Laden reviews...
Laden reviews...
27 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt een doorgaand positieve ervaring met enthousiaste instructeurs, duidelijke uitleg en een pragmatische aanpak. De sfeer komt over als vriendelijk en uitnodigend, zonder afbreuk te doen aan het leerresultaat. Studenten waarderen de doordachte planning, tijdige feedback en het feit dat alle examens in één keer gehaald kunnen worden. De rijschool krijgt over het geheel gezien hoge tevredenheid.
Geweldige lessen gehad bij lisette. Wordt goed opgeleid waardoor je je rijbewijs zo kan halen. Altijd gezellig, ook in voor een grapje en kan ook serieus zijn. Hierdoor voelde ik me op me gemak en kon ik het goed oppakken!
Beveelt aan
23 March 2023
Pepijn
Steenwijk
Na 10 jaar niet motor te hebben gereden heeft José mij in één les weer de basis bijgebracht. Deze les was genoeg om zelfverzekerd weer de weg op te gaan en het rijden mij weer eigen te maken.
Beveelt aan
17 March 2023
Suzan
Meppel
Hele fijne lessen gehad van een zeer ervaren dame. Met rust en vertrouwen alles op een hele leuke manier kunnen leren. Je moet wel tegen een grapje kunnen want José zit vol "humor"
Beveelt aan
5 March 2023
Marlene
Darp
Veel geleerd door de lessen van José en Brent, gezellige lessen
Beveelt aan
24 February 2023
tjaco
Kallenkote
Ik zou deze rijschool zeker aanraden aan mensen, ik heb hier een hele goede tijd gehad. Ze bieden ondersteuning waar nodig en zorgen dat je goed voorbereid het examen in gaat!
Beveelt aan
16 February 2023
Yana
Steenwijk
Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Steenwijkerrijschool! Zeker een aanrader:)
Beveelt aan
13 February 2023
Fenna
Steenwijk
Heb mijn lessen zeer fijn gevonden, goeie rijschool waar met veel aandacht naar je mindere punten word gekeken en hard aan word gewerkt, zo heb ik les gehad van Brent en Lisette, en een hele leerzame tijd gehad en een ook leuk babbeltje mee kon maken! bedankt voor de fijne tijd toppers
Beveelt aan
27 January 2023
Jeroen
Steenwijk
Het was met José en Lisette altijd heerlijk om in de auto te zitten! Ontzettend praktische lessen en gelijk zelf achter het stuur vanaf les 1 :) het was erg persoonlijk, altijd alleen in de auto en daardoor heerlijk in 1 keer geslaagd!!
Beveelt aan
16 January 2023
Celine
Steenwijk
Ik heb goeie en gezellige rijlessen gehad. Ik vindt de rijschool soepel in de tijden van rijlessen. Fijn dat je naar een doel toewerkt en punten krijgt die beter kunnen. Ik heb van alle drie de rij-instructeurs rijles gehad en ik vond ze alle drie goed.
Beveelt aan
13 December 2022
Lara
Giethoorn
Ik heb goeie en gezellige rijlessen gehad. Ik vindt de rijschool soepel in de tijden van rijlessen. Fijn dat je naar een doel toewerkt en punten krijgt die beter kunnen. Ik heb van alle drie de rij-instructeurs rijles gehad en ik vond ze alle drie goed.
Beveelt aan
13 December 2022
Lara
Giethoorn
Ik heb goeie en gezellige rijlessen gehad. Ik vindt de rijschool soepel in de tijden van rijlessen. Fijn dat je naar een doel toewerkt en punten krijgt die beter kunnen. Ik heb van alle drie de rij-instructeurs rijles gehad en ik vond ze alle drie goed.
Beveelt aan
13 December 2022
Lara
Giethoorn
Ik heb goeie en gezellige rijlessen gehad. Ik vindt de rijschool soepel in de tijden van rijlessen. Fijn dat je naar een doel toewerkt en punten krijgt die beter kunnen. Ik heb van alle drie de rij-instructeurs rijles gehad en ik vond ze alle drie goed.
Beveelt aan
12 December 2022
Lara
Giethoorn
Ik heb goeie en gezellige rijlessen gehad. Ik vindt de rijschool soepel in de tijden van rijlessen. Fijn dat je naar een doel toewerkt en punten krijgt die beter kunnen. Ik heb van alle drie de rijinstructeurs rijles gehad en ik vond ze alle drie goed.
Beveelt aan
12 December 2022
Lara
Giethoorn
Wat heb ik een leuke tijd gehad samen met José, ze is duidelijk gezellig en vooral is het altijd grapjes maken! Tijdens de eerste lessen ga je bij Staphorst de baan op, daar moet je alle bijzonder verrichtingen doen. Daar neemt ze ze de tijd voor en bespreekt elke keer wat er goed is en beter kan! Daarna als je die hebt gehaald ga je samen met José de weg op. Ze blijft altijd duidelijk en rustig! Heb ook het geluk gehad dat ik een paar lessen van Lisette mocht hebben, ze was bezig met haar laatste examen om motorles te mogen geven. Tijdens de lessen van Lisette was het niks anders dan als bij José duidelijk en neemt de tijd voor je. Of je nu José of Lisette krijgt voor lessen je zit bij beiden goed!
Beveelt aan
15 November 2022
Lars
Boersma
Ik heb in de tijd dat ik bij deze rijschool les heb gehad echt super veel geleerd over het verkeer! Voelde mij ook super op mijn gemak. Ik raad deze rijschool iedereen aan!!
Beveelt aan
15 November 2022
Damian Engelhart
Steenwijk
Gezellige rijschool, denken met je mee en weten waar ze het over hebben.
Beveelt aan
10 November 2022
Ivanka Boven
Tuk
Leuke gezellige lessen door leuke instructeur's
Beveelt aan
9 November 2022
Nikita Smit
Meppel
Ik heb 2 leuke rij instructrices gehad. Gezellig maar je leert er ook heel veel van! Ik heb het als zeer prettig ervaren en kan deze rijschool zeker aanraden!
Beveelt aan
9 November 2022
Anna
Tuk
Ik ben bij deze rijschool terecht gekomen na aanbeveling van een vriend, en het heeft me zeker niet teleurgesteld. Rijinstructrische was erg aardig en hielp me bij elke fout die ik maakte, en liet me ook zien waarom het fout was. Zowel tussentijdse toets als praktijkexamen in één keer gehaald en wil haar daar ook voor bedanken. (PS: Als je niet van flauwe grappen houdt, zorg er dan voor dat je niet bij Lisette terecht komt.)
Beveelt aan
31 October 2022
Bernhard
Van Engelen
Leuke manier van lesgeven! Laagdrempelig en spontaan!
Beveelt aan
18 October 2022
Jorim
Bennink
Ik vond het prima lessen, en de begeleiding was goed tijdens de lessen. Dat maakte het dus een prettige tijd tijdens de lessen.
Beveelt aan
14 October 2022
Rosalie
Steenwijk
Goede rij school veel plezier in de lessen gehad.
Beveelt aan
10 October 2022
Thomas
Steenwijk
Ik heb erg genoten van mijn rijlessen, en er werd goed nagedacht over mijn schoolplanning. Al met al een zeer goede ervaring.
Beveelt aan
6 October 2022
Benthe
Steenwijk
De lessen waren altijd erg gezellig en op de juiste momenten leerzaam. Als leerling had ik altijd het idee dat we hetzelfde doel hadden namelijk het zo snel mogelijk behalen van mijn rijbewijs. Ook was het prettig dat er flexibele lestijden mogelijk zijn waarbij er wordt meegedacht met je programma om het voor een ieder zo gunstig mogelijk te laten uitkomen. Kortom de perfecte rijschool die op de juiste manier leert veilig door het verkeer te gaan.
Beveelt aan
5 October 2022
Masha
Steenwijk
Ik kan deze rijschool iedereen aanbevelen! Elke les was super gezellig maar vooral leerzaam. José is erg vakbekwaam en weet je op een gezellige, plezierige manier klaar te stomen voor het examen. José nogmaals bedankt voor de fijne maar vooral leuke gezellig lessen! Was in 1 woord top!!
Beveelt aan
4 October 2022
Rein
Steenwijk
Burg HG Reinenstraat 22
8331 KD Steenwijk
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit