Top garage, met verstand van zaken en passie voor hun werk.

Kleine reparaties zijn uitgevoerd zoals afgesproken bij aankoop van de auto. Oplossen van een paar kleine niet spannende dingen onder garantie en zoals aangeboden bij verkoop, "gratis APK bij volgende onderhoudsbeurt". Al met al een TOP bedrijf met veel kennis en passie, waar gemaakte afspraken worden nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel afspraak maken mogelijk, snelle reactie en duidelijke communicatie bij afwijkingen. Enige punt wat in mijn ogen beter kan is de leenauto, storend dat je hier altijd eerst mee moet tanken. Ik zou liever km stand opschrijven en betalen naar aantal km en verbruik.

Vriendelijke service

Snelle service en erg klantvriendelijk

Heel goed!!!

Goede service en klantvriendelijk.

oke

pretig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede communicatie en goede service zorgt voor tevredenheid.

Goed geholpen

Vriendelijke en deskundige medewerkers.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en alles in overleg.

Zoals afgesproken. Netjes geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn, nuchter bedrijf die met de klant meedenkt.

Garage die doet wat er afgesproken wordt. Geen extra zonder te overleggen en proberen met de klant mee te denken waar mogelijk!

Toppers

Een mooi en eerlijk bedrijf

Flexibel en snelle beurt van de auto

Flexibel en snelle beurt van de auto

Goudeerlijk en goede service

Deze garagehouder weet wat hij doet. Is eerlijk, communiceert goed. Ook helpen bij bij verkoop van de auto wil hij goed helpen of heeft hij goede connecties. Zeer blij dat ik deze garagehouder heb gevonden. Wat dat was nogal een gezoek om een goede, maar vooral eerlijke te vinden. En Gerald (eigenaar van Cartech) is die eerlijke man.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige garage met de menselijke aanpak

Al ruim 7 jaar geven wij onze auto's in onderhoud bij Cartech. Vol vertrouwen gaan wij ernaar toe. Kenmerken: Klantvriendelijk, hoog oplossend vermogen en uitstekende automonteurs met liefde voor het vak.

snel , goed en goedkoop

geen gezeur , vlotte bediening , klantgericht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was een rib uit mijn lijf ( financieel) Maar daar kan Cartech ook niets aan doen. De service, klantvriendelijkheid communicatie waren zeer goed. ook kregen we een tijdelijke nette leen auto mee die we toch een week in onze bezit hadden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraak snel gemaakt, vervangend vervoer, vooraf afspraken gemaakt over evt kosten, zeer klantvriendelijk!

Uitstekende service

Uitstekende service! Persoonlijke benadering.

Eerste kennismaking,zeer positief.

Zie boven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zelfs in Coronatijd met de juiste maatregelen alles goed geregeld

Alles netjes geregeld volgens afspraak.

Positief

Zeer prettig en laagdrempelig

Geweldige service

Wederom top geholpen! Snel en deskundig!

Altijd top

De auto moest eigenlijk een week later voor een grote beurt, maar omdat we t weekend weg gingen zeiden ze: zet maar neer kijk iig even na de olie. Na de middag kwam ik de auto ophalen. Was hij gewoon helemaal nagekeken. Top bedrijf!

Geweldig!

Dit was mijn eerste contakt met Autobedrijf Cartech, en waar ik zeker klant blijf.

Zeer vakkundig personeel

Ondanks de corrona maken ze er toch het beste van. En proberen zoveel mogelijk gast vrij te blijven met de middelen die ze hebben. En wat natuurlijk door het rivm toegestaan is. Dus al met al. Zeer goede service en top team van mensen.

Goed en snel geholpen!

Klantvriendelijk en goed!

Over Autobedrijf Cartech | Werkplaats

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.