Prima service, redelijke prijs, klantgericht.

snel, duidelijke en goede service

goede snelle service!

Super service

Kwam gewoon een band brengen op locatie. Sneller dan de wegenwacht.

Altijd goede en snelle service

Super snelle service

!

Adequate snelle service, vriendelijke en behulpzaam. Nemen alle tijd voor je.me

We zijn bij wheagan vaste klant, we worden daar altijd naar volle tevredenheid geholpen. Laatst bij pech kwam de eigenaar zelfs op locatie om ons uit de brand te helpen .

Top bedrijf

Gemoedelijk en goede service Alles is daar bespreekbaar en te regelen Alles in overleg en bij hoge kosten vooraf een belletje In een woord top Ook voor schade het juiste adres En ze hebben een leuke boekhoudster

Vertrouwd en vakkundig

Denkt mee met de klant.

Eerlijk advies en vakkundig

De service van Wheagan is altijd dik voor elkaar. Van te voren een telefoontje m.b.t. te verwachten werkzaamheden en kostindicatie, geen verrassingen op de factuur! Auto binnen een dag weer klaar, dikke prima.

Kon niet beter!!

Geweldige service!!

Goeie service voor een prima prijs.

Dit is zo'n bedrijf waar je geen prijs hoeft af te spreken. Gewoon vertrouwd. En top service.

Persoonlijke service

Er wordt keurig aan het het afgesproken tijdstip van aanvang en duur van werkzaamheden gehouden

Toegankelijk en meedenkend, met oog en oor voor de klant

Afspraak voor APK en kleine beurt praktisch en snel ingepland, denkt mee i.v.m. scheur in voorruit, leidde tot zeer aanvaardbare oplossing!!

Betrouwbaar, deskundig en altijd bereidt technische tips en adviezen te geven en natuurlijk hun klantvriendelijke houding!

Super goed bedrijf, klantvriendelijk

Ik wordt altijd goed ontvangen / geholpen door Wheagan Team is zeer kundig

Vlotte afhandeling en prima verzorging!

Het maken van de afspraak liep vlot, de auto werd snel nagekeken. Alles bij elkaar een prima en vlotte afhandeling en verzorging. Niets op aan te merken!

Klaar terwijl je wacht

Ruitensproeier pompje was stuk. Kon even wachten op de vervanging. Prima service zoals eerder ervaren.

Prima garage , vlotte professionele hulp

Altijd vriendelijk en gezellig. Had een tijd terug een vervelend probleem met de auto wat iedere keer terugkwam. Team Wheagan heeft net zo lang gezocht totdat het probleem opgelost was. Helemaal top en de service is altijd prima.

Prima!

Behulpzaam, snelle service en vakkundig.

Top monteurs, vakkundig, eerlijk en vertrouwelijk.

Luisteren goed naar jou

👍