Goed bezig

Klant tevreden goed hulpzaam

Uitstekende service, deskundigheid, expertise en betrouwbaar!

Na vele dealers zoeken heb ik een echte professionele Dodge Ram dealer gevonden, Van Leersum en Zn. B.V. in Naaldwijk! Van Leersum is erg betrouwbaar, erg service gericht, beschikt over een uitmuntende Dodge Ram deskundigheid en expertise! Ze kunnen de auto zo voor je maken zoals jij dit wilt. De verkoper Chris heeft me bijzonder goed geholpen tot aan levering. De mails worden zeer snel beantwoord, kortom een fantastisch bedrijf!!

Geweldig wat een fijne gasten en team van experts hier koop je graag je wagen!!!!

Mijn 2e DODGE RAM in 6 jaar tijd bij Pa en Zoons v Leersum!!! Als je binnenwandelt is het al gewoon feest en oude jongens krentenbrood thuis komen dus!!!! Antoon, is altijd correct oprecht en eerlijk in zijn adviezen en wat wel en niet kan. geen hiaten geen verborgen regeltjes enz. Het team in de garage o.l.v. Wouter zijn gewoon blije ei gasten die hun vak verstaan en met veel plezier uitvoeren. De mensen achter de balie Top en mama (dikke knuffel) heb ik altijd een zwak voor mooie correcte dame met een goed hart en altijd even vriendelijk naar iedereen. En Chris je bent een goede aanvulling voor v. Leersum hoop je niet al te vaak te zien ;-) ja ff voor een bakkie en een lulpraatje. Als ik mensen vergeet excuus maar ook jullie maken v Leersum compleet.

Professioneel!

Een top service bedrijf!

Super bedrijf! Vakkundig personeel in showroom en werkplaats! Helemaal tevreden!!

Heel erg blij met mijn nieuwe RAM. Van verkoop tot aan aflevering helemaal tevreden, de afdeling verkoop heeft verstand van zaken en je merkt dat dit een echt familiebedrijf is met ruim 50 jaar ervaring in dit segment. Vriendelijk, professioneel en vakkundig.

Super!

Vriendelijke medewerkers, nemen ruim de tijd voor je, hele prettige ervaring, superblij met mijn Fiat!

Super bedrijf! Klant vriendelijk, topservice, bellen vooraf de prijs door. Top!

Top ervaring! Al jaren klant en altijd tevreden. Altijd een topservice.

Zoals ik altijd gewend ben alles weer keurig geregeld.

Tellestand 305000 km. Keuren en grote beurt gehad. Kachel motortje vervangen want deze ging een irritante brom vertonen maar dat is niet gek na dik 5000 draaiuren. Ook dit motortje had van Leersum op voorraad liggen. Alles weer lekker gesmeerd en nieuwe filters en olie. Dik te vreden. De Dodge heeft nog nooit geweigerd dus goed onderhoud betaald zich terug. Zeer tevreden klant.

Bedrijf zoals het hoort

Netjes ontvangen, komen afspraken na. Leveren de auto’s netjes af.

Top bedrijf grootte aanbod

Hoi ik ben Mintas van bouw de liman . Wij hadden mooie dodge ram 1500 van 2016 en waren wij zeer tevreden . Nu was tijd voor een nieuwe dodge ram black pack sport limited en toen zijn wij terecht gekomen bij leersum & Zn . Top bedrijf Betrouwbaar , prijs kwaliteit veel keus Chris is beste verkoper zeer goede advies . En wij zijn zeer tevreden . Bedankt Chris !!!!!

Goed en positief

zeer tevreden

leuke ervaring

Geen slechte ervaring met het bedrijf, ze zijn me steeds een stap voor dus uitstekende service.

Niet op aan te merken....ga zo door.

Super goed

Word altijd goed geholpen en goede uitleg bij vragen en word tijd voor de klant gemaakt. Super mooie zaak met voor ieder wat wils.

Heel good

Aanraden

Altijd zeer goede en snelle service!

Zoals altijd staan ze klaar als er een vraag of probleem is. Dit keer een kleine reparatie die snel werd gepland en vervolgens goed werd uitgevoerd.

Topbedrijf!

Een echt familiebedrijf met het hart op de goede plek. Van Leersum heeft een kwaliteits- en serviceniveau dat ik nog niet eerder heb meegemaakt.

Vanwege onoplettendheid van een bestuurder van een bezorgdienst werd mijn spiegelunit kapot gereden. Ik heb met van Leersum gebeld en ben direct naar ze toe gereden voor een prijsopgave van de schade. Ter plaatse heeft Wouter direct de reparatie uitgevoerd, scheelt mij toch weer heen en weer rijden. Dit is service die niet veel meer ziet.

Vriendelijk ontvangen en meedenkende medewerkers.

Zeer tevreden over de ontvangst, de tijd die genomen wordt en meedenken voor gunstige aankoop.

Een goed georganiseerd familiebedrijf

Wij hebben een afspraak gemaakt via Otto om onze auto in te ruilen Voor een nieuwe Dodge RAM We zijn geweldig ontvangen en hebben met Otto onze nieuw auto uitgezocht en gekocht. Wij vinden het een zeer goed georganiseerd bedrijf wat voor u klaar staat en ook de na zorg is zeer goed geregeld heb je nog een vraag kan je Otto altijd even bellen en wordt zeer zeker geholpen Ik kan mensen aan bevelen, koopt u zo mooie Dodge RAM klopt dan even aan bij het bedrijf van Leersum te Naaldwijk. Vraag naar Otto u wordt zeer zeker goed geholpen. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop Met vriendelijke groet A. Kerkhof

Super efficiënte en erg vriendelijke behandeling

Onder de indruk van het gebouw / workshop / receptie etc. Erg mooi. Ook de mensen waarmee ik heb gesproken kwamen erg behulpzaam en custom orientated over. Will be back!!! Keep it up...

Heel professioneel en prettig geholpen met AL mijn vragen. Super service

Heel professioneel en prettig geholpen met AL mijn vragen (zelfs fiscaal) Super service..!

Erg vriendelijk,

Ik wordt altijd heel snel en vooral deskundig geholpen