Nette service, vriendelijk en vakkundig.

prima service en vakkundig

klant vriendelijk eerlijk meedenken

Flexibel en servicegerichte dienstverlening

Ik had een afspraak gemaakt voor bandenwissel en zag later dat het ook tijd was voor onderhoud. Ze zouden kijken of dat ook nog viel uit te voeren tijdens dit dag en dat is gelukt. Erg fijn dat ze zo flexibel zijn. En altijd vriendelijk en goede service!

Correct, snel, vakkundig

Vakwerk

Zeer goede ervaring

Vriendelijk,snelle afhandeling,het lidmaatschap is echt een voordeel.ik zou het zo weer doen

Goede service fijn team dat altijd voor je klaar staat gezellige sfeer en goede prijs kwaliteit verhouding kom al jaren met plezier

Prima service en kwaliteit

Alles top!

Zeer goed, u heeft er een nieuwe klant bij.

Wij hebben een zeer goede ervaring bij Olie&Zo. Wij zijn een nieuwe klant, hebben 4 nieuwe banden laten plaatsen en zijn zeer correct en vriendelijk geholpen.

Snel

Gezellig tent

Klantvriendelijk en goede monteurs.

Goede service, goede uitleg. Aardig personeel.

Goede en snelle service

Gastvrij, vriendelijk, behulpzaam en zeker servicegericht. Jammer dat ik bij thuiskomst merkte dat er een wieldop is verdwenen. Tip: vraag altijd even of je deze vast mag zetten met een tie wrap

Altijd vriendelijk en behulpzaam en goede service.

Ik heb nog nooit zo’n fijne garage gehad. Leggen alles uit. Proberen de beste oplossing te bieden. Denken mee. En bieden zeer goede service. Kan ze iedereen aanraden.

Klantvriendelijk en service gericht

Vertrouwd en altijd goed.

Netjes, vlot en vertrouwde gezichten.

Gewoon goede service. Denken mee.

Al een aantal jaren tevreden vaste klant. Krijgt nooit het gevoel dat je teveel betaald. Eerlijk naar de klant toe.

top

beste garage in de omgeving

Geweldige ervaring wederom

Mijn auto is weer een keertje naar Olie &Zo Schijndel geweest en het gevoel als je nu weer in de auto rijdt is wederom geweldig. Je voelt dat de auto weer perfect en betrouwbaar rijdt. Het kost misschien wel iets maar dat kan niet op tegen je geweldig gevoel van vertrouwen en veiligheid en dat is toch het belangrijkste! Dus Olie &Zo Schijndel wederom ontzettend bedankt!!!!

Super daar geholpen

Fijne gasten, open en eerlijk, zomer winter banden Super...

"Eerlijk advies, persoonlijke benadering, hoge mate van service en kwaliteit". Klopt helemaal!

Gewoon een hele fijne garage.

Top bedrijf.

Super service en gezellig personeel.

Snel en zeer klantvriendelijk!

Belle, afspraak maken en meteen geholpen worden, super!

Altijd perfect

Altijd goed. Netjes en op tijd . Kan er weer ff tegenaan

Zeer deskundig en perfecte service.

De problemen met de Mini van onze dochter zijn perfect opgelost. Zij is gisteren vertrokken naar Italië, en heeft probleemloos de 1e etappe naar München gereden waar zij heeft overnacht. Vandaag het laatste stuk van zo'n 350 km.

Over Olie&zo Bossche Banden Service

Olie&zo staat voor een totaalconcept Van auto onderhoud tot schadeherstel en van een bandenwissel of uitlijnen tot de aanschaf van een set banden of de montage van een trekhaak. Als er iets is met je auto; denk dan aan Olie&zo. Wij ontzorgen je geheel op dat gebied. Wij zijn een universeel autobedrijf, wat betekent dat je met alle merken auto’s bij ons terecht kunt. Ook met jonge auto’s die nog onder de fabrieksgarantie vallen. Wij staan voor een eerlijk advies, een persoonlijke benadering en een hoge mate van service en kwaliteit. Wij denken met je mee bij een reparatie advies of de aanschaf van een andere auto. En dat doen we met veel plezier!