Best driving experience

Route 71 is a phenomenal driving institution that I am proud to have attended. They were very patient, effective and accommodating during my time with them. Also very efficient in the teaching tactics. Even though I was not a Dutch speaker, I was well accommodated in English with not issues whatsoever.......my lessons were always very productive. The guidance they gave me always had a focal point on what to improve for every lesson and in the end I managed to pass my practical exam in on go which is absolutely fantastic. You really get value for your money with the service that Route 71 offers......I will be forever grateful you you. Big thanks to Rusen and Erik for all your guidance and for a job well done🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾

Nice to read that you enjoyed our driving lessons. Thank you for trusting us and wish you many safe kilometers.

Choosing Route 71 was the best decision for me

If there's a hopeless case for learning to drive I am one. I have problems with my attention and with spatial orientation and this is my third school I'm learning to drive with. If it wasn't for Erik I would have probably given up already but his patience and professional guidance helps a lot and I feel I will learn to drive finally. I like that the schools approach is very systematic, but personalised at the same time.

Thank you for this great review. As long as we don't give up on you, you certainly shouldn't. You're doing a great job!

Erg prettig

Prettige omgeving waarbij je het gevoel dat het om jou gaat en niet om de les.

Super om te lezen!

Zeer fijne rijlessen

Elke rijles begint met een concreet plan, waardoor de lessen een duidelijke structuur hebben. Daarnaast wordt de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden en eventuele onduidelijkheden op te helderen. Hierdoor is er een prettige sfeer waar elke les super leerzaam is. Al met al ben ik erg tevreden en raad ik Route 71 zeker aan!

Daar doen we het voor :)

Rustig, kalm en zeker

Hele kalme docent die zelfvertrouwen geeft en op een rustige manier ervaring overbrengt. Duidelijke stof, prettige communicatie, helemaal tevreden.

Jij bent tevreden, dan zijn wij het ook!

Goed en gezellig

Nou t is altijd gezellig en ik leer ook n hoop

Duidelijke taal Martijn, top!

Ik heb een fijne ervaring

Ik vind de lessen fijn omdat er tijdens de les aandacht aan je wordt gegeven waardoor het gezelliger wordt en vertrouwelijker. De lessen zijn ook goed opgesteld, ik weet wat ik kan verwachten en als ik iets moeilijks vind nemen we er de tijd voor.

Super leuk om dit te lezen!

Dankzij Ruşen's fantastische begeleiding zit ik nu zelfverzekerd achter het stuur.!

Na een slechte ervaring bij een andere rijschool, met als gevolg drie maal een onvoldoende rijexamen, begon de moet me een beetje in de schoenen te zakken. Tot ik besloot te gaan lessen bij Route 71, bij Ruşen. Hij is een erg lieve, geduldige en gezellige rij-instructeur met een hart voor het vak. Niet iedereen leert op dezelfde manier en dat weet Ruşen maar al te goed. Hij heeft veel ervaring met mensen met gedragsstoornissen zoals (in mijn geval) ADHD. Samen zochten we naar manieren hoe ik hoofd- en bijzaken in het verkeer kon onderscheiden en veilig, rustig en comfortabel (voor mezelf én voor anderen) kon leren rijden. Ruşen had meerdere malen een gepersonaliseerd lesprogramma voor me samengesteld en hij communiceerde heel fijn over je voortgang, sterkte punten en (mogelijke valkuilen). Dankzij deze fantastische begeleiding zit ik nu zelfverzekerd achter het stuur. Ruşen is ervaren, heeft een gezonde dosis humor en leert je veilig en met plezier rijden. Én hij bereidt je natuurlijk goed voor op het rij-examen; dat is toch weer mooi meegenomen, zeker voor mensen met faalangst (net als ik). Toen ik slaagde was hij volgens mij nog blijer dan ik!

Wauw, wat super leuk om te lezen! Enne, hij was inderdaad heeeel erg blij voor je ;-)

Beste rijschool met een duidelijk lesplan en uitstekend ondersteunend materiaal.

Route 71 is een zeer goede rijschool met structuur in de lessen en een duidelijk lesplan. Een goede rijinstructeur die niet naar je schreeuwt of scheld maar je op een rustige manier helpt en ervoor zorgt dat je 100% goed voorbereid bent op het deelnemen aan het verkeer. Meerder rijscholen geprobeert en Route 71 is de beste!

Wat een mooie recensie, hier zijn we heel blij mee!

Super!

Ik ben enorm tevreden over mijn rijlessen bij Erik! Erik is enorm geduldig, hij neemt de tijd om je alles goed uit te leggen en zorgt er daarnaast voor dat de les ook nog eens leuk is. Geen enkele vraag is te veel. Zeker aan te raden!

Excellente rijschool, leerling krijgt alle ruimte voor eigen ontwikkeling!

De gedreven rij leraren van deze rijschool zorgen voor een prettige rij ervaring. De duidelijke opbouw van het rijplan, de mogelijkheid om uitleg te krijgen zowel tijdens als na de les en volle lesuren (volledig les uur van 60 minuten volledig benut, zonder ophalen of brengen van andere leerlingen) zorgen voor een fijne manier van lessen!

Hier worden we bijna verlegen van :)

Super goede rijschool.

Ik kwam van een andere rijschool naar deze. Ik vind het hier super fijn dat ze precies bijhouden wat je nog moet leren en dit kan je zelf ook terug zien in de app. Ze nemen echt de tijd voor je. Pas me tussentijdse toets gehaald en hebben ze in overleg met mij een planning gemaakt voor het examen dit vind ik ook super goed en geeft ook weer aan dat ze de tijd voor je nemen. Ik raad iedereen deze rijschool aan.

Succes met de aanloop naar je examen!

Goede instructeur en een duidelijk les plan

Ik heb rijles bij Rusen van Route 71 in een handgeschakelde auto. Ik heb ze gevonden via internet en gekozen voor deze rijschool door de reviews en omdat ze autisme en ADHD erkenning hebben, aangezien dit aan mij liet zien dat ze zich net een stapje extra inzetten dan de andere rijscholen en dat ze hoogstwaarschijnlijk meer ervaring hebben met het omgaan met iedereens persoonlijke situatie. Na het volgen van een goed aantal lessen kan ik met zekerheid zeggen dat mijn instinct hier juist was, de lessen op mijn tempo lopen en ik me vanaf het begin makkelijk comfortabel in de auto voel. De lessen voelen ook persoonlijk aan en er wordt goed rekening gehouden met wat je op dat moment kan en waar je zelf comfortabel mee bent. Ik zal route 71 dan ook hartelijk aanraden als rijschool als de situatie zich hiervoor voor doet.

Fijn om te lezen dat we aan je verwachtingen voldoen!

Hele fijne rijlessen.

Hele fijne rijlessen. Rij-instructeur is geduldig, wat een fijn gevoel geeft. Het zorgt ervoor dat ik niet te erg stress en als ik dat wel doe worden er goede tips gegeven om met een gerust gevoel door te rijden. Ook vind ik het prettig dat er elke les op een bepaald ‘onderwerp’ gefocust wordt.

Leuk om te lezen Iris!

Geweldige rijschool

Mijn vorige rijschool zeer zeer slechte ervaringen gehad, hierna ben ik jaren niet meer bezig geweest met lessen door de oude rijschool soort van angst. Toen kwam ik afgelopen jaar rijschool route71 tegen op Google en zag alleen maar positieve reacties van anderen, zelfs van mensen die ook van andere rijscholen kwamen en hetzelfde zijn was gebeurd als ik! Heb toen nog even afgewacht met mijn keuze maar toch maar gedaan. 1e proefles gehad en voelde mij zo op m'n gemak bij Rusen! Rusen neemt de tijd voor je geeft advies en brengt dit op een rustige manier wat ik zeer waardeer. Mocht je zoals ik vroeger een slechte ervaringen hebben met een andere rijschool wat helaas veel te vaak voorkomt kies dan voor Route 71! Nieuwe leerlingen mogen natuurlijk ook hier beginnen👍

Super om te lezen dat het rijden nu wel een leuke ervaring voor je is!

Zeer geduldig & Enorm professioneel

Na meerdere pogingen gehad te hebben bij andere rijscholen waar ik oa ben uitgescholden en waar in de auto werd gerookt, kwam ik bij Route 71 . Terwijl ik mijzelf onderhand een kansloos geval vond, had Erik vertrouwen in mij. Ondertussen krijg ik in oktober mijn tussentijdse toets en heb ik alle vertrouwen in het examen! Top! Blij dat jullie bestaan!!

Blij dat je bij ons rijlessen volgt!

ik ben erg blij verrast van hoe positief ik ben de lessen die ik krijg

Ik was in het begin onzeker over het starten van rijlessen maar met behulp van de juiste begeleiding en geduld, ben ik hartstikke zelfverzekerd geworden. Er is erg goed geanticipeerd op mijn behoeftes en ben daarom zeer tevreden. Een aanrader voor iedereen!

Leuk om te lezen dat je zelfverzekerd de weg op gaat!

Fijn!

Fijne begeleiding. Er wordt echt gekeken naar wat de leerling nodig heeft.

Leuk om te lezen Minouk!

Top rijschool met fijne instructeur

Ik heb Route 71 om hulp gevraagd bij mijn rij-angst op de snelwegen. Al jaren vermeed ik alle snelwegen en later ook de autowegen. De angst begon steeds grotere vormen aan te nemen waardoor ik ook onbekende wegen ging vermijden uit angst per ongeluk op een snelweg terecht te komen. Dankzij de hulp van mijn instructeur Rusen kan ik na 10 lessen de snelweg helemaal alleen op, wat ik ook dagelijks weer doe. De opbouw is rustig begonnen met invoegen op de 80 wegen. Later de autowegen en de snelwegen. Ik ben ontzettend blij dat ik weer overal heen kan zonder chauffeur! De angst bleek uiteindelijk te worden veroorzaakt door niet weten wat precies te doen als auto's willen in- of uitvoegen, niet ver genoeg vooruit kijken en geen plan klaar hebben. Toen ik dat eenmaal begreep was er ook geen angst voor de snelheid meer. Ik ben ontzettend blij dat ik de stap heb genomen van snelweg angst af te komen en dat ik Route 71 vond via internet.

Ik vond het erg fijn jou in een korte tijd van je snelwegfobie af te helpen. Ondanks je angst bleef je de stappen ondernemen die nodig waren om in het vervolg zonder omweg op je bestemming te komen :-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met Route71 zijn erg positief. Met elke les heb ik het idee dat het meeste eruit gehaald wordt. Als je een uur les hebt kan je er van uit gaan dat je een volledig uur lang veel aan het leren bent. Er wordt ook goed met je meegedacht tijdens de les wat je kan helpen om iets onder de knie te krijgen. Ik raad route71 dan ook zeker aan!

Super leuk om te lezen! Succes met de opleiding verder!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens mijn rijlessen krijg ik goede begeleiding. Er wordt erg gekeken naar mijn persoonlijke kwaliteiten en valkuilen en daarmee extra aandacht gelegd wordt waar het nodig is.

Super dat je tevreden bent over de begeleiding die je krijgt van Erik, Erik ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb na het behalen van mijn rijbewijs 5 jaar niet gereden door rijangst. Via Google kwam ik bij Route 71 terecht waar een opfriscursus (in een automaat) werd aangeboden. Rusen heeft een gestructureerde manier van werken, waardoor elke les goed voortbouwt op de opgedane vaardigheden. Aan de hand van mijn angsten kwamen we tot een programma wat voor mij uitdagend maar niet te eng was. Dankzij de duidelijke manier van lesgeven, de handige tips bij verschillende verkeerssituaties en gezelligheid tijdens de lessen heb ik nu genoeg vertrouwen om zelf in mijn eigen auto de weg op te gaan. Bedankt voor alles, Rusen!

Dit keer scoren we 3x een 10!! Wat een vet leuke recensie en wat goed om te lezen dat je weer met zelfvertrouwen de weg op gaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben super tevreden over de rijlessen bij route71! Erik is enorm geduldig en geeft altijd positieve feedback. Hij legt duidelijk uit wat beter kan maar legt vooral de nadruk op de dingen die je wel goed doet. Hierdoor groeit je zelfvertrouwen en ben je steeds minder zenuwachtig in het verkeer. \r\nOok wordt er een fijn systeem gehanteerd waardoor je op een overzichtelijke en stapsgewijze manier alle nieuwe vaardigheden leert. Dit vind ik erg prettig werken omdat je zo nooit te veel nieuwe dingen tegelijk hoeft te doen. Ik zou route71 absoluut aanbevelen.

En weer scoren we 2x een 10! Super bedankt Jessie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Absoluut een aanrader! Heldere uitleg en fijne rij-instructeur. Gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Voor iedereen die rijlessen spannend vindt, is deze rijschool uitermate geschikt. Je wordt namelijk goed op je gemak gesteld voor en tijdens het autorijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool, met veel ervaring en geduld. Ik rijd echt met plezier iedere week!

Over Route 71

Route 71 is een rijschool waarbij de leerling centraal staat. De rijlessen zijn aangepast aan het leertempo van de leerling zodat deze leuk maar ook leerzaam blijven. Bij ons brengen leerlingen geen andere leerlingen naar huis waardoor de rijles 100% effectief blijft. Route 71 beschikt over een Bovag garantie, zodat je zeker weet dat je bij een erkend en betrouwbare rijschool rijlessen neemt. Tevens heeft Route 71 erkende rij-instructeurs in dienst die zijn gespecialiseerd in het lesgeven aan leerlingen met autisme en/of AD(H)D.