Van begin tot eind heel eerlijk en betrouwbaa!

Echt de gunfactor

Occasion gekocht bij Bas. Alles is soepel en netjes volgens afspraken verlopen. Ik heb ze ervaren als uiterst vriendelijke mensen, echt de gunfactor. Ik kan ze zeker aanbevelen!

Uitstekende service van Autobas. Na goed contact kwam Bas aan huis voor een proefrit en de afhandeling. Wij zijn super tevreden met onze nieuwe prachtige auto.

Hartelijke ontvangst uitstekende auto

Na een hartelijke ontvangst vertelde Bas direct alles over de auto die wij op het oog hadden. Zeer fijn geholpen. De auto was in showroom staat en alle onderhoud en historie erbij. Inruil en aflevering was ook perfect geregeld. Compliment voor Bas zijn klantgerichtheid en kwaliteit geleverde auto.

Goede service en aandacht voor de klant

Super goed geholpen bij aankoop van Chevrolet captiva.Aardige eigenaar die ons met een goed gevoel de auto verkocht heeft.

Goed gevoel en communicatie bij de aankoop.

Aankoop van de auto en inruil gingen perfect doordat de afspraken werden nagekomen.

Eerlijk/ behulpzaam

Fijn gesprek, goed gevoel

Ik ben netjes gebeld en goede uitleg, zelfs mijn auto is gewassen. Top!

een bedrijf waar kwaliteit op nr 1 staat

ik heb elders een auto gekocht en hun heb ik de opdracht gegeven om de auto na te kijken 1 dag later belden ze op met de reden op er echter niet meer te veel energie in de stoppen samen zijn we tot conclusie gekomen om de auto weer terug te brengen waar we hem vandaan hebben tevens deze garage heeft op alle vlakken een goede service echt een aanrader ze denken ook met je mee

Goede service en vriendelijk personeel

Goed en eerlijk advies gekregen. Kan er altijd snel terecht

Absolute aanrader!

Bij AutoBas is de klant nog koning(in)! Afspraken worden nagekomen, flexibel in tijden om proefrit te maken. Super blij met mijn MINI die ook nog eens persoonlijk door Bas bij ons thuis werd afgeleverd. Wat een TOP bedrijf!

Perfect Klant vriendelijk, En op de juiste mandier geholpen

Uitstekende service, goede terugkoppeling

uitstekend!

afspraken worden nagekomen, goed overleg over het onderhoud en zelfs flexibel in de tijden, top!.

Betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk behulpzaam en vakbekwaam personeel. Een betrouwbaar bedrijf wat goed werk aflevert. Altijd tevreden.

Alleen maar positief

Goede en vriendelijke service, precies zoals ik het graag heb.

Betrouwbaar bedrijf, uitstekende service

Eind december VW Golf bij Bas gekocht. Na prettige onderhandelingen hebben we af kunnen spreken dat Bas de auto bij ons komt afleveren in Groningen. Bij aflevering staat de auto er keurig bij en is er zelfs aan een Twentse lekkernij gedacht! Helaas krijgen wij de volgende dag tot ieders verbazing een storingsmelding van de accu, de dynamo van de VW Golf blijkt defect. Snel wordt gezorgd voor vervangend vervoer en een week later is alles naar wens opgelost en staat de VW weer voor de deur. Super geregeld!

goede, snelle en nette service!

Helemaal super

Onze ervaring met auto Bas is helemaal super proefrit aan huis aangevraagd telefonisch de auto doorgenomen prijs afgesproken en datum afgesproken voor een proefrit auto was er netjes op tijd en exact zoals besproken aan de telefoon Kortom helemaal geweldig zoals auto Bas dat doet geen gezeur en netjes volgens afspraak hier kunnen veel autohandelaren nog wel wat van leren

Prettig en betrouwbaar

In augustus een auto gekocht met BOVAG garantie. Enkele keren een mankement gehad. Mankement werd keurig opgelost. Goede service. Eigenaar is een vriendelijke man!

Altijd goede service!

Word altijd super geholpen. Auto wordt al jaren goed onderhouden. De mensen van AutoBas zijn netjes, vriendelijk en kundig.

Top bedrijf welke met je meedenkt!

Ook na koop is AutoBas prima voor het onderhoud!

Snel geholpen bij aankoop van nieuwe auto

Tweede keer dat we hier een occasion kopen

Helemaal top!

Bas is een uitstekende verkoper, mij ongevraagd een 2de auto aan weten te praten! Hahah Zeer vriendelijke man, altijd bereikbaar voor vragen of opmerkingen en laat je niet zitten zodra betaling gedaan is. Komt netjes alle gemaakte afspraken na en is absoluut niet te beroerd om je te helpen als je met bepaalde zaken zit waar je niet uitkomt. Kortom een uitstekende ervaring bij auto Bas! Absolute aanrader als je opzoek bent naar een nette auto en een betrouwbare partij!