Uitstekende service

Zeer klantvriendelijk en flexibel. Echte specialisten op het gebied van Land Rovers.

Top service

Langs geweest voor een aankoop check vriendelijk en behulpzaam personeel. Top service heel erg tevreden.

Snel geholpen

Zonder afspraak kon nieuwe sleutel snel ingeleverd worden

fijne service!

Heren, bedankt voor het advies en de fijne service. Mijn Defender kan er na een grondige behandeling er hopelijk weer een tijdje tegenaan!

Staan altijd klaar

De hond van mijn broer had tussen de middenconsole en de passagierstoel overgegeven. Kon er niet bij om schoon te maken, dus zaterdag om half zes ‘s avonds gebeld om te vragen of het moeilijk was die stoel eruit te halen. Dat bleek wat lastig te zijn, dus Marlies zei dat ik maandagochtend wel even langs kon komen. Dan zouden ze de stoel snel demonteren, zodat ik de boel kon schoonmaken. Zo gezegd, zo gedaan en een uur later reed ik weer weg. Topbedrijf, zeer klantgericht en gewoon aardige mensen.

Top garage

Erwin en Gai hebben mij perfect geholpen met mijn RR.

De plek om je Land Rover te onderhouden!

Naast kennis en kunde ook zeer flexibel en behulpzaam. Een leuk team dat altijd voor je klaar staat.

Kennis ontbreekt.

Langs geweest voor APK van mijn Discovery 3. Auto niet door de APK vanwege stabilisatorstang rubbers die kapot waren en draagarm rubbers aan één kant achter. Conclusie van de land rover specialist… hele carrosserie moet gelift worden achter anders kunnen we daar niet bij enz… kosten tussen 1500 en 2000 euro!! Vervolgens naar andere garage. Universele met heel veel passie voor auto’s en blijkbaar heel veel kennis. Ja hoor meneer ik ga even kijken voor de onderdelen.. snel een belletje terug kosten 500 euro!! Dit incl rubbers en geheel nieuwe draagarm. Origineel materiaal!! Carrosserie hoeft ook helemaal niet gelift te worden. Klusje van stabilisatorstang rubbers was 15 min! Vind het dan slecht dat de specialist dit niet kan zonder carrosserie te liften! En kijk even het prijsverschil… Had na het zien van de website van Bas van Slooten wel heel veel meer vakmanschap verwacht. Of is dit gewoon het verdien model? Jongen monteur was vriendelijk vandaar nog de sterren.

Grote betrokkenheid en knap vakmanschap

Mijn 43 jaar oude santana (series) is in onderhoud bij Bas van Slooten. Het autootje wordt intensief in het bos gebruikt en van een oude ongebruikte slecht onderhouden auto, wordt het langzaam maar zeker hwt betrouwbare gereedschap waarnaar ik op zoek was. Het is fantastisch hoe ze onderdelen weer kunnen lassen en helpen bij de revisie. Fijn dat er zelfs buiten kantooruren contact is

Iedereen staat voor je klaar!

Ons bezoek aan de garage ging niet zo als gepland. Maar van showroom tot in de werkplaats iedereen stond voor ons klaar. We zijn super geholpen en tevreden naar huis gegaan met onze nieuwe aankoop. Met dank aan al het personeel!

Fijn bedrijf

Ondanks dat het erg druk was en ik even moest wachten wisten ze toch direct tijd voor me vrij te maken .

Ik ben geen dealer en wel specialist

Mijn radio vraagt om een code. 22 jaar oude discovery 2. Bas laat me weten dat hij wel specialist is en geen dealer en me niet aan de code kan helpen. Lekker. Gelukkig kunnen de andere specialisten en slopers dat wel

Prettig bedrijf met goede service verlening

Recent een Defender 90 gekocht. Na afspraak samen met Bas een proefrit gemaakt,daarna werd de Defender op de brug gezet en er was alle tijd om de Defender goed te kunnen bekijken. In goed overleg besloten welke onderdelen aan vervanging toe waren. Na aankoop nieuwe Apk en de formaliteiten waren keurig door Marlies in orde gemaakt. Na een week een lekke keerring, hierover gebeld en ik kon vrijwel direct ingepland worden om dit te verhelpen. Melvin de monteur had geen bezwaar dat ik - op gepaste afstand -toekeek, hoe hij op vakkundige wijze dit euvel verhielp,erg prettig was ook dat hij mij (ben een leek)voorzag van tips. Enige dagen daarna werd ik door Marlies gebeld, met de vraag of alles naar wens was verlopen. Echt een goede dienstverlening, die op mij professioneel overkomt. Kortom: een prettig bedrijf met grote liefde voor Landrover's die ik iedereen kan aanraden !!!

uitstekend

vriendelijk en meedenkend. Niet gelijk de duurste oplossing zoeken.

Goed, zoals altijd

Goede en snelle service. Hier staat de klant altijd op nummer 1. Vakkundige monteurs, altijd open en transparant. Hartelijke ontvangst met koffie en de mogelijkheid mee te kijken in de werkplaats met de monteurs. Ik als liefhebber van Landrover zit altijd vol vragen, en op deze manier, altijd antwoord van de monteurs.

Fantastische ervaring met het team!!

Wat een gezelligheid met de monteurs !1 Een hapje en een drankje en persoonlijke aandacht en interesses voor techniek !!

uitstekend! Goede service en verstand van land rovers!

Uitstekend goed geholpen! Ik kon gelijk langs komen met mijn land rover. Zelf ben ik bij heel veel garages geweest, waar ze mijn storing niet konden oplossen. Bij Bas hebben ze kennis en weten de jongens waar ze het over hebben! mijn auto is storing vrij :) Toen ik hier terecht kwam werd ik vriendelijk ontvangen door Gai ook stond er een hapje & drankje klaar! Bedankt jongens!

Oplichters

Wielbout slot vergeten terug te leggen, kan gebeuren. Bel je op, bas aan de telefoon. Nee, die gebruiken wij nooit, we hebben ons eigen gereedschap!!!!!! Maar lekke band, nooit eraf te krijgen, zonder wielboutslot sleutel. Chapeau land rover. Na een week of 2 dan toch maar op goed geluk naar die garage. Niet naast de deur. Ik woon in buitenland. Kom daar en een vriendelijke jonge man ja hoor staat hier al 3 weken op de receptie. Bas je bent een verschrikkelijk vent met je mooie verhalen. Anders had je hem ff op kunnen sturen. Moest ik niet 2000 km rijden op goed geluk. Gelukkig was hij er.. Maar ook al sta ik voor de deur met een kapotte range Rover..... Nooit en ook nooit meer naar binnen. Ook zijn chef monteur is zo n eikel. Zo mijn hart gelucht.. Erwin

Top bedrijf. Geweldige service, warme gastvrijheid. Vaklui

Deze landrover specialist bestaat uit een heel lief echtpaar en een team met gouden handen; allen klantvriendelijke vakspecialisten, die met jou - en je portemonnee - meedenken. De gastvrijheid is hartverwarmend; de klantgerichtheid vriendelijk en oprecht. De service is perfect; meedenken, doorpakken & oplossen. Hun enthousiasme voor landrovers is aanstekelijk, en hun interesse en aandacht voor je wensen is ook. Het is trouwens schier onmogelijk dat je daar bij binnenkomst niet iets te eten en te drinken krijgt aangeboden; zelfs de laatst aanwezige op een vrijdag avond, biedt je eerst wat te drinken aan; voordat ie verder gaat met opruimen. Ze pakken door; doen net even dat ene extra aandachtspuntje meer voor je wagen

Zeer goede service

Kom er al jaren betrouwbaar goede service top bedrijf

Zeer, zeer slecht!

Auto (RR sport) uit 2010 gebracht voor onderhoud, apk en 3 storingen. Resultaat, nadat de auto anderhalve week bij BvS heeft gestaan, een torenhoge rekening waar ik enorm van ben geschrokken. Ik rij twaalf jaar RR sport. De auto’s (2) zijn altijd dealer onderhouden maar nimmer heb ik zoveel betaald voor onderhoud en reparatie. Weliswaar zijn er extra dingen gedaan maar 4500,- is heel veel geld. En dan te bedenken dat niet allle klachten waren opgelost Wel is er zonder dat dit is gevraagd of overlegd de versnellingsbak gespoeld en olie ververst. Terwijl er totaal geen klachten waren mbt het schakelen. Kosten 600,- !!! Resultaat na het ophalen vd auto, de auto zat van binnen onder het smeer. Na twee dagen wilde de auto niet meer starten. Probleem, slechte accu en diverse storingscodes. De Landrover dealer moest er aan te pas komen om de auto weer te starten. Vervolgens blijkt de auto vrij fors olie te lekken. Waarvandaan moet nog uitgezocht gaan worden. Voordat de auto naar BvS ging lekte deze auto iig geen druppel olie. Resumerend, nooit eerder, in 40 jaar auto-ervaring, heb ik zoveel geld voor onderhoud betaald en m’n auto met zoveel problemen teruggekregen. BvS is voor mij een garage om nooit meer naartoe terug te keren, als je het mij vraagt totaal niet terzake kundig.

Kwalitatief erg goed

Voor een APK en stotterende motor naar Bas. Er bleek van alles meer aan de hand dan verwacht, dat goed is uitgelegd en met fotootjes op de app getoond. Belangrijk was dat we met de auto met caravan op wintersportvakantie gingen (Italie), dus wel wat te verstouwen voor de auto. Nu heb ik met een aantal Landrover dealers niet zo'n beste ervaring: verkeerde reparaties, half afgeronde reparaties dus diverse keren terug, enz. en was dus wel een beetje bezorgt hoe dit ingrijpende verhaal zou aflopen. Maar gelukkig ging alles goed. Heenreis en terugreis uitstekend verlopen. Heeft al met al bijna 2 weken gekost om alles rond te breien, maar goed door Bas gemanaged. Het eindresultaat telt voor mij.

Top service en klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en service

Vriendelijk en behulp bedrijf

Je wordt hier altijd vriendelijk te woord gestaan , en de monteurs denken altijd met je mee... kom je toevallig op vrijdagmiddag dan staat er vaak een hapje voor je klaar... top bedrijf Bas en Marlies!!!

Vakkundig bedrijf, goede kennis van zaken

Vernieuwen differentieel en luchtvering! Goede prijs en kwaliteit verhouding! Aanrader!