Goede klantgerichte service

Robbert is vriendelijk en verstaat zijn vak, Leuke auto's voor een mooie prijs. Ik ben zeer tevrede, zou iedereen aanbevelen om daar ook n kijkje te nemen.

Top werk

Fijne auto gekocht met goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede ervaring met deze autohandelaar. Overeen gekomen met de prijs. In overleg is de auto thuis afgeleverd. Tevreden over de Fijter autohandel.

Een mooie Renault twingo gekocht bij de fijter. Zeer fijn en makelijk contact gehad en alles is meer dan naar wens afgeleverd. Overal supper blij mee!

Alle tijd voor de klant

Wij zijn gek op Fiat.En van deukjes houden we niet.Alles maar dan ook alles werd naar onze wens gemaakt.Niks was hem te veel. We zijn dan ook super tevreden, en hadden dit nog nooit zo mee gemaakt. Wij zouden dan ook tegen iedereen willen zeggen, ga daar eens kijken. Heel erg bedankt voor de fantastische service.TOP.

een prima en snelle deal voor een goede auto!!

Als ik voor een nieuwe auto ga dan wil ik het snel en profi afhandelen zonder al te veel geneuzel of flauwekul....Bij Autobedrijf de Flijter kunt u daarvan op aan.....Prima geregeld en snel....Top!!

Prettig geholpen door Robert.

De auto stond keurig klaar op de dag die we afgesproken hadden. Zeer tevreden over de gehele afhandeling en het bedrijf komt betrouwbaar over.

leuke gezellige bedrijf om zaken te doen

ik heb goede gesprek gehad goed overlegt niks verkeert aan en leuke zaak gedaan met jullie ik hoop veel geluk met me Mercedes rijden de komende jaren groetjes van kees

Gewoon prima

Hoef je verder niks aan toe te voegen zeker

Gastvrij en erg klantvriendelijk.

Robert neemt de tijd voor een bezichtiging en voelt naar mijn idee niet als een doorsnee autoverkoper, maar veel persoonlijker. Hij komt eerlijk en betrouwbaar over. Een aanrader om zaken mee te doen!

Goede en snelle verkoop. Duidelijke afspraken

Fijne en rustige zaken gedaan. Kon auto zo inruilen. prima auto voor terug.

Uitstekend adres als je op zoek bent naar een betaalbare auto.

Super vriendelijke eigenaar die heel goed communiceert en de klant op z'n gemak stelt.

Ik ging voor een suzuki alto. Toen ik daar aankwam, stond de auto netjes buiten op mij te wachten. Er waren meer auto's aanwezig, dus ging ik toch ff naar binnen om te kijken. Mijn oog viel op Opel Agila. Ik vroeg of ik die ook buiten in het licht kon bekijken: Geen probleem! Hij stond buiten en daar zag ik dat ik toch voor deze auto ging. Allemaal kleine zuinige budget auto's die je tegenwoordig niet in zulke staat tegenkomt. Lage km's (NAP aantoonbaar) tegen redelijke betaalbare prijzen. Ik ben super blij met mijn Agila. Rijdt lekker, geen mankementen en mooi zowel van binnen als buiten.

Een aantal weken terug een auto gekocht bij De Fijter. Super fijne service, eerlijke prijs en nog steeds super blij met de auto.

Vriendelijk

Mijn ervaring was zeer prettig en vriendelijk, alles was duidelijk en goed verlopen.

Goede service en fijne dienstverlening!

Goede service, neemt uitgebreid de tijd om de auto door te nemen. Eerlijk en goed qua prijs.

Helemaal super!!

Alles volgens afspraak. Nieuwe apk. En zelfs 2 nieuwe banden.

Goede auto handelaar. Met veel gemak een mooie auto kunnen kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn tweede auto die ik hier gekocht heb. Het is gewoon een heel betrouwbaar bedrijf die goede auto’s levert qua prijs/kwaliteit. De service is goed, ze zijn flexibel qua data aflevering van de auto. Ik kom hier graag weer mijn volgende auto halen! Bedankt voor de goede service!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Bij het kopen van een auto bleek een onderdeel niet goed vervangen te zijn. Uitgebreid uitgezocht en tot 2x toe een vervangende auto die zelfs voor de deur werd afgeleverd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, ik ben gaan kijken voor een Mercedes c200, open ontvangen en kreeg alle tijd de auto goed te bekijken. Op het oog al meteen verkocht, hij zag er zowel van binnen en buiten goed uit.\r\nKlaar voor de proefrit ging er helaas SRS en Motor management lampje branden.\r\nAfgesproken de auto te kopen als we weten wat er aan de hand is en het ook verholpen gaat worden.\r\nOndankt de garantie die niet gegeven kon worden bij een auto van 12 jaar oud heeft De Fijter toch zorg gedragen voor het vervangen van de onderdelen die de storing hebben veroorzaakt. \r\nOok na de aankoop zo coulant het netjes af te handelen.\r\nEen man van zijn woord, eerlijke prijs voor een goede auto!\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi,\r\n\r\nIk ben via een zoektocht op marktplaats bij autobedrijf Fijters te recht gekomen. Eerst via mail, waar ik niet lang op een reactie moest wachten. \r\nVervolgens een afspraak gemaakt, waar ik professioneel en vriendelijk ontvangen en geholpen ben.\r\nHeb uit eindelijk de auto gekocht en ben met een tevrede gevoel weggegaan.