Fijn

De ervaring met deze rijschool was erg goed. Als beginnende rijder wordt je serieus genomen en gekeken naar de plus en min punten van de rijles. Daarnaast vond ik het persoonlijk erg fijn dat er gelijk werd begonnen met rijden en schakelen. Daardoor was er ruimte om fouten te maken en die weer op te lossen. Erg fijne rijschool dus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

mijn ervaring tijdens het rijden was erg fijn

De hulp, ervaring en rust die je krijg en ervaart tijdens het rijden is erg fijn. Edwin helpt goed, grijpt goed in als dat nodig is en legt goed uit waar verbeterpunten liggen.

Hele fijne lessen!

Fijne ervaring en netjes alles binnen het pakket.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig en zeer professioneel

Ik heb 30 lessen gehad, en ben geslaagd. Fouten maken was geen probleem en er werd rustig uitgelegd wat je fout deed en de volgende keer beter kon doen. Over het algemeen zeer prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructeur altijd in voor een babbel

Erg goed. Erg naar mijn zin gehad

Helemaal top

Goeie rijinstrecteur heel snel mijn rijbewijs kunnen halen 6 maanden en 10 dagen over gedaan

Prima!

Perfecte rijschool

Autorijbewijs en BE-rijbewijs beiden in een keer gehaald door de goede doelgerichte lessen.

Fijne ervaring!

Hele fijne ervaring, heel rustig waardoor ik weinig druk voelde en op me gemak

Geweldig!

Ik vond het erg vertrouwelijk om met Edwin te lessen. hij gaf me ook veel ruimte om zelf dingen te leren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke, goede lessen met een goed eindresultaat!

Fijn om op verschillende plekken te lessen niet alleen in Tiel. Duidelijk uitleg en goede antwoorden op vragen!

Top rijschool

Edwin geeft altijd duidelijk uitleg, blijft altijd rustig als er iets fout gaat en geeft goede begeleiding. Voor de rest is hij ook erg geduldig en was de sfeer altijd goed, dus zeker aan te bevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rijlessen waren erg goed en er was altijd een ontspannen sfeer

Edwin nam altijd goed de tijd om alles duidelijk uit te leggen en corrigeerde mij op een rustige en aardige manier waar nodig. Edwin heeft mij veel geleerd en daardoor boekte ik snel vooruitgang. Zeker aan te raden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke uitleg in een fijne auto

Het was altijd gezellig en Edwin dacht altijd goed na over de lessen. Hij helpt je goed verder en alles is netjes geregeld. De auto reed fijn. Ondanks dat het met het examen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super veel geleerd van alle lessen, in een keer geslaagd. Edwin gaf mij vertrouwen, rust en geduld. Rijbewijs inmiddels op zak en het rijden in het verkeer gaan mij goed af. Nog super bedankt Edwin!

Top rijschool!

Ik heb in 1x mijn rijbewijs gehaald bij Edwin Vink. Ik ben altijd met plezier naar mijn rijlessen gegaan, want de lessen waren heel leuk en leerzaam. Edwin is heel geduldig en legt alles zovaak als nodig rustig uit. Deze rijschool is dus echt een aanrader!

Fijne rijlessen ervaren.

Fijn omschakelpunt van 1 uur durende lessen naar anderhalf uur. Tussentijdse toets was fijn. Voor de rest prima lessen, duidelijke uitleg, goede opbouw etc.

een geweldige ervaring

veel geleerd van de lessen. het bleef altijd rustig als er wat fout. Er werden mijn sterke punten genoemd en mijn minder punten die ik kon verbeteren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Edwin is een erg duidelijke, goede en ervaren leraar

Edwin heeft me heel veel in vrij korte tijd geleerd. Hij weet veel over zijn vak en maakt mij goed bewust van alle gevaren die zich op de weg bevinden. Ik ben door zijn hulp heel snel voor mijn rijbewijs gehaald en meer dan tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede rijinstructeur die goed snapt wat je nodig hebt

Zeer positief, prettig in de omgang, goed afspraken mee te maken, betrouwbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Optijd en volgens de planning.

Aardig, duidelijk, optijd, niet rokend en geeft goed les met een haalbaar rijbewijs.

Veilig en vertrouwd

Ik ben altijd met plezier bij Edwin gaan lessen. Hij geeft je een heel vertrouwd gevoel en ik voelde mij veilig om te leren rijden. Door zijn positieve benaderingen kreeg ik meer zelfvertrouwen en als ik een fout maakte bleef hij altijd rustig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke leerzame lessen, examen in 1 keer gehaald. De lessen waren ook lekker lang, en nooit korter dan besproken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed geholpen en veel geleerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg aangenaam gelest bij Edwin. Prettige en rustige stijl wat mij erg beviel