Specialistisch vakwerk en prettige communicatie

Heb een oude SAAB 900 met lastig te herstellen schade door Van Mourik laten repareren. Van Mourik heeft met een uitvoerige foto reportage laten zien hoe de (achterliggende) situatie was die niet met het blote oog te zien was. Daarna afspraken gemaakt over herstel. Het resultaat mag er wezen; mooi hersteld en ook vakkundig gespoten. Prettige communicatie gehad met eigenaar Robert en werknemers die hard er aan hebben gewerkt. Al met al zeer tevreden en aanrader.

Super service!

Super zo,n service, auto werd gewoon thuis omgeruild met leenauto en binnen 3 dagen telefoon dat onze auto weer klaar was. Alles werd gewoon geregeld. Helemaal tevreden.

Vakmanschap ten top!

Kwaliteit, vakmanschap en betrokkenheid staan hier voorop, een echte aanrader voor herstel van je schade. Zeer tevreden over afhandeling van mijn schade! Het persoonlijke en altijd klantvriendelijke contact is waar ik bij dit bedrijf meteen aan denk; top!

Schade aan auto prima opgelost en ook paar keer terug gebeld over advies over de best mogelijke schadeafhandeling. Prima service

Zeer professioneel, vakkundig en klantgericht

Dit fantastische schadeherstelbedrijf geeft de klant meer dan dat ze beloven. Ik ben hier uiterst professioneel, vakkundig en klantgericht geholpen.

Mijn auto aangereden, met flinke schade tot gevolg. Maar geweldig gerepareerd door v Mourik met een super goede service. Ben erg tevreden. BEDANKT

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen We hebben sleutels uitgewisseld Uitleg gekregen over de gratis leen auto Dat noem ik dus klant vriendelijk en kkantgericht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top schadeherstelbedrijf !!!\r\nEchte aanrader om u auto te laten herstellen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een kleine schade aan de achterbumper opgelopen. Slechts 1 telefoontje en ik kon dezelfde week nog terecht. Op locatie werd ik zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan, en gedurende het herstelproces werd ik goed op de hoogte gehouden. Schade is vakkundig en netjes gerepareerd. Je merkt dat dit bedrijf gerund wordt door een enthousiaste ondernemer met hart voor de klant en de zaak, top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en deskundig geholpen nadat ik schade had opgelopen aan mijn auto. Zeer vriendelijke mensen die mee dachten, goed advies gaven waar nodig en goede service qua leenauto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder goed perfecte afhandeling van schade.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en vooral kundigheid

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fantastisch! Heel vriendelijk en behulpzaam, ook naar onze verzekering toe. Zeer klantgericht.Zonder meer aan te bevelen!!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief! Heldere, duidelijke manier van communiceren, resultaatgericht, hebben de auto keurig afgeleverd en een fijne leenauto beschikbaar gesteld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Komen afspraak goed na.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig spontaan en heel erg behulpzaam

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en zeer mooi werk afgeleverd!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben alleen maar tevreden!!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt meegedacht met de klant. Vriendelijke ontvangst en altijd vriendelijk te woord gestaan. Persoonlijke benadering. Ook flexibel qua tijd in het brengen van de auto en ophalen van de auto. Ik kon mijn auto om 18 u nog ophalen toen die klaar was. Ik heb ook een leenauto meegekregen omdat het langer duurde dan gepland.