewaardeerd.

Goede aflevering van de nieuwe auto.

We zijn super goed geholpen met de nieuwe auto, goede uitleg over alles wat erop en aan zit. Zeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen, geen opdringerige verkooppraatjes. Ik ben erg tevreden over hoe het aanschaffen van de auto verlopen is.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne service. Informatief en alle bereidheid tot meedenken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn zeer vriendelijk ontvangen, hadden gelijk een goed gevoel om bij JFK een bijna nieuwe auto te kopen. De eigenaar heeft onze auto tip top in orde afgeleverd. Alles was volgens afspraak gedaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, op tijd gecommuniceerd over problemen met levering

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring met JFK Cars. Erg vriendelijk, prima service en geen \'dubbele bodems\'.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie per mail. Eerlijke en betrouwbare informatie over betreffende auto! Bij het ophalen een nette en juiste afhandeling van de verkoop van mijn auto en de koop van de nieuwe auto. Ik raad dit bedrijf zeer aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, klein misverstand direct aangepakt en opgelost door de eigenaar. Erg tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke man, denkt met je mee en heeft het beste met je voor!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen! Heerlijke auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen. De eigenaar neemt alle tijd en denkt mee.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kunnen alleen maar positief zijn. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, meer dan voortreffelijke aflevering en uiterst klantgericht. Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf JFK cars is een ongekend betrouwbaar, goed en eerlijk garagebedrijf! Bij het ophalen van onze auto\'s waren wij blij verrast. Er stonden 2 bolides te glimmen en waren van binnen en van buiten prachtig gepoetst. Jeffrey had alles tot in de puntjes geregeld! Een leenauto voor de hele week was geen enkel probleem. Wat een ongekende service! Nogmaals bedankt Jeffrey!!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer prettig in omgang en open /eerlijk gesprek kunnen voeren, wat geleid heeft tot aankoop van onze \"nieuwe\" auto.\r\nhoe de service en deskundigheid is, kunnen we pas gaan beoordelen als we evt problemen gaan krijgen.\r\nben er ook van overtuigd dat dit geen probleem zal zijn en adequaat opgelost zal gaan worden!\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, zeer vriendelijke verkoper en goede service. Auto is netjes afgeleverd zoals het hoort.