Mijn ervaring met Wilan is goed

Zeer aangename lessen. Er word veel duidelijkheid gegeven en duidelijke instructies. Ook is er altijd ruimte voor een praatje.

Perfecte voorbereiding op het praktijkexamen.

Tijdens de lessen heb ik goed geleerd wat belangrijk is op het examen, en hoe ik dit moet uitvoeren.

Goede en leuke instructeur, rijbewijs gehaald!

Super vriendelijke en fijne rijschool.

Aardige en rustige instructeur die de tijd voor je neemt. Ook wordt administratief alles snel en fijn geregeld. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Fijne rijschool met ervaring

Hele fijne omgang met jarenlang ervaring ga zo door

Een leerzame rijschool

Ik vond het een erg leerzame rijschool die je niet alleen laat leren tijdens het autorijden, maar ook nog filmpjes en tekeningen tussendoor laat zien van verschillende situaties. Dat was heel erg fijn!

Ik heb rijlessen gehad bij René Randsdorp en heb hier een super ervaring gehad! Niet alleen stelde René mij bij de eerste les goed op m’n gemak en heb ik ontzettend gezellige rijlessen gehad, maar ook heeft René mij een goede basis aangeleerd om nu zelfstandig en met vertrouwen de weg op te gaan! Ik heb de lessen als ontzettend leuk en leerzaam ervaren en ik zou iedereen dan ook een René als rij instructeur wensen. Bovendien is René altijd bereid om nog iets extra uit te leggen of iets toch nog een keer extra te oefenen als je dit graag wilt waardoor de lessen echt door jou ingedeeld kunnen worden. Al met al zou ik iedereen deze rijschool aanbevelen!

Snel geregeld en goede begeleiding

Sinds begin dit jaar een nieuwe auto. Hiermee kwam het probleem naar voren dat ik mijn E nodog had om nog met de caravan te mogen rijden. Gebeld met Wilan en direct een datum voor het examen vast geprikt. In de ochtend begonnen met de basics en toen examen er achteraan. Direct geslaagd. Super bedankt voor alle tips en tricks.

Altijd gezellig

Prettig

Top gecoacht op het kijk werk.

Super ervaring

Hele fijne lessen gehad tot aan de examen toe! En alles super uitgelegt en goeie tips geven

Goede rijschool met volledige inzet en aandacht waar nodig.

Geweldig rijschool

Rustige manier van lessen.

Alles gaat volgens eigen Tempo,

Fijne rijlessen gehad!

Hele fijne rijlessen gehad, heel veel geleerd!

Fijne rijles en goede hulp

Gezellige rijlessen en goede uitleg bij het rijden

Leerzaam en gezellig

Ik vond het leerzaam en gezellig. Willem kan goed praten maar weet ook de momenten dat hij stil moet zijn goed te vinden zodat ik mij goed kon concentreren.

In één keer slagen zegt genoeg

Iedere les gezellig gehad en tegelijkertijd natuurlijk ook veel geleerd.

Ik heb veel geleerd en heb er veel aan gehad.

Mijn ervaring was goed omdat ik veel heb geleerd en was altijd gezellig en het is toch goed gekomen met de goede tips van willem en bleef altijd positief

Mijn rijinstructeur wist precies hoe hij met mij moest omgaan.

Hij wist precies wanneer ik me even goed moest concentreren en wat hij tegen me moest zeggen als het even wat minder ging. Hij was altijd netjes op tijd en het was makkelijk om afspraken met hem te maken. Ik heb Rijschool Wilan als een uitstekende rijschool ervaren. En mede door mijn goede instructeur heb ik mijn rijexamen in 1x gehaald!

Vakkundig, duidelijk en gezellig

Ik ben snel en goed geholpen door Willen en team. Als met al een prettige ervaring.

Altijd gezellig, maar toch leerzaam!

Willem doet nooit moeilijk over waar hij mij moet ophalen/afzetten. We hebben examenrondjes geoefend (wat heel fijn was) en de lessen vóór het examen de dingen die ik lastig vond nog even doorgenomen en geoefend. Willem stelt je gerust en zorgt ervoor dat je vertrouwen in jezelf krijgt op de weg, al gaat er is iets mis. Daarnaast was het elke keer weer gezellig!

Fijne rijschool

Goede rijlessen