Mijn auto aangereden, met flinke schade tot gevolg. Maar geweldig gerepareerd door v Mourik met een super goede service. Ben erg tevreden. BEDANKT

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen We hebben sleutels uitgewisseld Uitleg gekregen over de gratis leen auto Dat noem ik dus klant vriendelijk en kkantgericht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top schadeherstelbedrijf !!!\r\nEchte aanrader om u auto te laten herstellen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een kleine schade aan de achterbumper opgelopen. Slechts 1 telefoontje en ik kon dezelfde week nog terecht. Op locatie werd ik zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan, en gedurende het herstelproces werd ik goed op de hoogte gehouden. Schade is vakkundig en netjes gerepareerd. Je merkt dat dit bedrijf gerund wordt door een enthousiaste ondernemer met hart voor de klant en de zaak, top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig en deskundig geholpen nadat ik schade had opgelopen aan mijn auto. Zeer vriendelijke mensen die mee dachten, goed advies gaven waar nodig en goede service qua leenauto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder goed perfecte afhandeling van schade.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en vooral kundigheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fantastisch! Heel vriendelijk en behulpzaam, ook naar onze verzekering toe. Zeer klantgericht.Zonder meer aan te bevelen!!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief! Heldere, duidelijke manier van communiceren, resultaatgericht, hebben de auto keurig afgeleverd en een fijne leenauto beschikbaar gesteld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Komen afspraak goed na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig spontaan en heel erg behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, behulpzaam en zeer mooi werk afgeleverd!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben alleen maar tevreden!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Er wordt meegedacht met de klant. Vriendelijke ontvangst en altijd vriendelijk te woord gestaan. Persoonlijke benadering. Ook flexibel qua tijd in het brengen van de auto en ophalen van de auto. Ik kon mijn auto om 18 u nog ophalen toen die klaar was. Ik heb ook een leenauto meegekregen omdat het langer duurde dan gepland.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren tevreden klant bij Van Mourik garage, recent helaas flinke schade. Uitstekend geholpen bij Versendaal, mijn auto ziet er weer prachtig uit! Leenauto en afhandeling met verzekering prima geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig en snel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede servise