heel positief,dank jullie wel!!m.vr.gr.Lambert Hermse

zie bovenstaande

Directe snelle vriendelijke service

• Bereikbaarheid

Vriendelijk personeel en goede service

AMAZING

Goede service, altijd gezellig, korte doorlooptijd voor maken van een afspraak, lekkere koffie en het allerbelangrijkst absoluut geen sky high hoge rekening.

Prima service!

• Bereikbaarheid

Prima service, geen dure verrassingen

Ik vind het prettig dat ik zelf een afspraak kan plannen en dat ik vaak op korte termijn terecht kan.

• Bereikbaarheid

Mensen met hart voor de zaak. Staan altijd klaar voor de klanten. Prima service

• Bereikbaarheid

Goeie service, vriendelijke mensen.

Kom er al jaren. Ben er heel tevreden over. Stond ergens bij Brussel ( dag na de APK ) onderweg naar Frankrijk en het remlampje begon te branden. Wat is er mis? Wat nu. ANWB bellen? Heb besloten eerst mijn eigen garage te bellen en een van de medewerkers heeft duidelijk uitgelegd wat er precies aan de hand was. Het was geen enkel probleem om verder te reizen. Nadien zouden we er wel naar kijken. Zo gezegd zo gedaan. Ik kon met een gerust hart mijn vakantie voortzetten. Geweldig vond ik!

zie beoordeling hierna

zie beoordeling.

• Bereikbaarheid

Snelle en uitstekende service!

Snel geholpen, volgende dag afspraak, en na 1 uur klaar.

Snel en goed

René is relaxed en goed georganiseerd!

fijne en snelle service

Ook deze keer weer een prettige ervaring.

Eerlijke en betaalbare service

Vriendelijk personeel dat meedenkt in het zoeken naar een betaalbare oplossing

Uitermate betrouwbaar!

Altijd een eerlijk advies, nooit geen verrassingen. Bij Merkservice weet je altijd waar je aan toe bent en daarnaast zijn de prijzen gunstig. No nonsense dienstverlening en zeer professioneel.

Prima service, snel geholpen

Zoals het hoort

Behulpzaam, vriendelijk servicegericht

Positieve beleving

Eindelijk een garage die echt meedenkt!

Ik ben sinds een paar maanden klant bij Merkservice Vught en ik ben blij verrast. Vanaf het begin dacht men meteen mee met de reparaties en het laag houden van de kosten. Ik rijd een wat oudere auto en de hoge kosten bij de dealer zijn niet vol te houden op een gegeven moment. Bij deze garage krijg ik voor mijn gevoel wel de service en de kennis van een merkdealer, maar voor een scherpe prijs. Het is aan hen te danken dat ik heb kunnen besluiten om door te rijden met mijn auto. Van tevoren krijg je een duidelijk prijsoverzicht, zo kom je niet voor verrassingen te staan achteraf! Ik raad het zeker aan om hier uw auto te laten onderhouden/repareren.

Vakmensen die weten wat ze doen

De reparatie was lastig qua kosten in te schatten, maar was uiteindelijk een kwart goedkoper dan bedacht. Snelle service en meedenken met de klant. Omdat er een onderdeel besteld moest worden, kon ik de auto eerst nog meenemen en werd gebeld wanneer het binnen was. Binnen één dag gefixt.

Top bedrijf perfecte service

Top bedrijf perfecte service

Top service weer

Belde om afspraak te maken voor lamp te vervangen maar kon daar meteen voor langskomen en werd meteen geholpen. Top dus. Erg vriendelijk geholpen door de receptie en de monteur. Dus wederom weer een fijne ervaring.

Eerlijk Oprecht en goed geholpen

Goede service Netjes geholpen Een aanrader

Super !!

Fijn om online zelf een afspraak in te kunnen plannen. En super snel weer klaar !

Merkservice doet haar naam eer aan "service"

Rene en Samir met hun medewerkers: goed advies fijne ontvangst je voelt er je welkom

Uitstekende service, meedenken en samen prijsbewuste keuzes maken.

Onze tweede auto is wat oudere Toyota Yaris. Daar waar de Toyota-garage voor alles de hoofdprijs vraagt, gaat Merkservice na òf een onderdeel wel vervangen moet worden en hoe het eventueel goedkoper kan. Zelfde resultaat, veel minder kosten. En altijd het eerlijke verhaal.

Goede service voor mijn merk

Vooraf duidelijk een offerte gemaakt. Scherpe prijzen voor originele onderdelen. Tussentijds goed op de hoogte gehouden. Ook toen bleek dat diagnose welke door een ander bedrijf was gemaakt niet bleek te kloppen. Alles binnen een dag klaar zodat ik 's avonds weer gewoon over mijn auto kon beschikken.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.