steekt met kop en schouders boven de rest uit!

Afgelopen zomer op zoek gegaan naar een tweedehands BMW 3/5 serie of RR Evoque. Bij verschillende garages proefritten gemaakt met tegenvallende resultaten. Vaak mankeerde er wel wat aan de auto en dat wordt dan verkocht onder het mom van “dat regelen we wel bij de aflevering”. Ik kreeg al langer de mailtjes van Auto van Eerde en Pieter opgebeld om mijn kenbaar te maken. Hij gaf aan dat hij een geschikte 5-serie verwachtte die wel iets voor mij kon zijn. Aangezien ik uit Zeeland kom, is het wel een rit die wat planning vereist. Pieter wilde echter de auto voor me vast houden (1e bonuspunt). Vervolgens op een zaterdag naar Terwolde gereden en daar aangekomen blij verrast. De auto was volledig nagekeken, daar waar nodig gerepareerd en gepoetst. In principe kun je hem zo meenemen (2e bonuspunt). Proefrit gemaakt en de deal was beklonken. Ik was echter alleen en zou dus later moeten terugkomen waarop Pieter me aanbood om de auto gratis thuis af te leveren. Waarom ik deze dealer 5 sterren geef? Pieter straalt met zijn bedrijf de passie uit die hij voor BMW heeft. En dat zie je terug in het kwaliteitsproduct dat hij levert! Ik heb in mijn leven aardig wat tweedehands autos gekocht maar Pieter en zijn bedrijf steken daar met kop en schouders boven uit.

Professioneel en betrouwbaar

Een auto kopen is als het kopen van een keuken. Je hebt vooraf al het onaangename gevoel dat je opgelicht gaat worden. Dat gevoel had ik niet bij AUTO van Eerde! We hebben een mooie X1 xDrive 2.0 bj.2017 gekocht van Pieter van Eerde. Rijdt lekker en is goed onderhouden, ik hoop nog op vele zorgeloze kilometers. Pieter staat je netjes te woord. Kent zijn vak en kan uren over BMW's praten. Het valt me op dat hij alleen mooie auto's verkoopt waar hij achter staat. De auto's zien er van binnen en buiten als nieuw uit. Hij is kritisch in wat hij inkoopt. De aftersales is ook top, je vragen worden direct beantwoord. Geen keukenboer dus ;-) tip: bekijk zijn filmpjes op youtube

Passie voor het merk BMW!

Top bedrijf met super service!

Super en top geregeld

Hier mijn BMW 325i gekocht, echt super geholpen en voelde vertrouwd. De volgende gaat hier weer gekocht worden!!!

Parel in de Gebruikte BMW wereld.

Als kritische klant prachtige bmw gevonden bij Pieter. Hij zoekt ze zorgvuldig uit en alleen de echte komen bij hem in de showroom. Paar kleine schoonheidsfoutjes(nogmaals ben kritisch) maar deze worden zonder morren opgelost. ga zo door.

Een geruststellende, prettige service en het nakomen van afspraken.

Heb het auto bedrijf ontdekt via internet. De showroom was goed gevuld met mooie gebruikte auto’s. De ontmoeting met Pieter was prettig en vertrouwd geen mooie praatjes. Je merkte gelijk dat hij passie had voor BMW. Kon ook goed en duidelijk uitleggen het verschil binnen modellen en jaren van ontwikkeling binnen de zelfde types. Kan het bedrijf aanbevelen om daar je eerste of tweede BMW te kopen. Heb zelf een BMW x3 4drive gekocht

Droom is uitgekomen

Na al een tijdje op zoek te zijn geweest naar een BMW, kwam ik bij Auto van Eerde uit. Het eerste gesprek met Pieter via de telefoon gaf mij het vertrouwen om hier te slagen. En gisteren was het dus zover: de 535i is in ons bezit! Dank voor de goede zorgen Pieter! Groeten Guido

Vriendelijk, behulpzaam en mooie spullen

Niets dan lof. Aardige eigenaar, vriendelijke mensen. Beleefd en toch informeel. Ik heb mijn auto met een goed gevoel bij Pieter gekocht. Duidelijke auto historie, duidelijke afspraken , direct reageren op vragen. De gehele afwikkeling en nazorg verliep soepel en met alle medewerking. Prima bedrijf. Kwaliteit auto's met een betrokken service, zou een goede slogan zijn.

Top en uniek bedrijf voor prachtige BMW exemplaren.

Ik liep samen met mijn zoon een aantal weken geleden binnen bij dit bijzondere bedrijf AUTO van Eerde. Wat ons als eerste opviel was dat alles er heel keurig en netjes was en dat we hier iemand tegen kwamen met een enorme kennis over BMW. Deze man kan uren en uren praten vol passie, voor we het wisten was het al 23:00uur. En ja, we hebben ook nog een auto gekocht bij Pieter van Eerde, want alles voelde heel erg goed en vertrouwd aan. Inmiddels hebben wij de BMW een aantal weken en de auto rijd werkelijk fenomenaal. Ook na aflevering worden de zaken netjes afgehandeld en afspraken die gemaakt zijn keurig afgehandeld. Wij hopen nog jaren met deze auto te rijden, maar bij een volgende auto is de kans heel groot dat ik hier weer terug kom. Echt een aanrader dit bedrijf!

Op alle fronten is Van Eerde dè benchmark waar dealers in heel Nederland een voorbeeld aan mogen nemen. 6 sterren score!

Perfect!!!

Het klopt allemaal, dit is wat je zoekt als je een BMW wilt aanschaffen. De website met volledige informatie, de staat van de auto('s) , het verkoopgesprek waarin geluisterd wordt naar de klant. Je merkt al gauw dat Pieter van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt, wat een passie en kennis!!

Alles klopt !

Alles klopt . De zaak ziet er mooi uit . De bejegening is prima en prettig . De product kennis van de eigenaar Pieter van Eerde is een verademing en staat ver boven het gemiddelde . Een top adres voor BMW liefhebbers .

Erg persoonlijk en gepassioneerd !

Ik heb mijn auto verkocht aan Van Eerde en er was vanaf het eerste moment een klik. Gewoon heel oprecht, persoonlijk en gepassioneerd. Bovendien kennis van zaken. We hebben een fijne zaak gedaan; allebei erg tevreden.

Uitstekende onderneming & service!

Vorige maand hier een X3 gekocht. Heel erg blij met de auto. Alles snel geregeld en zeer behulpzaam. Denkt mee met extra mogelijkheden en laat deze ook goed uitvoeren. Super in communicatie en kennis. Komen hier zeker voor de volgende auto terug! Dank Pieter & team

Zeer goed! In het voortraject, bij de verkoop en in de nazorg doet Auto van Eerde zijn best!

Eind januari 2021 kwam ik in contact met Pieter van Auto van Eerde. Ik was op zoek naar een BMW Cabriolet in de modelreeks 3 serie E46, 3 serie E93 of 1 serie E88. De E46 had toen nog de voorkeur en ik had al een poosje een mooie 330ci Cabriolet uit 2003 met M-Tech 2 pakket op het oog die te koop stond bij Pieter. Na lang twijfelen (het was een behoorlijk bedrag voor een 18 jarige auto met behoorlijke kilometrage) heb ik toch contact opgenomen met Pieter om aanvullende informatie te vragen en een bezichtiging te plannen. Het duurde even voor Pieter reageerde, maar in tegenstelling tot andere autobedrijven is het contact gelijk goed. Pieter belde i.p.v. over te gaan tot korte schriftelijke communicatie. In dit eerste telefoongesprek legt Pieter zijn concept uit: de beste en mooiste BMW’s/uitvoeringen klaar om te rijden in de “winkel” waarbij alle uitstaande onderhoudswerkzaamheden reeds uitgevoerd zijn en je verzekerd bent van een auto die de eerste tijd geen regulier of groot onderhoud te wachten staat. Pieter weet alles van de auto’s te vertellen, van specs tot (onderhouds-)geschiedenis, een echte liefhebber en specialist! Het gevolg van de aanpak is dat er geen ruimte is voor onderhandeling in de prijs. De prijzen zijn echter in vergelijking tot het overige aanbod en de staat van de auto’s zeker realistisch. Het concept sprak me gelijk aan en ik was er zeker van dat ik bij Auto van Eerde wilde kopen. Helaas stond er al een afspraak voor de E46 en is de auto net voor de bezichtigingsafspraak verkocht. Pieter is hierover vanaf het begin eerlijk geweest en heeft de verwachtingen goed gemanaged. Inmiddels staat er nu al bijna 3 weken een prachtige zwarte 125i cabriolet uit 2008 op de oprit. Heerlijke auto met 110k km op de teller en complete historie. Uiteraard gekocht bij Auto van Eerde. Eerlijke prijs, fijn verkoop proces en goede nazorg. Pieter, je krijgt 4,5e ster omdat er altijd ruimte voor verbetering is, maar het is bij Auto van Eerde wel echt zoeken waar!

Helder oprecht verkoop verhaal!

Na 12 jaar diverse 5 serie touring te hebben gereden nu een 335 gt bij Pieter gekocht. Ik was eerst bang voor gebrek aan ruimte achterin. Echter goed voorgelicht en uiteindelijk overtuigd van deze auto. Nu na een jaar nog zeer te spreken over deze auto. Kracht snelheid en de x drive in de huidige sneeuw zijn top. Erg ruim achterin. Moet ook wel met een zoon van 190. Kortom tevreden klant!!

Fijne garage met aandacht voor service

Dit is een garage om een ieder aan te bevelen. Ik was opzoek naar een bijzonder model die je niet dagelijks tegenkomt, die had ik gevonden bij Pieter van Eerde. vooraf goed ingelezen over recensies van de garage, die zijn geen woord gelogen uit persoonlijke ervaring. Na het halen van mijn auto kleinigheid gehad dit werd opgelost met een uitstekende service daarin onderscheidt hij zich: een goede auto en service tot buiten de deur.

Een mooi bedrijf met de juiste man aan 't roer

Ik zal niet snel een review schrijven, maar dat leek me nu wel de moeite waard. Onlangs heb ik bij Pieter van Eerde een mooie X3 gekocht. Deze bevalt mij prima. De puntjes op de "i" werden door Pieter prima afgehandeld. Mocht je interesse in een BMW hebben, bezoek de site eens of ga eens aan. Dat zal je gaan bevallen!!

Echt super service

Mijn eerste bmw gekocht bij van Eerde na jarenlang Mercedes te hebben gereden. Alles echt super geregeld allemaal en ben erg blij met mijn BMW 435 Gran Coupe. Kan zeker van Eerde aanraden !!! Van Eerde heeft echt verstand van BMW

Een rasechte BMW liefhebber die alleen maar verkoopt waarin hij zelf zou willen rijden.

Komen kijken naar een prachtige 528i Touring die toch wel net even boven budget was. Maar er toch maar heengegaan want wellicht valt er nog wat te onderhandelen. De auto was echt schitterend maar ruimte om echt te onderhandelen, die is er niet. Pieter gelooft in eerlijkheid en transparatie en niet in mogelijke 'trucjes' die elders worden toegepast. Dat is even wennen, maar t maakt t er uiteindelijk wel duidelijker van. Ik ben overstag gegaan en heb mijn droomauto bij Pieter gekocht. Als u opzoek bent naar een goede, mooie BMW, dan is Auto van Eerde het adres!!

BMW e90 sedan m sport ongezien gekocht over de telefoon en hij was echt zoals omschreven in nieuwstaat echt een top zaak

Wederom zeer goede service

Enkele weken geleden mooie bmw aangeschaft bij Pieter v Eerde, maar wat helaas wel eens voorkomt, klein mankementje stak de kop op, airco kapot!! Koste me 1 telefoontje, en werd meteen gerustgesteld; lossen we op!! Inmiddels auto alweer opgehaald, gerepareerd/gewasseN en uitgezogen!! Top service

Vertrouwelijk kopen bij een specialist

16 uur geleden na deze geweldige BMW 550i gezien te hebben op internet, contact gezocht met dhr v Eerde. Wat een kenner is dit, weet heel goed waar hij over praat, een liefhebber in hart en nieren. Dit is ook te zien aan alle auto's die binnen staan. Een zeer goede 2e hands uit 2006, op geen enkele manier te zien. weinig kms/nagenoeg geen plekjes of steenslag/ interieur in prima staat enzenz. na veel info van Pieter en een proefrit oordeel snel geveld, dit word hem!! super bedankt voor je expertise Pieter, wij zijn zeer blij met deze BMW 550I. Zeker een aanrader voor een mooie BMW, wij komen zeker terug!!

Hoe het aanschaffen van een auto zou moeten zijn

Maanden opzoek geweest naar de voor mij perfecte e90 6 cilinder, vooraf veel gesprekken met Pieter van Eerde gehad. Door de goede reviews en geluiden van bekende garagisten had ik een erg goed gevoel bij zijn zaak. Op een gegeven moment kreeg hij een jong gebruikte 325i in zijn aanbod. Van alle opties voorzien, automaat, flippers, individual audio + lak, panoramadak, m-pakket en de juiste 18” wielen. Ik was verkocht. Mijn 120i ingeruild en de 325i gekocht. Wat een heerlijk apparaat. Achteraf waren er een paar dingen die gerepareerd moesten worden en dat ging allemaal zonder problemen. Op en neer naar Apeldoorn, leen autootje mee terug en inmiddels is de auto is weer als nieuw.

Helemaal top

Ik zocht een gebruikte BMW Z4 2.3 en via internet kwam ik bij Pieter van Eerde terecht. Die had er één staan in de prijsklasse die ik in gedachten had. Ik wilde wel twee jonge motoren in ruilen. Eerst maar eens gebeld wat de mogelijkheden waren. Bij het eerste telefonische contact, waarin Pieter vertelde wie hij was en waar hij voor stond (jonge bijzondere BMWs in tip top conditie), kreeg ik al meteen een goed gevoel. Pieter vertelde mij dat hij zijn best zou doen om de motoren in te ruilen. Na de gegevens en foto's van de motoren naar hem te hebben gestuurd via de app, reageerde hij al snel met een aanbod. Hij had een koper voor de motoren gevonden (ook een specialistisch bedrijf). Telefonisch zijn we tot overeenstemming gekomen wat ik voor de BMW moest bijbetalen. Nog nooit had ik een auto ongezien telefonisch gekocht...! Nog wel afgesproken dat als het in het echt tegen viel we opnieuw moesten praten. Maar dat was wat mij betreft meer een formaliteit en voor mijn gemoedsrust. Een auto telefonisch ongezien kopen is niet iets wat ik normaal doe. Vertrouwen is echter alles, Pieter zei wat hij deed en deed wat hij zei (en ik natuurlijk ook). Dat werkte dus wederzijds, de motoren waren ook ongezien ingeruild. Het voelde allemaal heel vertrouwd. Op een zaterdagochtend voor het eerst bij Pieter in de zaak binnen gelopen om te kijken wat ik nou precies gekocht had...:) Pieter vertelde enthousiast over zijn bedrijf en zijn filosofie. Hij is liefhebber met oog voor detail en dat merk je aan alles. De auto's staan rijklaar in de showroom ,die er overigens ook keurig netjes uitziet. Handtekening gezet, op vakantie gegaan en daarna de auto opgehaald. Later bleek er een kleinigheidje niet in orde met de 12V voeding en dat werd meteen prima opgelost.Als ik weer een gebruikte BMW zoek, dan ga ik zeker naar Pieter! Ik kan het iedereen aanraden!