goed leer proces , pakken ze goed aan

Goede rijschool! Vriendelijke mensen.

Ik heb bij deze rijschool altijd fijne en leerzame lessen gehad. Vriendelijke mensen. Super en nu geslaagd!

Goede rijschool!

Goede lessen met leuke elementen en grapjes met de instructeur.

Super tevreden. Gezellige leerzame lessen.

Ik heb de afgelopen maanden les gehad van Hugo. Erg gezellige lessen gehad met 'm. Woont in reusel maar daar kan ie ook niks aan doen :) Ook waren de lessen natuurlijk erg leerzaam en duidelijk. De lessen werden fijn gepland aan de hand van mijn rooster. Zo heb ik mijn tussen tijdse toets en praktijk beide in 1x gehaald. Top.

Super!

Autorijschool de Toekomst is een hele fijne rijschool. Ik heb de rijlessen altijd met plezier ervaren, humor ontbreekt ook zeker niet! Ik heb me altijd gesteund gevoeld en heb ontzettend veel van Hugo geleerd. Mede dankzij hem ben ik geslaagd voor mijn rijexamen. Ga zo door!

Goed bevallen

Goede begeleiding, goede uitleg, nemen de tijd geen gehaast

Geen aanmerkingen

Fijne gezellige duidelijke lessen

Goede duidelijke rij instructies

Duidelijke uitleg en instructies, op de juiste momenten weten kritische feedback te geven. Voelt vertrouwd aan tijdens het rijden.

duidelijk, gezellig en veel persoonlijke aandacht

Ik les momenteel bij Hugo en ik vind het hartstikke fijn. Er is een rustige opbouw en er wordt duidelijk besproken wat de plannen zijn. Verder zijn ze heel meedenkend en is er ook gewoon tijd voor een praatje tijdens het rijden. Hij is streng doch rechtvaardig dus je weet duidelijk wat de bedoelingen zijn. Daarnaast heeft Hugo een geweldige kennis van dit vak en brengt hij zijn enthousiasme voor het autorijden zo veel mogelijk op iedereen over.

Goed 👍👍

Was goed en gezellig

Leuke Lessen, goede uitleg

Super leuke lessen gehad met Hugo, open houding kan altijd met m lachen maar als het moet blijft Hugo wel sirieus. Top rijschool, heb mijn vrienden al getipt dat ze hier heen kunnen gaan en inmiddels zitten dr al een stuk of 5 en nu 2 geslaagd👍🏻

Goede rijschool!

Je krijgt duidelijke uitleg en de instructeur neemt ook de tijd om het duidelijk te maken.

Goede instructeur

Ik heb alles heel goed en leuk ervaren

Uitstekende rijschool

Geweldige rijschool, goede uitleg. Ook kan je lachen met de rijlessen! De rijschool zit ook goed in elkaar, goed en overzichtelijk geregeld. Aanrader!

Het was goed

Er werd goed lesgegeven. En goede instructies.

Heel fijn

Hele fijne rijlessen gehad, heb veel geleerd in een korte tijd en dit ook goed toe kunnen passen. Er werd altijd gezegd waar het op stond, dat waardeerde ik want daar leer je het meest van. Erg flexibel bij het inplannen van de rijlessen en een erg ontspannen sfeer in de auto.

Top rijschool!

Zeer leerzaam, altijd gezellig tijdens het autorijden en humor ontbreekt zeker niet.

Fijne goede rijschool.

Netjes, altijd stipt op tijd. Ze geven goede lessen. Aardig personeel. Kans van 1 ste keer slagen voor je rijbewijs is zeer hoog.

Ik ben erg tevreden over de rijlessen

Ik heb maar 5 uur les gehad dus het is geen 10 aangezien ik denk dat ik daarvoor te weinig in aanraking ben geweest met derijschool om het goed te beoordelen maar ik ben zeer tevreden over hoe het gelopen is.

Fijne rijlessen met een gezellige sfeer.

Ik vond het heel leuk om te lessen bij Autorijschool de Toekomst, alles werd heel fijn en duidelijk uitgelegd en je gaat op een fijn tempo door alle lessen heen. Voordat ik het wist had ik mijn examen al. ''Time flies when your having fun''

Ik vond het heel goed

Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd.

Op een leuke manier, snel leren autorijden.

Het contact met de rijschool is makkelijk, via de app of bellen. Tijdens de rijlessen wordt er per les aandacht besteed aan een bepaald onderdeel. Ook is het fijn om met andere leerlingen te lessen, zo leer je ook van hun (fouten).

Leuke en leerzame lessen

Ik heb de tijd die ik gelest heb bij de toekomst erg prettig ervaren en ben elke dag met plezier de lesauto ingestapt. De lessen waren elke keer weer erg leerzaam. Bij de toekomst weten ze wat je moeilijk vindt en wat je al goed beheerst en daardoor leer je elke les weer wat meer. Ik wil de toekomst erg bedanken voor de leuke lessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! Alles in 1x gehaald!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is echt super kan deze rijschool ECHT aanbevelen