Tot in de kleinste details!
Gisteren mijn mokka X opgehaald. Auto is keurig afgeleverd en ze zijn alle afspraken netjes nagekomen. Hebben zelfs nog extra service geleverd. Dit is nog één van de weinige kleine Opel dealers, en ze hanteren een heel net uurloon. Tevens is het een familie bedrijf waar je hartelijk wordt ontvangen en nemen alle tijd voor je. Zulke bedrijven vind je bijna niet meer! TOP!
Ik heb de auto gekocht bij Opel Dekker Uiteindelijk een APK bij hun laten doen omdat ik dacht, het is vertrouwd maar nee!! Voordat ik ging was mijn lichtschakelaar intact. Toen ik de auto bracht vroeg ik, Voordat je iets aan mijn auto laat doen moet je me eerst bellen.(hebben ze niet gedaan) Ze hebben me einde van de dag gebeld Dat de auto klaar is en de lichtschakelaar kapot is. En er waren veel meer dingen aan de hand zoals een kapotte gordel en te wit licht. Ik heb uiteindelijk nog meer kosten moeten maken omdat Opel dekker mijn lichtschakelaar kapot heeft gemaakt! (Zodat zij extra winst kunnen maken!) Dit was onnodig en voor mij was dit extra kosten. Ik heb duidelijk aangegeven en besproken om mij te bellen als er iets is en niet zomaar aan de auto gaan friemelen. Want hoe kan het zijn dat in de ochtend mijn Lichten van de auto het nog deed en opeens is het kapot?!?!? Uiteindelijk ben ik naar een ander garage geweest en is het APK goedgekeurd! Zij (Dekker) wilde mij belazeren met het totaalbedrag van ongeveer 600 tot € 900 voor niks!!
Hallo mevrouw Jibodh, wij vinden het jammer dat u via deze weg uw frustratie uit en willen daarom dan ook graag hierop reageren. Het klopt inderdaad dat u bij ons (twee jaar geleden) een 13 jaar oude Ford Fiesta hebt gekocht. Wij zijn ook blij dat u deze bij ons voor APK hebt aangeboden. Toen wij de auto controleerde waren er 3 punten die voor de APK niet oke waren: 1. uw beide koplampen werken niet (u rijdt dus zonder licht) 2. De oranje lampjes zijn niet meer oranje (apk afkeur) en 3: u heeft helaas een gordel beschadigd, wat voor de APK ook niet mag. Wij hebben even gekeken of wij de verlichting konden repareren (de beide lampjes bleken niet stuk, maar de schakelaar bleek niet goed te werken) en hebben zelfs een gebruikt onderdeel aan u geadviseerd, omdat u had aangegeven weinig financiële middelen over te hebben voor de auto. Dat u de auto ophaalt, bij een andere garage brengt en dat die garage (onterecht) de auto goedkeurt, daar nemen wij afstand van. Bij ons staat veiligheid voorop!
Keurig bedrijf ,komt afspraken na. Ontvangst kan beter
Wij hebben onze auto bij Opel Dekker gekocht en waren zéér tevreden over de klantvriendelijkheid en service. Vriendelijk, behulpzaam en professioneel.
goed
Keurig netjes geholpen.
Ik ben helemaal tevreden na de aankoop van mijn Opel Mokka! Fijn geholpen, goede service en een leuk presentje bij aflevering. Marcel, bedankt voor je goede zorgen. Ik kom zeker terug!
Vorig jaar eind april een auto gekocht bij deze garage met één jaar Bovag garantie. Uiteindelijk blijkt dat de apk maar loopt tot 1 maart terwijl dit niet de afspraak was, deze zou zeker een jaar lopen. Vervolgens blijkt dat mijn aircopomp lekt, dit is binnen het jaar Bovag garantie ontdekt. Ik heb foto’s gestuurd en meermaals contact gezocht met de garage. Ik krijg continu te horen dat ik terug gebeld word, dat is nu minstens 10 keer gebeurd. Slechts één keer kreeg ik de eigenaar te pakken; hij beloofd mij echt de situatie op te pakken maar helaas. Ik krijg op dit moment al weken geen contact, ik blijf mailen en bellen maar krijg telkens hetzelfde te horen. Koop hier alsjeblieft nooit je auto en al helemaal niet met Bovag garantie. Je word opgelicht en totaal niet gehoord aan de telefoon of via de mail, er komt in geen enkele vorm reactie.
Transparante all in prijs bleek misleiding, optioneel opleverpakket niet optioneel Zo juist bij dit bedrijf een proefrit gemaakt. De auto werd aangeboden met 12 maanden garantie, een Bovag onderhoudsbeurt en de prijs was een heldere all in prijs. .... Nou niet helemaal. Dat bleek misleiding. In gesprek over de prijs kon er niets af. Sterker de prijs ging om hoog. Er werd mij een optioneel oplever-pakket geadviseerd van 550 euro. Hierin zat oa een beurt conform schema (klein of groot, ik had geluk of pech) , een apk, extra garantie, nieuwe matten en een poetsbeurt. Ik vroeg me af wat die Bovag garantie eigenlijk waard was, als ik ook nog een pakket voor garantie moest aanschaffen. Nou zonder dat er een goede beurt was konden ze niets volledig garanderen. Oh en eigenlijk was dat pakket niet echt optioneel. Hij was namelijk al gepoetst. En de poetser moest ook betaald. Tot zover dus de heldere all in prijs en alle mooi Bovag garanties en beurten. Een onaangename ervaring wel.
Hallo Rob, Wat vervelend dat je deze ervaring bij ons hebt gehad. Ik heb begrepen dat onze vertegenwoordiger op dat moment (werkt hier niet meer) niet duidelijk is geweest over het onderhoudspakket wat wij optioneel aanbieden. Laat ik duidelijk zijn, dit pakket is optioneel en dus NIET verplicht. Wel geven wij aan dat op een iets oudere auto (Opel Meriva uit 2011) het soms wel is aan te bevelen om meteen het nodige onderhoud uit te voeren. Niet voor niets kiezen 90% van onze klanten voor dit pakket, omdat het vaak meer waarde geeft als dat het kost. Helaas is jou dus niet goed duidelijk gemaakt wat voor jou het voordeel was geweest. Overigens moet ook gezegd worden dat jouw instelling (er moet minimaal nog 15% van de prijs af, want dat heb ik gelezen op het internet) in de huidige tijd ook iets is achterhaald. Jammer dat jouw ervaring on-aangenaam is geweest. Onze excuses daarvoor!
Sinds 1981 ben ik klant bij Dekker, en koop nu bij de derde generatie. Nu weer een nieuwe Opel. Marcel ga door op deze wijze, dit wekt veel vertrouwen voor de toekomst.
Vorig jaar bij dit bedrijf een Opel Astra gekocht. Blij met de aankoop, maar helaas bleek na een half jaar een technisch probleem te zijn, waardoor de auto niet goed kon starten. De auto konden we naar een andere garage dicht in de buurt brengen . Garage Dekker heeft dit met de betreffende garage verder zeer netjes afgehandeld. Jammer uiteraard van de autoproblemen, maar een keurige afhandeling en de auto rijdt weer goed. Dat geeft vertrouwen in deze garage!
Afgelopen week opnieuw de prettige en eerlijke omgang ervaren. Perfect geholpen. Goed meegedacht. Heldere uitleg en vooral een snelle service. Daarom niet alleen een adres voor een (relatief) nieuwe auto, ook aan te bevelen bij een wat oudere auto.
Na de aanschaf van mijn Crossland uit 2019 bleek deze naar rechts te trekken. Na alles wat mogelijk was geprobeerd te hebben bleek het probleem niet op te lossen. Na een prettige communicatie is als oplossing gekozen om de auto om te ruilen voor een andere crossland met dezelfde opties al met al een prima service en onze volgende auto komt ook zeker weer bij garage Dekker vandaan.
Netjes van tevoren gebeld om een Volkswagen Jetta te proefrijden, met serieuze intentie om te kopen. Eenmaal aangekomen word ik helemaal gepusht om een koopprijs af te spreken want er mocht alleen worden proefgereden als er achteraf werd gekocht. Heb ik net een uur gereden om een auto te testen, word ik volledig in mijn gezicht uitgemaakt voor iemand die enkel komt voor plezier. Ik ben turks en zo zie ik er ook uit, maar verder heb ik niets verkeerds gedaan of gezegd om zo behandeld te worden.
Hallo Ulas, Helaas lag de situatie iets anders als dat jij hier schetst. Wij praatte namelijk over de corona-tijd, waar op dat moment geen actieve verkopen plaats mochten vinden. Jij kwam veel later dan afgesproken, inmiddels al buiten onze openingstijden met 4 kennissen een auto 'testen' zonder enige indruk te geven van een koop-intentie. Dat wij daar dan naar vragen, heeft niets te maken met de afkomst of het uiterlijk. Dat staat buiten kijf! Wij hopen dat u inmiddels een andere auto heeft gevonden.
Na een raar geluid te horen in de auto was het 1 belletje en kon direct terecht. Dhr. Dekker dacht goed mee naar de oplossingen en heeft het allemaal dezelfde dag nog laten fixen. Erg betrouwbaar en vriendelijk personeel. Zeker een nieuwe vaste klant voor het onderhoud van mijn astra.
Nu op zoek naar een ander dus wie weet
Al 20 jaar klant en de 4de Opel gekocht bij dit bedrijf en altijd goed geholpen , dik tevreden !
Snel en behulpzaam
Top service! Met mijn oude auto ( eerste auto) elders gekocht prima advies gehad. Mijn auto rijd super fijn weer. Een kleine beurt en APK gehad. Mijn auto had veel mankementen en is met alle liefde en geduld gemaakt. Ik ben goed geïnformeerd en heb de juiste keuze gemaakt. Aardig personeel en goede service! Ik ben jullie erg dankbaar.
2 weken geleden een Opel Zafira gekocht. Was wel even een stukje rijden maar dan heb je wel wat. Via internet gevonden en alleen al aan de foto's zag je dat het een vertrouwd bedrijf is. Wij hebben veel pech met auto's, maar met deze hebben we een auto met zekerheid en goede service. TOP BEDRIJF
Na al een tijdje opzoek te zijn naar een andere auto kwam ik bij dit bedrijf een auto tegen waarna ik opzoek was gebeld wat informatie gevraagt en afspraak gemaakt ze zouden met de auto naar mij komen gewoon aan huis zodat ik deze kon bezichtigen alles netjes afgesproken en paar dagen later stonden ze met de auto netjes voor de deur heb de auto goed kunnen bekijken proefrit gemaakt en beviel me goed had nog wat puntjes die ik graag voormekaar wilde hebben netjes besproken en tot een deal gekomen dus toen afwachten tot de auto klaar was tussen door nog keertje gebelt hoe het ervoor stond en het geen wat moest gebeuren werd netjes gedaan eind van de week kreeg ik bericht auto was klaar kon hem ophalen dus ik vanuit arnhem naar rotterdam toen ik aankwam werd ik netjes ontvangen en naar een bakje koffie de auto bezichtigen nou hij stond er als nieuw bij was zeer tevreden al met al een zeer goed bedrijf wat voor de klant klaar staat en voor zo iets rij ik graag een stukje verder
Ik ben al 39 jaar klant bij garage Dekker. Nu zaken gedaan met de 3e generatie Dekker. Eerlijke, transparante behandeling. Fijn gevoel.
Mooie jonge gebruikte auto's. Deskundige en eerlijke verkoper.
Mijn tweede Opel Zafira gekocht bij Dekker. Wederom mooie jonge occasion. Goed bedrijf, komt afspraken na en zijn persoonlijk. Ik zou ze iedereen aanraden!
IJsseldijk 353 A
2922BK Krimpen a/d ijssel
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.