Ff snel een auto huren omdat mijn eigen wagen naar de garage moet voor reparatie. Uiteraard het eerste wat in mij op komt, Halderberge auto verhuur. Prijs is goed, contant borg afrekenen is top. Alleen de laatste auto wat ik had gehuurd (vw fox)mocht wel een stofzuiger en een poetslap over heen. Voor de rest. Goeie service en mij zien jullie zeker terug als ik weer met spoed een auto nodig heb

Super service!

Lekker snel en geen problemen, daar houden we van.

Flexibel en snel

Prima service voor een redelijke prijs.

Ben snel en goed geholpen

Ik had een bus nodig. De medewerker heeft ne gelijk geholpen en een bus geregeld. Hij gaf nog aan dat het de meest schone nieuwe bus was. Ben benieuwd hoe de rest eruit zag. Bus was minder maar de snelle service heeft dat minder van belang gemaakt.

Prima alles snel geregeld op last minute

Alles was goed geregeld en lieve mensen

Zal het zo weer doen

Top geregeld

Via internet de bus met laadklep gehuurd voor onze verhuizing. Alles werd netjes uitgelegd en 'savonds bij het terugbrengen ook een correcte afhandeling. Super!

Goede service, aardig personeel en gemakkelijk huren

Een auto of bestelbus huren bij Halderberge autoverhuur gaat altijd makkelijk. Duidelijke afspraken, goede prijzen en heel vriendelijk personeel. Voor mij dé plek om een auto te huren!

Prima, vriendelijk en nette prijs en voorwaarden.

Via de website de bestelbus gereserveerd. Volgende dag stond de auto klaar. Betreffende papieren ingevuld, auto meegenomen, bij terugkomst af getankt en borg weer terug ontvangen. Goed en snel geregeld

Service, klantgerichtheid goed; kwaliteit bus "matig"!

De bus was kwalitatief voldoende voor hetgeen ik die voor nodig had, maar als ik verder had moeten rijden, had ik die niet meegenomen. Score wordt dan ook vooral bepaald door die bus, rest was prima

Pima service

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

goed contact

service en nakomen van afspraken was prima, bus is totaal op, geen ruitwissers geen verlichting. deur valt er letterlijk uit. lampjes branden op dashbord, enz. ik zou zeggen, vervangen. vr. gr. kees rolle

Alles was zoals afgesproken.

Zeer goed.

heel goed

Geweldig!

Zeer klant vriendelijk. Word niet moeilijk gedaan als je later terug bent. Jahoor we zijn erg tevreden.!!

Zeer tevreden over de service

De huurauto was niet meer de jongste en rook naar sigaret en had wat beschadigingen. Maar de prijs is zeer oke en de auto reed prima. Dus als je niet de nieuwste auto wenst is deze garage een aanrader.

Goede service, uitstekende balans prijs - kwaliteit!

Vriendelijk, behulpzaam personeel dat duidelijk communiceert en snel werkt. Prima bus voor de job die ik had (wegbrengen huisraad naar milieustraat). All the best voor 2021!

Goed en volgens afspraak

Afspraak die gemaakt is, daar in is meegedacht met het moment van afleveren. Ik kon de avond ervoor de auto al ophalen zodat ik de volgende ochtend vroeg kon beginnen.

Perfecte service

Zoals eerder vermeld, gewoon een perfecte ervaring. Geen gedoe geen toestanden. En je betaald alleen wat je hebt besteld. Geen extra kosten of verborgen extra's

Topservice!

Klantvriendelijk, uitstekende service en behulpzaam.

Goede autoverhuur

Het huren van de auto ging gemakkelijk. Het enige nadeel was dat ik niet wist hoe de auto in zijn achteruit ging, maar na een telefoontje werd dit uitgelegd.

snel en vriendelijk geholpen

Goed aan te bevelen

Perfect.

Dit was de derde keer dat we een auto hebben gehuurd bij Halderberge Autoverhuur en alle keren is het heel goed bevallen. Het personeel is professioneel en heel vriendelijk.

Heel goed, fijn meegedacht

Hoewel wat wij wilden eigenlijk niet kon hebben ze erg goed meegedacht en een alternatieve optie geboden die voor ons werkte.