Fantastische 6 cilinder Z4 E89 via zoekopdracht

Ik zocht een BMW Z4 E89 met atmosferische 6 cilinder uit 2009-2011. Ondanks een leeftijd van 8 tot 10 jaar wil je het gevoel van een nieuwe hebben. Zo ben ik bij Pieter van Eerde uitgekomen; de auto’s die daar staan zijn ondanks hun leeftijd net zo premium als een nieuwe BMW en je merkt dat hij zich met hart en ziel inzet om een geweldig eindproduct af te leveren. Een auto vinden die aan alle wensen voldeed was niet eenvoudig. Ik heb Pieter een zoekopdracht gegeven. Qua proces heel anders dan een nieuwe auto of een gebruikte uit de showroom kopen, want het komt neer op vertrouwen dat de verkoper ook de auto levert die je in gedachten hebt. Gedurende het hele proces heb ik steeds een goede terugkoppeling van Pieter gehad en bleek een zwarte Z4 2.3i met M-pakket uit 2011 in Zwitserland helemaal te voldoen. Deze is tot in de kleinste puntjes in orde gemaakt en perfect afgeleverd en staat nu voor de deur. Als je een premium gebruikte BMW zoekt in bijna nieuwstaat, dan is Van Eerde het juiste adres. En als hij hem niet heeft staan, overweeg dan een zoekopdracht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie ervaring. De aankoop van de BMW 130i. Een schitterende auto uit 2010, echt als nieuw.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord: UITSTEKEND! Zeer fraaie showroom met prachtige BMW-modellen van diverse pluimage maar allen in fraaie staat. Pieter is een echte liefhebber, professioneel, kundig en zeer klantgericht. Het contact en de info omtrent de auto was open, eerlijk en oprecht in alle opzichten.\r\nDe aangeschafte Z4 uit 2004 verkeert in een prima staat met weinig km’s op de teller, daar ga ik ongetwijfeld een heleboel plezier aan beleven!

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een auto die mij dezelfde vrijheid gaf als mijn motor (BMW R1200GS). Na wat zoeken kwam ik terecht bij Auto van Eerde. Het mailcontact met Pieter was zoveel prettiger dan met andere autoverkopers dat ik op de motor ben gestapt om een kijkje te gaan nemen. Het gesprek verliep al even prettig, en Pieter zag zelfs een mogelijkheid om mijn motor tegen een zeer acceptabele prijs in te ruilen op een BMW Z3 met garantie. Auto van Eerde is wat mij betreft het autobedrijf dat laat zien hoe het ook kan! Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een eerste prettige mailwisseling met Pieter over de BMW\'s waarin geinteresseerd was, heb ik een afspraak gemaakt in Apeldoorn. Schitterende showroom die een en al kwaliteit uitstraalt. Net zoals de auto\'s die Pieter heeft staan. Pieter geeft goede uitleg en advies. Geen standaard autoverkoper, maar Pieter oefent zichtbaar z\'n hobby en passie voor auto\'s uit. Er werd serieus tijd voor mij als klant genomen en dat kan ik zeer waarderen. Uiteindelijk ben ik met mijn \'nieuwe\' auto naar huis gereden. Erg goede ervaring en ik kan Auto van Eerde dan ook erg aanbevelen als je op zoek bent naar kwaliteit!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Openhartig welkom. Zeer nette showroom. Ondanks dat het lijkt op enorme luxe is het voor iedereen weggelegd. Het gaat niet om verkopen maar mensen enthousiast maken. De brede kennis en vooral de details die verteld worden is prima. Kortom, zeker de moeite om nog eens op zoek te gaan voor nieuw rijplezier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Saw the car at 11 am, arrived at 2pm, drove out of the dealership at 5pm. Cannot have a smoother buying experience.\r\n\r\nOnly good cars at the dealership making it easy to make a decision.\r\n\r\n10/10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig bedrijf, maakt afspraken op zeer korte termijn waar en handelt alles netjes af.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na weken speurwerk, uiteindelijk steeds vaker teruggekeerd op de website van auto van Eerde. De eerste keer “live” kijken resulteerde in een verblijf van een paar uur met een leuke ontvangst van Pieter en goede gesprekken over de mooie 525i die hij te koop had staan. \r\nDe keurige showroom met zorgvuldig geselecteerde automobielen draagt zeker bij aan het goede gevoel. \r\nDit samen met het beeld van de mooie, complete 5-serie, deed mij besluiten een week later terug te gaan om een proefrit te maken en daarna is de \"Bimmer\" gekocht!\r\nNa ruim 8 maanden is iedere rit weer een plezier in deze fantastische wagen.\r\nPieter is een vriendelijke kerel met veel enthousiasme over BMW en beschikt over veel kennis van de auto’s. \r\nBedankt ook Pieter, voor het leuke cadeau i.v.m. de levering van de CD-wisselaar!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoewel ik een ander model op het oog had, kwam ik bij Auto van Eerde terecht voor de mogelijke aanschaf van een mooie 325i High Executive Automaat. Uiteindelijk heb ik toch voor mijn eerste optie gekozen, maar het (bijna) aankoopproces bij Pieter was dermate bevredigend, dat ik hier graag een positieve vermelding van maak.\r\n\r\nZijn passie voor en deskundigheid betreffende het merk is fantastisch om mee te maken. Hij neemt je hier als (minder deskundige) klant zeer serieus in, geeft uitgebreid antwoord op allerlei vragen, brengt ook zelf veel over, waarbij hij goed weet te doseren.\r\n\r\nHet voortraject (inruilofferte en oriënterende vragen) verliep zeer snel en serieus (meteen een goede prijs), het bezoek aan de showroom en bijbehorende proefrit was een premiumervaring waar andere dealers/verkopers een voorbeeld aan kunnen nemen. Het persoonlijk contact een dag later, was ondanks dat ik niet tot aanschaf over ging, ook bijzonder positief en open. \r\n\r\nAls ik weer tot aanschaf van een andere auto overga, zit Pieter in ieder geval top of mind.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf! Ben zeer tevreden, erg klantvriendelijk en leveren nette auto’s \r\nEcht een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was al een poosje op zoek naar een BMW touring.\r\nNa wat gezocht te hebben op het internet ,kwam ik op de site van marktplaats terrecht daar stond een mooie BMW 520i touring te koop\r\nDeze stond bij van Eerde in Apeldoorn.\r\nNa een telefonisch gesprek met van Eerde zijn we richting Apeldoorn vertrokken.\r\nDaar aangekomen was de eerste indruk zeer positief.\r\nHet is er allemaal zeer schoon en netjes en de alle auto\'s die er te koop staan zien er uitstekend en verzorgt uit.\r\nWe werden netjes opgevangen met een kop koffie en konden vrijblijvend de occasions bekijken zonder dat je direct zo\'n opdringerige verkoper achter je hebt staan.\r\nDe occasion waar ik om kwam stond er zeer mooi bij en ik kon er geen negatief woord over zeggen hij was nog mooier dan op de foto en ik was eigenlijk meteen al verkocht.\r\nNa wat gehandeld te hebben met de verkoper was de deal al snel gesloten.\r\nVan Eerde kwam bij mij over als een eerlijke verkoper zonder kapsones zoals bij de meeste verkopers, die meestal veel praatjes hebben.\r\nAl met al is de conclusie van mij dat je bij van Eerde goed een auto kan kopen want hij is niet duur occasions in top conditie ,je krijgt goed waar voor je geld ,het is er zeer schoon , hij neemt er de tijd voor en je wordt er als klant zeer goed geholpen.\r\nKortom een zeer aanbevelenswaardig bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Spatzuiver, auto super afgeleverd! \r\nNa bepaalde tijd een klein mankement opgelopen hierbij ook onwijs goed geholpen door het bedrijf, bedankt!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik beschouw de verkoper als zeer kundig op het gebied van BMW. Een auto in de 5 serie waar ik naar op zoek was heb ik bij auto van Eerde gevonden. Ik heb een mooi negen jaar oud exemplaar gevonden bij dit bedrijf. De verkoper heeft de auto verkocht als zijnde \'in perfecte staat\' en de broodnodige reparaties en nieuwe APK zijn keurig voor aflevering uitgevoerd. Helaas heb ik desalniettemin wat pech gehad de eerste week met de auto waardoor een vrij ingrijpende reparatie nodig was. Ondanks dat dit keurig in de garantie is opgelost en niet te zeggen is of deze gebreken in meer of mijnderde mate al bekend waren blijft dit mij wel bij juist omdat de auto in zo\'n perfecte staat verkocht werd. Een smetje op verder prima service.