mensen zijn aardig ,auto kwaliteit valt tegen

mooie auto gekocht maar de technische kwaliteit val tegen zitten wat verborgen gebreken aan helaas ik snap wel dat je voor 3000 euro niet alles kan verwachten maar ze hadden hem minstens even technisch na kunnen kijken zit nu te twijfelen om de auto te laten maken of weer weg te doen daar koop je geen auto voor

Vriendelijke mensen en ook nog eens goede service

Hele vriendelijke mensen. Ik werd goed ontvangen en al mijn vragen zijn beantwoord. Ben uiteindelijke weggegaan met een mooie Volkswagen Polo.

goede service en kwaliteit.

Super vriendelijk, goede service en kwaliteit.

Top bedrijf

Al ruim 8 jaar klant bij Euromast auto’s, drie auto’s gekocht en ook voor onderhoud kan ik hier gelukkig terecht!

Goede service van dit bedrijf

Er wad een mankement aan de auto en dat hebben ze op een goede manier opgelost. Heel fijn

Denken goed met je mee. We hebben zelfs auto voor de deur geleverd gekregen.

Super bedrijf!! Deal snel afgesloten.

Slechte afhandeling

Het kopen van mijn auto verliep wat stroef, zo kocht ik max 10 minuten een testrit maken. Aangezien ik al een jaar op zoek was naar dit model toch later terug gegaan. Afspraken gemaakt, moest nog een en ander gemaakt worden en dat werd ook netjes gedaan. Tijdens het afhandelen nam de handelaar vijf keer de telefoon op, voelde niet prettig tijdens het kopen van een auto. Bij het inruilen van mijn auto is het mis gegaan, ik was mijn tenaamstellingscode vergeten mee te nemen en de handelaar zei dat ik dit achteraf op kon sturen en hij het zou regelen om de auto over te schrijven. Nu een week later krijg ik het bedrijf per whatsapp/telefoon/mail nog steeds op geen enkele manier te bereiken, vandaar de slechte review. Hopelijk krijgt dit wel jullie aandacht heren, ik zou het graag netjes afhandelen.

Top service!

We hadden een auto nodig en gelukkig konden we de zelfde dag nog een mooie eerlijke auto kopen met een erlijke prijs. En! We werden ook goed geholpen!

Net een nette goedkope auto gekocht

Ik heb hier net een mooie auto gekocht voor een schappelijke prijs.

Een uitstekende ervaring

Ik ben goed geholpen bij het kopen van mijn nieuwe auto.Behulpzame medewerkers en goede service. Ik ben zeer tevreden.

Heel goede ervaring

Goede behandeling service vriendelijk en goede nette auto Nissan QASHQAI gekocht super tevreden

Trustworthy

I had the best experience buying our first car, as an expat. I enjoyed their fast and reliable services. My vehicle was delivered to my doorstep after making payment. I recommended EuromastAuto to anyone who wants to purchase a car in the Netherlands. Their vehicles are very affordable on top of it all. Best services ever!!!

• Would you recommend us? Yes

Fantastische service gehad van Fawad

Een prachtige auto bij hun gekocht. Hun communicatie is ook geweldig, je krijgt meteen reactie terug. Goed geholpen en naar huis gegaan met zeker geen spijt!

Veel leuke occasions voor een leuke prijs

Er waren veel verschillende occasions in alle prijsklassen..ik kocht een leuke toyota en had hem direct nodig..geen probleem..helaas was er een mankement aan maar door de goede service heel snel opgelost.

Slechte kwaliteit auto's veel elende

Ik heb per juni een mitsubishi lancer dag mooie gezins auto met apk maar vul pijp tank was kapot mulitieriem uit gedroogd twee draagarm rubbers versleten en koppeling versleten teweinig olie in versnellingbak veel ellende ik paar maanden tijd dach redelijke auto te hebben

Perfecte service

Super goed geholpen en super service. Nemen de tijd voor je en zoeken naar oplossingen. Zou deze mannen zeker aanbevelen. Auto is zelfs voor mijn deur afgeleverd! In 1 woord SUPER! Mannen zijn zeer klantvriendelijk.

Mercedes-Benz gekocht, tevreden, goede service, lekkere koffie

Super service blij met mijn auto

Kwaliteit en vriendelijkheid

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Goede kwaliteit Mooie goede auto s voor elke portomonai Goede sevice Komen afspraken netjes na Zeer tevreden

Positief!

Na enige problemen met mijn auto (occasion) heeft de verkoper dit netjes afgehandeld en opgelost.

Uitstekend vakmannen

Nette auto overgenomen. Vakkundig te woord gestaan. Uistekende service alom .

zeer klantvriendelijk en veel keus in auto's.

ik ben heel goed geholpen en geadviseerd. ook na de aankoop van de auto nog goede service gehad. ze laten je niet in de kou staan en blijven je helpen. ZEER ZEKER EEN AANRADER!!!!

Mooie actie, snelle afspraak, prima service

Online 2 voorbanden besteld. Mooie actie: gratis montage incl. balanceren t.w.v. EUR 26 per band. Tevens online afspraak gemaakt bij nabijgelegen vestiging (Oldenzaal), en navraag gedaan naar de productiedatum van de banden. Gloednieuw (DOT 2720), dus helemaal prima! Te vroeg gearriveerd, maar toch al snel aan de beurt. Net genoeg wachttijd voor 'n bekertje prima koffie en wat bladeren in een automagazine. Vriendelijk personeel. Zeer tevreden dus over Euromaster c.q. vestiging Oldenzaal.

Vriendelijk netjes en beleefd

Ze zijn vriendelijk en beleefd goede uitleg hebben ze ons gegeven.

Goede service en neemt tijd voor de klant

Goede prijs voor auto terug gehad en goede afspraken gemaakt over reparatie.