Ik kwam bij deze auto bedrijf en wist gelijk dat dit een goede was. Ik werd met respect behandeld en kreeg een kop koffie aangeboden. De auto hier zien er heel mooi uit en voor goede prijs.

Onze hele familie koopt hier auto’s, alles is altijd naar wens.

Al onze autoaankopen bij deze dealer zijn vergezeld van duidelijke afspraken en we hebben nooit onaangename verrassingen meegemaakt. De eigenaar is eerlijk en behandelt klanten op een nette manier, altijd met het beste belang voor ogen. We zijn zeer tevreden over de eerlijke en transparante service die we hebben ontvangen.

Kundigheid en transparantie

Tijdens kennismaking met Rolf een zeer prettig gesprek gehad over het bedrijf en hun werkwijze. Verder een eerlijk verhaal over de auto van mijn keuze (een import Volvo V70). Na de proefrit een goed gesprek gehad over mogelijkheden voor de deal. Zoals APK, banden en onderhoudsbeurt. Alle afspraken zijn, waar nodig, nog nader afgestemd en uiteindelijk goed nagekomen waarna de auto is geleverd. Daarvoor werd ik zelfs opgehaald bij het treinstation. Inmiddels zijn de eerste kilometers met de auto gereden en die zijn heel goed bevallen.

Snelle en uiterst correcte afhandeling inkoop van onze Fiat 500C

In de ochtend een passend en goed bod gekregen op onze Fiat 500C. Keurige snelle en uiterst correcte vriendelijke afhandeling van de inkoop. 3 uur later werd de auto conform afspraak opgehaald en ook gevrijwaard. Goede professionele en zeer betrouwbare indruk van dit bedrijf gekregen.

Betrouwbaar adres, ook als het onverwacht tegen zit. Complimenten!

Keurig nette (oudere)Saab gekocht zonder garantie, die de dag ervoor was ingeruild. De auto blijkt een serieus mankement te hebben die door de vorige eigenaar niet gemeld was. In samenwerking met Visser's Auto's is dit keuring opgelost.

Zeer prettig bedrijf om goed zaken mee te doen

Ik had een auto gevonden in het buitenland met een hele lage kilometerstand en gunstig geprijsd. Leek te mooi om waar te zijn. Voor second opinion ging in naar eigenaar van Goois Autoteam en werd direct zeer vriendelijk en vakkundig geholpen! Na enkele telefoontjes door eigenaar gepleegd, bleek de auto die ik op het oog had een schade auto te zijn. Natuurlijk zag ik direct af van eventuele verkoop. Zo blij dat ik Goois Autoteam heb geraadpleegd! Dank je wel!!!

Prima service.

Wij waren opzoek naar een andere auto . Wij kwamen en vonden een Volvo s40 in zeer goede staat de deal was gelijk gesloten . De volvo rijd echt uitstekend. Heb altijd volvo gereden en ben blij dat ik weer Volvo rijd. We zijn uitstekend geholpen . Wie een nieuwe auto zoekt dan slaag je hier onzeker.

Eerlijk en komt zijn afspraken na.

Renault clio uit 2015 gekocht bij hem. Netjes foto's gekregen voor beoordelingen En na goedkeuring/aankoop van onze kant netjes thuis afgeleverd. En belangrijk: dit alles van 1e contact tot aflevering in 3 dgn tijd. Dat is gewoon knap in zo korte tijd.

Gewoon top

De auto is zoals beschreven. Vriendelijke en eerlijke ondernemer.

TOPbedrijf en service waar aandacht is voor klant en auto

Met volle tevredenheid een youngtimer (Volvo V70) gekocht. Waar alles aan gedaan is om de auto tip top af te leveren. Ook komen ze de beloftes na. Volgens afspraak wordt waardetaxatie rapport netjes naderhand opgestuurd. Kortom; meer dan tevreden.

Plezierig, efficiënt en professioneel

Wij waren op zoek naar een vervanging van onze huidige auto. Bij verschillende bedrijven auto’s gezien en test gereden. Onze ervaring bij Goois Autoteam was plezierig, efficiënt en professioneel. Wij denken een zeer nette en betrouwbare occasion aangeschaft te hebben

Kwaliteit!

Mooie Volvo V70 bij Rolf gekocht, rijdt heerlijk en bij de recente onderhoudsbeurt spreekt mijn garage over een nette auto, een compliment.

Je krijgt hier wat je verwacht, geen dubbele bodem

Je bent hier nog een klant, en geen omzet doel in de eerste plaats!

Positief voelde gelijk goed

Prettige mensen heel goed en heel eerlijk ik wens zijn zoon succes met zijn examen Al met al heel positief ondanks dat ik voor hele goedkope auto kwam werd ik behandeld alsof ik voor een nieuwe kwam Gr Katinka en Alex uit Zoetermeer

Blij met Rolf

Recent onze eerste auto bij Rolf gekocht, Volvo V70 youngtimer. Rolf is zeer service gericht, we hebben diverse proefritten gemaakt, Rolf is realistisch en betrouwbaar. Prettige vent. Echt uitstekende service. Onze auto komt uit Zweden met een lage kmstand (123k). De auto is in perfecte staat. Er waren 2 spiegelkappen kapot, die levert Rolf keurig na. De auto schakelt lekker. De monitor loopt fijn.

Zeer fijn bedrijf

Ik ben bij het Goois autoteam zeer goed en deskundig geholpen. Daarnaast vond ik ze erg flexibel en behulpzaam. De volgende keer kom ik absoluut terug voor een volgende auto.

No nonsense, relaxed en top service

Nog net voor eind 2019 elektrische kona gekocht. Ben er heel blij mee. Service is top. Rolf is altijd bereikbaar, zeer klant gericht en heerlijk relaxed. Als je op zoek bent naar een no nonsense autodealer, met goede kwaliteit dan ben je hier aan het juiste adres. Absolute aanrader

Komt belofte na ; betrouwbaar

Betrouwbaar

Betrouwbaar adres voor de betere occasion.

Alles prettig geregeld bij de aanschaf van mijn young timer Volvo V70. De auto wordt voor aflevering grondig nagekeken en kleine gebreken worden ongevraagd hersteld. Rolf wil gewoonweg alleen auto' s verkopen waar hij zelf voor 100% achter staat. Ik koos voor het Goois Autoteam na een tip van een insider en die aanbeveling was zeer terecht.

De Zweden specialist

Goois autoteam heeft voor mij een schitterende Mini Clubman JCW weten te vinden in Zweden. Binnen een week was de auto technisch gekeurd, gekocht en getransporteerd. Dit hele proces hebben zij haarfijn in de vingers. Mijn (blinde) vertrouwen is er alleen maar door versterkt. Sympathieke medewerkers met verstand van zaken. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Superblij met de fantastische hulp bij aankoop van mijn auto! Rolf is goudeerlijk, vriendelijk en professioneel.\r\nEen bedrijf om bij terug te komen.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtige auto gekocht met prima onderhoudshistorie en dat voor ene mooie prijs. Alles vlot geregeld. Heel blij mee

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige communicatie met Rolf, alles snel en soepel geregeld. Auto doet het goed, al met al blij met de aankoop en zou ze zeker aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg goed geholpen door het Goois Autoteam.\r\nZe hebben op verzoek van mij voor de kinderen een leuke overdracht gemaakt. Doek over de auto en ballonnen in de auto. Te gek.\r\nVerder hebben ze meegedacht met mij om de kilometers en de gehele onderhoudsgeschiedenis te achterhalen en dit zoveel mogelijk te ontsluiten.\r\nIn het kort: ik ben erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en eerlijk gevoel. Geen mooie verkooppraatjes maar meedenken en af adviseren. Kortom erg betrouwbaar.