Laden reviews...
Laden reviews...
7 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen benadrukken de beoordelingen snelle service, vriendelijk personeel en duidelijke communicatie. Klanten melden betrouwbare en efficiënte afhandeling van vragen en aankopen. De ervaringen wijzen op professionaliteit en een sterke focus op klanttevredenheid.
Altijd snel geholpen, prettige wachtruimte, aanbod van koffie, vriendelijk personeel.......Fijne garage!!
Beveelt aan
30 December 2024
Marja
NIJMEGEN
zeer positief
Beveelt aan
30 December 2024
W.A.
NIJMEGEN
Zoals vooraf gesproken klopte heleaam helemaal top
Beveelt aan
30 December 2024
J.
NIJMEGEN
Alleen de nabestelling van de strip laat al weken op zich wachten. Ik zou gebeld worden als deze binnen was maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Jammer dat dit zolang moet duren
Beveelt aan
30 December 2024
Raimond
ARNHEM
Technisch is de beurt goed uitgevoerd. Helaas constateer ik dat jullie slordig worden. Bij beurt vorig jaar de apk vergeten uit te voeren. Was wel afgesproken. Gelukkig lost de medewerker van de receptie dit snel op. Paar maanden geleden nieuwe remschijven gemonteerd. Op terugweg werkte de cruisecontrol niet meer. Teruggegaan bleek een kabel niet te zijn teruggeplaatst. Laatste beurt aangegeven dat we nieuwe rubbers op de pedalen wilden (afspraak via internet gemaakt). Bij de afspraak wisten ze helaas nergens van. Moest besteld worden en werden pas in de middag geleverd. Betekende dat we de auto s-morgens om 10:00 uur afleveren en dat deze s-middags om 16:30 klaar was. En niets ten nadele van de medewerker van de werkplaatsreceptie. Die probeerde in alle macht het probleem op te lossen. Deze 3 voorvallen zijn geen halszaken maar geven wel irritaties. Zeker omdat je afspraken maakt in de mail verwacht je dat de extra verzoeken om een apk en rubbers voor de pedalen vooraf bekend zijn en geen verrassing mogen zijn voor de werkplaatsreceptie. Een stekker vergeten terug te zetten kan altijd gebeuren, maar drie incidenten op rij geeft dan een vervelend gevoel. Het cijfer 7 is dan ook naar boven afgerond.
Beveelt aan
23 December 2024
G.A.M.
BERGHEM
Mijn nieuwe trekhaak is volgens afspraak uitstekend gemonteerd!
Beveelt aan
23 December 2024
Wim
NIJMEGEN
Zowel de Frontera als de ontvangst door team Mulders - met name contactpersoon Roger Prick - zorgden voor een bijzondere avond. Boeiende ontwikkeling, als Opel in deze richting verder wil gaan. Marketing wordt nog spannender als we samen met de nieuwste Frontera koers kunnen zetten naar Jerez de La Frontera. Dat wordt ongetwijfeld een unieke auto- en marketing-ervaring. Ik zie ernaar uit.
Beveelt aan
23 December 2024
H.J
NIJMEGEN
fijne mensen achter e bali
Beveelt aan
22 December 2024
G.J.
WIJCHEN
Al jaren lang prima ervaring met afspraak maken, uitvoering
Beveelt aan
19 December 2024
H.
BEUNINGEN GLD
Op vr. 22/11 werd ik gebeld dat besteld onderdeel (dop ruitenwissel-reservoir) aangekomen was en op zat.morgen 23/11 afgehaald kon worden. Op zat. 23/11 kon de balie/magazijn (Nijmegen) het niet vinden. ma. 25/11 alsnog afgehaald.
Beveelt aan
16 December 2024
H.A.G.H.
NIJMEGEN
Alleen banden wisselen us weinig over te zeggen
Beveelt aan
16 December 2024
E.G.J.
WIJCHEN
Bandenwissel volgens afspraak keurig uitgevoerd. Prettig, vriendelijk en deskundig personeel. Gastvrij ontvangen.
Beveelt aan
12 December 2024
F.W.M.
BEUNINGEN GLD
Ben recentelijk niet met mijn auto in de garage geweest, laatste keer was begin september 2024.
Beveelt aan
12 December 2024
F.W.A.M.
BEUNINGEN GLD
X
Beveelt aan
10 December 2024
M.D.
NIJMEGEN
de werkwijze is snel en doeltreffend
Beveelt aan
10 December 2024
C.D.J.
NIJMEGEN
Bij Mulders Nijmegen word je uitstekend geholpen bij onderhouds- en herstelwerkzaamheden aan je auto.
Beveelt aan
10 December 2024
W.
WIJCHEN
Mijn dochter heeft hier een opel adam gekocht dit was haar 1e zelf gekocht auto en zou een speciaal moment moeten zijn, het is geen broodje wat je uit de muur trekt. We kregen nog net niet de sleutels toegegooid, veel plezier ermee werd ons verteld. Eenmaal op de snelweg konden we al gaan bellen, het stuur trilde enorm, en konden weer terug, banden waren niet goed uitgebalanceerd! Eenmaal thuis aangekomen blijkt ook het wrapgedeelte wat door Mulders was verzorgd niet zoals je het zou willen, diverse vouwen in de folie! De onderhoudsbeurt die de auto heeft gehad moeten we maar gissen welke dat is geweest, niets aangekruisd, kortom ik krijg sterk het odee dat dit een haastklusje is geweest, even snel wrappen, even snel beurtje, even snel sensoren monteren en even snel meegeven, want afleveren kan ik dit niet noemen. Valt mij en mijn dochter zwaar tegen. Als ik het terug zou kunnen draaien deed ik dat!!!
Beveelt niet aan
6 December 2024
Jj
Nispen
Ik ben uitstekend geholpen
Beveelt aan
3 December 2024
Arthur
NIJMEGEN
Alles volgens plan gegaan. vriendelijke behandeling gehad en een lekker bak koffie gekregen
Beveelt aan
2 December 2024
J.G.M.
WIJCHEN
onderhoud was slechts heel beperkt (wintercheck), maar ontvangst en uitvoering optimaal.
Beveelt aan
2 December 2024
B.M.
MALDEN
afspraken na komen
Beveelt aan
2 December 2024
D.J.
NIJMEGEN
Goede afspraken, flexibel en klantvriendelijk
Beveelt aan
26 November 2024
A.
WIJCHEN
Deze keer bleek na het vervangen van twee voorbanden een druksensor de geest te hebben gegeven. Ik ging meteen terug naar de garage en binnen een half uur was het euvel kosteloos verholpen. Top service!
Beveelt aan
26 November 2024
N.P.
NIJMEGEN
Ik ben prima geholpen, ze waren snel klaar en konden goed uitleggen wat ze gedaan hebben. Verder top ontvangst, zeer gast vrij
Beveelt aan
25 November 2024
D.E.
NIJMEGEN
Prettige bejegening, goed advies
Beveelt aan
25 November 2024
Q.
NIJMEGEN
Weurtseweg 301
6541 AT Nijmegen
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit