Ik ben geen dealer en wel specialist

Mijn radio vraagt om een code. 22 jaar oude discovery 2. Bas laat me weten dat hij wel specialist is en geen dealer en me niet aan de code kan helpen. Lekker. Gelukkig kunnen de andere specialisten en slopers dat wel

Prettig bedrijf met goede service verlening

Recent een Defender 90 gekocht. Na afspraak samen met Bas een proefrit gemaakt,daarna werd de Defender op de brug gezet en er was alle tijd om de Defender goed te kunnen bekijken. In goed overleg besloten welke onderdelen aan vervanging toe waren. Na aankoop nieuwe Apk en de formaliteiten waren keurig door Marlies in orde gemaakt. Na een week een lekke keerring, hierover gebeld en ik kon vrijwel direct ingepland worden om dit te verhelpen. Melvin de monteur had geen bezwaar dat ik - op gepaste afstand -toekeek, hoe hij op vakkundige wijze dit euvel verhielp,erg prettig was ook dat hij mij (ben een leek)voorzag van tips. Enige dagen daarna werd ik door Marlies gebeld, met de vraag of alles naar wens was verlopen. Echt een goede dienstverlening, die op mij professioneel overkomt. Kortom: een prettig bedrijf met grote liefde voor Landrover's die ik iedereen kan aanraden !!!

uitstekend

vriendelijk en meedenkend. Niet gelijk de duurste oplossing zoeken.

Goed, zoals altijd

Goede en snelle service. Hier staat de klant altijd op nummer 1. Vakkundige monteurs, altijd open en transparant. Hartelijke ontvangst met koffie en de mogelijkheid mee te kijken in de werkplaats met de monteurs. Ik als liefhebber van Landrover zit altijd vol vragen, en op deze manier, altijd antwoord van de monteurs.

Fantastische ervaring met het team!!

Wat een gezelligheid met de monteurs !1 Een hapje en een drankje en persoonlijke aandacht en interesses voor techniek !!

uitstekend! Goede service en verstand van land rovers!

Uitstekend goed geholpen! Ik kon gelijk langs komen met mijn land rover. Zelf ben ik bij heel veel garages geweest, waar ze mijn storing niet konden oplossen. Bij Bas hebben ze kennis en weten de jongens waar ze het over hebben! mijn auto is storing vrij :) Toen ik hier terecht kwam werd ik vriendelijk ontvangen door Gai ook stond er een hapje & drankje klaar! Bedankt jongens!

Oplichters

Wielbout slot vergeten terug te leggen, kan gebeuren. Bel je op, bas aan de telefoon. Nee, die gebruiken wij nooit, we hebben ons eigen gereedschap!!!!!! Maar lekke band, nooit eraf te krijgen, zonder wielboutslot sleutel. Chapeau land rover. Na een week of 2 dan toch maar op goed geluk naar die garage. Niet naast de deur. Ik woon in buitenland. Kom daar en een vriendelijke jonge man ja hoor staat hier al 3 weken op de receptie. Bas je bent een verschrikkelijk vent met je mooie verhalen. Anders had je hem ff op kunnen sturen. Moest ik niet 2000 km rijden op goed geluk. Gelukkig was hij er.. Maar ook al sta ik voor de deur met een kapotte range Rover..... Nooit en ook nooit meer naar binnen. Ook zijn chef monteur is zo n eikel. Zo mijn hart gelucht.. Erwin

Top bedrijf. Geweldige service, warme gastvrijheid. Vaklui

Deze landrover specialist bestaat uit een heel lief echtpaar en een team met gouden handen; allen klantvriendelijke vakspecialisten, die met jou - en je portemonnee - meedenken. De gastvrijheid is hartverwarmend; de klantgerichtheid vriendelijk en oprecht. De service is perfect; meedenken, doorpakken & oplossen. Hun enthousiasme voor landrovers is aanstekelijk, en hun interesse en aandacht voor je wensen is ook. Het is trouwens schier onmogelijk dat je daar bij binnenkomst niet iets te eten en te drinken krijgt aangeboden; zelfs de laatst aanwezige op een vrijdag avond, biedt je eerst wat te drinken aan; voordat ie verder gaat met opruimen. Ze pakken door; doen net even dat ene extra aandachtspuntje meer voor je wagen

Zeer goede service

Kom er al jaren betrouwbaar goede service top bedrijf

Zeer, zeer slecht!

Auto (RR sport) uit 2010 gebracht voor onderhoud, apk en 3 storingen. Resultaat, nadat de auto anderhalve week bij BvS heeft gestaan, een torenhoge rekening waar ik enorm van ben geschrokken. Ik rij twaalf jaar RR sport. De auto’s (2) zijn altijd dealer onderhouden maar nimmer heb ik zoveel betaald voor onderhoud en reparatie. Weliswaar zijn er extra dingen gedaan maar 4500,- is heel veel geld. En dan te bedenken dat niet allle klachten waren opgelost Wel is er zonder dat dit is gevraagd of overlegd de versnellingsbak gespoeld en olie ververst. Terwijl er totaal geen klachten waren mbt het schakelen. Kosten 600,- !!! Resultaat na het ophalen vd auto, de auto zat van binnen onder het smeer. Na twee dagen wilde de auto niet meer starten. Probleem, slechte accu en diverse storingscodes. De Landrover dealer moest er aan te pas komen om de auto weer te starten. Vervolgens blijkt de auto vrij fors olie te lekken. Waarvandaan moet nog uitgezocht gaan worden. Voordat de auto naar BvS ging lekte deze auto iig geen druppel olie. Resumerend, nooit eerder, in 40 jaar auto-ervaring, heb ik zoveel geld voor onderhoud betaald en m’n auto met zoveel problemen teruggekregen. BvS is voor mij een garage om nooit meer naartoe terug te keren, als je het mij vraagt totaal niet terzake kundig.

Kwalitatief erg goed

Voor een APK en stotterende motor naar Bas. Er bleek van alles meer aan de hand dan verwacht, dat goed is uitgelegd en met fotootjes op de app getoond. Belangrijk was dat we met de auto met caravan op wintersportvakantie gingen (Italie), dus wel wat te verstouwen voor de auto. Nu heb ik met een aantal Landrover dealers niet zo'n beste ervaring: verkeerde reparaties, half afgeronde reparaties dus diverse keren terug, enz. en was dus wel een beetje bezorgt hoe dit ingrijpende verhaal zou aflopen. Maar gelukkig ging alles goed. Heenreis en terugreis uitstekend verlopen. Heeft al met al bijna 2 weken gekost om alles rond te breien, maar goed door Bas gemanaged. Het eindresultaat telt voor mij.

Top service en klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en service

Vriendelijk en behulp bedrijf

Je wordt hier altijd vriendelijk te woord gestaan , en de monteurs denken altijd met je mee... kom je toevallig op vrijdagmiddag dan staat er vaak een hapje voor je klaar... top bedrijf Bas en Marlies!!!

Vakkundig bedrijf, goede kennis van zaken

Vernieuwen differentieel en luchtvering! Goede prijs en kwaliteit verhouding! Aanrader!

Geweldig goed geholpen!

Hartelijk ontvangen en goed geholpen!

Klantvriendelijkheid, gecombineerd met kennis en kunde.

Kennis gemaakt met het bedrijf en de mensen. Afspraken worden nagekomen, gezellige sfeer, dus niet erg om soms even te wachten op een reparatie. Voor een leek zoals ik, is het fijn om vertrouwen te kunnen hebben.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorop gesteld dat dit niet mijn stijl is om te oordelen over een bedrijf. Maar vandaag toch wel het ergste meegemaakt sinds lange tijd.\r\nEen totaal gebrek aan klantfocus en vertrouwen in de klant maakte dat ik zeer schrijnende/komische reacties van de leidinggevende kreeg:\r\n1. de werkbon is de waarheid en niet de klacht van de klant. Gevolg veel kosten en medewerkers die in hun hemd staan. Vriendelijke monteurs overigens\r\n2. tijdens het verplaatsen van de auto werd ik zowat de auto uitgehaald om te vragen waar ik naar toe ging. Stel je voor dat ik weg zou rijden zonder te betalen\r\n3. na het betalen van de hoge rekening kwam de leidinggevende nog even langs om de rekening te checken die een collega had gemaakt. Ze vond het bedrag namelijk aan de lage kant en had weinig vertrouwen in de kassier blijkbaar\r\nHet is triest als je te horen krijgt: u mag ook weggaan met de auto zoals hij nu is toen ik vroeg waarom de eigenlijke reparatie na 4 uur nog niet had plaatsgevonden. \r\nKortom mijn eerste bezoek aan dit bedrijf is ook gelijk de laatste. Ondanks het vermaak om de hilarische bedrijfsvoering. Dat is ook wat waard natuurlijk.\r\nGraag geen enkele reactie vanuit het bedrijf op deze beoordeling. Doe er mee wat je wilt en zorg dat je klant voorop komt te staan.\r\n

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet erg service gericht. Toonde weinig interesse in accuut probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service, ook na de aankoop! Alle medewerkers zijn erg kundig en betrokken.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Miscommunicatie, afspraken niet nakomen, slecht uitgevoerde reparaties, niet serieus omgaan met de klant, zaken anders voordoen dan ze zijn en zegt specialist te zijn, maar maakt dat zeker niet waar. Verbergt zich achter excuses flink financieel benadeelt door aankoop.Ongelooflijk wat bedrijf durft op te leveren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima in orde

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door mijn maat gek geworden op de Range Rover. Zo ook bij dit bedrijf terecht gekomen. Hier wordt je niet als klant behandeld, maar als gast. Waar zie je dat nog?

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn range rover wilde niet meer starten, netjes door de berger gebracht bij bas van slooten. Het bleek een probleem te zijn met het stuurkolom. Ipv dure reparatie hebben ze eerst contact gehad met land Rover UK en hebben hier een nette bypass oplossing gevonden en het werkt perfect. Monteurs en eigenaar weten waar ze over praten en hebben geen 9 tot 5 mentaliteit. Klopt er iets niet dan lossen ze het gelijk op. Ook de innerlijke mens komt bij de grote gastvrijheid niets te kort ook de kinderen vonden het fantastisch. Al met al naast een bulk en kennis en expertise word er ook echt aan de klant gedacht.