Laden reviews...
Laden reviews...
28 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De meeste reviews benadrukken vriendelijk en behulpzaam personeel. Er wordt vaak gesproken over duidelijke uitleg en een vlotte afhandeling bij aankoop of ophalen van een auto. De service komt over als professioneel en klantgericht, met afspraken die nagekomen worden. Enkele negatievere punten bestaan, maar de algemene indruk is positief.
Afgelopen donderdag heb ik hier mijn nieuwe auto opgehaald. Ik werd snel geholpen en alles werd me duidelijk en fijn uitgelegd. Toen ik mijn auto kon ophalen werd alles nogmaals met me doorgenomen en is zelfs de navigatie naar huis alvast voor me ingesteld. Al met al dus een goede ervaring gehad.
Beveelt aan
29 May 2026
Mirthe
Arnhem
Goed geregeld autobedrijf met leuke mensen
Beveelt aan
1 March 2026
Denny Voesenek
St. Willebrord
Prettig geholpen, duidelijke afspraken, vlotte afhandeling.
Beveelt aan
26 February 2026
Hanneke
Berlicum
Gisteren een auto opgehaald en heel fijn afgehandeld. Hele leuke mensen die echt met je meedenken!! Dank je wel voor de fijne afhandeling!!
Beveelt aan
20 February 2026
Sander
Vlijmen
Vlotte afhandeling. Alles netjes afgehandeld.
Beveelt aan
10 February 2026
Marco
Uden
Altijd prettig geholpen door Oscar en zijn team.
Beveelt aan
27 January 2026
Jan
Dordrecht
Ik heb over het algemeen een goede ervaring.
Beveelt aan
18 January 2026
Reno
Nijmegen
Paar kleine dingetjes die gerepareerd moesten worden na aankoop. Fijn contact en netjes opgelost.
Beveelt aan
21 December 2025
Jan Bravenboer
Dordrecht
Ik heb een prima auto gekocht tegen een mooie prijs. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.
Beveelt aan
14 December 2025
Mariëlle
Kessels
Ik kwam kijken voor een auto en wilde deze graag hebben. Ze hebben alles netjes afgewerkt en ik kon de volgende dag de auto al ophalen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Echte aanrader om hier je auto te kopen.
Beveelt aan
10 December 2025
Kristel
Oss
Super relax. Geen gedraai of gekonkel. Maar gewoon eerlijk advies.
Beveelt aan
8 December 2025
R.Moust
Maastricht
Midden juli een auto gekocht,maar helaas liet deze mij binnen drie maanden meerdere keren in de steek. Elke keer werd ik netjes geholpen,maar uiteindelijk had ik geen vertrouwen meer in de auto. Zonder problemen hebben ze de auto terug genomen en mocht ik een andere uitzoeken Geweldige service en super vriendelijk personeel . Echt een aanrader. Willemien
Beveelt aan
24 November 2025
Willemien
Nijmegen
Het enige nadeel was lang wachten op het afronden van de import, daar had net wat duidelijker over gecommuniceerd mogen worden. Maar voor de rest tot nu toe perfect.
Beveelt aan
24 November 2025
Dominique
Sittard
Super service
Beveelt aan
24 November 2025
Yvonne
Lent
Ze vergeten dat ze wettelijk verplicht zijn om te melden als een auto zware schade heeft gehad! Onze auto bleek geen drol meer waard toen we hem in wilde ruilen! Ze beweren geen schade auto's te verkopen maar dit is absoluut niet waar!
Beveelt niet aan
10 November 2025
Patrick
Eindhoven
Beste Patrick,
Dank u wel voor uw review. Graag geven wij wat toelichting zodat andere lezers een volledig beeld hebben.
U kocht anderhalf jaar geleden bij ons een zo goed als nieuwe Volkswagen , met slechts enkele duizenden kilometers, nog met fabrieksgarantie EN €12.000 onder de nieuwprijs. Bij de aankoop is duidelijk met u besproken dat de auto een kleine schade aan deur en spatbord heeft gehad, die professioneel en vakkundig is hersteld.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de inruilwaarde die u bij een ander bedrijf te horen kreeg. Daarom hebben wij u aangeboden de auto zelf terug te kopen — zoals we met al onze occasions doen — en dat hebben wij ook gedaan, voor een bedrag dat €1.500 boven de Autotelex-waarde ligt. Daarmee laten we zien dat wij achter de kwaliteit van de door ons verkochte auto’s staan en u nog een hele faire prijs gegeven hebben.
U heeft ook anderhalf jaar probleemloos 32000 km met de auto gereden, en we waarderen dat u weer bij ons bent teruggekomen voor de terugkoop van deze Volkswagen. Mocht u nog vragen hebben of iets willen bespreken, dan staan wij uiteraard voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Team AutoSale
Verkopen opgeknapte auto's die zware schade hebben gehad. Beter gezegt, total loss zijn geweest. Wij kwamen er achter toen we onze t-cross in wilde ruilen. Bleek dat we er geen zak meer voor terug kregen! Dat vertellen ze je niet als je een "mooie" auto bij hun koopt! Dus vraag en schade rapport op als je hier toch zo nodig een auto wil kopen!
Beveelt niet aan
7 November 2025
Anita
Eindhoven
Prachtige auto gekocht en uitstekend geholpen
Beveelt aan
2 November 2025
Jeroen de Paauw
Buren(gld)
Mooie golf 6 gekocht fijne mensen alles werd goed uitgelegt heerlijke koffie vakmensen mooi bedrijf. Wat hebben jullie een gelukkig mens van mij gemaakt. Dank je wel
Beveelt aan
28 October 2025
Anita
Tilburg
Super
Beveelt aan
1 October 2025
Jose
S-hertogenbosch
Mooie auto gekocht en zeer tevreden! Goeie sfeer en goed geholpen. Ivm import mogelijk wat langer wachten maar dat is het probleem van rdw. Vriendelijk bedankt!
Beveelt aan
20 September 2025
Pim
Tholen
Vriendelijke mensen prima service
Beveelt aan
11 September 2025
Hans
GRAVE
Ik ben gekomen voor een Polo die ik in de advertentie had gezien. De auto stond volledig binnen geparkeerd, maar dankzij de hulp van Oscar is hij speciaal voor mij naar buiten gehaald zodat ik een proefrit kon maken. Ondanks dat de auto nog geen APK-keuring had en ik hem diezelfde dag moest meenemen, heeft Oscar dit zonder enige twijfel mogelijk gemaakt. Uitstekende service en klantvriendelijkheid! Ik kan Autosale B.V. dan ook van harte aanbevelen.
Beveelt aan
9 September 2025
K
Amsterdam
aoto gekocht bij autosale netjes afgeleverd op de dag van afleverng auto netjes gekeurd en de historie van de auto uitgeprint
Beveelt aan
7 September 2025
geert
grave
Gewoon prima geholpen
Beveelt aan
25 August 2025
Robbert
Eindhoven
We hebben hier recent een nieuwe auto gekocht. Vanaf het moment van bekijken van de auto tot de daadwerkelijk koop hebben we goed contact gehad met de medewerkers en zijn goed geholpen, met oog voor de klant. De afspraken die gemaakt zijn, zijn allemaal goed nagekomen en we zijn blij met onze aankoop! Onze ervaring is: eerlijke, betrouwbare organisatie met mooie auto's.
Beveelt aan
24 August 2025
Mick
Beek
Landweerstraat-Zuid 91 a
5349 AK Oss
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit