Leerzaam

Direct, wordt duidelijk uitgelegd wat je moey weten en Moniek is een gezellig persoon in de omgang.

Gezellige en leerzame lessen

De rijlessen van Harteveld Rijopleidingen waren altijd erg leerzaam. Ook was er altijd tijd voor een gezellig praatje tussen het leren door. Ik heb veel gelachen bij Moniek in de auto en ga de rijlessen zeker missen.

Duidelijke lessen waarbij je veel vaart maakt!

Je weet precies wat je wel en niet goed doet, door deze duidelijk- en eerlijkheid verbeteren je rijvaardigheden erg snel! Binnen een half jaar ongeveer m'n rijbewijs! Erg fijn!

Super fijn gelest!

Super aardige instructrice! Heeft me na mijn vorige rijschool weer meer zelfvertrouwen gegeven en liet mij wel slagen. Super leuke en gezellige lessen gehad ook gezellig kunnen kletsen. Super bedankt!

Goede en positieve ervaring

Super leerzaam

Ik zit ontspannen bij Moniek in de auto. We kunnen lekker kletsen, maar ook zeker hard werken. Die afwisseling is echt top.

Ze pakt je meteen goed aan, maar eigenlijk is dat een hele goede basis. Want zo snap je de basis al heel goed en gaat het eigenlijk alleen maar makkelijker. Maar een half jaar over me rijbewijs gedaan!

Fantastisch rijschool

Moniek regelt alles heel professioneel en doet echt haar best om het beste resultaat uit je te halen met hier en daar en grapje en een gezellige tijd super fijne rijschool!!

Fijn

Ik heb een fijne ervaring gehad, ben blij dat ik hier zo snel in groei

Helemaal super!

Bij Moniek moet je langskomen als je graag goed wil leren autorijden en ook veel moeite in je rijlessen wil steken. Ze kan soms wat streng zijn maar dat is slechts omdat ze wil dat je het goed leert. Daarnaast heb je de hele tijd gezellige gesprekken dus ik heb hier een topervaring gehad!

Top ervaring!

Fijne rijschool, zeker een aanrader!

Ik heb een super ervaring met deze rijschool Het leert me goed autorijden ben er erg blij mee

Erg fijne rijlessen

Ik vind het erge fijne en duidelijke lesse waar ik veel van leer en ik merk dat ik ook snel vooruit ga.

Altijd goede sfeer en goede kwaliteit lessen.

Op elke vraag weet Moniek het antwoord en stelt je ook gerust als je het niet zeker weet. Weet ook waar ze mee bezig is.

Hele fijne lessen gehad!! Zeker aanrader

Ik kan nu rijden

Moniek heeft me erg goed geholpen met mijn faalangst waardoor ik nu normaal kan rijden

Helemaal super

Ik heb de rijlessen als zeer leerzaam ervaren. Ik zou het daarom zeker aanbevelen aan anderen. Tijdens iedere rijles werd alles rustig en duidelijk uitlegt. Het leerproces van de bediening van de auto tot aan verkeerssituaties komt stap voor stap aan bod. Je werkt naar je tussentijdse toets toe waardoor je uiteindelijk klaargestoomd bent voor het echte rijexamen. De begeleiding tot aan het rijexamen was gewoon helemaal super!

Het is gezellig leerzaam.

Ik vond het leuk om te gaan lessen, omdat het leerzaam was maar ook altijd gezellig in de auto. Het is goed geregeld, je weet wanneer je moet lessen en je kan daarvoor zelf je voorkeur aangeven. Dus top!

Hele fijne ervaring

Ik vond de rijlessen heel fijn bij Moniek. Heel leerzaam, flexibele tijden en heel gezellig. Als je iets niet snapt legt ze het zo vaak uit dat je het wel snapt.

Fijne en goede rijlessen

Er wordt veel aandacht aan je besteed om het rijden te verbeteren.

Een prima bedrijf die mij goed helpt in het leren van autorijden

Goede begeleiding, duidelijk in verbeterpunten

Super rijschool, snel mijn rijbewijs behaald!

Mijn ervaring met de rij school was super. Ik heb veel geleerd van de instructeurs! Ook werd er gekeken naar welke manier van leren het beste bij mij paste, dit vond ik erg prettig!

Ik leer op n goed tempo veel.

Ik vind harteveld goed. Ik ben blij met mijn keuze

Een top opleiding

Een fijne rijopleiding gehad! Ik ben heb heel veel geleerd!