Goed vakmanschap/snelle service/plezierige mensen

Breng hier al jaren mijn auto voor reparatie en onderhoud. Altijd naar volle tevredenheid. Kan altijd snel terecht.

Professioneel

Positief

Gewoon goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig, vriendelijk en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste kennismaking met dit bedrijf was perfect !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Volvo V40 D4 gebracht voor een onderhoudsbeurt. \r\n\r\nTegenvaller was wel dat de complete distributie vervangen moest worden. \r\nLag niet aan het autobedrijf, maar aan Volvo die zeer recent de vervangings-interval ervan flink heeft teruggebracht.\r\n\r\nOnderhoud en reparatie zijn wel vakkundig uitgevoerd met een uitgebreide uitleg over de vervangen onderdelen in het bijzijn van de oude onderdelen. Waterpomp bleek lekkage-sporen te vertonen, dus toch goed dat het vervangen werd.\r\n\r\nAuto is nu helemaal tiptop in orde en ik kan er met een gerust hart weer vele km\'s tegenaan.\r\n\r\nGoed bedrijf met een informele sfeer en mensen die verstand van zaken hebben en liefde voor het vak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het adres in Brabant voor klantvriendelijke professionele hulp. Alles klopt: service, vertrouwen en kwaliteit. Een aanrader. Na een bezoekje kun je weer veilig met je Volvo op weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel en vakkundig geholpen me wat reparaties en APK voor mijn Volvo V70

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en altijd goed geprijsd, Geen dure reparaties en extra kosten gewoon duidelijke afspraken. als er extra zaken uit een apk komen wordt je netjes gebeld. kom al jaren bij deze garage en heb al veel mensen verwezen. Maandag gaat mijn Mitsubishi Spacestar er weer naar toe voor zijn jaarlijkse APK en ik maak mij geen zorgen ik weet dat ik goed geholpen wordt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende en zeer prettige ervaringen sinds vele jaren.\r\nDeskundige toelichtingen bij iedere vorm van onderhoud.\r\nAltijd mogelijkheden voor afspraak op korte termijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en zeer deskundig.\r\nEchte volvo specialisten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al tientallen jaren een sterk service-bereid en deskundig bedrijf waar je met een VOLVO graag naar toe gaat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede partner als je een garage nodig hebt!\r\nDoen wat ze beloven, voor een goede prijs,met een uitstekende kwaliteit.\r\nEn op tijd !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via mijn broer bij bedrijf terecht gekomen.\r\nauto starten niet meer netjes thuis opgehaald en gerepareerd.\r\nhebben factuur nog niet ontvangen vandaar prijs/kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Mensen met verstand van zaken. Ik kon snel terecht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede beoordeling voor een grote beurt met check van de staat van de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer kennis gemaakt met Autobedrijf Broeders.\r\nZeer goed en vriendelijk ontvangen en alles correct uitgevoerd, incl. de A.P.K. keuring.