Netjes opgelost

Zaterdag hebben we er een auto gekocht met onze dochter, vriendelijk geholpen , maandag konden we hem ophalen , dochter trots in haar 1e eigen auto naar huis gereden. Thuis aan haar vader laten zien alleen toen helaas startten de auto niet meer , lege accu, direct gebeld naar het bedrijf en er werd meteen meegedacht , de volgende dag werd er een nieuwe accu bezorgd , was helaas de verkeerde , maar toen ook werd er meteen gehandeld , en nu rijd onze dochter heerlijk rond in haar mooie auto, dus een goed meedenkend bedrijf die ook handeld , nu nog wachten tot de 2e sleutel opgestuurd wordt en dan verdienen ze een dikke 10

Slechte service

Ik heb hier een zeer slechte ervaring mee met dit bedrijf. Zeer slechte service en totaal niet meegaand. Al hadden ze alleen maar gezegd wat vervelend voor u, helemaal niets hiervan. Een afgekeurde auto verkocht en daar moet je het mee doen. Maar ik laat het er niet bij zitten al kost het me nog een hoop.

Perfecte service

Service perfect en auto perfect afgeleverd volgens afspraak, zeer klantvriendelijk en nemen de tijd voor je. Nette prijs voor mijn Subaru Legacy uit 2002.

Goede ervaring netjes

Goede service netjes afgehandeld eerlijke jongens

Top ervaring gehad!

Auto was in goede staat. Herhaling vatbaar!

Klantvriendelijk en netjes geholpen

Fijn geholpen werd mee gedacht en omdat we van ver komen werd alles meteen geregeld zodat we de auto meteen mee konden nemen

Eerlijke dealer met goede prijzen voor top auto's

Top service heb ik ervaren.

Heel goed service

Beste

superslecht

Mijn ervaring is , niet bij kopen , na een half jaar kon ik mijn Renauld scenic , bij de sloop afleveren , zat een half jaar keuring nog op ,bij de volgende keuring zat er voor 1400 euro kosten aan de auto , deze had nog geen 5000 km gereden na de aankoop

Heel klant vriendelijk

Heel klant vriendelijk

Hadden geduld met ons goed keuze

Good experience

Fijne service met auto kopen

Als zeer fijn ervaren. Goede service, aardige mensen die ook meedenken met een auto kopen

Prima bedrijf, en goed geholpen

Ik wilde een andere auto met automaat omdat ik last heb van mijn rechter schouder, kwam uiteindelijk terecht bij Euromast auto’s, verzorgde nette indruk maakte dit bedrijf. Was voor mij niet naast de deur maar zij hadden echt een voordelige aanbieding. Werd erg prettig geholpen door de eigenaar en nu in het bezit van een auto met automatische versnelling. Dus echt een aanrader

Top service en eerlijke prijs

Ik heb daar een hele mooie Hyundai aangeschaft. Super aardige mensen die de tijd voor je nemen. Na de aankoop merkte ik gelijk op dat de achterruitrij camera niet werkte. Dit werd letterlijk gelijk opgepakt. Ik kreeg wat te drinken aangeboden en hij ging ondanks het erg druk was, gelijk naar de garage om het te laten nakijken. Top service dus! Auto rijdt als een zonnetje.

Opel Tigra

Leuke Tigra gezien en ritje gereden, aantal dingen klopte niet door inkoop in vacantie periode van monteur. Dus had geen check gehad bij bezichtiging. Voorruit / accu starte niet/aandrijfhoes en stuurhoes/ Motorsteun/ radio en lambdasensor in uitlaat / remblokken. En alles netjes zonder kosten. Door omstandigheden nog niet voor 2de sleutel geweest bij sleutelmaker maar zou ook geregeld worden. Topperts zijn het. Gr Aart en Pauline.

Superkundig én lief!

Voor de APK moest nog veel gebeuren voor mijn Suzuki Wagon. Heb niks hoeven bijbetalen. Zat in de deal! Echt een anrader dit bedrijf. Ook begreep ik dat ze een meubelzaak hebben. Ik ga zeker op hun website kijken binnenkort.

Top bedrijf

Vanuit Tilburg vandaag naar Lekkerkerk gereden om een auto te bekijken. We werden zeer klantvriendelijk geholpen. De koop werd vlot gesloten en alles werd vlot en correct afgehandeld. Zéker de moeite waard om eens bij deze garage te gaan kijken voor je volgende auto!

Goed geholpen,klantvriendelijk!

Vrijdag auto gekocht. Loopt stroef bij mijn financiële kant. Maar goed geholpen door hun totdat het gelukt is met alle geduld. Bedankt voor de moeite.

openheid en vriendelijkheid

Prima geholpen bij de aankoop van de auto

Hallo Auto euromast, Ik wil bedankt aan jullie was top tweedehands auto's rijdt als zonnetje. Eerlijk bedrijf alles wat beloofd is ! Is allemaal gedaan Nogmaals bedankt Mvg Danny

Top bedrijf.

Klantvriendelijk bedrijf. goede service en kwaliteit. Voor goeie prijs