Supergarage, echte vakmensen!!

Onze 18 jaar oude v70 is met zorg en passie voor de auto weer als nieuw en dat tegen super scherpe tarieven. Voor deze garage rijd je 100km of meer om je auto naar toe te brengen!!

Altijd fijn om goed geholpen te worden!

Fijn en vlot geholpen met een goede afstemming!

Bijna 30 jaar kom ik bij Autobedrijf Broeders, als dit niet genoeg zegt...!?

Degelijk vakwerk, kundige specialisten, goede adviezen. Het bedrijf is al bijna 30 jaar mijn "garage", ook al ligt het op een uur rijden van mijn huis...

Betrouwbaar bedrijf met persoonlijke service

Broeders onderhoudt mijn auto al jaren. Mijn Nissan hebben ze perfect behandeld. Ook de bij hun aangeschafte Volvo krijgt op tijd zijn beurtjes en APK. Ik heb nooit de indruk gehad dat ze teveel rekenen of onnodig materiaal vervangen. Vanaf de eerste keer dat ik daar kwam had ik meteen een vertrouwd gevoel.

afspraak is afspraak

In het volle vertrouwen dat alles in orde is rijd ik rond in mijn Volvo.

Goed en vriendelijk geholpen en gecommuniceerd.

Zie hierboven

Keurig bedrijf, komt afspraken na.

Geweest voor een nieuwe distibutieset. Prima sevice! V70 2006 140pk

Goed vakmanschap/snelle service/plezierige mensen

Breng hier al jaren mijn auto voor reparatie en onderhoud. Altijd naar volle tevredenheid. Kan altijd snel terecht.

Professioneel

Positief

Gewoon goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig, vriendelijk en service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste kennismaking met dit bedrijf was perfect !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Volvo V40 D4 gebracht voor een onderhoudsbeurt. \r\n\r\nTegenvaller was wel dat de complete distributie vervangen moest worden. \r\nLag niet aan het autobedrijf, maar aan Volvo die zeer recent de vervangings-interval ervan flink heeft teruggebracht.\r\n\r\nOnderhoud en reparatie zijn wel vakkundig uitgevoerd met een uitgebreide uitleg over de vervangen onderdelen in het bijzijn van de oude onderdelen. Waterpomp bleek lekkage-sporen te vertonen, dus toch goed dat het vervangen werd.\r\n\r\nAuto is nu helemaal tiptop in orde en ik kan er met een gerust hart weer vele km\'s tegenaan.\r\n\r\nGoed bedrijf met een informele sfeer en mensen die verstand van zaken hebben en liefde voor het vak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het adres in Brabant voor klantvriendelijke professionele hulp. Alles klopt: service, vertrouwen en kwaliteit. Een aanrader. Na een bezoekje kun je weer veilig met je Volvo op weg.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel en vakkundig geholpen me wat reparaties en APK voor mijn Volvo V70

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en altijd goed geprijsd, Geen dure reparaties en extra kosten gewoon duidelijke afspraken. als er extra zaken uit een apk komen wordt je netjes gebeld. kom al jaren bij deze garage en heb al veel mensen verwezen. Maandag gaat mijn Mitsubishi Spacestar er weer naar toe voor zijn jaarlijkse APK en ik maak mij geen zorgen ik weet dat ik goed geholpen wordt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende en zeer prettige ervaringen sinds vele jaren.\r\nDeskundige toelichtingen bij iedere vorm van onderhoud.\r\nAltijd mogelijkheden voor afspraak op korte termijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en zeer deskundig.\r\nEchte volvo specialisten.