Gewoon goed

Aardig mensen. Veel mogelijk in overleg en alles netjes voor elkaar.

Altijd kunnen halen en brengen op afgesproken tijdstip. Eventueel ook voor onderhoud altijd wat kunnen regelen. Zelfs op de dag dat we op vakantie zouden nog uit de brand geholpen bij een probleem. Alleen jammer dat het nu via e-mail of internet moet en niet via de telefoon.

Goede stalling, goed en service gericht personeel

Prima bedrijf, goede service en houden zich aan afspraken

Uitstekende caravanstalling met uitstekende service

Op basis van jarenlange ervaring met caravanstalling Buikema kan ik alleen maar laten weten dat ik uitermate tevreden ben over de dienstverlening. De caravan wordt altijd netjes klaargezet waarbij altijd keurig even gecontroleerd wordt op bandenspanning en verlichting. Ook is de caravan altijd even kort onder de waterstraal doorgehaald waarmee hij direct gebruiksklaar is en het beetje stof na het stallen is verdwenen. Uitgebreid schoonmaken doe ik zelf voordat hij naar de stalling gebracht wordt dus we kunnen direct op pad. Onderhoud en reparaties kunnen voor het ophalen ook uitgevoerd worden. Al met al een complete dienstverlening met altijd vriendelijk contact. Met alle dank aan het team!

geweldig

ik werd netjes ontvangen en ze zijn aardig en als je weg gaat met de carvan of vauwwagen cheken ze je lichten nog even

Perfect!

Ik sta al ruim dertig jaar bij Buikema, nu met onze derde boot. Geen enkele zorg hoef ik te hebben: de boot staat keurig onderdak met een ruime mogelijkheid om het winteronderhoud uit te voeren. Moet er iets specifieks gedaan worden, dan kan dat ook, ongeacht wie dat werk moet uitvoeren. Er wordt uitermate zorgvuldig met de spullen omgegaan!

Klantvriendelijk en proffesioneel

Al dertig jaar staat onze caravan en later Camper bij Buikema. Super service en klantvriendelijk.

Geweldig in 1 woord

Goede ervaringen no nonsens

Staan er als meer dan 30 jaar, alleen maar omdat het goed is.

Prima stalling, fijne service, kan er altijd terecht. In al die 30 jaar nog nooit schade of ander problemen gehad. Als je de caravan ophaalt altijd gewassen en banden op spanning. Ook fijn dat er een bovag caravan reparatiebedrijf aan is gekoppeld.

Prima. Geen opmerkingen verder

Zeer klantvriendelijk

Ik stal mijn caravan al jaren bij Buikema en ben zeer tevreden over de wijze waarop dit gebeurt. Als ik de caravan ophaal is deze keurig stofvrij gemaakt. Daarbij komt dat het technische onderhoud zeer vakkundig wordt uitgevoerd.

Netjes en goed

Netjes en goed vriendelijk en men weet waar men over praat.

Betrouwbaar en klant gericht

Betrouwbare stalling en klantvriendelijk. Voordeel is ook dat er caravan reparatie uitgevoerd kan worden.

goede service en prima stalling

Je wordt altijd goed en vlot geholpen, ook voor onderhoud en reparaties.

Uitstekende service en vriendelijke mensen.

Sinds 1976 hebben wij hier de vouwwagen en later de caravan gestald. We zijn er uiterst tevreden mee.

Je krijgt goede service

Prima ervaring, nooit problemen

Prima service, pro actief en klantvriendelijk

Staan altijd klaar, helpen waar nodig en altijd een vriendelijk woord.

Een uitstekende stalling met goede contacten,

zeer behulpzaam bij halen en brengen van de caravan,

Kom ruim 35jaar bij Buikema. Heb Buikema gedurende de jaren zien groeien (ook letterlijk) en professionaliseren. Persoonlijke aandacht is fijn!

snelle en goede service

Stalling en onderhoud al jarenlang tot volle tevredenheid.

Hoop goed

Telefonische goed . Hebben nog niet gezien wat er is gebeurd omdat we de caravan niet hebben opgehaald dus daarom drie sterren, was beter geweest tegen die tijd

Altijd meteen contact.

Luisterend oor en goed advies is mijn ervaring. Ik heb de camper nu een tijd ongebruikt staan.

Gorde service

Caravan staat netjes klaar als ik hem kom ophalen. Service beurten en reparaties worden met een paar min puntjes zoals koelkast op accu laten staan waardoor accu van auto was leeggelopen goed uitgevoerd.

Prima afgehandeld

Goede contacten en vlotte afhandeling van het platsen van een lagerdop op het wiel van de caravan.

prima bedrijf

Helaas is de relatie voorbij omdat wij gestopt zijn met caravannen na 35 jaar stalling.