Compleet waardeloss

Helaas maar waar staat dit bedrijf totaal niet voor klanttevredenheid. Vandaag hele dag bezig geweest met een auto kopen. Krijg ik vlak voor de deal te horen dat de auto verkocht is omdat ze aan de "handel" moeten denken. Helaas is het bedrijf gewoon niet te vertrouwen. Zeker niet als je auto's in deze prijsklasse wil kopen is dit zeer ernstig.

geweldig

het perfecte bedrijf om een porsche te kopen. uitstekende service; heel vriendelijke mensen (echt allemaal!), prachtige showroom (snoepwinkel) en domweg een feest om mee te maken. Hartelijk dank voor alles. We komen zeker weer terug

Deskundig, warm en meedenkend

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe model Porsche Cayenne ben ik snel, vriendelijke geholpen door Niels. Hij is erg deskundig en denkt heel goed mee en is daarnaast erg transparant. Dat we uiteindelijk gekozen hebben voor een andere Cayenne ligt niet aan hun inzet. Ik kan dit bedrijf echt aanraden als je opzoek bent naar een leuke sportwagen en goed begeleid wilt worden.

Zeer prettig

Zeker de moeite waard om bij Triple &Crown te kijken voor een mooie jonge occasion U wordt prettig ontvangen door een enthousiast team met de nodige technische kennis en advies zelf rij ik nu inmiddels een paar weken met mijn 911 met volle tevredenheid Dus wil ik zeggen gas geven en door gaan op deze manier Triple & Crown

Prettig contact

Triple & Crown heeft een gevarieerd aanbod van sportieve auto’s, hier begrijpt men de emotie, die een bolide kan geven. Duidelijke informatie, wat vertrouwen geeft. Mijn eerste Porsche heb ik volgens afspraak ontvangen, en conform de voorwaarden geleverd gekregen. Ik zal Triple & Crown aanbevelen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een mooi bedrijf met mijn juiste smaak in auto's

Zeer vriendelijke werknemers die alle tijd voor je nemen. Goede service. Een mooi bedrijf waar ik al mijn derde auto hebt gekocht.

Fantastische auto !

Keurig geholpen en auto geleverd exact zoals ik verwacht had !

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Aantrekkelijk bedrijf met vriendelijke medewerkers

Ongeveer 4 weken geleden een porsche boxster aangekocht. Super blij mee! 1 klein dingetje moet nog geregeld worden maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit geregeld wordt. Kortom: Mooie showroom, fraaie collectie en goed contact met Niels.

Komt afspraken niet na

Bij Triple&Crown beland via de website en geïnteresseerd geraakt in een Porsche Cayenne Hybrid uit 2015. Tijdens de proefrit al geconstateerd dat het zonnescherm niet goed sloot. Hier melding van gemaakt en de auto gekocht. Het scherm zou met de aflevering uiteraard gerepareerd zijn. Helaas op de dag van aflevering, zaterdag, is het scherm niet gerepareerd. Allemaal excuses en het zou alsnog gerepareerd worden. De auto zal bij mij thuis worden opgehaald en een vervangende auto zal tijdelijk worden neergezet. De werkplaats maakt maandag direct een afspraak met u. Ok, dinsdag zelf maar gebeld, weer allemaal excuses. We gaan het inplannen en bellen u zo snel mogelijk!!! Na 4 dagen maar weer zelf gebeld. En jawel wederom excuses. Er wordt eindelijk een afspraak gemaakt dat de auto op donderdagavond of vrijdagochtend wordt opgehaald!!! Helaas wordt ook deze afspraak weer niet nagekomen. Ik ga zo maar weer bellen, waarschijnlijk weer een heleboel excuses. Maar ik ben wel klaar met dit bedrijf, ga hier nooit meer een auto kopen, wat een K** service.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Service vanuit het hart... Geen half werk!

Eindelijk gevonden, mijn droom auto; een Jaguar F-type met alle specs van mijn lijstje... Het vinden voelde al euforisch, het zien en aanraken was magisch, de proefrit met mijn zoon bracht de ultieme bevestiging! Dit was hem! Het aankoopproces met veel plezier en beleving met Niels doorlopen. Tijd is geen issue, koffie is heerlijk en de betrokkenheid spat er van af. Alles werd in het werk gesteld om het invullen van mijn droom tot een waar feestje te maken! Kort na de aflevering van mijn Jaguar F-type bleek onverhoopt de kering van de differentieel olie te lekken. Na kort contact met Senne - de Aftersales contactpersoon van Triple&Crown - en uitwisseling van een paar foto's werd direct gehandeld. Paar dagen later de auto gebracht voor herstel en kosteloos een leenauto meegekregen. Na een uitvoerige controle luidde de conclusie dat de differentieel beschadigd was. Geen discussie, kosten nog moeite gespaard, werd een nieuw differentieel besteld bij Jaguar/LandRover. Na ontvangst vlot en vakkundig gemonteerd. Communicatie gedurende het gehele proces top. Verder bij ophalen ook goede uitleg gekregen van het mankement. Inmiddels weer heerlijk onderweg in mijn droomauto. TOP Service!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top concept, details fine tunen

Het liep niet helemaal lekker met de levering van mijn Range Rover. Had met 3e partij te maken maar gevolg was verlate levering van 1 week. Tevens zit er een deuk in de deur die er voorheen niet zat, maar ze hebben bevestigd dit op te lossen. Verder top concept en leuke mensen

Superfijn bedrijf

Fijn geholpen en voelde direct er goed aan .

Afspraak is afspraak

Zeer goede ervaring met de aanschaf van mijn eerste 911. Vanaf de eerste afspraak tot de aflevering van de auto zijn alle afspraken nagekomen. Alle informatie over de auto is op zeer transparante wijze gedeeld en dit geldt ook voor de uitgevoerde werkzaamheden. Fijn contact gehad met Niels gedurende het gehele traject. Eerlijk, betrouwbaar en de verwachtingen zijn uitstekend gemanaged.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Kwaliteit, genieten en emotie onder één (Jong) dak....

…..Een auto kopen moet een feestje zijn, zegt men altijd! Nou, dat is ’t zeker bij Triple&Crown. Stelt u zich voor dat u een auto koopt en behandelt wordt zoals u een ander ook wilt behandelen. Ontvangst, mogelijkheden, meedenken, contacthouden, afspraken nakomen, after sales, enz. Top! Ik kocht vorige week mijn eerste Porsche en dat is Puur, met een hoofdletter P, genieten en emotie! Thanks Niels en collega’s

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk,proffesioneel en met gevoel zaken doen

Toch wel een beetje met een bloedend hart mijn 911 ingeruild voor een jonge Macan, the T&C crew heeft ervoor gezorgd dat deze verandering van top sport naar luxe en comfort een ‘smooth ride’ is geworden, dank daarvoor. Nu genieten van de Macan en wie weet over een tijdje weer terug naar een jongere bruut. Team T&C bedankt voor de support en goede zorgen

Super zeer correct mensen

Mooi bedrijf personeel erg vriendelijk en komt de gemaakte afspraken na.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Op Triple & Crown gewezen door een vriend. Na mijn auto geleverd te hebben werd ik keurig telefonisch op de hoogte gehouden van de reparaties en de kosten. Daarna werd de auto ook nog thuis gebracht. Al met al dik tevreden.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Ook de verkoop service is top!

Ik heb onlangs mijn Porsche 911 via Triple & Crown verkocht. Het is allemaal heel netjes geregeld en precies volgens afspaak verlopen. Na een gesprek met Nick over de mogelijkheden van consignatie verkoop en de verwachte opbrengst, heb ik een overeenkomst gekregen met daarin alle voorwaarden, de gegevens van de auto en de verwachte opbrengst. De auto is toen bij mij thuis opgehaald en klaar gemaakt voor de verkoop. Na een technische inspectie zijn er prachtige foto’s gemaakt voor de verschillende websites. Zoals verwacht is de 911 snel verkocht. Isabelle heeft daarna direct al het papierwerk geregeld en binnen een dag was het geld overgemaakt. Helemaal goed!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Fijne week gehad van aankoop tot levering

xx

Goede service!

Mijn nieuwe auto is helemaal geweldig!

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een heel enthousiast en jong team met passie. Mijn eerste kilometers in onze 1e Porsche was een feest. Jammer van het weer maar de smile is er niet minder om.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Triple en Crown heeft mijn auto snel en adequaat kunnen verkopen. De hele manier van werken is klantvriendelijk en geeft vertrouwen. Ik zal een volgende keer weer dezelfde keuze maken.

• Reden bezoek: N.v.t.

heerlijk

Goed jong team met de instelling de klant goede service te geven. Soms nog wel een onduidelijke communicatie. Leuk om te beleven dat er serieus gedacht / gewerkt wordt aan en imago en branding. Leuk bedrijf!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Auto rijdt lekker en zoals het moet

Auto is echt zakelijk en je bent van alle gemakken voorzien. Auto rijdt soepel en goed.

Passie voor mooie auto’s

Hier gaat het hier om de emotie en beleving bij de wagens, niet om het zomaar aanschaffen van een vervoermiddel om van a naar b te komen, heerlijk!