Professioneel en logisch

Route 71 is een professionele rijschool. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Je krijgt waar je voor betaald. De lesmethode van leren in stappen komt logisch over en is effectief. De rij-instructeur kijkt niet alleen of je de vaardigheden leert, maar voelt het ook aan als je het spannend vind. Erg prettig als je bijvoorbeeld autistisch bent. Ik zou de rijschool zeker aanraden.

Professioneel maar ook gezellig!

Je kan op je eigen tempo lessen. Als een deel wat minder gaat, wordt er ook aandacht besteed aan wat de oorzaak daarvan is, in plaats van het probleem te omzeilen door simpelweg alleen maar meer te oefenen. Naast dat de lessen strak geregeld zijn, worden deze ook gezellig gemaakt wat een fijne sfeer meebrengt.

Wat een fijne reactie. Super om te lezen dat onze lessen naast leerzaam ook gezellig zijn. Dat is tenslotte ook belangrijk ;)

Lessen op je eigen tempo met prettige begeleiding

Bij Route 71 krijg je als leerling de kans om op je eigen tempo te lessen, dit vind ik erg fijn. Daarnaast word je goed begeleid gedurende de lessen op een rustige manier, wat mij ook erg aanspreekt.

Fijn om te lezen!

Great driving school

Great driving school that demonstrated outstanding professionalism in all aspects of teaching and communication. Always very patient, polite, precise, on time, etc. A free trial lesson adds to the good stuff. Enjoyed learning with Rusen, keep up the great work guys!

Erg prettig

Ik vind het erg fijn dat er rekening met je wordt gehouden qua welke onderdelen je wat lastiger vindt. Je krijgt alle tijd die je nodig hebt om een bepaald onderdeel te leren en je krijgt goede feedback terug. Ook wordt er vooraf besproken wat er vandaag wordt gedaan en hoe ik dat moet doen, ik vind dat zelf een erg fijne manier van lessen! Verder les ik altijd met erg veel plezier en hoop ik stiekem dat het alweer tijd is om te gaan rijden. Ook vind ik mijn rijinstructeur erg aardig en helpt hij mij erg goed bij het lessen. Ook kan ik lekker met hem lachen. Ik ben in één woord erg positief en verrast over Route 71!

Haha, wat goed dat je positief verrast bent! De rijlessen aanpassen naar jouw leertempo is inderdaad onze werkwijze. Wij vinden het belangrijk dat de lessen leerzaam maar vooral ook leuk zijn. Het is dan ook super leuk om te lezen dat je elke keer weer uitkijkt naar de volgende les. Keep up the good work Thyn!

Fijne rijles vooral als je eerst bang was om in een auto te stappen.

Ik heb altijd het gevoel dat Rusen echt de tijd voor mij neemt. Als ik iets verkeerd doe krijg ik ook het gevoel dat het oke is, het kan een keer gebeuren. Altijd duidelijke uitleg. Het fijnste is dat je echt stukje voor stukje uitleg krijgt en als je iets beheerst leer je er steeds weer iets nieuws bij. Al met al, super fijne rijschool, ik zou echt bij niemand anders meer willen. Bij Route71 voelt het vertrouwd en ik leer er ook super veel van.

Wat een super mooie review en wat fijn dat je de rijlessen zo ervaart!

Heel leerzaam

Ik vind Route 71 een leuke en leerzame rijschool. Ik heb na elke les het gevoel dat ik weer iets heb geleerd. Ik benoem de rijschool ook zeker als een aanrader in mijn omgeving.

Leuk om te lezen en goed van je dat je ook een vriendin van je hebt doorverwezen naar ons!!

Goede rijlessen

Je krijgt voldoende te leren in de lessen je word prima geholpen als je iets niet snapt.

Fijne recensie, dank daarvoor!

Gewoon goede en gezellige rijlessen

Ik heb inmiddels best wel wat uurtjes les gehad, al die lessen waren tot nu toe super! Goede uitleg en feedback tijdens het rijden + een aardige instructeur. Goede rijschool!

Duidelijke taal, super Guus!

Gezellig en leerzaam

Ik heb mijn lessen gevolgd bij Rusen, hij heeft mij goed voor bereid op het examen en heb hem in één keer gehaalt. De lessen waren daarnaast niet saai en hij was altijd optijd aanwezig. Beste rijschool van de regio!

Super dat het je bij ons in 1 keer gelukt is en dank voor jouw mooie compliment!!

Een geduldige rij instructeur die echt de tijd voor je neemt

Erik is een rij instructeur die erg geduldig is en echt de tijd voor je neemt. Hij neemt alles rustig met je door. Daarnaast is het ook erg prettig dat je tijdens de rijlessen geen mensen op hoeft te halen of weg hoeft te brengen. Zo kan alle tijd echt aan de rijles en de instructies worden besteed!

Dank voor deze mooie recensie!!

Persoonlijk & relaxt

Ik ervaar de rijlessen met Erik als zeer prettig. Je krijgt op een relaxte en positieve manier feedback waar je veel van leert. Daarnaast krijg je vaak de mogelijkheid om een stapje verder te zetten mocht je hieraan toe zijn. Ik zou deze rijles zeker aanbevelen aan anderen.

Super om te lezen, hier doen we het voor!

Best driving experience

Route 71 is a phenomenal driving institution that I am proud to have attended. They were very patient, effective and accommodating during my time with them. Also very efficient in the teaching tactics. Even though I was not a Dutch speaker, I was well accommodated in English with not issues whatsoever.......my lessons were always very productive. The guidance they gave me always had a focal point on what to improve for every lesson and in the end I managed to pass my practical exam in on go which is absolutely fantastic. You really get value for your money with the service that Route 71 offers......I will be forever grateful you you. Big thanks to Rusen and Erik for all your guidance and for a job well done🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾

Nice to read that you enjoyed our driving lessons. Thank you for trusting us and wish you many safe kilometers.

Choosing Route 71 was the best decision for me

If there's a hopeless case for learning to drive I am one. I have problems with my attention and with spatial orientation and this is my third school I'm learning to drive with. If it wasn't for Erik I would have probably given up already but his patience and professional guidance helps a lot and I feel I will learn to drive finally. I like that the schools approach is very systematic, but personalised at the same time.

Thank you for this great review. As long as we don't give up on you, you certainly shouldn't. You're doing a great job!

Erg prettig

Prettige omgeving waarbij je het gevoel dat het om jou gaat en niet om de les.

Super om te lezen!

Zeer fijne rijlessen

Elke rijles begint met een concreet plan, waardoor de lessen een duidelijke structuur hebben. Daarnaast wordt de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden en eventuele onduidelijkheden op te helderen. Hierdoor is er een prettige sfeer waar elke les super leerzaam is. Al met al ben ik erg tevreden en raad ik Route 71 zeker aan!

Daar doen we het voor :)

Rustig, kalm en zeker

Hele kalme docent die zelfvertrouwen geeft en op een rustige manier ervaring overbrengt. Duidelijke stof, prettige communicatie, helemaal tevreden.

Jij bent tevreden, dan zijn wij het ook!

Goed en gezellig

Nou t is altijd gezellig en ik leer ook n hoop

Duidelijke taal Martijn, top!

Ik heb een fijne ervaring

Ik vind de lessen fijn omdat er tijdens de les aandacht aan je wordt gegeven waardoor het gezelliger wordt en vertrouwelijker. De lessen zijn ook goed opgesteld, ik weet wat ik kan verwachten en als ik iets moeilijks vind nemen we er de tijd voor.

Super leuk om dit te lezen!

Dankzij Ruşen's fantastische begeleiding zit ik nu zelfverzekerd achter het stuur.!

Na een slechte ervaring bij een andere rijschool, met als gevolg drie maal een onvoldoende rijexamen, begon de moet me een beetje in de schoenen te zakken. Tot ik besloot te gaan lessen bij Route 71, bij Ruşen. Hij is een erg lieve, geduldige en gezellige rij-instructeur met een hart voor het vak. Niet iedereen leert op dezelfde manier en dat weet Ruşen maar al te goed. Hij heeft veel ervaring met mensen met gedragsstoornissen zoals (in mijn geval) ADHD. Samen zochten we naar manieren hoe ik hoofd- en bijzaken in het verkeer kon onderscheiden en veilig, rustig en comfortabel (voor mezelf én voor anderen) kon leren rijden. Ruşen had meerdere malen een gepersonaliseerd lesprogramma voor me samengesteld en hij communiceerde heel fijn over je voortgang, sterkte punten en (mogelijke valkuilen). Dankzij deze fantastische begeleiding zit ik nu zelfverzekerd achter het stuur. Ruşen is ervaren, heeft een gezonde dosis humor en leert je veilig en met plezier rijden. Én hij bereidt je natuurlijk goed voor op het rij-examen; dat is toch weer mooi meegenomen, zeker voor mensen met faalangst (net als ik). Toen ik slaagde was hij volgens mij nog blijer dan ik!

Wauw, wat super leuk om te lezen! Enne, hij was inderdaad heeeel erg blij voor je ;-)

Beste rijschool met een duidelijk lesplan en uitstekend ondersteunend materiaal.

Route 71 is een zeer goede rijschool met structuur in de lessen en een duidelijk lesplan. Een goede rijinstructeur die niet naar je schreeuwt of scheld maar je op een rustige manier helpt en ervoor zorgt dat je 100% goed voorbereid bent op het deelnemen aan het verkeer. Meerder rijscholen geprobeert en Route 71 is de beste!

Wat een mooie recensie, hier zijn we heel blij mee!

Super!

Ik ben enorm tevreden over mijn rijlessen bij Erik! Erik is enorm geduldig, hij neemt de tijd om je alles goed uit te leggen en zorgt er daarnaast voor dat de les ook nog eens leuk is. Geen enkele vraag is te veel. Zeker aan te raden!

Excellente rijschool, leerling krijgt alle ruimte voor eigen ontwikkeling!

De gedreven rij leraren van deze rijschool zorgen voor een prettige rij ervaring. De duidelijke opbouw van het rijplan, de mogelijkheid om uitleg te krijgen zowel tijdens als na de les en volle lesuren (volledig les uur van 60 minuten volledig benut, zonder ophalen of brengen van andere leerlingen) zorgen voor een fijne manier van lessen!

Hier worden we bijna verlegen van :)

Super goede rijschool.

Ik kwam van een andere rijschool naar deze. Ik vind het hier super fijn dat ze precies bijhouden wat je nog moet leren en dit kan je zelf ook terug zien in de app. Ze nemen echt de tijd voor je. Pas me tussentijdse toets gehaald en hebben ze in overleg met mij een planning gemaakt voor het examen dit vind ik ook super goed en geeft ook weer aan dat ze de tijd voor je nemen. Ik raad iedereen deze rijschool aan.

Succes met de aanloop naar je examen!

Goede instructeur en een duidelijk les plan

Ik heb rijles bij Rusen van Route 71 in een handgeschakelde auto. Ik heb ze gevonden via internet en gekozen voor deze rijschool door de reviews en omdat ze autisme en ADHD erkenning hebben, aangezien dit aan mij liet zien dat ze zich net een stapje extra inzetten dan de andere rijscholen en dat ze hoogstwaarschijnlijk meer ervaring hebben met het omgaan met iedereens persoonlijke situatie. Na het volgen van een goed aantal lessen kan ik met zekerheid zeggen dat mijn instinct hier juist was, de lessen op mijn tempo lopen en ik me vanaf het begin makkelijk comfortabel in de auto voel. De lessen voelen ook persoonlijk aan en er wordt goed rekening gehouden met wat je op dat moment kan en waar je zelf comfortabel mee bent. Ik zal route 71 dan ook hartelijk aanraden als rijschool als de situatie zich hiervoor voor doet.

Fijn om te lezen dat we aan je verwachtingen voldoen!

Over Route 71

Route 71 is een rijschool waarbij de leerling centraal staat. De rijlessen zijn aangepast aan het leertempo van de leerling zodat deze leuk maar ook leerzaam blijven. Bij ons brengen leerlingen geen andere leerlingen naar huis waardoor de rijles 100% effectief blijft. Route 71 beschikt over een Bovag garantie, zodat je zeker weet dat je bij een erkend en betrouwbare rijschool rijlessen neemt. Tevens heeft Route 71 erkende rij-instructeurs in dienst die zijn gespecialiseerd in het lesgeven aan leerlingen met autisme en/of AD(H)D.