Laden reviews...
Laden reviews...
17 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen consequent de vriendelijke en vakkundige instructeurs en duidelijke uitleg. De lessen worden als goed opgebouwd, aangenaam en op een prettig tempo ervaren. Leerlingen voelen zich zeker en ondersteund, en velen behalen met succes hun rijbewijs. De algehele ervaring is positief en bestrijkt de verschillende aspecten van het programma.
De lessen bij José waren altijd heel leerzaam, maar ook heel gezellig. Ik ben vanaf de allereerste les tot en met het laatste moment goed begeleid. Richting het einde kreeg ik echt de ruimte om aan te geven waar ik nog aan wilde werken, en José stelde zich altijd flexibel op bij het plannen van rijles. Ik ben dus heel tevreden met de rijschool en raad iedereen aan om hier te lessen!
Beveelt aan
23 October 2023
Esmee
Berlicum
Dqnk je voor je mooie woorden
Ik ben heel tevreden over de rijlessen van José. Ze geeft goede uitleg en het waren gezellige lessen!
Beveelt aan
16 August 2023
Gwen
Berlicum
Alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Ik voelde me altijd op mijn gemak. Hierdoor heb ik een goede ervaring gehad bij deze rijschool.
Beveelt aan
2 August 2023
Amanda
Heeswijk-Dinther
Dank je wel
.
Beveelt aan
31 July 2023
Jurjen
Berlicum
Dank je wel
leuke gesprekken, fijne mensen. Nemen genoeg tijd voor je
Beveelt aan
29 July 2023
Kirsten
berlicum
Dank je wel
Het waren fijne en duidelijke lessen. Je kon al snel zelfstandig over de weg en begreep de tips van Jose. Veel examenritjes rijden van andere om een beetje in het gevoel te komen. Top
Beveelt aan
29 June 2023
Trijntje
Berlicum
Dank je wel
Zeer goed
Beveelt aan
18 June 2023
Isa
Rosmalen
Dank je wel
Mij werd alles erg duidelijk uitgelegd door Jose en ik werd goed geholpen met het verwerken en verbeteren van mijn fouten.
Beveelt aan
14 June 2023
Sam
Vinkel
Dank je wel
Ik heb mij erg op mijn gemak gevoeld tijdens de rijlessen en heb zeker ook meer zelfvertrouwen gekregen naarmate de lessen vorderde. Ondanks dat ik niet altijd in mezelf geloofde deed José dat wel, en dat was voor mij heel fijn. De lessen waren ook zeker gezellig en ik ga ze zeker ook missen.
Beveelt aan
30 May 2023
Anouk
Berlicum
Dank je wel
Ik ben erg goed geholpen door Twan, kan geen verbeterpunt bedenken.
Beveelt aan
25 April 2023
Michiel
Berlicum
Dank je wel
Ik kon het goed vinden met Jose en ze gaf duidelijke en handige aanwijzingen/tips op een rustige manier.
Beveelt aan
16 April 2023
Sjors
Berlicum
op het begin was het even wennen maar daar helpt de rij instructrice je helemaal mee. geeft duidelijk aan wat goed gaat en wat eventueel de volgende keer beter kan. over het algemeen zeer fijne rijlessen en in een keer geslaagd.
Beveelt aan
5 March 2023
Milan
Middelrode
Goede rijschool met fijne instructeur.
Beveelt aan
22 February 2023
Daan
Vinkel
Fijne rijlessen waarin het vertrouwen vanzelf komt
Beveelt aan
14 February 2023
Ruben
Berlicum
Fijne lessen met een goede instructeur, weet situaties goed uit te leggen en de fouten die je maakt goed te herstellen. Gemaakte afspraken zijn altijd nagekomen, je wordt vriendelijk behandeld en waar hulp nodig is krijg je die. Uitstekende rijschool, niks op aan te merken.
Beveelt aan
10 February 2023
Bram
Berlicum
José is een betrokken en deskundige instructrice. Streng als het nodig is en motiverend bij een laag zelfvertrouwen.
Beveelt aan
24 November 2022
Janneke Tel
Vinkel
Een goede rijschool waarbij je het rijden snel op pakt en het goed en duidelijk uitgelegd krijgt. Daarnaast zit je ook met een fijn gevoel in de auto door een gezellige en lieve instructrice
Beveelt aan
23 November 2022
Lars
Berlicum
Een zeer fijne rijschool.
Beveelt aan
16 November 2022
Cas
Berlicum
Ik leerde heel duidelijk wat ik wel en niet moest doen waardoor ik minder snel kleine foutjes over het hoofd zag. Een fijne ervaring en blij dat ik hier les had
Beveelt aan
28 October 2022
Wies
Berlicum
José heeft altijd goed advies gegeven en was oplettend tijdens de lessen. Ze was begripvol als er een fout werd gemaakt en ze was goed in het helpen met progressie boeken. Al met al een top ervaring!
Beveelt aan
20 October 2022
Jiska
Berlicum
De rijlessen waren altijd heel gezellig, maar ook serieus op momenten. Het was altijd leuk om de auto weer in te stappen en nu mag ik het alleen. Mar dank aan Jose van rijschool berlicum:)
Beveelt aan
19 October 2022
Marloes
Berilcum
Goede rijschool die jou goed begeleid, en aanstuurt waar dat nodig is. Je leert bij deze rijschool op een hele fijne manier hoe je goed in het verkeer moet rijden
Beveelt aan
20 September 2022
Dante
Berlicum
Goede uitleg en een gezzelige mevrouw
Beveelt aan
11 August 2022
Brad
Berlicum
Heb altijd met plezier in de auto gezeten, en het ook het gevoel dat ik elke rijles iets leerde. Na 30 lessen in 1x geslaagd. Ik zou deze rijschool ook aanbevelen aan anderen.
Beveelt aan
22 July 2022
Cas
Berlicum
Neemt goed de tijd om alles aan te leren. Kijkt goed waar je nog meer moet leren en wat wel goed gaat. is altijd gezellig in de auto.
Beveelt aan
11 July 2022
Lisanne
Berlicum
Kaathoven 35
5383 KV Vinkel
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit