Word goed behandeld

Vakkundig en betrokken

Ik ben wederom vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heeft voor ieder auto probleem een oplossing

Wij komen al jaren bij Cartech. Ondanks de afstand Velp-Nijverdal is er geen afstand tussen bedrijf en klant. Betrouwbaar en hoog service niveau!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bertrouwbaarheid schat ik hoog in

Betrouwbaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vind jullie bedrijf erg prettig, met vriendelijke persoonlijke aandacht en meedenken over een e.v.t. probleem.

Toppie

Top bedrijf wat netjes en correct werkt, komen zelfs de auto ophalen en brengen voor APK- beurt.

altijd vriendelijk en snel

Ik wordt altijd vriendelijk en vlot geholpen. Recent nieuwe banden en velgen laten monteren en dus de auto ook laten uitlijnen, en mijn auto heeft nog nooit zo lekker gereden. Hij zoeft over de weg.

Dik voor mekaar

Eerlijke en goede service. Wat nodig is gebeurd, maar kunnen bepaalde zaken nog een jaar mee? Noem filters oid wordt dat ook gewoon gedaan. Er word verteld dat de distributie riem volgend jaar moet. Zo kom je niet voor verrassingen te staan qua kosten. Dik tevreden!

Super garage!

Fijne garage, ze zijn duidelijk, behulpzaam en eerlijk!

Weer prima geregeld.

Afspraak voor APK zelf wat te laat gemaakt, wordt samen naar goede oplossing gezicht om alsnog de APK tijdig uit te kunnen voer. Auto thuis opgehaald en gebracht, super service. En auto rijd en stuurt weer super. Kortom topservice en weer een tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en betrouwbaar advies

Fijne mensen die met je meedenken.

Absolute aanrader; (h)eerlijk autobedrijf

Recentelijk mijn MB SLK voor een beurtje gebracht; tevens de airco laten reinigen. Deze hernieuwde kennismaking bevestigde onze eerdere ervaringen met de eigenaar en zijn vrouw; eerlijke service voor een alleszins redelijke prijs. Kortom: voor ons een ‘blijvertje’.

Koffie was lekker

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf, verstand van zaken

Auto aangeboden voor onderhoud en APK. Snel en vakkundig uitgevoerd. Duidelijk wat er uitgevoerd zou worden en geen dingen achteraf. Moderne werkplaats en keurige showroom.

Zeer fijne garage!

Super fijne garage! Afspraak is afspraak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne mensen, betrouwbaar, goede service

Altijd prettig in het contact, persoonlijke benadering geeft veel vertrouwen.

Top garage

Excellente service en goede prijzen. Ga hier al jaren heen en kan het iedereen aanraden

Prettig en eerlijk autobedrijf

Onze bedrijfsauto's hebben wij in onderhoud bij Cartech. Wij zijn zeer te spreken over de eerlijke en adequate service die zij leveren. Duidelijke en snelle communicatie. Afspraken inplannen kan eenvoudig en snel online.

Vlot geholpen

Vlot en vriendelijk geholpen.

Wat een TOP service!!

Auto geeft storing waardoor er niet mee gereden kon worden. Na 1 telefoontje wordt alles geregeld, leenauto wordt gebracht en auto wordt meegenomen voor reparatie. Omdat het voor de kerst was, en er een onderdeel besteld moest worden, werden we via de app op de hoogte gehouden. En eenmaal weer gerepareerd rijd die weer als een zonnetje!! Gerald en team, bedankt voor de TOP service!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en kennis van zaken.

geweldig

Goede ervaring en erg behulpzaam

meer dan perfect

meer dan perfect

Lekker vlot geregel

Over Autobedrijf Cartech | Werkplaats

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.