Top ervaring met mijn F-Type

Puur als preventief onderhoud, mijn F-Type's versnellingsbak geflushed bij Flushed Woerden. Vriendelijk ontvangen, mocht de gehele tijd meekijken en vragenstellen. En je voelt ook dat de versnellingsbak ietsjes soepeler schakelt en vooral met kickdown iets eerder respons geeft.

Super geholpen

Preventief mijn ZF8 bak laten spoelen. Had geen klachten maar merkte wel het verschil het schaken van de bak gaat nog een stuk soepeler. Super geholpen door de vak mannen in Schiedam.

Uitmuntend

Zeer correct bedrijf Mijn Polo gti dag laten fluchen Oliebeurt gelijk laten doen Werken netjes Bedankt en tot de volgende keer

Goed geregeld

Vriendelijk geholpen alle vragen werden beantwoord kwam erg bekwaamd over.

Helemaal top!!!

Automaat bak schakelt na de flush weer als nieuw. Echt supersoepel! Maar daarnaast echt een hele leuke en leerzame ochtend, want ze betrekken je echt bij het proces en beantwoorden al je vragen. Top bedrijf!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Net bedrijf, met kennis van zaken

Goede ontvangst, Nog even door genomen wat er afgesproken was aan onderhoud voor de tiguan Allspace. Oa DSG spoelen met nieuwe olie en filter. Tevens carboncleaning en verse motorolie 0w20 met filter voor de 1.5 TSI. Uitleg gekregen hoe alles in z’n werk gaat. Top bedrijf.

Perfect rijdt als nieuw

Had problemen met het slippen bij gebruik van de kickdown, gelukkig heeft dit het serieus verholpen en de auto schakelt ook weer helemaal soepel

Zeer professioneel en gastvrij

Flushed maakt dat je je als klant echt welkom voelt. Er is tijdens de werkzaamheden alle gelegenheid om vragen te stellen, dat alleen is al een verfrissend verschil met veel andere bedrijven. Geen gemaakte vriendelijheid maar een oprecht hartelijke ontvangst en onderhoud. Marco

Keurig en professioneel geholpen

Afgelopen woensdag mijn BMW X5 uit 2008 onderhanden laten nemen. Perfect geholpen door het Flushed team. Automaat schakelt weer zijde zacht zoals het hoort. Differentiëlen, tussenbak en stuurbekrachtiging ook laten doen. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Service en deskundigheid

Chrysler Ram Van met bijna 300K op de teller rijdt merkbaar beter. Goed werk Leroy en Noah!

Prima service.

Vandaag motor laten spoelen. Eerste indruk lijkt de motor beter te lopen.

Netjes geholpen

Auto rijdt weer top dus zeker een tevreden klant!!!

Fantastische service.

Zeer tevreden,uitstekende uitleg en enorme service,netjes en schoon werd er gewerkt door Michel,koffie was prima,en het resultaat van de spoeling van mijn automatische versnellingsbak is 100 procent,hij schakeld weer vloeiend over,bij twijfels gewoon doen.

heel goed geholpen

Heel klantvriendelijk, ze laten je alles zien, goede koffie, alles goed! Mijn bak haperde, kickdown werkte niet lekker en bak pendelde tussen 5e en 6e versnelling op de cruise control. Gespoeld, nieuw filter, nieuwe stekker en bak gereset. Zat te weinig olie in bleek later. Ik kan deze heren met mijn hand op mijn hart aanbevelen! Bmw 645ci uit 2005 met 203.000 km

Prima bedrijf

Ik ben echt goed geholpen. Er word lekker schoon gewerkt weten echt waar ze het over hebben geen onzin verhalen gewoon helemaal top !!!

Hartstikke goed gewoon!

Mijn Mercedes E350 CDI uit 2010 schakelde niet erg vloeiend en voelde bij accelereren aan alsof je over ribbels in de weg reed. Geen idee wat de oorzaak was, maar na de complete flush van de 7G tronic transmissie rijdt de auto weer als nieuw! Ook is de trek kracht en de acceleratie toegenomen. De carbon cleaning van de motor was ook merkbaar. Hij loopt beter. Het was een prettig contact met Roeland: hij begrijpt erg goed hoe om te gaan met klanten! Kortom een dikke aanrader.

Keurig behandeld

Goede communicatie en een hele vriendelijke monteur, tot op heden heel tevreden.morgen kijken of de auto ook koud inderdaad beter rijd, maar nogmaals tot op heden zeer tevreden. Met vr gr rinie neuteboom

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon goed! Probleem opgelost!

Al een poos had de auto last van "stoten/schokken" van de automaat nét nadat de auto had op of terug geschakeld. Tevens had de auto last van oncomfortabel wegrijden vanuit stilstand. Het betreft een Peugeot Partner 130pk EAT8 Automaat met 303.000km op de teller. Enkele weken geleden eerst eens even gebeld en vriendelijk te woord gestaan. Uitleg gekregen hoe e.e.a. in zijn werk gaat. Op 1 maart in de ochtend gebeld óf er 's middags toevallig een gaatje was om de automaat te spoelen omdat ik toevallig in de buurt was. Dat was het geval en kon 's middags langskomen. De automaat laten spoelen. Ze hebben me de olie laten zien die er uit kwam. Niet normaal vervuild, donker grijs en ik kon er niet doorheen te kijken. Toen de auto klaar was en wegreed merkte ik binnen 100 meter rijden al verschil. Hier was ik al erg blij mee. Tijdens de rit naar huis (130km) werd het alleen maar beter. Nu inmiddels ca. 500km mee gereden en kan niet anders zeggen dat hij weer als nieuw schakelt. Kortom, super!

Ik ben zeer tevreden

De automaat van mijn Mercedes E350 schakelde af en toe een beetje ruw over. Door te zoeken op internet kwam ik Flushed tegen en wat hun doen namelijk het spoelen van je automaten bak. Dit laten uitvoeren en de auto schakelt weer als nieuw. Het personeel was zeer vriendelijk en duidelijk op de vragen die ik had. Ik heb dit in Schiedam laten uitvoeren en ik beveel hun ten zeerste aan.

Professioneel en persoonlijk

T was een eindje rijden van kerkdriel naar Woerden maar geen spijt. De monteur zag direct dat ik een eivormig uitstulping op mijn voorband had. Levensgevaarlijk. Hij hielp zonder extra kosten met aanbrengen van de reserveband, Ik vroeg of ze een lege oliedrum hadden voor een vuurtje in mn tuin. Kreeg ik mee, zonder kosten. Zelfs de oorspronkelijke dop werd er opgedraaid. Koffie, wifi, prima En bovenal een vriendelijk contact gehad tijdens de werkzaamheden. Ook domme vragen werden beantwoord! Kortom, over 80.000 km zien ze me weer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en eerlijk bedrijf

Mijn oude Volvo uit 2004 was nog nooit geflushed en de automaat schokte aan alle kanten. Nadat zij er een paar rondjes in gereden hadden vertelden zij mij eerlijk dat de kans 50% was. Uiteindelijk besloot ik het tóch te te doen en het resultaat is geweldig! Mijn Volvo rijdt en schakelt (automatisch) weer als een zonnetje! Superblij mee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Volledige uitleg wat er gaat gebeuren met het spoelen van de automaat

Geen geheimen alles werd netjes uitgelegd waar je bij was

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig bedrijf, een echte specialist

Mijn F-type is met zorg en deskundigheid behandeld! Professionele medewerkers bij Flushed. Zeer vriendelijk en gastvrij. Elke stap van het flushen werd uitgelegd. Een voorbeeld voor andere bedrijven

super service

vanmiddag op afspraak 14.00 uur mijn auto testrit mee gemaakt.Kreeg eerlijke advies,klacht wordt niet verholpen met spoeling.Is een electronisch storing (pakt soms de D niet.Maar naar andere keuze werkt hij wel)Maar ik gaf aan toch voor zekerheid mijn bak te spoelen.Toen werden de bescherm kappen verwijderd.En kreeg ik netjes te horen om het beter niet te doen.Omdat 1leiding zwaar verroest is.En gegarandeerd binnen een jaar vervangen moet worden.En dan ook weer alle olie eruit moet.Dus heeft alles heel goed uitgelegd en weer netjes alles terug geplaatst.En rekening;Gratis.Ongelofelijk super service.Top ik was eigenlijk het vertrouwen kwijt in garages.Maar door hun is mijn vertrouwen weer terug.Goud nogmaals BEDANKT

Ging prima

Ben op de locatie in brunnen geweest. Alleen heb ik een bmw x5 die net op de brug paste. Ze hebben daar de kleinste brug van alle locaties. De medewerker was heel kundig wist alles wel op te lossen. Ze hadden vanuit woerden verkeerde koppelstukken meegeven voor de bak te spoelen maar na improvisatie kon toch de bak gespoeld worden.

Over Flushed

Flushed is gespecialiseerd in de automaatbak spoelen. Wij zijn geen garage en doen geen andere activiteiten zoals: tuning of reparaties. Het voordeel hiervan is dat wij al onze tijd stoppen in het spoelen, waardoor wij over veel kennis beschikken en zeer professioneel te werk gaan. Ook kunnen wij scherpe prijzen hanteren. Onze methode van het spoelen van de automaatbak is gespecialiseerd: De gehele automaatbak inclusief koeler, leidingen, warmte wisselaar en koppelvormer gereinigd. De automaat wordt gespoeld terwijl de motor draait, wat zorgt voor een betere spoeling zonder complicaties. 95% van de oude vervuilde olie wordt tijdens het spoelproces verwijderd. De nieuwe verse olie voldoet aan de laatste eisen en laat uw automaat maximaal presteren. Wij werken op een zodanig milieu vriendelijke wijze, dat er geen olie verloren gaat. Deze professionele werkwijze zorgt dat de automaatbak op een correcte wijze wordt gespoeld voor een zeer scherpe prijs!