Uitstekende service

Goede auto handelaar. Met veel gemak een mooie auto kunnen kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn tweede auto die ik hier gekocht heb. Het is gewoon een heel betrouwbaar bedrijf die goede auto’s levert qua prijs/kwaliteit. De service is goed, ze zijn flexibel qua data aflevering van de auto. Ik kom hier graag weer mijn volgende auto halen! Bedankt voor de goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief. Bij het kopen van een auto bleek een onderdeel niet goed vervangen te zijn. Uitgebreid uitgezocht en tot 2x toe een vervangende auto die zelfs voor de deur werd afgeleverd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring, ik ben gaan kijken voor een Mercedes c200, open ontvangen en kreeg alle tijd de auto goed te bekijken. Op het oog al meteen verkocht, hij zag er zowel van binnen en buiten goed uit.\r\nKlaar voor de proefrit ging er helaas SRS en Motor management lampje branden.\r\nAfgesproken de auto te kopen als we weten wat er aan de hand is en het ook verholpen gaat worden.\r\nOndankt de garantie die niet gegeven kon worden bij een auto van 12 jaar oud heeft De Fijter toch zorg gedragen voor het vervangen van de onderdelen die de storing hebben veroorzaakt. \r\nOok na de aankoop zo coulant het netjes af te handelen.\r\nEen man van zijn woord, eerlijke prijs voor een goede auto!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoi,\r\n\r\nIk ben via een zoektocht op marktplaats bij autobedrijf Fijters te recht gekomen. Eerst via mail, waar ik niet lang op een reactie moest wachten. \r\nVervolgens een afspraak gemaakt, waar ik professioneel en vriendelijk ontvangen en geholpen ben.\r\nHeb uit eindelijk de auto gekocht en ben met een tevrede gevoel weggegaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een fantastische ervaring met Autobedrijf de Fijter. Een vriendelijk ontvangst zonder valse pretenties, eerlijk en vakkundig.\r\nWe kregen in vol vertrouwen een auto mee voor een proefrit. Na terugkomst was de koop snel gesloten!\r\nMet heel veel plezier heb ik een blauwe Kia Picanto aangeschaft uit 2007, een perfecte occasion zowel van binnen als van buiten, en keurig afgeleverd.\r\n\r\nWe zijn zeer tevreden en we bevelen dit bedrijf van harte aan.\r\n\r\nRobert, heel veel succes verder gewenst met je geweldige autobedrijf en dat er nog vele mensen mogen genieten van jouw mooie en betrouwbare auto\'s!\r\n\r\nDankjewel dat ik ieder dag weer mag genieten van deze heerlijke en betrouwbare auto, die rijdt als een zonnetje!\r\n\r\nHartelijke groetjes,\r\nMarjolein Raven\r\n\r\nAuto aangeschaft in juni 2018, gevonden via Marktplaats.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie 2e hands Peugeot 206 diesel gekocht. Mijn oude Nissan Micra kon ik inruilen. Nieuwe APK gekregen, 2 banden en remleiding vervangen. Prima service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en deskundig advies, snelle levering, flexibel met inruilen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf. \r\nHeb er al meerdere auto’s gekocht. \r\nGoede service en denken mee. \r\nAanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie gebruikte Renault Laguna gekocht. Na overleg zijn de achterste remschijven vernieuwd en een nieuwe apk bij aflevering. Super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima. Prettig en eerlijk gesprek. Heb hieronder prijs/kwaliteit niet gescoord, want dat kan ik nog niet beoordelen. De auto rijdt goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Robert is een goede auto verkoper die nette auto’s voor een nette prijs verkoopt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, zijn blij met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf maakte 5 minuten voor sluitingstijd nog ruimte voor ons om de keus te laten vallen op een prachtig tweede auto voor ons gezin. Persoonlijk contact daarna en het nakomen van afspraken staat zeer hoog in het vaandel! \r\n\r\nAl met al naar grote tevredenheid geholpen en met een fijn gevoel deze auto aangekocht.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerder dit jaar hebben we hier een auto gekocht, toen heb ik deze beoordeling op internet gezet:

\"Klein pand, geen personeel, kleine voorraad, dus lage kosten. Maar wel een keurige auto kunnen kopen voor een goede prijs. Een aankoopkeuring bij een andere garage was geen probleem, dus dat hebben we gedaan. Kwamen wel een paar dingetjes uit, maar niets schokkends, Blijft een gebruikte auto natuurlijk. Geen gedoe, gewoon straight zaken doen en geen gekonkel. Ja is ja, nee is nee en gras is groen. Goed adres!\"\r\n\r\nNu is de auto defect, de koppaking is kapot. Contact opgenomen met de Fijter, deze had nog een andere Smart staan. Die hebben we gekocht en de andere ingeruild voor een meer dan redelijke prijs! Een uitgave waar we niet voor hebben gekozen, maar al met al zeer tevreden. Robert bedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, wat op internet staat komt overeen met de werkelijkheid. Met reële, nette prijzen en geen gedoe.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stond laatst op een zaterdagavond met een lege accu in de buurt van Autobedrijf de Fijter. De eigenaar kwam mij (met 4 kinderen achter in de auto) binnen 2 minuten helpen. Meest vriendelijke actie van het jaar wat mij betreft!